Detail kreativce

Zpět na galerii

XART s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 29261864

Kontakt:

+420 777465550

lucie.bartosova@xart.cz

O profilu kreativce

Našimi klienty jsou regionální, národní i nadnárodní společnosti. Zajišťujeme pro ně komplexní služby v oblastech online i offline reklamy, marketingové komunikace, podpory prodeje a správy dat: Navrhujeme vizuální styl a kreativu. Tvoříme weby, aplikace a e-shopy na míru. Navrhujeme, tiskneme a vyrábíme reklamu. Zastřešujeme marketingovou komunikaci našich klientů. Poskytujeme datové služby.

Digitální a reklamní agentura z Vysočiny

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Hlavní 95
      Brno 62400
    • Kontaktní adresa:

      Novosady 40
      Velké Meziříčí 59401
      Kraj Vysočina
    • Provozovna:

      Novosady 40
      Velké Meziříčí
      Kraj Vysočina

      +420 566 466 410

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Aplikátor spárovací hmoty

      Lea Kment, dlouhodobá marketingová spolupráce

      Výkonnostní marketing od A do Z Aplikatorsparovacihmoty.cz je e-shop s originálním českým výrobkem pro kutily – spárovací pistolí. Jeho majitelka Lea Kment nás požádala, abychom jí pomohli s komplexním zviditelněním na internetu. Jak jsme postupovali? Začali jsme od píky redesignem e-shopu, v rámci kterého jsme web optimalizovali jak z hlediska UX, tak z pohledu SEO. Již díky těmto úpravám začala růst návštěvnost i tržby. Zásadní podíl na růstu ovšem mají PPC. Pomocí vhodných typů kampaní a jejich pravidelných optimalizací přivádíme na web relevantní návštěvnost. Mimo to e-shop podporujeme na sociálních sítích a pomocí zbožových vyhledávačů. Výsledek: první pozice na Googlu a Seznamu na veškerá relevantní klíčová slova a meziroční nárůst návštěvnosti e-shopu o 309 % a tržeb o 283 %. Původní e-shop Aplikatorsparovacihmoty.cz byl po grafické, obsahové i uživatelské stránce zastaralý a těžko optimalizovatelný. Klientce jsme proto v prvé řadě doporučili redesign. Před jeho realizací jsme zpracovali analýzu klíčových slov, která nám poskytla podklady jak pro optimální návrh struktury webu, tak pro důkladné SEO. Opravdu jsme nelenili a všechny texty na webu jsme optimalizovali tak, aby byl e-shop snadno vyhledatelný pro relevantní návštěvníky. Naši aktivitu jsme zaměřili také na linkbuilding neboli budování kvalitního odkazového profilu, abychom aplikátor spárovací hmoty dostali do povědomí. Kvalitní PPC kampaně dokážou (téměř) zázraky Zásadní podíl na růstu návštěvnosti i tržeb mají PPC kampaně. Postupnou optimalizací a využitím možností strojového učení jsme získali množství návštěvníků, kteří podobný nástroj hledají, uvažují o něm, anebo jsou v cílové skupině, které by se mohl hodit. Pravidelně také ladíme klíčová slova, cílení, texty reklam a PNO (podíl nákladů na obratu), zkoušíme nové typy reklam, omezujeme méně úspěšné kampaně apod. Sociální sítě na podporu brandu V případě Aplikátoru spárovací hmoty poctivě aplikujeme model See-Think-Do-Care. To znamená, že se nezaměřujeme pouze na osoby, které už hledají spárovací pistoli, ale i na potenciální zákazníky, kteří o existenci aplikátoru spárovací hmoty zatím třeba ani nemají tušení – ale podle jejich zájmů by se jim mohl hodit. Kromě PPC kampaní v obsahové síti proto celoročně využíváme i sociální sítě Facebook a Instagram, kde nám běží tzv. brandové kampaně. Průběžně přitom měníme kreativu, abychom se neopakovali a potenciální zákazníky nenudili. SEO forever aneb optimalizace pro vyhledávače nikdy nekončí Díky pravidelnému hodnocení statistik e-shopu víme o každé změně pozic ve vyhledávačích i případných problémech, které by tyto výkyvy mohly způsobit. Pravidelně se věnujeme kontrole a aktualizaci technického SEO, upravujeme metadata jednotlivých stránek (titulky, meta popisy a popisy produktů), rozšiřujeme texty, píšeme novinky, doplňujeme nové produkty apod. Díky tomu se v dlouhodobém měřítku držíme na předních pozicích na všechna relevantní klíčová slova. Zbožové vyhledávače Nedílnou součástí naší marketingové strategie jsou také zbožové vyhledávače/srovnávače s výhodným poměrem cena-výkon. Základem pro jejich správné fungování je kvalitně vytvořený produktový feed, který obsahuje všechny nezbytné i volitelné parametry tak, aby byly produkty dobře vyhledatelné.

