Detail kreativce
Veronika Fullerová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 03467228
Kontakt:
Veronika Rút
+420728798046
hello@veronikarut.com
O profilu kreativce
Pomáhám firmám správně nastavit design služeb a komunikaci, často v návaznosti na branding a design vizuální identity. Rozvíjím fungování služeb a vytvářím smysluplné projekty se společensky odpovědným dopadem. Pracuji také jako vyjednavačka a odborný dozor na straně klienta. Od roku 2015 se věnuji kultivaci českému veřejnému prostoru a vytvářím unikátní inovační projekty.
Design, který dává smysl
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Třebízského 1061
Brno 61400 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Třebízského 1061
Brno 61400
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Branding pro Oříška Brněnského
Oříšek Brněnský, 11/2017–12/2020
Nová značka od brandname přes logotyp a tiskoviny až po označení prodejen a stánků. Součástí byly také unikátní kresby Lenky Křikavové na míru pro digitální prezentaci i kresbu na výloze. Vzniklo několik označení provozoven od stánků po pojízdnou provozovnu a také obalový design, sáčky, poukazy a další praktické výstupy.
Nová značka od brandname přes logotyp a tiskoviny až po označení prodejen a stánků. Součástí byly také unikátní kresby Lenky Křikavové na míru pro digitální prezentaci i kresbu na výloze. Vzniklo několik označení provozoven od stánků po pojízdnou provozovnu a také obalový design, sáčky, poukazy a další praktické výstupy.
-
Znak a logotyp pro Brno-střed
Městská část Brno-střed, 05/2020–12/2020
Facelift historického znaku a odvozený logotyp pro největší brněnskou městskou část. Městská část si přála vylepšit velmi nekvalitně digitalizovaný znak, tak jsem nastudovala kontext heraldiky a spolu s vedením vybrala požadovaný směr. Vzniklo také stylové zjednodušené logo pro aplikaci sítotiskem a v malé velikosti na propagačních materiálech. Znak se od té doby používá na všech výstupech od odpadkových košů po hlavičkové papíry.
Facelift historického znaku a odvozený logotyp pro největší brněnskou městskou část. Městská část si přála vylepšit velmi nekvalitně digitalizovaný znak, tak jsem nastudovala kontext heraldiky a spolu s vedením vybrala požadovaný směr. Vzniklo také stylové zjednodušené logo pro aplikaci sítotiskem a v malé velikosti na propagačních materiálech. Znak se od té doby používá na všech výstupech od odpadkových košů po hlavičkové papíry.
-
Logotyp a vizuální identita pro vinařství Krásná hora
Krásná hora, 05/2021–12/2024
Vizuální identita, etikety a web pro biodynamické vinařství, které oslovuje zákazníky v 60 zemích po celém světě. Pro etiketu jsem ručně vytvořila podklady, které jsem digitalizovala a vytvořila z nich koherentní systém, který se projevil na různých řadách až po dekor na sudech. Značka získala funkční logotyp, čitelný i v malé velikosti, a jasný vizuální jazyk napříč všemi etiketami.
Vizuální identita, etikety a web pro biodynamické vinařství, které oslovuje zákazníky v 60 zemích po celém světě. Pro etiketu jsem ručně vytvořila podklady, které jsem digitalizovala a vytvořila z nich koherentní systém, který se projevil na různých řadách až po dekor na sudech. Značka získala funkční logotyp, čitelný i v malé velikosti, a jasný vizuální jazyk napříč všemi etiketami.
-
-
Design služeb
-
Plzeňský Prazdroj a vizuální smog
Plzeňský Prazdroj, 09/2019–12/2022
Ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem jsem pomohla zkvalitnit prezentaci více než 6.000 českých hospod v Česku a na Slovensku. Ke spolupráci jsem přizvala Lumíra Kajnara a spolu s ním vytvořila manuál a systém práce s reklamou v exteriéru provozoven. Prazdroj zde hraje roli partnera a klade si za cíl dobře poradit majiteli podniku, jak s reklamou pracovat. Povedlo se snížit množství vizuálního smogu jak na domech, tak na plotech a kolem silnic v navigaci do provozoven.
Ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem jsem pomohla zkvalitnit prezentaci více než 6.000 českých hospod v Česku a na Slovensku. Ke spolupráci jsem přizvala Lumíra Kajnara a spolu s ním vytvořila manuál a systém práce s reklamou v exteriéru provozoven. Prazdroj zde hraje roli partnera a klade si za cíl dobře poradit majiteli podniku, jak s reklamou pracovat. Povedlo se snížit množství vizuálního smogu jak na domech, tak na plotech a kolem silnic v navigaci do provozoven.
-
Kultivace českých nádraží pro Správu železnic
Správa železnic, 9/2021—11/2022
Pomohla jsem státní organizaci Správa železnic s kultivací našich nádraží. Vytvořila jsem rešerši 22 nádraží, navrhla nový systém práce s reklamou a zaškolila 300 zaměstnanců. Navrhla jsem manuál a systém práce s reklamou. Správa železnic systém od té doby používá na označování provozoven na všech nádražích, které spravuje. Povedlo se snížit množství vizuálního smogu z reklamních nosičů napříč celou ČR.
Pomohla jsem státní organizaci Správa železnic s kultivací našich nádraží. Vytvořila jsem rešerši 22 nádraží, navrhla nový systém práce s reklamou a zaškolila 300 zaměstnanců. Navrhla jsem manuál a systém práce s reklamou. Správa železnic systém od té doby používá na označování provozoven na všech nádražích, které spravuje. Povedlo se snížit množství vizuálního smogu z reklamních nosičů napříč celou ČR.
-
Strategická kultivace města a přehled legislativy
Sdružení historických sídel, 10/2021–12/2022
Sestavila jsem expertní tým a dala dohromady první přehled legislativy kolem reklam v ČR, spolu s vlastní praxí kultivace během čtyř let volebního období. Pomohla jsem starostům 200 měst rychle začít s kultivací. Pro kultivaci veřejného prostoru je nezbytná mezioborová spolupráce, proto jsem přizvala specialisty na legislativu, úřední praxi, péči o urbanismus města, rostliny i mobiliář.
Sestavila jsem expertní tým a dala dohromady první přehled legislativy kolem reklam v ČR, spolu s vlastní praxí kultivace během čtyř let volebního období. Pomohla jsem starostům 200 měst rychle začít s kultivací. Pro kultivaci veřejného prostoru je nezbytná mezioborová spolupráce, proto jsem přizvala specialisty na legislativu, úřední praxi, péči o urbanismus města, rostliny i mobiliář.
-