Detail kreativce

Zpět na galerii

MARK/BBDO, a.s.

a.s. - akciová společnost

IČO: 60193611

Kontakt:

Kateřina Tůmová

+420 777 351 426

katerina.tumova@bbdoproximity.cz

O profilu kreativce

Práce, práce, práce je heslo našich zakladatelů. Pro nás jsou skvělé nápady ty s velkým dopadem. Pohnou lidmi a obchodem. Nejlépe řeší problémy našeho klienta. Skvělá práce vždy začíná velkými výzvami.

MARK BBDO

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Křižíkova 160/71
      Praha 18600
    • Kontaktní adresa:

      Sartoriova 32/4
      Praha 16900
      Hlavní město Praha
    • Provozovna:

      Křižíkova 160/71
      Praha
      Hlavní město Praha

      Kateřina Tůmová

      +420 777 351 426

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Škoda Auto

      Škoda Auto, 2021

      Obrázek reference

      Prezentujeme naši práci pro klienta Škoda Auto, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii, positioningu, design produktu včetně návrhu jména a kreativní koncept založený na vizi společnosti Škoda Auto s produktem sdílení elektrických skútrů. Jméno i design vycházelo z insightu cílové skupiny. Grafický design si kladl za cíl být jak viditelný, moderní a jasně rozeznatelný, tak pracoval s bezpečnostní provozu. Návrh kreativního konceptu má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky.

      Prezentujeme naši práci pro klienta Škoda Auto, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii, positioningu, design produktu včetně návrhu jména a kreativní koncept založený na vizi společnosti Škoda Auto s produktem sdílení elektrických skútrů. Jméno i design vycházelo z insightu cílové skupiny. Grafický design si kladl za cíl být jak viditelný, moderní a jasně rozeznatelný, tak pracoval s bezpečnostní provozu. Návrh kreativního konceptu má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky.

    • Uni Hobby

      Uni Hobby, 2023

      Obrázek reference

      Prezentujeme naši práci pro klienta Uni Hobby, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii a kreativní koncept založený na vizi společnosti Uni Hobby a insightu cílové skupiny. Dlouhodobý koncept má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky - kutily i profesionály. Správně trefené téma a humorná forma pomáhá jak marketingovým tak businesovým cílům.

      Prezentujeme naši práci pro klienta Uni Hobby, kde jsme připravili dlouhodobou komunikační strategii a kreativní koncept založený na vizi společnosti Uni Hobby a insightu cílové skupiny. Dlouhodobý koncept má unikátní positioning, který se vymezuje komunikaci a rezonuje s potenciálními a stávajících zákazníky - kutily i profesionály. Správně trefené téma a humorná forma pomáhá jak marketingovým tak businesovým cílům.