Detail kreativce

Zpět na galerii

Kontakt:

+420774278839

rostislav.stary@knktr.cz

O profilu kreativce

Správní lidé pro správné projekty. Konektor staví ideální tým podle potřeb klienta. Díky tomu na kampani pracují vždy ti nejlepší. V Konektoru pracují desítky odborníků v oblasti strategické komunikace, public relations, reklamy, digitálního či influencer marketingu i public affairs. K projektům zveme i tvůrce působící mimo náš obor, což pomáhá bořit stereotypy a rozšiřuje pohled na možná řešení.

Kontektor – Spojení nejlepších

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Klimentská 1207/10
      Praha 110 00 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Klimentská 1207/10
      Praha 110 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • ČMSS - Najděte se ve vlastním

      ČMSS, 2018

      Obrázek reference

      Na přípravu nové image kampaně reflektující posun positioningu značky si ČMSS vybrala Konektor! Pod kampaňovým sloganem „Najděte se ve vlastním” vznikla ucelená kampaň, která lidem dodává odvahu bydlet podle svých představ. Režie televizních spotů se ujal Tomáš Řehořek. Cyklistku hrála skutečná bikerka Míla Pilařová, fandu do aut francouzský herec Jean-Loup Fourure. Kampaň využije televizního vysílání, tiskové inzerce, billboardů a podpory v online prostředí, kde jsou zájemci směrováni na stránku www.najdetesevevlastnim.cz.

      Na přípravu nové image kampaně reflektující posun positioningu značky si ČMSS vybrala Konektor! Pod kampaňovým sloganem „Najděte se ve vlastním” vznikla ucelená kampaň, která lidem dodává odvahu bydlet podle svých představ. Režie televizních spotů se ujal Tomáš Řehořek. Cyklistku hrála skutečná bikerka Míla Pilařová, fandu do aut francouzský herec Jean-Loup Fourure. Kampaň využije televizního vysílání, tiskové inzerce, billboardů a podpory v online prostředí, kde jsou zájemci směrováni na stránku www.najdetesevevlastnim.cz.

    • Zvýšení zájmu o pěstounskou péči v Praze

      Hlavní město Praha, 2021

      Obrázek reference

      V rámci kampaně jsme nejprve vybudovali u cílové skupiny zájem o téma pěstounské péče, a poté jsme ji oslovovali a ukazovali lidem, že i oni se mohou stát pěstouny. V konceptu jsme pracovali s tím, co má cílová skupina ráda – televizní seriály z rodinného prostředí už okupují televizní obrazovky desítky let a všichni je milují. Kampaň zafungovala na bázi marketingového trychtýře. Komunikací o fiktivním sitkomu jsme oslovili masu lidí, z níž jsme extrahovali zástupce cílových skupin, kteří pro nás byli skutečně důležití. S těmi jsme dále pracovali v rámci PR a přesně cílené digitální komunikace. Nepostradatelnou roli hrály příběhy pěstounských rodin, s jejichž pomocí jsme dokázali cílovou skupinu emocionálně oslovit. Se startem kampaně zaplnily veřejný prostor v Praze reklamní rolling boardy s vizuály, propagujícími fiktivní seriál a jeho protagonisty Marka Němce, Janu Strykovou, Honzu Dědka a Lucii Benešovou. ATL a Facebook reklamou a výstupy v lifestyle médiích včetně upoutávek v TV Prima se nám podařilo přesvědčit veřejnost, že plány na vznik sitkomu jsou skutečné. Tím jsme jednak šířili povědomí o pěstounství a bourali mýty, které kolem něj kolují, jednak se nám podařilo sbírat kontakty na nové zájemce o pěstounství.