      Výkonnostní marketing od A do Z Aplikatorsparovacihmoty.cz je e-shop s originálním českým výrobkem pro kutily – spárovací pistolí. Jeho majitelka Lea Kment nás požádala, abychom jí pomohli s komplexním zviditelněním na internetu. Jak jsme postupovali? Začali jsme od píky redesignem e-shopu, v rámci kterého jsme web optimalizovali jak z hlediska UX, tak z pohledu SEO. Již díky těmto úpravám začala růst návštěvnost i tržby. Zásadní podíl na růstu ovšem mají PPC. Pomocí vhodných typů kampaní a jejich pravidelných optimalizací přivádíme na web relevantní návštěvnost. Mimo to e-shop podporujeme na sociálních sítích a pomocí zbožových vyhledávačů. Výsledek: první pozice na Googlu a Seznamu na veškerá relevantní klíčová slova a meziroční nárůst návštěvnosti e-shopu o 309 % a tržeb o 283 %. Původní e-shop Aplikatorsparovacihmoty.cz byl po grafické, obsahové i uživatelské stránce zastaralý a těžko optimalizovatelný. Klientce jsme proto v prvé řadě doporučili redesign. Před jeho realizací jsme zpracovali analýzu klíčových slov, která nám poskytla podklady jak pro optimální návrh struktury webu, tak pro důkladné SEO. Opravdu jsme nelenili a všechny texty na webu jsme optimalizovali tak, aby byl e-shop snadno vyhledatelný pro relevantní návštěvníky. Naši aktivitu jsme zaměřili také na linkbuilding neboli budování kvalitního odkazového profilu, abychom aplikátor spárovací hmoty dostali do povědomí. Kvalitní PPC kampaně dokážou (téměř) zázraky Zásadní podíl na růstu návštěvnosti i tržeb mají PPC kampaně. Postupnou optimalizací a využitím možností strojového učení jsme získali množství návštěvníků, kteří podobný nástroj hledají, uvažují o něm, anebo jsou v cílové skupině, které by se mohl hodit. Pravidelně také ladíme klíčová slova, cílení, texty reklam a PNO (podíl nákladů na obratu), zkoušíme nové typy reklam, omezujeme méně úspěšné kampaně apod. Sociální sítě na podporu brandu V případě Aplikátoru spárovací hmoty poctivě aplikujeme model See-Think-Do-Care. To znamená, že se nezaměřujeme pouze na osoby, které už hledají spárovací pistoli, ale i na potenciální zákazníky, kteří o existenci aplikátoru spárovací hmoty zatím třeba ani nemají tušení – ale podle jejich zájmů by se jim mohl hodit. Kromě PPC kampaní v obsahové síti proto celoročně využíváme i sociální sítě Facebook a Instagram, kde nám běží tzv. brandové kampaně. Průběžně přitom měníme kreativu, abychom se neopakovali a potenciální zákazníky nenudili. SEO forever aneb optimalizace pro vyhledávače nikdy nekončí Díky pravidelnému hodnocení statistik e-shopu víme o každé změně pozic ve vyhledávačích i případných problémech, které by tyto výkyvy mohly způsobit. Pravidelně se věnujeme kontrole a aktualizaci technického SEO, upravujeme metadata jednotlivých stránek (titulky, meta popisy a popisy produktů), rozšiřujeme texty, píšeme novinky, doplňujeme nové produkty apod. Díky tomu se v dlouhodobém měřítku držíme na předních pozicích na všechna relevantní klíčová slova. Zbožové vyhledávače Nedílnou součástí naší marketingové strategie jsou také zbožové vyhledávače/srovnávače s výhodným poměrem cena-výkon. Základem pro jejich správné fungování je kvalitně vytvořený produktový feed, který obsahuje všechny nezbytné i volitelné parametry tak, aby byly produkty dobře vyhledatelné.

