Detail kreativce
Kontakt:
Kateřina Tůmová
+420 777 351 426
katerina.tumova@bbdoproximity.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Křižíkova 160/71
Praha 18600 -
Kontaktní adresa:
Sartoriova 32/4
Praha 16900
Hlavní město Praha
-
-
-
Provozovna:
Křižíkova 160/71
Praha
Hlavní město Praha
Kateřina Tůmová
+420 777 351 426
katerina.tumova@bbdoproximity.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Škoda Auto
Škoda Auto, 2021
Prezentujeme naši práci pro klienta Škoda Auto, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii, positioningu, design produktu včetně návrhu jména a kreativní koncept založený na vizi společnosti Škoda Auto s produktem sdílení elektrických skútrů. Jméno i design vycházelo z insightu cílové skupiny. Grafický design si kladl za cíl být jak viditelný, moderní a jasně rozeznatelný, tak pracoval s bezpečnostní provozu. Návrh kreativního konceptu má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky.
Prezentujeme naši práci pro klienta Škoda Auto, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii, positioningu, design produktu včetně návrhu jména a kreativní koncept založený na vizi společnosti Škoda Auto s produktem sdílení elektrických skútrů. Jméno i design vycházelo z insightu cílové skupiny. Grafický design si kladl za cíl být jak viditelný, moderní a jasně rozeznatelný, tak pracoval s bezpečnostní provozu. Návrh kreativního konceptu má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky.
-
Uni Hobby
Uni Hobby, 2023
Prezentujeme naši práci pro klienta Uni Hobby, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii a kreativní koncept založený na vizi společnosti Uni Hobby a insightu cílové skupiny. Dlouhodobý koncept má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky - kutily i profesionály. Správně trefené téma a humorná forma pomáhá jak marketingovým tak businesovým cílům.
Prezentujeme naši práci pro klienta Uni Hobby, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii a kreativní koncept založený na vizi společnosti Uni Hobby a insightu cílové skupiny. Dlouhodobý koncept má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky - kutily i profesionály. Správně trefené téma a humorná forma pomáhá jak marketingovým tak businesovým cílům.
-