      V rámci kampaně jsme nejprve vybudovali u cílové skupiny zájem o téma pěstounské péče, a poté jsme ji oslovovali a ukazovali lidem, že i oni se mohou stát pěstouny. V konceptu jsme pracovali s tím, co má cílová skupina ráda – televizní seriály z rodinného prostředí už okupují televizní obrazovky desítky let a všichni je milují. Kampaň zafungovala na bázi marketingového trychtýře. Komunikací o fiktivním sitkomu jsme oslovili masu lidí, z níž jsme extrahovali zástupce cílových skupin, kteří pro nás byli skutečně důležití. S těmi jsme dále pracovali v rámci PR a přesně cílené digitální komunikace. Nepostradatelnou roli hrály příběhy pěstounských rodin, s jejichž pomocí jsme dokázali cílovou skupinu emocionálně oslovit. Se startem kampaně zaplnily veřejný prostor v Praze reklamní rolling boardy s vizuály, propagujícími fiktivní seriál a jeho protagonisty Marka Němce, Janu Strykovou, Honzu Dědka a Lucii Benešovou. ATL a Facebook reklamou a výstupy v lifestyle médiích včetně upoutávek v TV Prima se nám podařilo přesvědčit veřejnost, že plány na vznik sitkomu jsou skutečné. Tím jsme jednak šířili povědomí o pěstounství a bourali mýty, které kolem něj kolují, jednak se nám podařilo sbírat kontakty na nové zájemce o pěstounství.

  • Online marketing

    • HBO a personalizované trailery pro fanoušky

      HBO, 2020

      Obrázek reference

      Klíčové pro nás bylo motivovat fanoušky HBO, aby se do kampaně zapojili a videa sdíleli dál se svými přáteli. V rámci této aktivace jsme jim chtěli poskytnout kreativní obsah, který jim bude blízký a prostřednictvím kterého budou moci vyjádřit své pocity z uplynulého roku. Aby se digitální generace mohla s rokem 2020 vypořádat tak, jak je zvyklá - formou memes a virálního obsahu. Právě náš netradiční přístup a možnost sestříhat vtipnou celoroční koláž se ukázaly jako velmi lákavé. Náš nápad fungoval zejména díky inovativnímu způsobu nakládání s obsahem. Uživatelé sami si totiž mohli s pomocí jednoduchého formuláře sestříhat personalizovaný trailer na rok 2020 a zobrazit v něm, jak ho strávili. To, co by jinak komunikovali formou memes, sdíleli skrze záběry z populárních HBO seriálů! Každý po svém, se svým vlastním jménem, ve svém jazyce. Kampaň totiž běžela paralelně ve 14 evropských zemích.

      Klíčové pro nás bylo motivovat fanoušky HBO, aby se do kampaně zapojili a videa sdíleli dál se svými přáteli. V rámci této aktivace jsme jim chtěli poskytnout kreativní obsah, který jim bude blízký a prostřednictvím kterého budou moci vyjádřit své pocity z uplynulého roku. Aby se digitální generace mohla s rokem 2020 vypořádat tak, jak je zvyklá - formou memes a virálního obsahu. Právě náš netradiční přístup a možnost sestříhat vtipnou celoroční koláž se ukázaly jako velmi lákavé. Náš nápad fungoval zejména díky inovativnímu způsobu nakládání s obsahem. Uživatelé sami si totiž mohli s pomocí jednoduchého formuláře sestříhat personalizovaný trailer na rok 2020 a zobrazit v něm, jak ho strávili. To, co by jinak komunikovali formou memes, sdíleli skrze záběry z populárních HBO seriálů! Každý po svém, se svým vlastním jménem, ve svém jazyce. Kampaň totiž běžela paralelně ve 14 evropských zemích.