    • ICKK VELKÁ BÍTEŠ

      ICKK Velká Bíteš, 2019

      Kulturní portál Bítešska s mnoha uživatelskými aplikacemi Portál, co sbírá jedno ocenění za druhým Portál Bítešsko.com prošel v XARTu kompletní modernizací jak po grafické, tak po technologické stránce. Vzali jsme to zkrátka z gruntu, což by se v naší branži dalo přeložit jako "od logomanuálu". Design webu jsme přizpůsobili aktuálním trendům s důrazem na grafickou čistotu a svěžest. Jeho dominantu tvoří upoutávky na různé akce konané ve Velké Bíteši a okolí s možností online rezervace vstupenek (všem milovníkům lidové hudby a burčáku doporučujeme tradiční bítešské hody :)). Propagační předměty, knihy či brožury si můžete pořídit přes intuitivní e-shop. Moderní komunikaci zase zajišťuje propojení se sociálními sítěmi. A že se nám dlouhodobá práce zúročuje vidíme na oceněních, která portál pravidelně získává: 1. místo v soutěži Zlatý erb 2019 4. místo v prestižní soutěži WebTop100 3. místo v soutěži Zlatý erb 2018 1. místo v soutěži Zlatý erb 2017 Obsah na web ve velkém Bítešsko je kulturně společensko informační portál. A zejména o tu informační stránku se staráme naplno. Pro portál tohoto typu jsou například velmi atraktivní turistické informace a tipy na výlety. Vytvořili jsme na webu koncept spousty tipů na výlet, vyloženě desítek. Například jen tipů na výlet na rozhledny v dosahu Velké Bíteše jsme dodali 23. A obsah tohoto typu budeme tvořit dál. Není to ale všechno, průběžně optimalizujeme texty na webu, které si vytvořil sám klient, a navrhujeme, čemu se ještě věnovat, co je hledané a žádané. Podporujeme různé akce, události, cokoliv, o čem je potřeba se na webu zmínit, a dát tak veřejnosti informace na jedno přehledné místo.

      Kulturní portál Bítešska s mnoha uživatelskými aplikacemi Portál, co sbírá jedno ocenění za druhým Portál Bítešsko.com prošel v XARTu kompletní modernizací jak po grafické, tak po technologické stránce. Vzali jsme to zkrátka z gruntu, což by se v naší branži dalo přeložit jako "od logomanuálu". Design webu jsme přizpůsobili aktuálním trendům s důrazem na grafickou čistotu a svěžest. Jeho dominantu tvoří upoutávky na různé akce konané ve Velké Bíteši a okolí s možností online rezervace vstupenek (všem milovníkům lidové hudby a burčáku doporučujeme tradiční bítešské hody :)). Propagační předměty, knihy či brožury si můžete pořídit přes intuitivní e-shop. Moderní komunikaci zase zajišťuje propojení se sociálními sítěmi. A že se nám dlouhodobá práce zúročuje vidíme na oceněních, která portál pravidelně získává: 1. místo v soutěži Zlatý erb 2019 4. místo v prestižní soutěži WebTop100 3. místo v soutěži Zlatý erb 2018 1. místo v soutěži Zlatý erb 2017 Obsah na web ve velkém Bítešsko je kulturně společensko informační portál. A zejména o tu informační stránku se staráme naplno. Pro portál tohoto typu jsou například velmi atraktivní turistické informace a tipy na výlety. Vytvořili jsme na webu koncept spousty tipů na výlet, vyloženě desítek. Například jen tipů na výlet na rozhledny v dosahu Velké Bíteše jsme dodali 23. A obsah tohoto typu budeme tvořit dál. Není to ale všechno, průběžně optimalizujeme texty na webu, které si vytvořil sám klient, a navrhujeme, čemu se ještě věnovat, co je hledané a žádané. Podporujeme různé akce, události, cokoliv, o čem je potřeba se na webu zmínit, a dát tak veřejnosti informace na jedno přehledné místo.

