Detail kreativce

Zpět na galerii

Arrow Marketing s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 09096469

Kontakt:

Tereza Vyroubalová

+420 774 557 598

chci@arrw.cz

O profilu kreativce

Jsme reklamní agentura, která zajišťuje komplexní služby v oblastni reklamních kampaní. Tvorba strategie, kreativního konceptu, grafiky, tvorba a správa online reklamy.

Tvoříme reklamní kampaně od A do Z

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Družební 769
      Olomouc 77900 Olomoucký kraj
    • Kontaktní adresa:

      17. listopadu 1230/8a
      Olomouc 77900
      Olomoucký kraj
    • Provozovna:

      17. listopadu 1230/8a
      Olomouc
      Olomoucký kraj

      Tereza Vyroubalová

      +420 774 557 598

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Online kampaně pro aplikaci Combster

      MySpectroom, s.r.o., 2022 - 2023

      Obrázek reference

      Klient se specializuje na vývoj mobilních aplikací a má za sebou mnohé úspěšné projekty. Jeho nejnovější aplikace se zaměřuje na svět celebrit a zajímavá fakta o nich, která agreguje na jednom místě. Dostali jsme za úkol podpořit stahování iOS aplikace v USA a získat data o cílové skupině. Klient potřeboval ověřit zájem cílové skupiny, sledovat chování uživatelů přímo v aplikaci a na základě získaných informací optimalizovat UX aplikace.

      Klient se specializuje na vývoj mobilních aplikací a má za sebou mnohé úspěšné projekty. Jeho nejnovější aplikace se zaměřuje na svět celebrit a zajímavá fakta o nich, která agreguje na jednom místě. Dostali jsme za úkol podpořit stahování iOS aplikace v USA a získat data o cílové skupině. Klient potřeboval ověřit zájem cílové skupiny, sledovat chování uživatelů přímo v aplikaci a na základě získaných informací optimalizovat UX aplikace.

      https://www.combster.com
    • Online kampaně pro CompuGroup Medical

      CompuGroup Medical, 2022 - 2023

      Online reklama před začátkem spolupráce nenaplňovala klientova očekávání. Hlavním cílem proto bylo oslovit relevantní uživatele pomocí vhodné prezentace klientova softwaru, motivovat je k návštěvě webových stránek a k zanechání kontaktních údajů pro obchodní účely. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím a digitálnímu prostředí, v čemž spočívala velká výzva.

      Online reklama před začátkem spolupráce nenaplňovala klientova očekávání. Hlavním cílem proto bylo oslovit relevantní uživatele pomocí vhodné prezentace klientova softwaru, motivovat je k návštěvě webových stránek a k zanechání kontaktních údajů pro obchodní účely. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím a digitálnímu prostředí, v čemž spočívala velká výzva.

      https://www.cgm.com/
  • Marketingové strategie

    • Uvedení nekávového nápoje na trh

      Moravská pražírna s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.

      Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.

      https://slavina.cz
    • Soutěž na design etikety limitované edice slivovice

      RUDOLF JELÍNEK a.s., 2024

      Obrázek reference

      Přední česká likérka Rudolf Jelínek ve spolupráci s Czech Design vyhlásila k příležitosti 130 let od svého založení designérskou soutěž. Jejím cílem byl návrh speciální etikety pro výroční edici švestkové pálenky, která bude odrážet historii, tradici a kvalitu práce Rudolfa Jelínka. Inspirací nám byly pohledy na Vizovické vrchy, staré pohlednice, valašský folklor i areál Jelínkovy výroby, znázorněný modrou střechou ve výsledném návrhu.

      Přední česká likérka Rudolf Jelínek ve spolupráci s Czech Design vyhlásila k příležitosti 130 let od svého založení designérskou soutěž. Jejím cílem byl návrh speciální etikety pro výroční edici švestkové pálenky, která bude odrážet historii, tradici a kvalitu práce Rudolfa Jelínka. Inspirací nám byly pohledy na Vizovické vrchy, staré pohlednice, valašský folklor i areál Jelínkovy výroby, znázorněný modrou střechou ve výsledném návrhu.

      https://rjelinek.cz