    • Vánoční kampaň pro ZOOT

      ZOOT, 2021

      Obrázek reference

      Zadání znělo jasně. Připravit vánoční kampaň ZOOTu a posílit značku jako love brand. Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25-45 let, z větších měst, zajištěné, s rodinou. Ženy, které ve velkém vyrůstaly po revoluci a Vánoce mají spojené nejen s pohádkami, ale i s hollywoodskými filmy. Rozumí anglicky, jsou online, sledují aktuální světovou popkulturu. Cílová skupina ZOOT tedy bere filmy a seriály jako nedílnou součást svého života. Filmové hlášky pravidelně používá v komunikaci, sdílí memes… I to byl pro nás byl důvod kampaň pojmout jinak a hlavně v tónu, jakým ZOOT komunikuje v podstatě od svého vzniku. V rámci komunikace jsme pracovali s influencerkou Nikol Štíbrovou, která je se značkou spojená dlouhodobě. Využili jsme její kanál na Instagramu, ale i placené formáty a PR. V konceptu jsme pracovali s tématikou vánočních klasik – počítáme s tím, že naše cílová skupina má Vánoce spojené i s televizním programem, oblíbenými filmy, seriály. A to nejen s těmi českými, ale světovými. Parafrázujeme známé scény, které milujeme a spojíme je s produkty a benefity ZOOTu. S naším konceptem ukazujeme ZOOT jako osobnost, kterou baví stejné věci a má stejné zájmy jako ženy, které na ZOOTu nakupují = právě tímto jsme značku polidštili. Koncept převlékání a parodie pak dlouhodobě v Česku popularizuje Tvoje tvář má známý hlas a na tomto trendu jsme se také svezli...

      Zadání znělo jasně. Připravit vánoční kampaň ZOOTu a posílit značku jako love brand. Hlavní cílovou skupinou byly ženy 25-45 let, z větších měst, zajištěné, s rodinou. Ženy, které ve velkém vyrůstaly po revoluci a Vánoce mají spojené nejen s pohádkami, ale i s hollywoodskými filmy. Rozumí anglicky, jsou online, sledují aktuální světovou popkulturu. Cílová skupina ZOOT tedy bere filmy a seriály jako nedílnou součást svého života. Filmové hlášky pravidelně používá v komunikaci, sdílí memes… I to byl pro nás byl důvod kampaň pojmout jinak a hlavně v tónu, jakým ZOOT komunikuje v podstatě od svého vzniku. V rámci komunikace jsme pracovali s influencerkou Nikol Štíbrovou, která je se značkou spojená dlouhodobě. Využili jsme její kanál na Instagramu, ale i placené formáty a PR. V konceptu jsme pracovali s tématikou vánočních klasik – počítáme s tím, že naše cílová skupina má Vánoce spojené i s televizním programem, oblíbenými filmy, seriály. A to nejen s těmi českými, ale světovými. Parafrázujeme známé scény, které milujeme a spojíme je s produkty a benefity ZOOTu. S naším konceptem ukazujeme ZOOT jako osobnost, kterou baví stejné věci a má stejné zájmy jako ženy, které na ZOOTu nakupují = právě tímto jsme značku polidštili. Koncept převlékání a parodie pak dlouhodobě v Česku popularizuje Tvoje tvář má známý hlas a na tomto trendu jsme se také svezli...

  • Grafický design / branding

    • Hollandia - Náš klient má koule

      Hollandia, 2016

      Obrázek reference

      Uveřejnit kampaň, které vévodí text MOJE MÁMA BYLA KRÁVA, se nestává každý den. Ani každý rok. Potkat klienta, který je natolik osvícený, že dokáže spojit firemní hodnoty upřímnosti a přímosti s určitou drsností, bez které v Sudetech nepřežijete, do výrazné tonality kampaně, je něco jako rozbalit dárek, o kterém jste léta snili. Kampaň pro Hollandii je první v historii této stále rodinné společnosti. 25 let na trhu se rozhodla oslavit lepšími ingrediencemi, kvůli kterým se rozhodla změnit design a pak to všechno lidem říci. Díky, že jsme u toho.

      Uveřejnit kampaň, které vévodí text MOJE MÁMA BYLA KRÁVA, se nestává každý den. Ani každý rok. Potkat klienta, který je natolik osvícený, že dokáže spojit firemní hodnoty upřímnosti a přímosti s určitou drsností, bez které v Sudetech nepřežijete, do výrazné tonality kampaně, je něco jako rozbalit dárek, o kterém jste léta snili. Kampaň pro Hollandii je první v historii této stále rodinné společnosti. 25 let na trhu se rozhodla oslavit lepšími ingrediencemi, kvůli kterým se rozhodla změnit design a pak to všechno lidem říci. Díky, že jsme u toho.

