Detail kreativce
SMWORKS s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 22801421
Kontakt:
David Porš
+420 773 098 343
info@smworks.cz
O profilu kreativce
Jsme SMWORKS, digitální agentura zocelená krutým severem. Pomáháme primárně malým a středním podnikům růst a vyšplhat se na vrchol. Zkušenosti a kompetence k tomu sbíráme od roku 2005 prací pro široké spektrum klientů – od startupů po nadnárodní korporace. Naším esem v rukávu je metoda BPM. V rámci úzké a intenzivní spolupráce s klientem se zaměříme na 3 klíčové fáze úspěšného projektu – značku
SMWORKS, digitální agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nám. Českých bratří 36/1
Liberec 46005 Liberecký kraj -
Kontaktní adresa:
Nám. Českých bratří 36/1
Liberec 46005
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Tvorba nového vizuálního stylu
LION Engineering Services, 2022
Pro zahraničního klienta LION Engineering jsme realizovali kompletní tvorbu nové vizuální identity včetně videoprodukce. Následně jsme navrhovali a realizovali marketingové strategie. Po brandingu jsme věděli, že LION urgentně potřebuje solidní kariérní portál. Neděláme nic napůl, proto jsme vytvořili nejprve landing page s nabídkou volných pozic, a až potom se pustili do kompletní rekonstrukce oficiálního webu. Do něho jsme pak HR landing page elegantně vnořili. Vznikla přehledná a user friendly site oblečená do nového vizuálu, která důstojně reprezentuje moderní rebrand a novou tvář značky.
Pro zahraničního klienta LION Engineering jsme realizovali kompletní tvorbu nové vizuální identity včetně videoprodukce. Následně jsme navrhovali a realizovali marketingové strategie. Po brandingu jsme věděli, že LION urgentně potřebuje solidní kariérní portál. Neděláme nic napůl, proto jsme vytvořili nejprve landing page s nabídkou volných pozic, a až potom se pustili do kompletní rekonstrukce oficiálního webu. Do něho jsme pak HR landing page elegantně vnořili. Vznikla přehledná a user friendly site oblečená do nového vizuálu, která důstojně reprezentuje moderní rebrand a novou tvář značky.
-
Sezónní vizuální styl
Bílí Tygři Liberec, 2017-2023
Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek. I v marketingu jsme Tygrům pomohli vyladit hru. Postarali jsme se o mailing, nastavení a optimalizaci reklam i analýzu chování uživatelů. Cenný info pak interní marketingovej tým využil při strategickém rozhodování v rámci nákupu produktů.
Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek. I v marketingu jsme Tygrům pomohli vyladit hru. Postarali jsme se o mailing, nastavení a optimalizaci reklam i analýzu chování uživatelů. Cenný info pak interní marketingovej tým využil při strategickém rozhodování v rámci nákupu produktů.
-
Branding NORDBEANS
NORDBEANS, 2015
Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky. Nordbeans je naše srdcovka. Kdo by taky nemiloval značku, co pod Ještědem poctivě praží a prodává výběrovou kávu? I my jsme pražili, ale jinak – brand jsme rozebrali od prvního do posledního zrnka. Nejen naše láska ke kofeinu je zodpovědná za velmi úspěšný projekt
Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky. Nordbeans je naše srdcovka. Kdo by taky nemiloval značku, co pod Ještědem poctivě praží a prodává výběrovou kávu? I my jsme pražili, ale jinak – brand jsme rozebrali od prvního do posledního zrnka. Nejen naše láska ke kofeinu je zodpovědná za velmi úspěšný projekt
-
-
Marketingové strategie
-
Kampaň věrnostního programu
Teplárna Liberec, 2020
Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing. Zajišťujeme komunikaci společnosti na sociální síti Facebook, ale i mimo ni. Pořádáme eventy pro fanoušky, soutěže, vytvářeli jsme Branding a web společnosti.
Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing. Zajišťujeme komunikaci společnosti na sociální síti Facebook, ale i mimo ni. Pořádáme eventy pro fanoušky, soutěže, vytvářeli jsme Branding a web společnosti.