  • Webdesign

    • CARBIDE, s.r.o. - výroba a ostření speciálních VHM a HSS nástrojů

      CARBIDE, s.r.o., 01/2023

      E-shop a firemní web v jednom Na tento e-shop a firemní web v jednom jsme se dobře připravili. Kvalitním základem byla podrobná specifikace, v rámci které jsme si s klientem vyjasnili veškeré technikálie. Díky tomu jsme mohli připravit řešení na míru, které splňuje veškeré požadavky zákazníka. Zajímavosti: E-shop slouží zejména B2B zákazníkům, kteří si tu po registraci mohou vybírat speciální nástroje za výhodné ceny. Data sem přenáší na míru řešený konektor, který propojuje e-shop se skladovým systémem zákazníka. Největší výhodou tohoto řešení je rychlost přenosu dat - klientovi odpadá nutnost zadávat data jak do skladového systému, tak do e-shopu, což je pohodlné a efektivní. Web i e-shop jsou ve 3 jazycích (čeština, angličtina a němčina) a obsahuje 2 měny (CZK a EUR). I skrze fotky vyprávíme příběh firmy Že to tato firma myslí s redesignem webu vážně, dokazují i fotografie, které jsme nafotili v kancelářských a výrobních prostorách společnosti. Díky nim si mohou zákazníci CARBIDE lépe představit, v jakém prostředí tu výrobky vznikají (a nutno podotknout, že ve velmi čistém). Focení ale nebylo jen o zázemí společnosti, na webu najdete také fotografie všech zaměstnanců. Redakční systém RE:X, který nikdy nespí Web běží na našem vlastním redakčním systému RE:X, na jehož vývoji neustále pracujeme, zdokonalujeme ho a spolu s klienty vymýšlíme nové funkčnosti a rozšíření. Dalo by se říci, že RE:X nikdy nespí a nestárne. A jaké jsou jeho další vlastnosti? snadná tvorba obsahu - pomocí fragmentů (funkčních bloků) jde vše rychle a intuitivně automatické aktualizace - systém se pravidelně sám aktualizuje proklientská orientace - zkušenosti a obchodní cíle našich klientů jsou na prvním místě všeobecná rychlost - od nasazení webu přes možnosti správy až po implementace nových funkčností promyšlený produkt - každou úpravu, novinku a funkčnost diskutujeme v širokém odborném týmu Technologická podpora a rozvoj uživatelských funkcí našich produktů je pro nás celkově velmi důležitá. Klienty pravidelně informujeme o nových vylepšeních redakčního systému a každý má možnost jednoduše rozšířit svůj web o další balíčky. Kdokoliv také může přijít s požadavkem na novou funkčnost nebo vlastnost CMS. Technologická podpora redakčního systému RE:X Technologická podpora (TeP) našeho redakčního systému RE:X přináší řadu výhod a záruk, například: - nestárnoucí redakční systém - naši vývojáři RE:Xe udržují tak, aby byl po technologické stránce stále aktuální - vydávání pravidelných aktualizací - zpravidla každý měsíc přibývají v CMS nové funkčnosti a balíčky a probíhají technologické aktualizace a nezbytné opravy - záruky - u webů s naším redakčním systémem poskytujeme technologickou záruku - možnost podílet se na vývoji - každý klient se nám může ozvat, když do CMS potřebuje doprogramovat nějakou specifickou funkčnost, a my jeho požadavek prověříme a případně zahrneme do plánu vývoje - dokumentace a webináře - v rámci této služby poskytujeme zákazníkům různé formy podpory - informovanost - pravidelně rozesíláme informační newsletter s novinkami, které v redakčním systému přibyly

      E-shop a firemní web v jednom Na tento e-shop a firemní web v jednom jsme se dobře připravili. Kvalitním základem byla podrobná specifikace, v rámci které jsme si s klientem vyjasnili veškeré technikálie. Díky tomu jsme mohli připravit řešení na míru, které splňuje veškeré požadavky zákazníka. Zajímavosti: E-shop slouží zejména B2B zákazníkům, kteří si tu po registraci mohou vybírat speciální nástroje za výhodné ceny. Data sem přenáší na míru řešený konektor, který propojuje e-shop se skladovým systémem zákazníka. Největší výhodou tohoto řešení je rychlost přenosu dat - klientovi odpadá nutnost zadávat data jak do skladového systému, tak do e-shopu, což je pohodlné a efektivní. Web i e-shop jsou ve 3 jazycích (čeština, angličtina a němčina) a obsahuje 2 měny (CZK a EUR). I skrze fotky vyprávíme příběh firmy Že to tato firma myslí s redesignem webu vážně, dokazují i fotografie, které jsme nafotili v kancelářských a výrobních prostorách společnosti. Díky nim si mohou zákazníci CARBIDE lépe představit, v jakém prostředí tu výrobky vznikají (a nutno podotknout, že ve velmi čistém). Focení ale nebylo jen o zázemí společnosti, na webu najdete také fotografie všech zaměstnanců. Redakční systém RE:X, který nikdy nespí Web běží na našem vlastním redakčním systému RE:X, na jehož vývoji neustále pracujeme, zdokonalujeme ho a spolu s klienty vymýšlíme nové funkčnosti a rozšíření. Dalo by se říci, že RE:X nikdy nespí a nestárne. A jaké jsou jeho další vlastnosti? snadná tvorba obsahu - pomocí fragmentů (funkčních bloků) jde vše rychle a intuitivně automatické aktualizace - systém se pravidelně sám aktualizuje proklientská orientace - zkušenosti a obchodní cíle našich klientů jsou na prvním místě všeobecná rychlost - od nasazení webu přes možnosti správy až po implementace nových funkčností promyšlený produkt - každou úpravu, novinku a funkčnost diskutujeme v širokém odborném týmu Technologická podpora a rozvoj uživatelských funkcí našich produktů je pro nás celkově velmi důležitá. Klienty pravidelně informujeme o nových vylepšeních redakčního systému a každý má možnost jednoduše rozšířit svůj web o další balíčky. Kdokoliv také může přijít s požadavkem na novou funkčnost nebo vlastnost CMS. Technologická podpora redakčního systému RE:X Technologická podpora (TeP) našeho redakčního systému RE:X přináší řadu výhod a záruk, například: - nestárnoucí redakční systém - naši vývojáři RE:Xe udržují tak, aby byl po technologické stránce stále aktuální - vydávání pravidelných aktualizací - zpravidla každý měsíc přibývají v CMS nové funkčnosti a balíčky a probíhají technologické aktualizace a nezbytné opravy - záruky - u webů s naším redakčním systémem poskytujeme technologickou záruku - možnost podílet se na vývoji - každý klient se nám může ozvat, když do CMS potřebuje doprogramovat nějakou specifickou funkčnost, a my jeho požadavek prověříme a případně zahrneme do plánu vývoje - dokumentace a webináře - v rámci této služby poskytujeme zákazníkům různé formy podpory - informovanost - pravidelně rozesíláme informační newsletter s novinkami, které v redakčním systému přibyly