    • Parfums na Notino

      Notino, 2016

      Obrázek reference

      Kompletní kampaň (TV, Cinema, Internet, Print, logo) na změnu značky největšího internetového prodejce kosmetiky ve Střední Evropě. Kampaň určená pro Čechy, Maďarsko, Slovensko, Rakousko, Německo, Polsko a Rumunsko. Od počáteční definice značky po odevzdání více než 50 jazykových i obrazových mutací vysílacích kopií byla prací týmu Konektor.

      Kompletní kampaň (TV, Cinema, Internet, Print, logo) na změnu značky největšího internetového prodejce kosmetiky ve Střední Evropě. Kampaň určená pro Čechy, Maďarsko, Slovensko, Rakousko, Německo, Polsko a Rumunsko. Od počáteční definice značky po odevzdání více než 50 jazykových i obrazových mutací vysílacích kopií byla prací týmu Konektor.

  • Práce s texty

    • Interní komunikace pro HOPI

      HOPI, 2021

      Obrázek reference

      HOPI se na nás obrátilo kvůli obavám z možných kapacitních problémů při další vlně pandemie. Jakožto pro logistickou společnost pro ně bylo klíčové udržet si co nejnižší procento nemocnosti, a aby se předešlo další vlně onemocnění koronavirem - to vše v relativně krátké době. Cílovou skupinou byli zaměstnanci, především na pozicích skladníků a řidičů, a to jak ti z Česka, tak pracovníci z Ukrajiny. Základem kampaně byla interní komunikace. Bylo stěžejní, aby měli zaměstnanci čas na zpracování informací, ale také aby bylo sdělení jasné a motivační. V první fázi jsme identifikovali klíčové ambasadory uvnitř firmy, proškolili je a jejich prostřednictvím představili nový benefit i důvod, proč je očkování pro firmu tak důležité, “osobně”. Následně jsme nasadili kreativně v “Hopi stylu” pojaté letáky a plakáty, newslettery, k výplatnicím přiložili dopis od ředitele a na řidiče využili i aplikaci. Obsah odpovídal formě: Komunikace na klasických plakátech byla údernější a stručnější, přičemž bylo nutné brát v potaz jednotlivé pozice a cílové skupiny (řidiči, skladníci, administrativa), ale také rozdílné lokace napříč ČR. Jako největší problém se ukázalo dostat sdělení mezi řidiče. Proto jsme se rozhodli připravit v další části kampaně kreativu speciálně pro řidiče a formou nejčastějších otázek a odpovědí k očkování cílit na možné bariéry. Individuální přístup podpořilo i zhotovení scénáře pro zaměstnaneckou komunikaci ohledně očkování. Od začátku nám také bylo jasné, že je důležité, aby se informace dostala ke všem zaměstnancům a přes jazykovou bariéru, tedy se veškerá komunikace zároveň překládala do ukrajinštiny.

      HOPI se na nás obrátilo kvůli obavám z možných kapacitních problémů při další vlně pandemie. Jakožto pro logistickou společnost pro ně bylo klíčové udržet si co nejnižší procento nemocnosti, a aby se předešlo další vlně onemocnění koronavirem - to vše v relativně krátké době. Cílovou skupinou byli zaměstnanci, především na pozicích skladníků a řidičů, a to jak ti z Česka, tak pracovníci z Ukrajiny. Základem kampaně byla interní komunikace. Bylo stěžejní, aby měli zaměstnanci čas na zpracování informací, ale také aby bylo sdělení jasné a motivační. V první fázi jsme identifikovali klíčové ambasadory uvnitř firmy, proškolili je a jejich prostřednictvím představili nový benefit i důvod, proč je očkování pro firmu tak důležité, “osobně”. Následně jsme nasadili kreativně v “Hopi stylu” pojaté letáky a plakáty, newslettery, k výplatnicím přiložili dopis od ředitele a na řidiče využili i aplikaci. Obsah odpovídal formě: Komunikace na klasických plakátech byla údernější a stručnější, přičemž bylo nutné brát v potaz jednotlivé pozice a cílové skupiny (řidiči, skladníci, administrativa), ale také rozdílné lokace napříč ČR. Jako největší problém se ukázalo dostat sdělení mezi řidiče. Proto jsme se rozhodli připravit v další části kampaně kreativu speciálně pro řidiče a formou nejčastějších otázek a odpovědí k očkování cílit na možné bariéry. Individuální přístup podpořilo i zhotovení scénáře pro zaměstnaneckou komunikaci ohledně očkování. Od začátku nám také bylo jasné, že je důležité, aby se informace dostala ke všem zaměstnancům a přes jazykovou bariéru, tedy se veškerá komunikace zároveň překládala do ukrajinštiny.