-
Digitalizace a komplexní správa marketingových nástrojů
Esthé Laser Clinic, 2010-2023
Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.
Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.
-
-
Fotografie
-
Kompletní fotoprodukce
Profiltechnik alusystem, 2022
V rámci komplexní spolupráce jsme pro klienta realizovali kompletní fotoprodukci jejich produktů a realizovaných projektů. Komunikaci, vizuální i obsahovou, bylo potřeba od základů přenastavit. Vytvořili jsme nové logo, nastavili jasná pravidla pro práci s vizuálem, definovali základní tonalitu a hodnoty, na kterých značka stojí. Vytvořili jsme tak pilíře, na kterých může Profiltechnik stavět. Doslova.
V rámci komplexní spolupráce jsme pro klienta realizovali kompletní fotoprodukci jejich produktů a realizovaných projektů. Komunikaci, vizuální i obsahovou, bylo potřeba od základů přenastavit. Vytvořili jsme nové logo, nastavili jasná pravidla pro práci s vizuálem, definovali základní tonalitu a hodnoty, na kterých značka stojí. Vytvořili jsme tak pilíře, na kterých může Profiltechnik stavět. Doslova.
-
Fotoprodukce areálu
Ypsilon Golf Liberec, 2022
Fotoprodukce pro účely online propagace i pro merkantilie. Redesign původního loga Ypsilon Golf Liberec. Videotvorba pro reklamní účely hřiště. Vedení celoroční kampaně pro brand a výkon na sociálních sítích. Mailové kampaně a v neposlední řadě pořádání golfových turnajů. Jsme hrdým partnerem hřiště. V roce 2023 se nám dokonce společně povedlo uhájit titul hřiště roku v ČR.
Fotoprodukce pro účely online propagace i pro merkantilie. Redesign původního loga Ypsilon Golf Liberec. Videotvorba pro reklamní účely hřiště. Vedení celoroční kampaně pro brand a výkon na sociálních sítích. Mailové kampaně a v neposlední řadě pořádání golfových turnajů. Jsme hrdým partnerem hřiště. V roce 2023 se nám dokonce společně povedlo uhájit titul hřiště roku v ČR.
-
-
Online marketing
-
Komplexní marketingová spolupráce
LBnet, 2016
Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili. Věta, kterou si může přivlastnit mnoho značek. Když nás LBnet oslovil, byl i on jedním z mnoha. To se ale rozhodl změnit. A my věděli, že máme na stole perfektního kandidáta na BPM projekt. Začali jsme stavět moderní značku, která bude po Liberci a okolí skloňována ve všech pádech.
Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili. Věta, kterou si může přivlastnit mnoho značek. Když nás LBnet oslovil, byl i on jedním z mnoha. To se ale rozhodl změnit. A my věděli, že máme na stole perfektního kandidáta na BPM projekt. Začali jsme stavět moderní značku, která bude po Liberci a okolí skloňována ve všech pádech.
-
Komplexní marketingová spolupráce
Profiltechnik alusystem, 2016-2023
Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.
Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.
-
-
Webdesign
-
Vizuální identita, tvorba webu a aplikace
Amatérská volejbalová liga, 2013
Pro Amatérskou volejbalovou ligu jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od tvorby nového loga až po webové stránky. Dalším krokem bylo vytvoření unikátní webové aplikace, která umožňuje pořadateli ovládat celou ligu z jednoho místa. Hráčům slouží jako online registrační karta a jako platforma pro komunikaci nejen s vlastním týmem, ale i s ostatními hráči a pořadateli. https://www.avlka.cz/init/pages/home/
Pro Amatérskou volejbalovou ligu jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od tvorby nového loga až po webové stránky. Dalším krokem bylo vytvoření unikátní webové aplikace, která umožňuje pořadateli ovládat celou ligu z jednoho místa. Hráčům slouží jako online registrační karta a jako platforma pro komunikaci nejen s vlastním týmem, ale i s ostatními hráči a pořadateli. https://www.avlka.cz/init/pages/home/
-
Microsite Aurora
Preciosa, 2017
Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/ Spolupráci jsme položili kvalitní základy, a tak navazujeme další kampaní pro Jaro/Léto 2018. Tentokrát vytváříme microsite k prezentaci nové kolekce Aurora. Tato kolekce je inspirovaná starodávnou bohyní úsvitu Aurory. Její hlavní myšlenka je snaha o globální dialog, který vykresluje 6 kolekcí: Milano, Prague, Dubai, New York a Shangai.
Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/ Spolupráci jsme položili kvalitní základy, a tak navazujeme další kampaní pro Jaro/Léto 2018. Tentokrát vytváříme microsite k prezentaci nové kolekce Aurora. Tato kolekce je inspirovaná starodávnou bohyní úsvitu Aurory. Její hlavní myšlenka je snaha o globální dialog, který vykresluje 6 kolekcí: Milano, Prague, Dubai, New York a Shangai.
-
Tvorba webu a mobilní aplikace
Wattsenglish, 2013
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .
-
-
Film / Video / Televize
-
Video pro nábor studentů TUL
Technická univerzita v Liberci, 2018
Zadání znělo stručně a jasně: Netradiční video pro nábor nových studentů. A protože v té době čerstvě spatřil světlo světa 360 formát, forma provedení byla jasná. Na bedra jsme si vzali úplně všechno – od kreativního konceptu, zajištění produkce, režie, střihu až po finální zpracování a postprodukci.
Zadání znělo stručně a jasně: Netradiční video pro nábor nových studentů. A protože v té době čerstvě spatřil světlo světa 360 formát, forma provedení byla jasná. Na bedra jsme si vzali úplně všechno – od kreativního konceptu, zajištění produkce, režie, střihu až po finální zpracování a postprodukci.
-
Nová prezentace společnosti
JabloPCB, 2014
Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video. Pro veletrhy jsme zajistili 360st video, které komunikuje přednosti JabloCPB jakožto kvalitního a stabilního dodavatele. Dále jsme pro klienta pracovávali aplikaci rebrandingu mateřské skupiny napříč webových prezentací.
Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video. Pro veletrhy jsme zajistili 360st video, které komunikuje přednosti JabloCPB jakožto kvalitního a stabilního dodavatele. Dále jsme pro klienta pracovávali aplikaci rebrandingu mateřské skupiny napříč webových prezentací.
-
Tvorba videoobsahu na klíč
Martin Prokop, 2015
Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů. Pro martina Prokopa jsme zajišťovali celoroční komunikace skrze sociální sítě Facebook a Instagram, vstupy a komunikaci s médii jako je ČT Sport a akce s fanoušky. Vypracování interní komunikační strategie a implementace do týmových procesů s přesahem do externích komunikačních aktivit.
Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů. Pro martina Prokopa jsme zajišťovali celoroční komunikace skrze sociální sítě Facebook a Instagram, vstupy a komunikaci s médii jako je ČT Sport a akce s fanoušky. Vypracování interní komunikační strategie a implementace do týmových procesů s přesahem do externích komunikačních aktivit.
-
-
UX design
-
Tvorba a správa fanshopu
Bílí Tygři Liberec, 2017-2022
Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze. Slovo konfigurátor možná zní jako nuda, ale když se řekne konfigurátor dresů, to už je přeci jen jiný kafe. Ano, i za tuhle lahůdku patří kudos vývojovýmu týmu SMWORKS. Je libo vlastní tygří dres? Žádnej problém – stačí zvolit barvu, velikost, nahodit vlastní číslo a jméno. A custom kousek letí do šatníku.
Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze. Slovo konfigurátor možná zní jako nuda, ale když se řekne konfigurátor dresů, to už je přeci jen jiný kafe. Ano, i za tuhle lahůdku patří kudos vývojovýmu týmu SMWORKS. Je libo vlastní tygří dres? Žádnej problém – stačí zvolit barvu, velikost, nahodit vlastní číslo a jméno. A custom kousek letí do šatníku.
-
Tvorba webu a mobilní aplikace
Wattsenglish, 2015
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.
-