Detail kreativce
Alice Mazurková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 72981229
Kontakt:
Alice Mazurková
+420734380547
mazurkova.alice@gmail.com
Adresy
-
-
Sídlo:
Hraniční 663
Rychvald 735 32 -
Kontaktní adresa:
Hraniční 663
Rychvald 735 32
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a PR strategie na novou službu - "Město / obec pro občany“, 2013
eCENTRE, a.s., 2013-2016
1. sdružená aukce energií pro domácnosti v České republice a následný boom aukcí pro domácnosti: Výsledek: PR projekt „Město / obec pro občany“ v roce 2013 realizován v 254 obcích 456 mediálních výstupů v tištěných a on-line médiích a 40 TV reportáží o projektu V roce 2013 získala firma přes 23 000 klientů z řad domácností Investice do médií a inzerce 0 Kč. V roce 2013 zahájila aukční síň eCENTRE, a.s. ve spolupráci s městem Říčany naprosto nový trend, a to sdružené aukce energií pro domácnosti. Do první aukce se zapojilo přes 500 domácností, které tak ušetřily někdy i desetitisíce ve svých rodinných rozpočtech. V dalších měsících se pak zapojily domácnosti z více než 260 měst a obcí napříč celou Českou republikou. Díky vytvoření marketingové strategie a PR komunikační strategie a následně díky intenzivní kooperaci se sítí obchodních zástupců a jednotlivými městy a obcemi se podařilo spustit skutečný boom v aukcích pro domácnosti.
1. sdružená aukce energií pro domácnosti v České republice a následný boom aukcí pro domácnosti: Výsledek: PR projekt „Město / obec pro občany“ v roce 2013 realizován v 254 obcích 456 mediálních výstupů v tištěných a on-line médiích a 40 TV reportáží o projektu V roce 2013 získala firma přes 23 000 klientů z řad domácností Investice do médií a inzerce 0 Kč. V roce 2013 zahájila aukční síň eCENTRE, a.s. ve spolupráci s městem Říčany naprosto nový trend, a to sdružené aukce energií pro domácnosti. Do první aukce se zapojilo přes 500 domácností, které tak ušetřily někdy i desetitisíce ve svých rodinných rozpočtech. V dalších měsících se pak zapojily domácnosti z více než 260 měst a obcí napříč celou Českou republikou. Díky vytvoření marketingové strategie a PR komunikační strategie a následně díky intenzivní kooperaci se sítí obchodních zástupců a jednotlivými městy a obcemi se podařilo spustit skutečný boom v aukcích pro domácnosti.
-
Marketingová strategie a brand nové technologie - AUTSET, r. 2022
PECOSTA, a.s., 2022-2024
Vytvoření marketingové strategie a nového brandu unikátní technologie určené (především) pro gastronomický trh - automatického naskladňování dodacích listů AUTSET. Výsledek: Vybudování brandu a rychlé šíření povědomí o službě AUTSET v gastronomii
-
Marketingová strategie, branding a produktový marketing - LICIT, 2016
eCENTRE, a.s., 2016-2018
Návrh zjednodušení procesu služby – vytvoření nové služby a komunity LICIT: Výsledek: Významné zkrácení procesu celé služby Zjednodušení a zrychlení služby mělo za následek zvýšení důvěry klientů ve službu Snížení retence klientů (postupně až na 92%) Zvýšení a zrychlení fakturace z vyplývající z úpravy procesu služby V roce 2016 jsem navrhla významné zjednodušení služby, a vytvoření tak zcela nového směru - služby LICIT pro jednu z hlavních komodit. Zjednodušení pro klienty znamenalo revoluční krok v oblasti komunikace vůči dodavatelům energií a byly nutné také úpravy procesů uvnitř firmy, která nesla významný podíl rizika na realizaci služby nově za klienta.
Návrh zjednodušení procesu služby – vytvoření nové služby a komunity LICIT: Výsledek: Významné zkrácení procesu celé služby Zjednodušení a zrychlení služby mělo za následek zvýšení důvěry klientů ve službu Snížení retence klientů (postupně až na 92%) Zvýšení a zrychlení fakturace z vyplývající z úpravy procesu služby V roce 2016 jsem navrhla významné zjednodušení služby, a vytvoření tak zcela nového směru - služby LICIT pro jednu z hlavních komodit. Zjednodušení pro klienty znamenalo revoluční krok v oblasti komunikace vůči dodavatelům energií a byly nutné také úpravy procesů uvnitř firmy, která nesla významný podíl rizika na realizaci služby nově za klienta.
-