    • Manifest důvěrismu

      Konektor, 2020

      Obrázek reference

      V rámci Konektor Place jsme se tématu důvěry v marketingu věnovali dva roky a Manifest byl vyvrcholením těchto prací. Bylo pro nás důležité komunikovat nejen zajímavé závěry, které jsme získali z rozhovorů s osobnostmi jako Daniel Ariely, Rachel Botsman, Kent Grayson a další, ale prezentovat i naše dovednosti na nejvyšší možné úrovni = upevnit důvěru klientů stávajících a získat důvěru klientů nových. Manifest je tak tematicky rozdělen do několika částí, po všeobecném úvodu přichází tématické rozhovory, analýza průzkumu (záměrně vložená do samotného středu) a pak žalmy - důkazy o našich úspěších a o tom, jak je práce s důvěrou důležitá. Hlavním cílem bylo, aby Manifest důvěrismu fungoval na základní úrovni, kdy může skončit v ruce komukoliv. Aby tam každý našel něco zajímavého, byť jde o titul zaměřený na aktuální chování zákazníků ve světě, který utvářejí značky kolem nich. Primárním cílem našeho manifestu nicméně byli stávající i potenciální klienti agentur Konektor Place a naši partneři. S prvními jsme chtěli udržet dobré vztahy a prezentovat jim, že v rámci kvalitního reklamního obsahu umíme dělat doopravdy zajímavé věci (nejen Manifest, ale i case studies v něm obsažené), novým jsme pak chtěli ukázat naše zkušenosti, schopnosti i snahu dělat věci jinak. A našim partnerům jednoduše to, že se vyplatí s námi počítat. Zábavně, ale důvěryhodně.

      V rámci Konektor Place jsme se tématu důvěry v marketingu věnovali dva roky a Manifest byl vyvrcholením těchto prací. Bylo pro nás důležité komunikovat nejen zajímavé závěry, které jsme získali z rozhovorů s osobnostmi jako Daniel Ariely, Rachel Botsman, Kent Grayson a další, ale prezentovat i naše dovednosti na nejvyšší možné úrovni = upevnit důvěru klientů stávajících a získat důvěru klientů nových. Manifest je tak tematicky rozdělen do několika částí, po všeobecném úvodu přichází tématické rozhovory, analýza průzkumu (záměrně vložená do samotného středu) a pak žalmy - důkazy o našich úspěších a o tom, jak je práce s důvěrou důležitá. Hlavním cílem bylo, aby Manifest důvěrismu fungoval na základní úrovni, kdy může skončit v ruce komukoliv. Aby tam každý našel něco zajímavého, byť jde o titul zaměřený na aktuální chování zákazníků ve světě, který utvářejí značky kolem nich. Primárním cílem našeho manifestu nicméně byli stávající i potenciální klienti agentur Konektor Place a naši partneři. S prvními jsme chtěli udržet dobré vztahy a prezentovat jim, že v rámci kvalitního reklamního obsahu umíme dělat doopravdy zajímavé věci (nejen Manifest, ale i case studies v něm obsažené), novým jsme pak chtěli ukázat naše zkušenosti, schopnosti i snahu dělat věci jinak. A našim partnerům jednoduše to, že se vyplatí s námi počítat. Zábavně, ale důvěryhodně.

