Detail kreativce

Zpět na galerii

UnicornsLab s.r.o

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 04761979

Kontakt:

Markéta Kabátová

+420 732 562 021

marketa@ulab.rocks

O profilu kreativce

V uLab pomáháme českým / slovenským firmám růst v zahraničí. Protože vstup na nové trhy přináší spoustu úskalí, staráme se o celkovou strategii, performance marketing i data. V projektech také řešíme, jak zvýšit konverzní poměr nebo do jakých kanálů investovat rozpočet při plánování marketingové strategie nebo expanze.

uLab

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Skřivanova 334/4
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Skřivanova 334/4
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj
    • Provozovna:

      Jiráskova 18
      Brno
      Jihomoravský kraj

      Markéta Kabátová

      +420 732 562 021

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • OVEČKÁRNA: ZDVOJNÁSOBILI JSME OBRAT NA 40 MILIONŮ KORUN

      Ovečkárna, 2019-2022

      Spolupráce s Ovečkárnou začala na začátku roku 2019. Přicházeli k nám s tím, že současná agentura už nevidí prostor k růstu. Hlavní výzvy spolupráce byly: Najít prostor v růstu a překonat limity, které viděla předcházející agentura Nastartovat export Nebýt závislí na jedné sezóně, prodávat celoročně S firmou jsme postupně šli stále více do hloubky. Odkryli nám své finanční řízení. Díky tomu jsme byli schopni ještě lépe validovat cíle a plánovat priority v kampaních, investicích nebo v naší práci, kterou pro Ovečkárnu děláme. Nastavili jsme společně jak marketingovou strategii, kreativu i datovou analytiku, Na měsíční bázi sledujeme metriku EBITDA. Analyzovali jsme také, jak se daří akvizici nových zákazníků versus retenci. Pomáhali jsme i s plánováním sortimentu i v kontextu vlastní značky. Úspěch potvrzují nejen čísla, ale také spokojení zákazníci a ocenění, které se Ovečkárně podařilo získat v anketě Heureka SHOP ROKU v České republice (1. místo v Ceně Heureky) i na Slovensku (2. místo v ceně Heureky). Za marketingovou & brand strategii jsme získali 2. místo v anketě WebTop100. https://www.webtop100.cz/vysledky/2020/brandova-kampan

      Spolupráce s Ovečkárnou začala na začátku roku 2019. Přicházeli k nám s tím, že současná agentura už nevidí prostor k růstu. Hlavní výzvy spolupráce byly: Najít prostor v růstu a překonat limity, které viděla předcházející agentura Nastartovat export Nebýt závislí na jedné sezóně, prodávat celoročně S firmou jsme postupně šli stále více do hloubky. Odkryli nám své finanční řízení. Díky tomu jsme byli schopni ještě lépe validovat cíle a plánovat priority v kampaních, investicích nebo v naší práci, kterou pro Ovečkárnu děláme. Nastavili jsme společně jak marketingovou strategii, kreativu i datovou analytiku, Na měsíční bázi sledujeme metriku EBITDA. Analyzovali jsme také, jak se daří akvizici nových zákazníků versus retenci. Pomáhali jsme i s plánováním sortimentu i v kontextu vlastní značky. Úspěch potvrzují nejen čísla, ale také spokojení zákazníci a ocenění, které se Ovečkárně podařilo získat v anketě Heureka SHOP ROKU v České republice (1. místo v Ceně Heureky) i na Slovensku (2. místo v ceně Heureky). Za marketingovou & brand strategii jsme získali 2. místo v anketě WebTop100. https://www.webtop100.cz/vysledky/2020/brandova-kampan

      https://www.ulab.rocks/blog/cz/pripadovka-oveckarna-zdvojnasobili-jsme-obrat-na-40-milionu-korun/
    • PŘÍPADOVKA: JAK UDĚLAT KAMPAŇ NA PROTOTYP

      ČEZ, 2018

      Některé firmy se na nás obrátí v momentě, kdy ještě nemají produkt. Chtějí otestovat, jak budou potenciální zákazníci reagovat na nabídku, jakým způsobem komunikovat nebo jak drahá bude akvizice zákazníků. Ještě před tím, než nainvestují do vývoje produktu, otestují, jestli produkt/služba dává smysl. Většinou vše proběhne v řádech týdnů a dělají se rychlé iterace. S podobným požadavkem za námi přišla společnost ČEZ, největší energetické uskupení v Česku. Pro tu jsme společně testovali komunikaci pro nabídku elektromobilů do firem. Tento projekt se umístil na 3. místě v EFFIE Awards, soutěže o nejefektivnější reklamu, v roce 2018.

      Některé firmy se na nás obrátí v momentě, kdy ještě nemají produkt. Chtějí otestovat, jak budou potenciální zákazníci reagovat na nabídku, jakým způsobem komunikovat nebo jak drahá bude akvizice zákazníků. Ještě před tím, než nainvestují do vývoje produktu, otestují, jestli produkt/služba dává smysl. Většinou vše proběhne v řádech týdnů a dělají se rychlé iterace. S podobným požadavkem za námi přišla společnost ČEZ, největší energetické uskupení v Česku. Pro tu jsme společně testovali komunikaci pro nabídku elektromobilů do firem. Tento projekt se umístil na 3. místě v EFFIE Awards, soutěže o nejefektivnější reklamu, v roce 2018.

      https://www.ulab.rocks/blog/cz/pripadovka-cez-jak-oslovit-kupce-elektromobilu/