    • HOTELOVÁ ŠKOLA SVĚTLÁ A SOŠ ŘEMESEL VELKÉ MEZIŘÍČÍ

      Hotelová škola Světlá a SOŠ řemesel Velké Meziříčí, 2022

      Velkomeziříčská střední škola s tradicí od roku 1901 Moderní web plný informací a fotografií Vytvořit web, který bude důstojnou prezentací školy s více než 110letou tradicí a zároveň se za něj studenti nebudou stydět - to byla velká výzva. Ale podařilo se, nemyslíte? Světlá má moderní webové stránky, na kterých každý snadno a intuitivně najde to, co potřebuje - žáci, uchazeči o studium, zaměstnanci i veřejnost. Prim tu hrají pozitivní fotografie mladých lidí, které jsme navíc doplnili několika origináními malůvkami. A jak naši práce ohodnotili klienti? Tou největší možnou pochvalou: "Máte za jedna!" Fotografie, nad kterými se sbíhají sliny Jakožto marketingoví partneři Světlé máme tu čest být pravidelně zváni na tradiční akci této školy, slavný GASTRODEN. Pokud jste z oboru, určitě jste o něm už slyšeli - jedná se o přehlídku gastronomického umění žáků spojenou s bohatým doprovodným programem (barmanské show, cukrářské soutěže, přednášky, workshopy, degustace, vaření se slavnými osobnostmi apod.) Zatímco my se tu jako návštěvníci kocháme soutěžními jídly, ochutnáváme nejrůznější delikatesy a konverzujeme s pořadateli, náš fotograf Zdeněk má plné ruce práce - běhá po celé škole, z jedné akce na druhou, a vše fotí. Výsledek ovšem stojí za to: Zdeněk má parádní kondici a náš marketingový tým desítky nádherných profesionálních fotografií, které může využívat při propagaci školy. Redakční systém RE:X, který nikdy nespí Web běží na našem vlastním redakčním systému RE:X, na jehož vývoji neustále pracujeme, zdokonalujeme ho a spolu s klienty vymýšlíme nové funkčnosti a rozšíření. Dalo by se říci, že RE:X nikdy nespí a nestárne. A jaké jsou jeho další vlastnosti? - snadná tvorba obsahu - pomocí fragmentů (funkčních bloků) jde vše rychle a intuitivně automatické aktualizace - systém se pravidelně sám aktualizuje - proklientská orientace - zkušenosti a obchodní cíle našich klientů jsou na prvním místě - všeobecná rychlost - od nasazení webu přes možnosti správy až po implementace nových funkčností - promyšlený produkt - každou úpravu, novinku a funkčnost diskutujeme v širokém odborném týmu Technologická podpora a rozvoj uživatelských funkcí našich produktů je pro nás celkově velmi důležitá. Klienty pravidelně informujeme o nových vylepšeních redakčního systému a každý má možnost jednoduše rozšířit svůj web o další balíčky. Kdokoliv také může přijít s požadavkem na novou funkčnost nebo vlastnost CMS.