  • Marketingové strategie

    • Liveshopping pro Oriflame

      Oriflame, 2023

      Obrázek reference

      Pro 7 z 10 Čechů Vánoce nejsou svátky klidu. Proto jsme s Oriflamem proměnili nakupování v zábavnou talk show, během níž diváci pohodlně objednávali produkty přímo ze živého streamu. Česko a Slovensko byly prvními trhy v Evropě, kde Oriflame inovativní formát live shoppingu vyzkoušel a vedle obratu zboží v hodnotě přes 1,7 milionu korun tím získal také zajímavý obsah pro sociální sítě i PR kampaň. Základem strategie bylo proměnit pasivní v aktivní, tedy nakupování v zábavnou show s oblíbeným influencerem a praktickými tipy, u které lze nakoupit z pohodlí domova, a navíc pokládat dotazy. Ať už divák sledoval stream živě nebo ze záznamu, u každého ze zmíněných produktů mohl okamžitě prokliknout na objednávku v e-shopu. Pořad měl jen rámcový scénář s produktovými okruhy, co nejpřirozeněji navázanými na konkrétní témata péče o pleť či nákupu vánočních dárků, takže stál na moderátorce Veře Wisterové a hostech. Make-up artistka Lucia Šenková mohla díky svým zkušenostem o produktech mluvit do hloubky, zatímco modelka Veronika Kašáková do live shoppingu vnesla osobní rovinu – důležitou proto, že 49 % lidí dá při nákupu na doporučení influencera.

      Pro 7 z 10 Čechů Vánoce nejsou svátky klidu. Proto jsme s Oriflamem proměnili nakupování v zábavnou talk show, během níž diváci pohodlně objednávali produkty přímo ze živého streamu. Česko a Slovensko byly prvními trhy v Evropě, kde Oriflame inovativní formát live shoppingu vyzkoušel a vedle obratu zboží v hodnotě přes 1,7 milionu korun tím získal také zajímavý obsah pro sociální sítě i PR kampaň. Základem strategie bylo proměnit pasivní v aktivní, tedy nakupování v zábavnou show s oblíbeným influencerem a praktickými tipy, u které lze nakoupit z pohodlí domova, a navíc pokládat dotazy. Ať už divák sledoval stream živě nebo ze záznamu, u každého ze zmíněných produktů mohl okamžitě prokliknout na objednávku v e-shopu. Pořad měl jen rámcový scénář s produktovými okruhy, co nejpřirozeněji navázanými na konkrétní témata péče o pleť či nákupu vánočních dárků, takže stál na moderátorce Veře Wisterové a hostech. Make-up artistka Lucia Šenková mohla díky svým zkušenostem o produktech mluvit do hloubky, zatímco modelka Veronika Kašáková do live shoppingu vnesla osobní rovinu – důležitou proto, že 49 % lidí dá při nákupu na doporučení influencera.

    • Pilsner Urquell

      Pilsner Urquell, 2022

      Obrázek reference

      Značka nechtěla být jen jedním z mnoha sponzorů ZOH, ale chtěla přinést českým fanouškům i unikátní zážitek a přiblížit jim vzdálenou Olympiádu v Pekingu, která kvůli pandemii probíhala zcela bez diváků. Většina přenosů z olympijských sportovišť navíc probíhala v ranních časech, kdy Češi byli na cestě do práce, a právě pražské metro tedy bylo ideálním místem, kde naší cílovou skupinu oslovit. Cílem akce bylo přiblížit Čechům olympijskou atmosféru a nečekanou sportovní invazí je vytrhnout z jejich každodenního stereotypu. Zároveň zde fanoušci mohli jako jedni z prvních získat limitovanou edici zlatých plechovek Pilsner Urquell. Stejné plechovky obdrželi i čeští olympionici v Pekingu. V první fázi jsme připravili samotný PR stunt v pražském metru, kterého se mohl zúčastnit každý cestující, který se nacházel v MHD. Akci jsme nepromovali a záměrem bylo získat autentické reakce překvapených cestujících a jejich spontánního zapojení do flashmobu. Abychom zážitek dokázali zpostředkovat i milionu sportovních fanoušků, tak jsme na místě pořidili z PR stuntu i video. Ve druhé fázi jsme připravili i speciální jízdu pro influencery, kteří přímo z místa sdíleli do Stories svůj zážitek z PR stuntu a mohli tak jako první o celé akci informovat. Ve třetí fází jsme první sestřih z happeningu hned následující den zveřejnili na sociálních sítích a ve vybraných médiích. Tyto první záběry sloužily jako teasing pro hlavní video. Ve čtvrté fázi probíhala podpora našeho hlavního videa z akce na sociálních sítích a vycházely články o sportovním šílenství v pražském metru. Celkově se nám s kampaní podařilo během dvou týdnů získat 7 888 495 impresí. Na všech online platformách jsme celkem zaznamenali 2 375 000 views videa z PR stuntu. Naprostá většina komentářů byly nadšené reakce na originální formu prezentace značky. Stovka nadšených účastníků stuntu už byla jen třešničkou na dortu.

