Detail kreativce
Mgr. Vojtěch Hulinský
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 06849857
Kontakt:
+420 737 328 442
ko@kocopywriter.cz
O profilu kreativce
Jsem kreativec, balbutik a člověk, co se nebere vážně. A postavil na tom brand. Pod značkou Koktající copywriter už sedmým rokem píšu úderné texty, které přináší výsledky. Chcete funkční a čtivé texty, než řeknu š-š-švec? Napište mi. Jako už 100+ spokojených zákazníků před vámi. Mluvit moc neumím, přesto vaši cílovou skupinu zaručeně oslovím.
Vojtěch Hulinský – Koktající copywriter
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nebeského 1583/29
Česká Lípa 47001 Liberecký kraj -
Kontaktní adresa:
Nebeského 1583/29
Česká Lípa 47001
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Texty na web pro developerský projekt
REALM-Group s.r.o, květen 2023
Web copywriting, e-mailing Ok, tohle byl docela punk. S developerem jsme totiž texty – podobně jako on čtyři dvojdomky – dělali na zelené louce. Bez grafického návrhu. Bez definitivní struktury. Ale ne bez rozmyslu. Oboje jsme vytvořili po ujasnění toho, CO a JAK chtěl klient sdělit. A nakonec došlo i na to webcopy. Cenné memento, na které naštěstí můžu vzpomínat v dobrém.
Web copywriting, e-mailing Ok, tohle byl docela punk. S developerem jsme totiž texty – podobně jako on čtyři dvojdomky – dělali na zelené louce. Bez grafického návrhu. Bez definitivní struktury. Ale ne bez rozmyslu. Oboje jsme vytvořili po ujasnění toho, CO a JAK chtěl klient sdělit. A nakonec došlo i na to webcopy. Cenné memento, na které naštěstí můžu vzpomínat v dobrém.
-
Texty na web pro jazykovou školu
Ablado, červenec 2022
Web copywriting a idea making, e-mailing Jazykovka byla čerstvě po rebrandingu a chtěla lehce troufalé texty, které by (mimo jiné) odkazovaly na nový název Ablado – a pomohly ho dostat do povědomí cílovky. Důraz jsme kladli na přístupnost, srozumitelnost, kreativní práci s novým názvem brandu a balancování na hraně mezi odvážnosti a drzosti.
Web copywriting a idea making, e-mailing Jazykovka byla čerstvě po rebrandingu a chtěla lehce troufalé texty, které by (mimo jiné) odkazovaly na nový název Ablado – a pomohly ho dostat do povědomí cílovky. Důraz jsme kladli na přístupnost, srozumitelnost, kreativní práci s novým názvem brandu a balancování na hraně mezi odvážnosti a drzosti.
-
Texty na web pro luxusní wellness hotel
Wellness Hotel Fénix, leden 2023
Web copywriting, idea making, textace PPC kampaní, e-mailing, SoMe content Při rešerši jsem dostal nápad zapojit prvky social proofu a postavit copy i hlavní prodejní argumenty napříč webem na autentických referencích bývalých hostů, aby se s nimi ti budoucí dokázali ztotožnit. Web tak – byť mými slovy – z velké části pouze interpretuje to, co už jinde napsali spokojení zákazníci. Jen k přetextování podstránky „Služby“ jsme se ani po dvou letech stále nedostali. Majitel nestíhá, protože hotel je celoročně zaplněný. Bůhvíproč. :-)
Web copywriting, idea making, textace PPC kampaní, e-mailing, SoMe content Při rešerši jsem dostal nápad zapojit prvky social proofu a postavit copy i hlavní prodejní argumenty napříč webem na autentických referencích bývalých hostů, aby se s nimi ti budoucí dokázali ztotožnit. Web tak – byť mými slovy – z velké části pouze interpretuje to, co už jinde napsali spokojení zákazníci. Jen k přetextování podstránky „Služby“ jsme se ani po dvou letech stále nedostali. Majitel nestíhá, protože hotel je celoročně zaplněný. Bůhvíproč. :-)
-
SoftLi
SoftLi, 2024
Web copywriting, idea making, tvorba článků a case studies, e-mailing, kreativy, scénáře videí, textace aplikace, SoMe content pro firmu i osobní profil CEO Už třetím rokem dokazujeme (snad!), že B2B SaaS marketing nemusí být nuda. Můj úkol? Jednoduše, ale přitom odborně přesvědčit i netechnicky zaměřené decision makery z výrobních podniků, proč je MES SoftLi TOP produkt.
Web copywriting, idea making, tvorba článků a case studies, e-mailing, kreativy, scénáře videí, textace aplikace, SoMe content pro firmu i osobní profil CEO Už třetím rokem dokazujeme (snad!), že B2B SaaS marketing nemusí být nuda. Můj úkol? Jednoduše, ale přitom odborně přesvědčit i netechnicky zaměřené decision makery z výrobních podniků, proč je MES SoftLi TOP produkt.
-
Zahrady Green
Zahrady Green, 2024
Web copywriting, idea making, e-mailing Klient připravoval nový web a chtěl, aby texty byly „hřejivě lidské“, věcné, jasné a v kombinaci s designem od Víti Války vytvářely profesionální dojem. Pro klienta (koncern, který zahrnuje developerskou společnost, zahradní firmu a několik dalších divizí) jsem poté textoval ještě několik webů, například generálního dodavatele staveb.
Web copywriting, idea making, e-mailing Klient připravoval nový web a chtěl, aby texty byly „hřejivě lidské“, věcné, jasné a v kombinaci s designem od Víti Války vytvářely profesionální dojem. Pro klienta (koncern, který zahrnuje developerskou společnost, zahradní firmu a několik dalších divizí) jsem poté textoval ještě několik webů, například generálního dodavatele staveb.
-