Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Sýkora

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 03236714

Kontakt:

Martin Sýkora

+420602386727

mail@msykora.cz

O profilu kreativce

Vytvářím weby a webové aplikace, které jsou na míru přizpůsobeny klientům. Ke každému projektu přistupuji individuálně a vše stavím na míru zadavatele. Společně s weby tvořím vizuální identity organizací a obsah webu doplňuji vlastními fotografiemi, včetně těch produktových. Po realizaci s klientem spolupracujeme na dalších věcech týkajících se propagace.

Martin Sýkora

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kosíkova 2337
      Brno 62800 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Kosíkova 2337
      Brno 62800
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Robotiáda

      Helceletka – středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 10/2019-nyní

      Obrázek reference

      Robotiáda je největší robotická soutěž pro žáky základních a středních škol v České republice. V rámci dlouhodobé spolupráce s organizátory vznikl nový prezentační web. Vzhledem k zvyšujícímu se počtu účastníků jsme byli nuceni zkvalitnit registrační a výsledkový systém. Kompletní návrh registračního systému jsem doplnil o portál týmu a následně i výsledkový systém, který výrazně ulehčuje práci organizátorů a rozhodčích během soutěže.

      Robotiáda je největší robotická soutěž pro žáky základních a středních škol v České republice. V rámci dlouhodobé spolupráce s organizátory vznikl nový prezentační web. Vzhledem k zvyšujícímu se počtu účastníků jsme byli nuceni zkvalitnit registrační a výsledkový systém. Kompletní návrh registračního systému jsem doplnil o portál týmu a následně i výsledkový systém, který výrazně ulehčuje práci organizátorů a rozhodčích během soutěže.

      https://robotiada.cz/
    • Digitální podnik

      VUT Brno, 09/2019-04-2024

      Obrázek reference

      Projekt Digitální podnik na podporu digitalizace v malých a středních podnicích v ČR vzniknul jako TAČR projekt ve spolupráci brněnského VUT a českobudějovického VŠCHT. Součástí mé práce byl kompletní návrh vizuální identity. Stěžejní součástí webu je mnou navrhnuté testovací prostředí, pomocí kterého se provádí průzkum úrovně digitalizace podniku. Výstupem testování je report o úrovni digitalizace podniku.

      Projekt Digitální podnik na podporu digitalizace v malých a středních podnicích v ČR vzniknul jako TAČR projekt ve spolupráci brněnského VUT a českobudějovického VŠCHT. Součástí mé práce byl kompletní návrh vizuální identity. Stěžejní součástí webu je mnou navrhnuté testovací prostředí, pomocí kterého se provádí průzkum úrovně digitalizace podniku. Výstupem testování je report o úrovni digitalizace podniku.

      https://www.digitalnipodnik.cz/
  • Webdesign

    • Folklorní festival Kraj beze stínu

      Obec Krumvíř, 10/2024-nyní

      Obrázek reference

      Malý regionální folklórní festival měl nepřehledný a nevzhledný web, který nekorespondoval s celkovou vizuální identitou akce. Cílem bylo vybudovat moderní a přehledný web, který bude respektovat grafické prvky vizuálu festivalu. S blížícím se datem konání se bude obsah webu rozšiřovat a během samotného konání nabídne účastníkům webového průvodce festivalem.

      Malý regionální folklórní festival měl nepřehledný a nevzhledný web, který nekorespondoval s celkovou vizuální identitou akce. Cílem bylo vybudovat moderní a přehledný web, který bude respektovat grafické prvky vizuálu festivalu. S blížícím se datem konání se bude obsah webu rozšiřovat a během samotného konání nabídne účastníkům webového průvodce festivalem.

      https://krajbezestinu.cz/
    • Víno Svoboda

      Víno Svoboda, MVDr. Erika Svobodová, 06/2022-10/2022

      Obrázek reference

      Malé vinařství na jižní Moravě s vlastním vizuálním stylem potřebovalo web s jednoduchým e-shopem. Běžně dostupné řešení byly příliš sofistikovaná a bez osobního přístupu ke klientovi. Zadání webu bylo přehledná a jednoduchá prezentace vinařství, která reflektuje jejich vizuální identitu. Součástí webu byl spuštěn i e-shop, který pomohl zvýšit prodeje. Pro e-shop jsem dodával také produktové fotografie.

      Malé vinařství na jižní Moravě s vlastním vizuálním stylem potřebovalo web s jednoduchým e-shopem. Běžně dostupné řešení byly příliš sofistikovaná a bez osobního přístupu ke klientovi. Zadání webu bylo přehledná a jednoduchá prezentace vinařství, která reflektuje jejich vizuální identitu. Součástí webu byl spuštěn i e-shop, který pomohl zvýšit prodeje. Pro e-shop jsem dodával také produktové fotografie.

      https://www.vinosvoboda.cz/