      Značka nechtěla být jen jedním z mnoha sponzorů ZOH, ale chtěla přinést českým fanouškům i unikátní zážitek a přiblížit jim vzdálenou Olympiádu v Pekingu, která kvůli pandemii probíhala zcela bez diváků. Většina přenosů z olympijských sportovišť navíc probíhala v ranních časech, kdy Češi byli na cestě do práce, a právě pražské metro tedy bylo ideálním místem, kde naší cílovou skupinu oslovit. Cílem akce bylo přiblížit Čechům olympijskou atmosféru a nečekanou sportovní invazí je vytrhnout z jejich každodenního stereotypu. Zároveň zde fanoušci mohli jako jedni z prvních získat limitovanou edici zlatých plechovek Pilsner Urquell. Stejné plechovky obdrželi i čeští olympionici v Pekingu. V první fázi jsme připravili samotný PR stunt v pražském metru, kterého se mohl zúčastnit každý cestující, který se nacházel v MHD. Akci jsme nepromovali a záměrem bylo získat autentické reakce překvapených cestujících a jejich spontánního zapojení do flashmobu. Abychom zážitek dokázali zpostředkovat i milionu sportovních fanoušků, tak jsme na místě pořidili z PR stuntu i video. Ve druhé fázi jsme připravili i speciální jízdu pro influencery, kteří přímo z místa sdíleli do Stories svůj zážitek z PR stuntu a mohli tak jako první o celé akci informovat. Ve třetí fází jsme první sestřih z happeningu hned následující den zveřejnili na sociálních sítích a ve vybraných médiích. Tyto první záběry sloužily jako teasing pro hlavní video. Ve čtvrté fázi probíhala podpora našeho hlavního videa z akce na sociálních sítích a vycházely články o sportovním šílenství v pražském metru. Celkově se nám s kampaní podařilo během dvou týdnů získat 7 888 495 impresí. Na všech online platformách jsme celkem zaznamenali 2 375 000 views videa z PR stuntu. Naprostá většina komentářů byly nadšené reakce na originální formu prezentace značky. Stovka nadšených účastníků stuntu už byla jen třešničkou na dortu.

  • Informační / komunikační technologie

    • Online teambuilding pro Microsoft

      Microsoft, 2020

      Obrázek reference

      Nejdůležitější interní akce pro střední a TOP management Microsoftu se v roce 2020 kvůli koronavirové situaci musela z offline prostředí přesunout do online. Účastníkům každoročně pořádaného teambuildingu bylo nutné doručit veškeré strategické informace, vysvětlit jim nově definovaný positioning Microsoftu, začlenit nepracovní prvky splňující parametry běžného teambuildingu, a především udržet jejich pozornost po dobu dvou dnů u obrazovek. To vše se nám povedlo.

      Nejdůležitější interní akce pro střední a TOP management Microsoftu se v roce 2020 kvůli koronavirové situaci musela z offline prostředí přesunout do online. Účastníkům každoročně pořádaného teambuildingu bylo nutné doručit veškeré strategické informace, vysvětlit jim nově definovaný positioning Microsoftu, začlenit nepracovní prvky splňující parametry běžného teambuildingu, a především udržet jejich pozornost po dobu dvou dnů u obrazovek. To vše se nám povedlo.

