Detail kreativce
Vladimír Balcar
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 45927731
Kontakt:
Vladimir Balcar
+420 776 012 535
vb@vladimirbalcar.cz
O profilu kreativce
Během více než čtyřicetileté praxe jsem vytvořil desítky logotypů a grafických manuálů, redefinoval vizuální identity mnoha firem a produktů a navrhl komunikační strategie i strategická motta. Realizoval jsem komplexní reklamní kampaně zahrnující kreativní a grafická řešení pro online i offline prostředí. Některé z těchto projektů byly oceněny odborným tiskem a profesními asociacemi.
Marketing / grafický design / branding
Česká unie karikaturistů
Praxe v oboru od roku 1984
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Krásnohorské 685
Náchod 54701 Královéhradecký kraj -
Kontaktní adresa:
Krásnohorské 685
Náchod 54701
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Astratex
Astratex, 2002–2018
U Astratexu jsem byl od úplného začátku v roce 2002, kdy se začal prezentovat formou tištěných inzerátů a katalogů. Vytvořil jsem logo, navrhl celou image, tištěnou inzerci i produktové katalogy. V roce 2007 jsme udělali zásadní krok a přešli do online prostředí. Vytvořil jsem nové logo, moderní vizuální styl a podílel se na tvorbě prvních newsletterů. Jak rostl prodej a Astratex expandoval do dalších evropských zemí, dynamicky se rozšiřovala i frekvence a jazykové mutace newsletterů.
U Astratexu jsem byl od úplného začátku v roce 2002, kdy se začal prezentovat formou tištěných inzerátů a katalogů. Vytvořil jsem logo, navrhl celou image, tištěnou inzerci i produktové katalogy. V roce 2007 jsme udělali zásadní krok a přešli do online prostředí. Vytvořil jsem nové logo, moderní vizuální styl a podílel se na tvorbě prvních newsletterů. Jak rostl prodej a Astratex expandoval do dalších evropských zemí, dynamicky se rozšiřovala i frekvence a jazykové mutace newsletterů.
-
Regina® & Jelení lůj®
Detecha ch. v. d., 2002–2022
Dvacet let jsem vytvářel vizuální identitu tradiční české kosmetiky Regina® a pomád Jelení lůj®. Navrhl jsem obaly pro jednotlivé řady dekorativní a zdravotní kosmetiky, design pomád na rty v různých variantách a celkový vizuální styl obou značek pro offline i online prezentaci. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků vizuální komunikace, čímž jsem pomohl vytvořit jednotný a rozpoznatelný vzhled značek Regina® a Jelení lůj® napříč všemi médii.
Dvacet let jsem vytvářel vizuální identitu tradiční české kosmetiky Regina® a pomád Jelení lůj®. Navrhl jsem obaly pro jednotlivé řady dekorativní a zdravotní kosmetiky, design pomád na rty v různých variantách a celkový vizuální styl obou značek pro offline i online prezentaci. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků vizuální komunikace, čímž jsem pomohl vytvořit jednotný a rozpoznatelný vzhled značek Regina® a Jelení lůj® napříč všemi médii.
-
Opat
Pivovar Broumov s.r.o., 2002–2010
Pro Pivovar Broumov a jeho značku Olivětínský Opat® jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, která odráží tradici pivovaru a jeho řemeslný charakter. Navrhl jsem logo propojující historický odkaz s moderním vizuálním stylem a sjednotil celkovou grafickou prezentaci značky. Součástí mé práce byl také návrh etiket pro jednotlivé druhy piv, které vizuálně podtrhují jedinečnost každého produktu a zároveň posilují rozpoznatelnost značky. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků offline prezentace, čímž jsem pomohl vytvořit ucelený a silný vizuální styl.
Pro Pivovar Broumov a jeho značku Olivětínský Opat® jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, která odráží tradici pivovaru a jeho řemeslný charakter. Navrhl jsem logo propojující historický odkaz s moderním vizuálním stylem a sjednotil celkovou grafickou prezentaci značky. Součástí mé práce byl také návrh etiket pro jednotlivé druhy piv, které vizuálně podtrhují jedinečnost každého produktu a zároveň posilují rozpoznatelnost značky. Kromě obalového designu jsem se podílel na tvorbě tiskových materiálů, reklamních bannerů a dalších prvků offline prezentace, čímž jsem pomohl vytvořit ucelený a silný vizuální styl.
-
Kreslený humor
Noviny, časopisy, online média, 1982–2025
Kreslenému humoru se věnuji od 18 let. Moje práce získaly ocenění na prestižních domácích i mezinárodních soutěžích a byly publikovány v novinách, časopisech i online médiích po celém světě. Témata mých kreseb se v průběhu let vyvíjela, ale vždy jsem se snažil zachytit aktuální společenské dění s nadhledem a vtipem. V posledních letech se zaměřuji především na politickou satiru a golfový humor.
Kreslenému humoru se věnuji od 18 let. Moje práce získaly ocenění na prestižních domácích i mezinárodních soutěžích a byly publikovány v novinách, časopisech i online médiích po celém světě. Témata mých kreseb se v průběhu let vyvíjela, ale vždy jsem se snažil zachytit aktuální společenské dění s nadhledem a vtipem. V posledních letech se zaměřuji především na politickou satiru a golfový humor.
-