Detail kreativce

Zpět na galerii

Bc. et Bc. Lucie Cimburková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 22327738

Kontakt:

Lucie Cimburková

+420608145205

lucie.cimburkova@gmail.com

O profilu kreativce

Lucie Cimburková se věnuje kreativní komunikaci zejména v oblasti kultury. Její specializací je idea making, tvorba strategie, sociální sítě a kreativa. Má zkušenosti s komunikací festivalů, kulturních akcí i marketingovou strategií divadla. Věnuje se také vizuální komunikaci a grafickému designu. Je art directorkou festivalu Lofofora a tvořila řadu grafických podkladů pro jiné kulturní subjekty.

Lucie Cimburková

Marketing Speacialist, Graphic Designer, Art Director

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Tábor 209
      Brno 60200 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Tábor 209
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Externí spolupráce s Red Bull CZ

      Red Bull CZ, 10/2020-12/2022

      Obrázek reference

      Externí spolupráce s Red Bull CZ jako grafická designérka zahrnující návrh vizuálů, propagačních kampaní a marketingových materiálů v souladu s dynamickou identitou značky. Kreativní tvorba pro eventy, sociální média, tisk a digitální platformy. Hlavními formáty byly podklady pro sociální sítě, displayová reklama, plakáty a bannery.

      Externí spolupráce s Red Bull CZ jako grafická designérka zahrnující návrh vizuálů, propagačních kampaní a marketingových materiálů v souladu s dynamickou identitou značky. Kreativní tvorba pro eventy, sociální média, tisk a digitální platformy. Hlavními formáty byly podklady pro sociální sítě, displayová reklama, plakáty a bannery.

      https://www.behance.net/gallery/204585391/Red-Bull-Graphic-Design-Portfolio
    • Vizuální identita festivalu Lofofora

      Lofofora z. s., 02/2023-07/2023

      Obrázek reference

      Tvorba celkového vizuálu pro festival Lofofora, který se odehrával 17. 6. 2023 nedaleko Bystřice pod Hostýnem. Návrh loga, barevné palety, typografie a dalších klíčových prvků, které sjednocují vizuální styl akce. Kreativní přístup reflektující DIY kulturu a energii festivalu. Využití papírových koláží, kresby a dalších analogových metod.

      Tvorba celkového vizuálu pro festival Lofofora, který se odehrával 17. 6. 2023 nedaleko Bystřice pod Hostýnem. Návrh loga, barevné palety, typografie a dalších klíčových prvků, které sjednocují vizuální styl akce. Kreativní přístup reflektující DIY kulturu a energii festivalu. Využití papírových koláží, kresby a dalších analogových metod.

  • Marketingové strategie

    • Social Media & Marketing Specialist Divadlo Husa na provázku

      Divadlo Husa na provázku, 12/2022-01/2024

      Obrázek reference

      Pozice Social Media & Marketing Specialist pro Divadlo Husa na provázku zahrnovala tvorbu komunikační strategii divadla, správu obsahu na sociální sítě, plánování kampaní, propagaci představení a akcí divadla. Kreativní komunikace s publikem, zvyšování povědomí o značce a posilování vztahu s diváky.

      Pozice Social Media & Marketing Specialist pro Divadlo Husa na provázku zahrnovala tvorbu komunikační strategii divadla, správu obsahu na sociální sítě, plánování kampaní, propagaci představení a akcí divadla. Kreativní komunikace s publikem, zvyšování povědomí o značce a posilování vztahu s diváky.

    • Lofofora Lom 2024

      Lofofora z. s., 01/2024-12/2024

      Tvorba komplexní strategie a následná komunikace festivalu současného umění a hudby Lofofora Lom 2024. Návrh marketingového plánu, správa sociálních sítí, tvorba textů a vizuálů. Zajištění jednotného komunikačního stylu, budování povědomí o festivalu a zapojení cílového publika prostřednictvím kreativních kampaní.

      Tvorba komplexní strategie a následná komunikace festivalu současného umění a hudby Lofofora Lom 2024. Návrh marketingového plánu, správa sociálních sítí, tvorba textů a vizuálů. Zajištění jednotného komunikačního stylu, budování povědomí o festivalu a zapojení cílového publika prostřednictvím kreativních kampaní.