      Velkomeziříčská střední škola s tradicí od roku 1901 Moderní web plný informací a fotografií Vytvořit web, který bude důstojnou prezentací školy s více než 110letou tradicí a zároveň se za něj studenti nebudou stydět - to byla velká výzva. Ale podařilo se, nemyslíte? Světlá má moderní webové stránky, na kterých každý snadno a intuitivně najde to, co potřebuje - žáci, uchazeči o studium, zaměstnanci i veřejnost. Prim tu hrají pozitivní fotografie mladých lidí, které jsme navíc doplnili několika origináními malůvkami. A jak naši práce ohodnotili klienti? Tou největší možnou pochvalou: "Máte za jedna!" Fotografie, nad kterými se sbíhají sliny Jakožto marketingoví partneři Světlé máme tu čest být pravidelně zváni na tradiční akci této školy, slavný GASTRODEN. Pokud jste z oboru, určitě jste o něm už slyšeli - jedná se o přehlídku gastronomického umění žáků spojenou s bohatým doprovodným programem (barmanské show, cukrářské soutěže, přednášky, workshopy, degustace, vaření se slavnými osobnostmi apod.) Zatímco my se tu jako návštěvníci kocháme soutěžními jídly, ochutnáváme nejrůznější delikatesy a konverzujeme s pořadateli, náš fotograf Zdeněk má plné ruce práce - běhá po celé škole, z jedné akce na druhou, a vše fotí. Výsledek ovšem stojí za to: Zdeněk má parádní kondici a náš marketingový tým desítky nádherných profesionálních fotografií, které může využívat při propagaci školy. Redakční systém RE:X, který nikdy nespí Web běží na našem vlastním redakčním systému RE:X, na jehož vývoji neustále pracujeme, zdokonalujeme ho a spolu s klienty vymýšlíme nové funkčnosti a rozšíření. Dalo by se říci, že RE:X nikdy nespí a nestárne. A jaké jsou jeho další vlastnosti? - snadná tvorba obsahu - pomocí fragmentů (funkčních bloků) jde vše rychle a intuitivně automatické aktualizace - systém se pravidelně sám aktualizuje - proklientská orientace - zkušenosti a obchodní cíle našich klientů jsou na prvním místě - všeobecná rychlost - od nasazení webu přes možnosti správy až po implementace nových funkčností - promyšlený produkt - každou úpravu, novinku a funkčnost diskutujeme v širokém odborném týmu Technologická podpora a rozvoj uživatelských funkcí našich produktů je pro nás celkově velmi důležitá. Klienty pravidelně informujeme o nových vylepšeních redakčního systému a každý má možnost jednoduše rozšířit svůj web o další balíčky. Kdokoliv také může přijít s požadavkem na novou funkčnost nebo vlastnost CMS.

  • Marketingové strategie

    • Mazaný web, e-shop i marketing pro tradičního výrobce kosmetiky

      ALPA, a. s., dlouhodobá marketingová spolupráce

      On-line marketing pro silný brand Naše práce pro ALPU spočívá v pravidelných aktualizacích webu (ať už je řeč o nových produktech, aktualitách či rozšiřování jazykových verzí webu), programátorských úpravách, konverzních optimalizacích (mj. jsme upravili výpis i detail produktů, abyste se v e-shopu lépe orientovali), SEO optimalizacích (naším cílem je, aby byla ALPA co nejvíc vidět v přirozených výsledcích vyhledávání), PPC kampaních (děláme i reklamy ve vyhledávačích) atd. Automatizujeme = urychlujeme procesy: - e-shop jsme napojili na ERP systém, díky čemuž odpadá dvojité publikování dat - díky platební bráně má uživatel zboží rychleji - export objednávek dopravním společnostem (Zásilkovna, Česká Pošta, DPD) zefektivňuje a zrychluje proces expedice - tisk štítků objednávek zrychluje proces předávání dat na balíky - propojení se zbožovými vyhledávači přináší nové nakupující - newsletterový systém zajišťuje informovanost uživatelů o novinkách a slevových akcích Produktové kampaně jsou pro ALPU velmi důležité. Kdykoliv lze podpořit jakýkoliv přípravek nebo jakoukoliv produktovou řadu, a zvýšit tak o ní okamžité povědomí. Jelikož má ALPA svoje produkty nejvíce rozšířené v distribuční síti (řetězce, drogerie, lékárny apod.), mají kampaně přímý vliv na prodej v této síti. Lidé uvidí reklamu, produkt je zaujme a jdou do své oblíbené drogerie přípravek koupit. E-shop v tomto ohledu hraje spíše doplňkovou roli. Sociální sítě pro ALPU bereme od podlahy. Máme na starosti Facebook i Instagram. Tvořit obsah pro tak významného výrobce je výzva, proto plánování a publikování postů věnujeme maximální pozornost. Než spatří světlo světa nový příspěvek, předchází mu dlouhá cesta kvartálního plánu, schvalovacího procesu s klientem, grafické i textové přípravy. Aktivity na sociálních sítích pro klienta ALPA - publikační plán a publikace samotná (příspěvky, stories, soutěže) - příprava grafiky přímo pro potřeby soc. sítí - placené kampaně podle aktuálních témat - komunikace a odpovídání na komentáře - oslovování influencerů ke spolupráci - sdílení storíček a dalšího obsahu ze stránek partnerů - poctivý reporting aktivit a činností ALPA je jedna z nejvýznamnějších českých kosmetických značek. Její přípravky nachází uplatnění v každé domácnosti, v přírodě, při sportu, u dětí i při zdravotních obtížích. ALPA zároveň aktivně podporuje sportovní kluby i akce a jakékoliv pohybové aktivity pro celou rodinu. Její stánek můžete tak najít na spoustě veletrhů včetně Země živitelky, FOR BEAUTY a dalších.

