Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Noháč

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87161478

Kontakt:

+420739378305

honza.nohac@gmail.com

O profilu kreativce

Kým značka je, co vyjadřuje a jakým způsobem bude prezentována na trhu? Dobrá strategie přispěje k jednotě uvnitř týmu, poskytne oporu pro důležitá byznysová rozhodnutí, umožní vypracování efektivního marketingového plánu a předejde pálení peněz za nefunkční reklamu.

Pomáhám značkám se strategií a komunikací

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vinařská 1134/7
      Praha 7 17000
    • Kontaktní adresa:

      Vinařská 1134/7
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Automatická odpověď

      Neziskový projekt, 06/2023 - nyní

      Obrázek reference

      Dostat trochu umění a emocí do oblasti mezilidské komunikace, která bývá věcná a odosobněná. S takovým cílem jsme začali pracovat na projektu Automatická odpověď, do kterého se zapojilo přes 30 českých spisovatelek, spisovatelů, básnířek, básníků, ilustrátorek a ilustrátorů. Každá z osobností připravila svou verzi e-mailu určeného k rozesílání během dovolených. Všechna díla jsou ode dneška volně k dispozici na webu automatickaodpoved.cz. Kdokoliv si tedy může při příštím pobytu mimo kancelář nastavit „out of office” od Petry Soukupové, Jaroslava Rudiše a Jaromíra 99, Petry Hůlové, Jana Němce, Nikoly Logosové nebo mnoha dalších držitelů prestižních cen, ale i mladých talentovaných autorů. "To je super" - Leoš Mareš. O projektu natáčela Česká televize, TV Nova, napsali o nás v Respetku, Reflexu, na iDnes.cz, Novinkách, Deníku N, ve Forbesu a ve spoustě dalších médiích.

      Dostat trochu umění a emocí do oblasti mezilidské komunikace, která bývá věcná a odosobněná. S takovým cílem jsme začali pracovat na projektu Automatická odpověď, do kterého se zapojilo přes 30 českých spisovatelek, spisovatelů, básnířek, básníků, ilustrátorek a ilustrátorů. Každá z osobností připravila svou verzi e-mailu určeného k rozesílání během dovolených. Všechna díla jsou ode dneška volně k dispozici na webu automatickaodpoved.cz. Kdokoliv si tedy může při příštím pobytu mimo kancelář nastavit „out of office” od Petry Soukupové, Jaroslava Rudiše a Jaromíra 99, Petry Hůlové, Jana Němce, Nikoly Logosové nebo mnoha dalších držitelů prestižních cen, ale i mladých talentovaných autorů. "To je super" - Leoš Mareš. O projektu natáčela Česká televize, TV Nova, napsali o nás v Respetku, Reflexu, na iDnes.cz, Novinkách, Deníku N, ve Forbesu a ve spoustě dalších médiích.

    • Marketing Aerofilms

      Aerofilms, 2013-2022

      Obrázek reference

      Honza vedl ve společnosti Aerofilms sedmičlenný marketingový tým. Během 10letého angažmá pracoval na kampaních více než 150 filmů, včetně 4 vítězů Oscara za Nejlepší film či dokumentů Šmejdi a V síti, které rezonovaly v celé české společnosti. Se svým týmem se také staral o značky a komunikaci kin Aero, Bio Oko a Světozor a VOD služby Aerovod. "Honza vedl v Aerofilms tým, který stál za všemi našimi filmovými kampaněmi (např. Parazit, V síti nebo Zelená kniha), a vedl si skvěle. Je spolehlivý, soustředěný, inovativní a pokud to bylo potřeba, neměl problém obětovat svůj čas a energii nad rámec běžné agendy." Ivo Andrle, CEO Aerofilms

      Honza vedl ve společnosti Aerofilms sedmičlenný marketingový tým. Během 10letého angažmá pracoval na kampaních více než 150 filmů, včetně 4 vítězů Oscara za Nejlepší film či dokumentů Šmejdi a V síti, které rezonovaly v celé české společnosti. Se svým týmem se také staral o značky a komunikaci kin Aero, Bio Oko a Světozor a VOD služby Aerovod. "Honza vedl v Aerofilms tým, který stál za všemi našimi filmovými kampaněmi (např. Parazit, V síti nebo Zelená kniha), a vedl si skvěle. Je spolehlivý, soustředěný, inovativní a pokud to bylo potřeba, neměl problém obětovat svůj čas a energii nad rámec běžné agendy." Ivo Andrle, CEO Aerofilms