Detail kreativce

Zpět na galerii

Vladimír Balcar

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 45927731

Kontakt:

Vladimir Balcar

+420 776 012 535

vb@vladimirbalcar.cz

O profilu kreativce

Během více než čtyřicetileté praxe jsem vytvořil desítky logotypů a grafických manuálů, redefinoval vizuální identity mnoha firem a produktů a navrhl komunikační strategie i strategická motta. Realizoval jsem komplexní reklamní kampaně zahrnující kreativní a grafická řešení pro online i offline prostředí. Některé z těchto projektů byly oceněny odborným tiskem a profesními asociacemi.

Marketing / grafický design / branding

Česká unie karikaturistů

Praxe v oboru od roku 1984

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Krásnohorské 685
      Náchod 54701 Královéhradecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Krásnohorské 685
      Náchod 54701
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Astratex

      Astratex, 2002–2018

      Obrázek reference

      U Astratexu jsem byl od úplného začátku v roce 2002, kdy se začal prezentovat formou tištěných inzerátů a katalogů. Vytvořil jsem logo, navrhl celou image, tištěnou inzerci i produktové katalogy. V roce 2007 jsme udělali zásadní krok a přešli do online prostředí. Vytvořil jsem nové logo, moderní vizuální styl a podílel se na tvorbě prvních newsletterů. Jak rostl prodej a Astratex expandoval do dalších evropských zemí, dynamicky se rozšiřovala i frekvence a jazykové mutace newsletterů.

      U Astratexu jsem byl od úplného začátku v roce 2002, kdy se začal prezentovat formou tištěných inzerátů a katalogů. Vytvořil jsem logo, navrhl celou image, tištěnou inzerci i produktové katalogy. V roce 2007 jsme udělali zásadní krok a přešli do online prostředí. Vytvořil jsem nové logo, moderní vizuální styl a podílel se na tvorbě prvních newsletterů. Jak rostl prodej a Astratex expandoval do dalších evropských zemí, dynamicky se rozšiřovala i frekvence a jazykové mutace newsletterů.

    • Regina® & Jelení lůj®

      Detecha ch. v. d., 2002–2022

      Obrázek reference

      Dvacet let jsem vytvářel vizuální identitu tradiční české kosmetiky Regina® a pomád Jelení lůj®. Navrhl jsem obaly pro jednotlivé řady dekorativní a zdravotní kosmetiky, design pomád na rty v různých variantách a celkový vizuální styl obou značek pro offline i online prezentaci. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků vizuální komunikace, čímž jsem pomohl vytvořit jednotný a rozpoznatelný vzhled značek Regina® a Jelení lůj® napříč všemi médii.

      Dvacet let jsem vytvářel vizuální identitu tradiční české kosmetiky Regina® a pomád Jelení lůj®. Navrhl jsem obaly pro jednotlivé řady dekorativní a zdravotní kosmetiky, design pomád na rty v různých variantách a celkový vizuální styl obou značek pro offline i online prezentaci. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků vizuální komunikace, čímž jsem pomohl vytvořit jednotný a rozpoznatelný vzhled značek Regina® a Jelení lůj® napříč všemi médii.

    • Opat

      Pivovar Broumov s.r.o., 2002–2010

      Obrázek reference

      Pro Pivovar Broumov a jeho značku Olivětínský Opat® jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, která odráží tradici pivovaru a jeho řemeslný charakter. Navrhl jsem logo propojující historický odkaz s moderním vizuálním stylem a sjednotil celkovou grafickou prezentaci značky. Součástí mé práce byl také návrh etiket pro jednotlivé druhy piv, které vizuálně podtrhují jedinečnost každého produktu a zároveň posilují rozpoznatelnost značky. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků offline prezentace, čímž jsem pomohl vytvořit ucelený a silný vizuální styl.

      Pro Pivovar Broumov a jeho značku Olivětínský Opat® jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, která odráží tradici pivovaru a jeho řemeslný charakter. Navrhl jsem logo propojující historický odkaz s moderním vizuálním stylem a sjednotil celkovou grafickou prezentaci značky. Součástí mé práce byl také návrh etiket pro jednotlivé druhy piv, které vizuálně podtrhují jedinečnost každého produktu a zároveň posilují rozpoznatelnost značky. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků offline prezentace, čímž jsem pomohl vytvořit ucelený a silný vizuální styl.

    • Kreslený humor

      Noviny, časopisy, online média, 1982–2025

      Obrázek reference

      Kreslenému humoru se věnuji od 18 let. Moje práce získaly ocenění na prestižních domácích i mezinárodních soutěžích a byly publikovány v novinách, časopisech i online médiích po celém světě. Témata mých kreseb se v průběhu let vyvíjela, ale vždy jsem se snažil zachytit aktuální společenské dění s nadhledem a vtipem. V posledních letech se zaměřuji především na politickou satiru a golfový humor.

      Kreslenému humoru se věnuji od 18 let. Moje práce získaly ocenění na prestižních domácích i mezinárodních soutěžích a byly publikovány v novinách, časopisech i online médiích po celém světě. Témata mých kreseb se v průběhu let vyvíjela, ale vždy jsem se snažil zachytit aktuální společenské dění s nadhledem a vtipem. V posledních letech se zaměřuji především na politickou satiru a golfový humor.