Detail kreativce
Kristýna Žďárská
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 14293846
Kontakt:
Kristýna Žďárská
+420 774 452 392
zdar.tyna@gmail.com
O profilu kreativce
Kreativní producentka zaměřující se především na produkci animovaných filmů.
Kreativní producentka
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Luštěnická 717/1
Praha 19700 -
Kontaktní adresa:
Luštěnická 717/1
Praha 19700
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Produkce audiovizuálního díla
-
Kreativní producent AVD, Showrunner AVD
-
72 pannen
FAMU, 2020
Snímek 72 panen poukazuje na kontroverze náboženských hodnot. V tomto příběhu aktivně vystupuje vypravěč, který poukazuje na nesmyslnost některých dnes již zastaralých náboženských pravidel a norem, které bezprostředně diskriminují ženy. Nutí se tak ptát, zda-li všechny tyto hodnoty ve skutečnosti odpovídají morálním zásadám dnešní společnosti. Film inspirovaný skutečným příběhem Jana Silovského, který se chtěl přidat k Islámskému státu.
Snímek 72 panen poukazuje na kontroverze náboženských hodnot. V tomto příběhu aktivně vystupuje vypravěč, který poukazuje na nesmyslnost některých dnes již zastaralých náboženských pravidel a norem, které bezprostředně diskriminují ženy. Nutí se tak ptát, zda-li všechny tyto hodnoty ve skutečnosti odpovídají morálním zásadám dnešní společnosti. Film inspirovaný skutečným příběhem Jana Silovského, který se chtěl přidat k Islámskému státu.
-
Jsme epicentry zemětřesení
FAMU, 2020
Půda je vyprahlá, stromy hynou, druhy vymírají, řeky vysychají. Zásahy člověka narušily rovnováhu ekosystému. Nenávratné změny budou mít zničující důsledky. Výlet mladého městského páru na venkov se stává podkladem ke spontánní poetické úvaze nad suchem v krajině a environmentálním žalem v člověku. Příroda přestala být místem odpočinku. Pohled na ni vyvolává úzkost. Schopnost artikulovat svůj smutek, ať prozaickým sdělením, či básní, se ve filmu o paradoxech ekologické uvědomělosti střetává s neschopností opustit své myšlenky a pocity, vystoupit z vlastní hlavy a proměnit slova v činy.
Půda je vyprahlá, stromy hynou, druhy vymírají, řeky vysychají. Zásahy člověka narušily rovnováhu ekosystému. Nenávratné změny budou mít zničující důsledky. Výlet mladého městského páru na venkov se stává podkladem ke spontánní poetické úvaze nad suchem v krajině a environmentálním žalem v člověku. Příroda přestala být místem odpočinku. Pohled na ni vyvolává úzkost. Schopnost artikulovat svůj smutek, ať prozaickým sdělením, či básní, se ve filmu o paradoxech ekologické uvědomělosti střetává s neschopností opustit své myšlenky a pocity, vystoupit z vlastní hlavy a proměnit slova v činy.
-