Detail kreativce
MgA. Karolina Gargulák
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 76654443
Kontakt:
Karolina Gargulák
+420739524562
karolina@cinebonbon.com
O profilu kreativce
Television is not dead. Mám zkušenosti se scenáristikou a dramaturgií televizních i filmových děl, přes 10 let spolupracuji s Českou televizí i komerčními televizními subjekty. Moje doktorská práce se zabývala cross žánrem non fiction / fiction - a právě fikcí v televizi i filmu se poslední dobou věnuji naplno jak režisérka, tak kreativní producentka.
Film I Televize
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Dolní 2819
Zlín 76001 -
Kontaktní adresa:
Erbenova 5
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
Produkce audiovizuálního díla
-
Režisér AVD
-
Pirátské vysílání
Česká televize, 2016
Populárně vzdělávací hraný seriál. Piráti na vlnách Déčka odhalují všechna mediální tajemství. Vždy jednou týdně přeruší program ČT:D vysílání mediálních pirátů. Půjde o pořad, který zábavnou a hravou formou přibliží témata spojená s mediální gramotností dětem ve věku 8 – 12 let. Cílem pirátů pod vedením korzára Borise v podání Romana Blumaiera je děti přivést k přemýšlení o tom, co a jak jim média sdělují. Za všechno může „Počítač", který dá partu pirátů dohromady. Přitom každý z nich pochází z jiného média. V seriálu tak budou hlavními postavami korzár z pirátského filmu, dívka z akční počítačové hry a tlouštík z reklamy na cukrovinky. Počítač je může libovolně přesunovat v čase i prostoru, dosazovat do scének i do reálných prostředí, měnit jejich vzhled i oblečení. Inspirací tvůrců pořadu byla klasika pořadů pro děti – Malý televizní kabaret, kde se ve vtipných scénkách řešila vážná témata, i výtvarná poetika filmů režiséra Michela Gondryho a filmu Bunny and Bull.
Populárně vzdělávací hraný seriál. Piráti na vlnách Déčka odhalují všechna mediální tajemství. Vždy jednou týdně přeruší program ČT:D vysílání mediálních pirátů. Půjde o pořad, který zábavnou a hravou formou přibliží témata spojená s mediální gramotností dětem ve věku 8 – 12 let. Cílem pirátů pod vedením korzára Borise v podání Romana Blumaiera je děti přivést k přemýšlení o tom, co a jak jim média sdělují. Za všechno může „Počítač", který dá partu pirátů dohromady. Přitom každý z nich pochází z jiného média. V seriálu tak budou hlavními postavami korzár z pirátského filmu, dívka z akční počítačové hry a tlouštík z reklamy na cukrovinky. Počítač je může libovolně přesunovat v čase i prostoru, dosazovat do scének i do reálných prostředí, měnit jejich vzhled i oblečení. Inspirací tvůrců pořadu byla klasika pořadů pro děti – Malý televizní kabaret, kde se ve vtipných scénkách řešila vážná témata, i výtvarná poetika filmů režiséra Michela Gondryho a filmu Bunny and Bull.
-
Scenárista AVD
-
Česká reklama: Úsvit kapitalismu
Česká televize, 2019
Celovečerní dokument. Jak se Češi naučili mít rádi televizní reklamu. Na bláznivá devadesátá léta, kdy se reklamní spoty staly novým fenoménem české společnosti, vzpomínají jejich režiséři, tvůrci, kreativci a zadavatelé... Solitérní dokument o filmech, které byly sice krátké jako facka, ale ovlivnily generaci dnešních třicátníků a celou českou porevoluční společnost. Dokument sleduje vývoj české reklamy od roku 1990 do přelomu tisíciletí, proměny vztahů ve společnosti, zákazníků, zadavatelů i tvůrců k ní. Televizní reklama odráží vývoj českého kapitalismu i mediálního trhu a ukazuje proměnu audiovizuálního tvarosloví. Navozuje otázku – jde o umění? Nese s sebou etické problémy dotýkající se autorské odpovědnosti za její účinky?
Celovečerní dokument. Jak se Češi naučili mít rádi televizní reklamu. Na bláznivá devadesátá léta, kdy se reklamní spoty staly novým fenoménem české společnosti, vzpomínají jejich režiséři, tvůrci, kreativci a zadavatelé... Solitérní dokument o filmech, které byly sice krátké jako facka, ale ovlivnily generaci dnešních třicátníků a celou českou porevoluční společnost. Dokument sleduje vývoj české reklamy od roku 1990 do přelomu tisíciletí, proměny vztahů ve společnosti, zákazníků, zadavatelů i tvůrců k ní. Televizní reklama odráží vývoj českého kapitalismu i mediálního trhu a ukazuje proměnu audiovizuálního tvarosloví. Navozuje otázku – jde o umění? Nese s sebou etické problémy dotýkající se autorské odpovědnosti za její účinky?
