Detail kreativce

Zpět na galerii

Hana Mošová, DiS.

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87012596

Kontakt:

Hana Mošová

+420607678911

info@hmmedia.cz

O profilu kreativce

Dostanu Vás do pohybu s reklamou, která je funkční a jedinečná. 15 let zkušeností v oboru multimédií - návrhy grafiky (Print, Online), vytváření promo videí (Reels, reklamní a produktová videa), střih, animace (Motion design). Aktuálně nyní 3. rok na volné noze se zabývám i návrhy webových stránek s ohledem na UX a UI design. Jsem kreativní spolehlivá duše.

UX a UI designér, grafik, videotvůrce

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Zahradní 567
      Lišov 37372 Jihočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Zahradní 567
      Lišov 37372
      Jihočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Produktová videa k minerálním náramkům

      pohlazenizeme.cz, 10/2024

      Obrázek reference

      Pro klientku, která vyrábí krásné minerální náramky, jsem vytvořila pět uměleckých promo videí 💡 ✨. Důvěřovala mi a poskytla mi volnou ruku – náramky poslala poštou, a já se postarala o zbytek. Postup tvorby promo videí: 1. Využití představivosti 💡 Celý koncept a náladu videí jsem promyslela tak, aby co nejlépe vystihovaly jedinečnost a krásu minerálních náramků. 2. Spolupráce s fotografkou 📸 Nejdříve jsme společně nafotily náramky, abychom zachytily jejich detaily a barevnost ve špičkové kvalitě. 3. Generování pozadí pomocí umělé inteligence 🤖 Pomocí AI jsem navrhla unikátní pozadí, které podtrhuje přírodní charakter náramků a dodává videím jedinečný styl. 4. Animace a rozhýbání obsahu 🎬 Na závěr jsem rozhýbala jednotlivé prvky a využila své síly v animaci, aby videa působila dynamicky a poutavě.

      Pro klientku, která vyrábí krásné minerální náramky, jsem vytvořila pět uměleckých promo videí 💡 ✨. Důvěřovala mi a poskytla mi volnou ruku – náramky poslala poštou, a já se postarala o zbytek. Postup tvorby promo videí: 1. Využití představivosti 💡 Celý koncept a náladu videí jsem promyslela tak, aby co nejlépe vystihovaly jedinečnost a krásu minerálních náramků. 2. Spolupráce s fotografkou 📸 Nejdříve jsme společně nafotily náramky, abychom zachytily jejich detaily a barevnost ve špičkové kvalitě. 3. Generování pozadí pomocí umělé inteligence 🤖 Pomocí AI jsem navrhla unikátní pozadí, které podtrhuje přírodní charakter náramků a dodává videím jedinečný styl. 4. Animace a rozhýbání obsahu 🎬 Na závěr jsem rozhýbala jednotlivé prvky a využila své síly v animaci, aby videa působila dynamicky a poutavě.

      https://hmmedia.cz/videa/
    • Promo videa pro společnost Poda, a.s.

      Poda, a.s., 07/2024-08/2024

      Obrázek reference

      Společnost Poda mě oslovila pro tvorbu promo spotů na sociální sítě, a já jsem si užila celý proces – od prvních nápadů, přes výběr herců a lokací, až po finální postprodukci. 💡 Společně jsme vytvořili sérii zábavných a informativních videí, která vám představí služby Poda a ještě vás pobaví! Gamer video na Facebooku mělo vysoké CTR, což znamená, že lidi na video často klikali, ale nebyli tak náchylní k provedení nějaké další akce (nízká konverze). Rodinné streamování na Google Ads mělo lepší výsledky co do konverzí, takže lidé po zhlédnutí reklamy udělali požadovanou akci (např. nákup služby nebo registraci).

      Společnost Poda mě oslovila pro tvorbu promo spotů na sociální sítě, a já jsem si užila celý proces – od prvních nápadů, přes výběr herců a lokací, až po finální postprodukci. 💡 Společně jsme vytvořili sérii zábavných a informativních videí, která vám představí služby Poda a ještě vás pobaví! Gamer video na Facebooku mělo vysoké CTR, což znamená, že lidi na video často klikali, ale nebyli tak náchylní k provedení nějaké další akce (nízká konverze). Rodinné streamování na Google Ads mělo lepší výsledky co do konverzí, takže lidé po zhlédnutí reklamy udělali požadovanou akci (např. nákup služby nebo registraci).

      https://hmmedia.cz/blog/reklamni-videa-poda/
  • Webdesign

    • Webové stránky ACP Traductera

      ACP Traductera, 06/2023-03/2024

      Obrázek reference

      Navrhla jsem webové stránky pro významnou překladatelskou společnost ACP Traductera. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný systém, který respektuje firemní brand a zároveň je uživatelsky přívětivý. Návrh zahrnoval přibližně 30 stran, s důrazem na přehlednost a snadnou orientaci. Například na stránce Automobilový průmysl jsem implementovala interaktivní prvek pro rozbalení dalších informací. Uživatel měl tak možnost si informace přečíst nebo ne. Texty i následné služby kodéra si klient zajišťoval samostatně, já jsem se však v závěrečné fázi podílela na testování webu, aby finální výsledek odpovídal návrhu.

      Navrhla jsem webové stránky pro významnou překladatelskou společnost ACP Traductera. Cílem bylo vytvořit jednoduchý a přehledný systém, který respektuje firemní brand a zároveň je uživatelsky přívětivý. Návrh zahrnoval přibližně 30 stran, s důrazem na přehlednost a snadnou orientaci. Například na stránce Automobilový průmysl jsem implementovala interaktivní prvek pro rozbalení dalších informací. Uživatel měl tak možnost si informace přečíst nebo ne. Texty i následné služby kodéra si klient zajišťoval samostatně, já jsem se však v závěrečné fázi podílela na testování webu, aby finální výsledek odpovídal návrhu.

      https://www.traductera.cz
    • Webové stránky Resort Otín

      Indorea, 05/2023-06/2023

      Obrázek reference

      Webové stránky pro prodej pozemků v Jindřichově Hradci. Navrhla jsem webové stránky, Vytvořila logo a celý vizuální design na míru. Spolupracovala jsem následně s kodérem, který stránky vytvořil ve wordpressu s využitím zakoupeného plug-inu Elementor. Na stránce je i interaktivní mapa pozemků, kdy klient hned vidí, zda je pozemek ještě volný či nikoliv. Webová prezentace pro nákup realitních pozemků vznikla i s celým designem za velmi krátkou dobu.

      Webové stránky pro prodej pozemků v Jindřichově Hradci. Navrhla jsem webové stránky, Vytvořila logo a celý vizuální design na míru. Spolupracovala jsem následně s kodérem, který stránky vytvořil ve wordpressu s využitím zakoupeného plug-inu Elementor. Na stránce je i interaktivní mapa pozemků, kdy klient hned vidí, zda je pozemek ještě volný či nikoliv. Webová prezentace pro nákup realitních pozemků vznikla i s celým designem za velmi krátkou dobu.

      https://resort-otin.cz