      On-line marketing pro silný brand Naše práce pro ALPU spočívá v pravidelných aktualizacích webu (ať už je řeč o nových produktech, aktualitách či rozšiřování jazykových verzí webu), programátorských úpravách, konverzních optimalizacích (mj. jsme upravili výpis i detail produktů, abyste se v e-shopu lépe orientovali), SEO optimalizacích (naším cílem je, aby byla ALPA co nejvíc vidět v přirozených výsledcích vyhledávání), PPC kampaních (děláme i reklamy ve vyhledávačích) atd. Automatizujeme = urychlujeme procesy: - e-shop jsme napojili na ERP systém, díky čemuž odpadá dvojité publikování dat - díky platební bráně má uživatel zboží rychleji - export objednávek dopravním společnostem (Zásilkovna, Česká Pošta, DPD) zefektivňuje a zrychluje proces expedice - tisk štítků objednávek zrychluje proces předávání dat na balíky - propojení se zbožovými vyhledávači přináší nové nakupující - newsletterový systém zajišťuje informovanost uživatelů o novinkách a slevových akcích Produktové kampaně jsou pro ALPU velmi důležité. Kdykoliv lze podpořit jakýkoliv přípravek nebo jakoukoliv produktovou řadu, a zvýšit tak o ní okamžité povědomí. Jelikož má ALPA svoje produkty nejvíce rozšířené v distribuční síti (řetězce, drogerie, lékárny apod.), mají kampaně přímý vliv na prodej v této síti. Lidé uvidí reklamu, produkt je zaujme a jdou do své oblíbené drogerie přípravek koupit. E-shop v tomto ohledu hraje spíše doplňkovou roli. Sociální sítě pro ALPU bereme od podlahy. Máme na starosti Facebook i Instagram. Tvořit obsah pro tak významného výrobce je výzva, proto plánování a publikování postů věnujeme maximální pozornost. Než spatří světlo světa nový příspěvek, předchází mu dlouhá cesta kvartálního plánu, schvalovacího procesu s klientem, grafické i textové přípravy. Aktivity na sociálních sítích pro klienta ALPA - publikační plán a publikace samotná (příspěvky, stories, soutěže) - příprava grafiky přímo pro potřeby soc. sítí - placené kampaně podle aktuálních témat - komunikace a odpovídání na komentáře - oslovování influencerů ke spolupráci - sdílení storíček a dalšího obsahu ze stránek partnerů - poctivý reporting aktivit a činností ALPA je jedna z nejvýznamnějších českých kosmetických značek. Její přípravky nachází uplatnění v každé domácnosti, v přírodě, při sportu, u dětí i při zdravotních obtížích. ALPA zároveň aktivně podporuje sportovní kluby i akce a jakékoliv pohybové aktivity pro celou rodinu. Její stánek můžete tak najít na spoustě veletrhů včetně Země živitelky, FOR BEAUTY a dalších.

    • VEZEKO s.r.o. - Významný český výrobce vozíků a přívěsů. To naložíš!