-
Sex O'Clock
Voyo / Nova, Cinebonbon, 2022
Spoluscenáristka hraného seriálu o dospívání.
-
-
Dramaturg AVD
-
K oblakům vzhlížíme
Česká televize, 2014
Pach spálených pneumatik, semišové potahy a řev motoru, to je Ráďův svět. Oddaný milovník tuningu tráví se svým rozpadajícím se Fordem více času než se střídajícími se přítelkyněmi, jejichž společná záliba v nalepovacích nehtech není náhodná. Ráďovy dny bezcílně plynou - většinou je tráví drobnými opravami motoru nebo sháněním místa ještěrkáře v okolních fabrikách. Noci však patří dunícím tuningovým festivalům. V závodech sice většinou pohoří, ale tma laskavě maskuje velké nedokonalosti na Ráďově autě a ještě větší nedokonalosti v jeho prázdném životě. V kulisách severních Čech, upadlého regionu s vysokou nezaměstnaností a nechvalně proslulými protiromskými pochody, předkládá trpělivé filmové pozorování Martina Duška melancholický obraz jedné vyřazené generace mladých lidí.
Pach spálených pneumatik, semišové potahy a řev motoru, to je Ráďův svět. Oddaný milovník tuningu tráví se svým rozpadajícím se Fordem více času než se střídajícími se přítelkyněmi, jejichž společná záliba v nalepovacích nehtech není náhodná. Ráďovy dny bezcílně plynou - většinou je tráví drobnými opravami motoru nebo sháněním místa ještěrkáře v okolních fabrikách. Noci však patří dunícím tuningovým festivalům. V závodech sice většinou pohoří, ale tma laskavě maskuje velké nedokonalosti na Ráďově autě a ještě větší nedokonalosti v jeho prázdném životě. V kulisách severních Čech, upadlého regionu s vysokou nezaměstnaností a nechvalně proslulými protiromskými pochody, předkládá trpělivé filmové pozorování Martina Duška melancholický obraz jedné vyřazené generace mladých lidí.
-
SHOW!
Česká televize, 2013
Show! je mimořádně vydařeným absolventským filmem, který vznikl na pražské FAMU v tvůrčí dílně Martina Marečka. Bohdan Bláhovec, jeden z nejvýraznějších talentů českého dokumentu, jehož předcházející filmy natočené během studií vyvolaly značný ohlas, déle než rok sledoval cestu 5Angels za slávou, na první stránky bulváru. Výsledkem je autentický, v mnohém překvapivý až šokující pohled do života teenagerské kapely, která je de facto promyšlenou strategií, realizací byznys-plánu otce jednoho z andílků. Jeho cílem je vytvořit skvělý komerční produkt a ovládnout trh s dětskou populární hudbou. O čem sní samy dívky? „Náš největší sen je vyprodat Madison Square Garden," říká bezelstně jedna z nich. Co všechno jsou pro to ochotny udělat? A do jaké míry jsou rodiče schopní pro naplnění svých vlastních neuskutečněných ambicí obětovat šťastné a spokojené dětství svých potomků?
Show! je mimořádně vydařeným absolventským filmem, který vznikl na pražské FAMU v tvůrčí dílně Martina Marečka. Bohdan Bláhovec, jeden z nejvýraznějších talentů českého dokumentu, jehož předcházející filmy natočené během studií vyvolaly značný ohlas, déle než rok sledoval cestu 5Angels za slávou, na první stránky bulváru. Výsledkem je autentický, v mnohém překvapivý až šokující pohled do života teenagerské kapely, která je de facto promyšlenou strategií, realizací byznys-plánu otce jednoho z andílků. Jeho cílem je vytvořit skvělý komerční produkt a ovládnout trh s dětskou populární hudbou. O čem sní samy dívky? „Náš největší sen je vyprodat Madison Square Garden," říká bezelstně jedna z nich. Co všechno jsou pro to ochotny udělat? A do jaké míry jsou rodiče schopní pro naplnění svých vlastních neuskutečněných ambicí obětovat šťastné a spokojené dětství svých potomků?
-