Detail kreativce
Kontakt:
Martin Sýkora
+420602386727
mail@msykora.cz
O profilu kreativce
Vytvářím weby a webové aplikace, které jsou na míru přizpůsobeny klientům. Ke každému projektu přistupuji individuálně a vše stavím na míru zadavatele. Společně s weby tvořím vizuální identity organizací a obsah webu doplňuji vlastními fotografiemi, včetně těch produktových. Po realizaci s klientem spolupracujeme na dalších věcech týkajících se propagace.
Martin Sýkora
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kosíkova 2337
Brno 62800 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Kosíkova 2337
Brno 62800
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Robotiáda
Helceletka – středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 10/2019-nyní
Robotiáda je největší robotická soutěž pro žáky základních a středních škol v České republice. V rámci dlouhodobé spolupráce s organizátory vznikl nový prezentační web. Vzhledem k zvyšujícímu se počtu účastníků jsme byli nuceni zkvalitnit registrační a výsledkový systém. Kompletní návrh registračního systému jsem doplnil o portál týmu a následně i výsledkový systém, který výrazně ulehčuje práci organizátorů a rozhodčích během soutěže.
Robotiáda je největší robotická soutěž pro žáky základních a středních škol v České republice. V rámci dlouhodobé spolupráce s organizátory vznikl nový prezentační web. Vzhledem k zvyšujícímu se počtu účastníků jsme byli nuceni zkvalitnit registrační a výsledkový systém. Kompletní návrh registračního systému jsem doplnil o portál týmu a následně i výsledkový systém, který výrazně ulehčuje práci organizátorů a rozhodčích během soutěže.
-
Digitální podnik
VUT Brno, 09/2019-04-2024
Projekt Digitální podnik na podporu digitalizace v malých a středních podnicích v ČR vzniknul jako TAČR projekt ve spolupráci brněnského VUT a českobudějovického VŠCHT. Součástí mé práce byl kompletní návrh vizuální identity. Stěžejní součástí webu je mnou navrhnuté testovací prostředí, pomocí kterého se provádí průzkum úrovně digitalizace podniku. Výstupem testování je report o úrovni digitalizace podniku.
Projekt Digitální podnik na podporu digitalizace v malých a středních podnicích v ČR vzniknul jako TAČR projekt ve spolupráci brněnského VUT a českobudějovického VŠCHT. Součástí mé práce byl kompletní návrh vizuální identity. Stěžejní součástí webu je mnou navrhnuté testovací prostředí, pomocí kterého se provádí průzkum úrovně digitalizace podniku. Výstupem testování je report o úrovni digitalizace podniku.
-
-
Webdesign
-
Folklorní festival Kraj beze stínu
Obec Krumvíř, 10/2024-nyní
Malý regionální folklórní festival měl nepřehledný a nevzhledný web, který nekorespondoval s celkovou vizuální identitou akce. Cílem bylo vybudovat moderní a přehledný web, který bude respektovat grafické prvky vizuálu festivalu. S blížícím se datem konání se bude obsah webu rozšiřovat a během samotného konání nabídne účastníkům webového průvodce festivalem.
Malý regionální folklórní festival měl nepřehledný a nevzhledný web, který nekorespondoval s celkovou vizuální identitou akce. Cílem bylo vybudovat moderní a přehledný web, který bude respektovat grafické prvky vizuálu festivalu. S blížícím se datem konání se bude obsah webu rozšiřovat a během samotného konání nabídne účastníkům webového průvodce festivalem.
-
Víno Svoboda
Víno Svoboda, MVDr. Erika Svobodová, 06/2022-10/2022
Malé vinařství na jižní Moravě s vlastním vizuálním stylem potřebovalo web s jednoduchým e-shopem. Běžně dostupné řešení byly příliš sofistikovaná a bez osobního přístupu ke klientovi. Zadání webu bylo přehledná a jednoduchá prezentace vinařství, která reflektuje jejich vizuální identitu. Součástí webu byl spuštěn i e-shop, který pomohl zvýšit prodeje. Pro e-shop jsem dodával také produktové fotografie.
Malé vinařství na jižní Moravě s vlastním vizuálním stylem potřebovalo web s jednoduchým e-shopem. Běžně dostupné řešení byly příliš sofistikovaná a bez osobního přístupu ke klientovi. Zadání webu bylo přehledná a jednoduchá prezentace vinařství, která reflektuje jejich vizuální identitu. Součástí webu byl spuštěn i e-shop, který pomohl zvýšit prodeje. Pro e-shop jsem dodával také produktové fotografie.
-