    • Velké pixelové dobrodružství pro NVIDIA

      NVIDIA, 2021

      Obrázek reference

      Naším úkolem bylo propagovat řadu grafických karet NVIDIA GeForce RTX s jejich unikátními vizuálními vylepšeními pro nejnovější hry. Publikum zajímající se o videohry ovšem podstatu těchto výhod dosud příliš dobře nerozpoznávalo, a tak bylo nutné vynechat obvyklé technické popisy a představit RTX funkce srozumitelně, aby vynikly všechny jejich vizuální vlastnosti jako jsou lepší osvětlení, stíny nebo odrazy. To vše navíc nejen v Česku, ale také v Polsku a Rumunsku. Rozhodli jsme se využít RTX verzi hry Minecraft, ve které jsou výhody grafických karet jasně zřetelné a jejíž fanoušci představují nejširší herní publikum. Spojili jsme se proto se známými streamery a youtubery, které jsme do kampaně zapojili přímo – sami totiž vědí nejlépe, co jejich fanoušci očekávají. Abychom ovšem nevytvářeli tradiční obsah, který by zapadl mezi streamy a videa ostatních tvůrců, přišli jsme s poutavým formátem herních komiksů, které jsme využili na všech jejich sociálních sítích. A co víc – zapojili jsme i samotné fanoušky! Kampaň překonala 4,4 milionu zobrazení na sociálních sítích a 300 tisíc zhlédnutí videí kumulativně ve všech zemích. Propagace probíhala pouze organicky mezi fanoušky influencerů a bez nutnosti dalších mediálních výdajů. Kampaň posílila u gamingové komunity vnímání grafických karet NVIDIA GeForce RTX jako cenného přínosu pro hraní a to na všech trzích. Karty NVIDIA GeForce RTX se navíc ukázaly jako hodnotný přínos pro zážitek ze hry a fanouškům jsme dali přesně to, co rádi sledují, s jedinečným šmrncem, na který nezapomenou.

      Naším úkolem bylo propagovat řadu grafických karet NVIDIA GeForce RTX s jejich unikátními vizuálními vylepšeními pro nejnovější hry. Publikum zajímající se o videohry ovšem podstatu těchto výhod dosud příliš dobře nerozpoznávalo, a tak bylo nutné vynechat obvyklé technické popisy a představit RTX funkce srozumitelně, aby vynikly všechny jejich vizuální vlastnosti jako jsou lepší osvětlení, stíny nebo odrazy. To vše navíc nejen v Česku, ale také v Polsku a Rumunsku. Rozhodli jsme se využít RTX verzi hry Minecraft, ve které jsou výhody grafických karet jasně zřetelné a jejíž fanoušci představují nejširší herní publikum. Spojili jsme se proto se známými streamery a youtubery, které jsme do kampaně zapojili přímo – sami totiž vědí nejlépe, co jejich fanoušci očekávají. Abychom ovšem nevytvářeli tradiční obsah, který by zapadl mezi streamy a videa ostatních tvůrců, přišli jsme s poutavým formátem herních komiksů, které jsme využili na všech jejich sociálních sítích. A co víc – zapojili jsme i samotné fanoušky! Kampaň překonala 4,4 milionu zobrazení na sociálních sítích a 300 tisíc zhlédnutí videí kumulativně ve všech zemích. Propagace probíhala pouze organicky mezi fanoušky influencerů a bez nutnosti dalších mediálních výdajů. Kampaň posílila u gamingové komunity vnímání grafických karet NVIDIA GeForce RTX jako cenného přínosu pro hraní a to na všech trzích. Karty NVIDIA GeForce RTX se navíc ukázaly jako hodnotný přínos pro zážitek ze hry a fanouškům jsme dali přesně to, co rádi sledují, s jedinečným šmrncem, na který nezapomenou.