Detail kreativce
Arrow Marketing s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 09096469
Kontakt:
Tereza Vyroubalová
+420 774 557 598
chci@arrw.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Družební 769
Olomouc 77900 Olomoucký kraj -
Kontaktní adresa:
17. listopadu 1230/8a
Olomouc 77900
Olomoucký kraj
-
-
-
Provozovna:
17. listopadu 1230/8a
Olomouc
Olomoucký kraj
Tereza Vyroubalová
+420 774 557 598
chci@arrw.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Online kampaně pro aplikaci Combster
MySpectroom, s.r.o., 2022 - 2023
Klient se specializuje na vývoj mobilních aplikací a má za sebou mnohé úspěšné projekty. Jeho nejnovější aplikace se zaměřuje na svět celebrit a zajímavá fakta o nich, která agreguje na jednom místě. Dostali jsme za úkol podpořit stahování iOS aplikace v USA a získat data o cílové skupině. Klient potřeboval ověřit zájem cílové skupiny, sledovat chování uživatelů přímo v aplikaci a na základě získaných informací optimalizovat UX aplikace.
Klient se specializuje na vývoj mobilních aplikací a má za sebou mnohé úspěšné projekty. Jeho nejnovější aplikace se zaměřuje na svět celebrit a zajímavá fakta o nich, která agreguje na jednom místě. Dostali jsme za úkol podpořit stahování iOS aplikace v USA a získat data o cílové skupině. Klient potřeboval ověřit zájem cílové skupiny, sledovat chování uživatelů přímo v aplikaci a na základě získaných informací optimalizovat UX aplikace.
-
Online kampaně pro CompuGroup Medical
CompuGroup Medical, 2022 - 2023
Online reklama před začátkem spolupráce nenaplňovala klientova očekávání. Hlavním cílem proto bylo oslovit relevantní uživatele pomocí vhodné prezentace klientova softwaru, motivovat je k návštěvě webových stránek a k zanechání kontaktních údajů pro obchodní účely. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím a digitálnímu prostředí, v čemž spočívala velká výzva.
Online reklama před začátkem spolupráce nenaplňovala klientova očekávání. Hlavním cílem proto bylo oslovit relevantní uživatele pomocí vhodné prezentace klientova softwaru, motivovat je k návštěvě webových stránek a k zanechání kontaktních údajů pro obchodní účely. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím a digitálnímu prostředí, v čemž spočívala velká výzva.
-
-
Marketingové strategie
-
Uvedení nekávového nápoje na trh
Moravská pražírna s.r.o., 2022
Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.
Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.
-
Soutěž na design etikety limitované edice slivovice
RUDOLF JELÍNEK a.s., 2024
Přední česká likérka Rudolf Jelínek ve spolupráci s Czech Design vyhlásila k příležitosti 130 let od svého založení designérskou soutěž. Jejím cílem byl návrh speciální etikety pro výroční edici švestkové pálenky, která bude odrážet historii, tradici a kvalitu práce Rudolfa Jelínka. Inspirací nám byly pohledy na Vizovické vrchy, staré pohlednice, valašský folklor i areál Jelínkovy výroby, znázorněný modrou střechou ve výsledném návrhu.
Přední česká likérka Rudolf Jelínek ve spolupráci s Czech Design vyhlásila k příležitosti 130 let od svého založení designérskou soutěž. Jejím cílem byl návrh speciální etikety pro výroční edici švestkové pálenky, která bude odrážet historii, tradici a kvalitu práce Rudolfa Jelínka. Inspirací nám byly pohledy na Vizovické vrchy, staré pohlednice, valašský folklor i areál Jelínkovy výroby, znázorněný modrou střechou ve výsledném návrhu.
-