Detail kreativce

Zpět na galerii

SMWORKS s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 22801421

Kontakt:

+420 773 098 343

info@smworks.cz

O profilu kreativce

Jsme SMWORKS, digitální agentura zocelená krutým severem. Pomáháme primárně malým a středním podnikům růst a vyšplhat se na vrchol. Zkušenosti a kompetence k tomu sbíráme od roku 2005 prací pro široké spektrum klientů – od startupů po nadnárodní korporace. Naším esem v rukávu je metoda BPM. V rámci úzké a intenzivní spolupráce s klientem se zaměříme na 3 klíčové fáze úspěšného projektu – značku

SMWORKS, digitální agentura

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Nám. Českých bratří 36/1
      Liberec 46005
    • Kontaktní adresa:

      Nám. Českých bratří 36/1
      Liberec 46005
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Branding NORDBEANS

      NORDBEANS, 2015

      Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky.

      Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky.

    • Sezónní vizuální styl

      Bílí Tygři Liberec, 2017-2023

      Obrázek reference

      Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek.

      Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek.

  • Marketingové strategie

    • Digitalizace a komplexní správa marketingových nástrojů

      Esthé Laser Clinic, 2010-2023

      Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.

      Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.

    • Kampaň věrnostního programu

      Teplárna Liberec, 2020

      Obrázek reference

      Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing.

      Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing.

  • Fotografie

    • Fotoprodukce areálu

      Ypsilon Golf Liberec, 2022

      Obrázek reference

      Fotoprodukce pro účely online propagace i pro merkantilie.

      Fotoprodukce pro účely online propagace i pro merkantilie.

    • Kompletní fotoprodukce

      Profiltechnik alusystem, 2022

      Obrázek reference

      V rámci komplexní spolupráce jsme pro klienta realizovali kompletní fotoprodukci jejich produktů a realizovaných projektů.

      V rámci komplexní spolupráce jsme pro klienta realizovali kompletní fotoprodukci jejich produktů a realizovaných projektů.

  • Online marketing

    • Komplexní marketingová spolupráce

      LBnet, 2016

      Obrázek reference

      Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili.

      Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili.

    • Komplexní marketingová spolupráce

      Profiltechnik alusystem, 2016-2023

      Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.

      Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.

  • Webdesign

    • Microsite Aurora

      Preciosa, 2017

      Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/

      Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/

    • Tvorba webu a mobilní aplikace

      Wattsenglish, 2013

      Obrázek reference

      Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .

      Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .

  • Film / Video / Televize

    • Nová prezentace společnosti

      JabloPCB, 2014

      Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video.

      Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video.

    • Tvorba videoobsahu na klíč

      Martin Prokop, 2015

      Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů.

      Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů.

  • UX design

    • Tvorba a správa fanshopu

      Bílí Tygři Liberec, 2017-2022

      Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze.

      Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze.

    • Tvorba webu a mobilní aplikace

      Wattsenglish, 2015

      Obrázek reference

      Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.

      Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.