Detail kreativce
SMWORKS s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 22801421
Kontakt:
+420 773 098 343
info@smworks.cz
O profilu kreativce
Jsme SMWORKS, digitální agentura zocelená krutým severem. Pomáháme primárně malým a středním podnikům růst a vyšplhat se na vrchol. Zkušenosti a kompetence k tomu sbíráme od roku 2005 prací pro široké spektrum klientů – od startupů po nadnárodní korporace. Naším esem v rukávu je metoda BPM. V rámci úzké a intenzivní spolupráce s klientem se zaměříme na 3 klíčové fáze úspěšného projektu – značku
SMWORKS, digitální agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nám. Českých bratří 36/1
Liberec 46005 -
Kontaktní adresa:
Nám. Českých bratří 36/1
Liberec 46005
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Branding NORDBEANS
NORDBEANS, 2015
Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky.
Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou – žádná kávová zrnka, ani typické odstíny hnědé. Místo toho majestátné severské logo ztělesňující naming a positioning značky.
-
Sezónní vizuální styl
Bílí Tygři Liberec, 2017-2023
Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek.
Klientovi každoročně připravujeme unikátní vizuální styl pro aktuální sezónu. Součástí je i marketingová kampaň na podporu prodeje permanentek.
-
Tvorba nového vizuálního stylu
LION Engineering Services, 2022
Pro zahraničního klienta LION Engineering jsme realizovali kompletní tvorbu nové vizuální identity včetně videoprodukce. Následně jsme navrhovali a realizovali marketingové strategie.
Pro zahraničního klienta LION Engineering jsme realizovali kompletní tvorbu nové vizuální identity včetně videoprodukce. Následně jsme navrhovali a realizovali marketingové strategie.
-
-
Marketingové strategie
-
Digitalizace a komplexní správa marketingových nástrojů
Esthé Laser Clinic, 2010-2023
Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.
Jedna z prvních a zároveň stále trvající spolupráce, která trvá více než 10 let. Přední česká klinika v oboru estetické medicíny sídlící Na Příkopech. Značku jsme digitalizovali již v roce 2010 a vytvořili jí i webové stránky. U toho to ale zdaleka neskončilo. Společně fungujeme na všech frontách marketingu. Dnes suplujeme Esthé Laser Clinic kompletní marketingové oddělení.
-
Kampaň věrnostního programu
Teplárna Liberec, 2020
Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing.
Pro libereckou teplárnu jsme připravili marketingovou strategii pro podporu věrnostního programu. V rámci kampaně jsme vytvořili vizuální styl a aplikovali ho na landing page a související online a offline marketing.
-
-
Fotografie
-
Online marketing
-
Komplexní marketingová spolupráce
LBnet, 2016
Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili.
Kompletní správa sociálních sítí, marketingových kampaní a webové prezentace. V rámci marketingových aktivit pracujeme s vizuálním stylem a specifickou tonalitou, které jsme pro klienta vytvořili.
-
Komplexní marketingová spolupráce
Profiltechnik alusystem, 2016-2023
Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.
Základem prodeje měl být stále off-line. Ale i ten se potřeboval opřít o kvalitní webové stránky. Nové, přehledné, plné autentických profi fotek z již proběhlých realizací. Web do dnes vydá za portál plný inspirace. Po jeho návštěvě máte jasno – chcete zimní zahradu! Postupem času bylo dle čísel jasné, že online předčí klientovy očekávání a off-line prodej nechá za zády. Do dnes je online hlavní prodejní kanál. V rámci spolupráce jsme zpracovali mnoho účelových microsites pro kampaně na sociální sítě.
-
-
Webdesign
-
Microsite Aurora
Preciosa, 2017
Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/
Tvorba microsite k nové kolekci Aurora - https://www.preciosa-aurora.cz/
-
Tvorba webu a mobilní aplikace
Wattsenglish, 2013
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Dalším krokem byl samozřejmě web. Tvář značky jsme zachovali, ale určili jsme nový směr. Vzhledem k povaze produktu a cílové skupině bylo jasné, že barvami se rozhodně šetřit nebude a grafici se pořádně vyřádí. Webové stránky vycházely z nově nastavené komunikace a měly sloužit jako hlavní nástroj pro získávání leadů (kontaktů) .
-
Vizuální identita, tvorba webu a aplikace
Amatérská volejbalová liga, 2013
Pro Amatérskou volejbalovou ligu jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od tvorby nového loga až po webové stránky. Dalším krokem bylo vytvoření unikátní webové aplikace, která umožňuje pořadateli ovládat celou ligu z jednoho místa. Hráčům slouží jako online registrační karta a jako platforma pro komunikaci nejen s vlastním týmem, ale i s ostatními hráči a pořadateli. https://www.avlka.cz/init/pages/home/
Pro Amatérskou volejbalovou ligu jsme vytvořili kompletní vizuální identitu – od tvorby nového loga až po webové stránky. Dalším krokem bylo vytvoření unikátní webové aplikace, která umožňuje pořadateli ovládat celou ligu z jednoho místa. Hráčům slouží jako online registrační karta a jako platforma pro komunikaci nejen s vlastním týmem, ale i s ostatními hráči a pořadateli. https://www.avlka.cz/init/pages/home/
-
-
Film / Video / Televize
-
Nová prezentace společnosti
JabloPCB, 2014
Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video.
Vytvořili jsme web včetně inteligentního poptávkového formuláře a zajistili jsme prezentační fotografie a video.
-
Tvorba videoobsahu na klíč
Martin Prokop, 2015
Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů.
Od vozu pro novou sezónu až po zpracování kompletních videí ze závodů.
-
Video pro nábor studentů TUL
Technická univerzita v Liberci, 2018
Zadání znělo stručně a jasně: Netradiční video pro nábor nových studentů. A protože v té době čerstvě spatřil světlo světa 360 formát, forma provedení byla jasná. Na bedra jsme si vzali úplně všechno – od kreativního konceptu, zajištění produkce, režie, střihu až po finální zpracování a postprodukci.
Zadání znělo stručně a jasně: Netradiční video pro nábor nových studentů. A protože v té době čerstvě spatřil světlo světa 360 formát, forma provedení byla jasná. Na bedra jsme si vzali úplně všechno – od kreativního konceptu, zajištění produkce, režie, střihu až po finální zpracování a postprodukci.
-
-
UX design
-
Tvorba a správa fanshopu
Bílí Tygři Liberec, 2017-2022
Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze.
Starý, ještě neresponzivní e-shop, jsme nahradili fungl novým. Plně automatizovaně řeší kompletní správu skladů, produktů a objednávek s plným napojením na účetní systémy. Technologicky vyspělé řešení totiž dělá to nejdůležitější. Šetří čas a peníze.
-
Tvorba webu a mobilní aplikace
Wattsenglish, 2015
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.
Startovním krokem byla microsite pro účel prodeje učebnic po celém světě, včetně několika mutací do světových jazyků. Tím to ale neskončilo. Potřebovali jsme další kontaktní místo pro kontakt B2B. A tak vznikl interaktivní portál mywowenglish.com. Díky němu jsme mohli aplikaci napojit na iOs a Android a klient tak mohl omezit zastaralou distribuci CD a DVD nosičů. Na vše máme teď jedno místo.
-