Detail kreativce
David Kočí
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 88362175
Kontakt:
David Kočí
+420606323500
info@davidkoci.cz
O profilu kreativce
Jsem David, specialista na User Experience a optimalizaci konverzního poměru. Zařídím, aby u vás uživatelé nakupovali. Správná rozhodnutí dělám na základě dat, výzkumu a poznatků z psychologie. Sám již 13 let podnikám v e-commerce. Nečekejte tak běžného designéra, jsem parťákem při obchodních a strategických rozhodnutí.
UX design
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na komořsku 2279/23
Praha 14300 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Na komořsku 2279/23
Praha 14300
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Redesign & UX optimalizace webu Moneta
Moneta Money Bank, 09/2023 - 07/2024
Pracoval jsem na redesignu webových stránek Moneta Money Bank a dalších webových stránek skupiny, s cílem zlepšit uživatelskou zkušenost a modernizovat jejich vzhled. Zaměřil jsem se na optimalizaci uživatelských cest, aby zákazníci snadno našli klíčové informace a služby. Spolupracoval jsem s týmem na vytváření intuitivního designu, který reflektoval aktuální trendy a potřeby uživatelů.
Pracoval jsem na redesignu webových stránek Moneta Money Bank a dalších webových stránek skupiny, s cílem zlepšit uživatelskou zkušenost a modernizovat jejich vzhled. Zaměřil jsem se na optimalizaci uživatelských cest, aby zákazníci snadno našli klíčové informace a služby. Spolupracoval jsem s týmem na vytváření intuitivního designu, který reflektoval aktuální trendy a potřeby uživatelů.
-
Redesignu webu Anglo-American University s nárůstem leadů o 107 %
Anglo-American University, 01/2022-05/2022
Pro univerzitu jsem navrhl nový web, který přinesl moderní a přívětivou uživatelskou zkušenost pro studenty i zaměstnance. Díky důkladnému uživatelskému výzkumu se redesign ukázal jako zásah do černého, což vedlo k výraznému zlepšení spokojenosti uživatelů a intuitivnímu ovládání. Podařilo se nám dosáhnout 107% nárůstu v počtu odeslaných leadů, což výrazně přispělo k vyššímu zájmu o studium a zvýšení interakce s webovými stránkami.
Pro univerzitu jsem navrhl nový web, který přinesl moderní a přívětivou uživatelskou zkušenost pro studenty i zaměstnance. Díky důkladnému uživatelskému výzkumu se redesign ukázal jako zásah do černého, což vedlo k výraznému zlepšení spokojenosti uživatelů a intuitivnímu ovládání. Podařilo se nám dosáhnout 107% nárůstu v počtu odeslaných leadů, což výrazně přispělo k vyššímu zájmu o studium a zvýšení interakce s webovými stránkami.
-