      VEZEKO s.r.o., dlouhodobá marketingová spolupráce

      Kdo je VEZEKO s.r.o. Dynamicky se rozvíjející firma zabývající se výrobou a servisem přívěsů a nástaveb se šesti firemními prodejnami a rozsáhlou sítí prodejců po celé České republice. Téměř 80 % celkové produkce dodává do zahraničí, zejména do zemí EU. V současné době zaměstnává přes 200 zaměstnanců. Marketingové stratetgie fungují Nezapomínáme ani na on-line marketingové strategie a pravidelný rozvoj, díky čemuž kontinuálně zvyšujeme návštěvnost i poptávky. Vše se skvělými meziročními výsledky: 45% meziroční růst návštěvnosti webu a 241% meziroční nárůst poptávek Čím pomáháme klientovi v rámci marketingové strategie k úspěchu? - definujeme cíle - analyzujeme data - podporujeme konkrétní produkty a služby - používáme ověřené platformy a nástroje - Google, Seznam, sociální sítě, UX analýzy, AB testování - rozvíjíme témata a inovujeme - tvoříme dlouhodobý mediaplán - vyhodnocujeme a optimalizujeme Hlavním zdrojem návštěvnosti webu VEZEKO je neplacené vyhledávání na Googlu a Seznamu. VEZEKO je sice mimořádně silný brand v oboru prodeje přívěsů, samo by to ale jednoznačně nešlo, kdybychom nepracovali kontinuálně na přizpůsobení webu pro neplacené vyhledávání (to je to SEO). Díky tomu, že na webu VEZEKO je přesně to, co zájemci o přívěsy hledají, vyhledávače Google a Seznam umisťují tento web vysoko ve vyhledávání na daná klíčová slova jako vozík za auto, přívěsný vozík, přívěsný vozík za auto a další podobné kombinace výrazů. A to my i klient chceme. Neplacená návštěvnost webu se pohybuje ve vysokých desítkách tisíc ročně a počet celkových zobrazení třeba na Googlu za 12 měsíců? Dost přes jeden milion! Sociální sítě v dobrých rukou Neplacené příspěvky na sociální sítě, v případě VEZEKA na Facebook, nás baví. S nimi si vyhrajeme a u nich se vyřádíme. Zapojíme grafickou kreativu, nebo jen vybereme nové fotky reference, nebo připravíme dynamický obsah, který je pro sociální sítě stále důležitější. Prezentace jakékoliv úspěšné firmy na sociálních sítích je nezbytnost. Vysílá také vhodný SEO signál směrem k webu. Vyhledávače rády zjišťují, že web je provázaný se sociálními sítěmi. A tak představujeme nové přívěsy, hlídáme významné dny a připravujeme k nim grafickou prezentaci, nebo jen vkládáme fotky přívěsů a vozíků, které zrovna dorazily od spokojených zákazníků VEZEKA.

      Kdo je VEZEKO s.r.o. Dynamicky se rozvíjející firma zabývající se výrobou a servisem přívěsů a nástaveb se šesti firemními prodejnami a rozsáhlou sítí prodejců po celé České republice. Téměř 80 % celkové produkce dodává do zahraničí, zejména do zemí EU. V současné době zaměstnává přes 200 zaměstnanců. Marketingové stratetgie fungují Nezapomínáme ani na on-line marketingové strategie a pravidelný rozvoj, díky čemuž kontinuálně zvyšujeme návštěvnost i poptávky. Vše se skvělými meziročními výsledky: 45% meziroční růst návštěvnosti webu a 241% meziroční nárůst poptávek Čím pomáháme klientovi v rámci marketingové strategie k úspěchu? - definujeme cíle - analyzujeme data - podporujeme konkrétní produkty a služby - používáme ověřené platformy a nástroje - Google, Seznam, sociální sítě, UX analýzy, AB testování - rozvíjíme témata a inovujeme - tvoříme dlouhodobý mediaplán - vyhodnocujeme a optimalizujeme Hlavním zdrojem návštěvnosti webu VEZEKO je neplacené vyhledávání na Googlu a Seznamu. VEZEKO je sice mimořádně silný brand v oboru prodeje přívěsů, samo by to ale jednoznačně nešlo, kdybychom nepracovali kontinuálně na přizpůsobení webu pro neplacené vyhledávání (to je to SEO). Díky tomu, že na webu VEZEKO je přesně to, co zájemci o přívěsy hledají, vyhledávače Google a Seznam umisťují tento web vysoko ve vyhledávání na daná klíčová slova jako vozík za auto, přívěsný vozík, přívěsný vozík za auto a další podobné kombinace výrazů. A to my i klient chceme. Neplacená návštěvnost webu se pohybuje ve vysokých desítkách tisíc ročně a počet celkových zobrazení třeba na Googlu za 12 měsíců? Dost přes jeden milion! Sociální sítě v dobrých rukou Neplacené příspěvky na sociální sítě, v případě VEZEKA na Facebook, nás baví. S nimi si vyhrajeme a u nich se vyřádíme. Zapojíme grafickou kreativu, nebo jen vybereme nové fotky reference, nebo připravíme dynamický obsah, který je pro sociální sítě stále důležitější. Prezentace jakékoliv úspěšné firmy na sociálních sítích je nezbytnost. Vysílá také vhodný SEO signál směrem k webu. Vyhledávače rády zjišťují, že web je provázaný se sociálními sítěmi. A tak představujeme nové přívěsy, hlídáme významné dny a připravujeme k nim grafickou prezentaci, nebo jen vkládáme fotky přívěsů a vozíků, které zrovna dorazily od spokojených zákazníků VEZEKA.