Detail kreativce

Zpět na galerii

Alice Mazurková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 72981229

Kontakt:

Alice Mazurková

+420734380547

mazurkova.alice@gmail.com

O profilu kreativce

Strategické uvažování, pragmatický fokus na cíl a tvůrčí přístup beru jako nutný základ pro úspěch. Mým cílem je dosahování cílů přirozenou a ne-manipulativní cestou. A hlavně… vždy s úsměvem. :)

Strategický marketing, PR a leadership

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Hraniční 663
      Rychvald 735 32
    • Kontaktní adresa:

      Hraniční 663
      Rychvald 735 32
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Marketingová a PR strategie na novou službu - "Město / obec pro občany“, 2013

      eCENTRE, a.s., 2013-2016

      1. sdružená aukce energií pro domácnosti v České republice a následný boom aukcí pro domácnosti: Výsledek: PR projekt „Město / obec pro občany“ v roce 2013 realizován v 254 obcích 456 mediálních výstupů v tištěných a on-line médiích a 40 TV reportáží o projektu V roce 2013 získala firma přes 23 000 klientů z řad domácností Investice do médií a inzerce 0 Kč. V roce 2013 zahájila aukční síň eCENTRE, a.s. ve spolupráci s městem Říčany naprosto nový trend, a to sdružené aukce energií pro domácnosti. Do první aukce se zapojilo přes 500 domácností, které tak ušetřily někdy i desetitisíce ve svých rodinných rozpočtech. V dalších měsících se pak zapojily domácnosti z více než 260 měst a obcí napříč celou Českou republikou. Díky vytvoření marketingové strategie a PR komunikační strategie a následně díky intenzivní kooperaci se sítí obchodních zástupců a jednotlivými městy a obcemi se podařilo spustit skutečný boom v aukcích pro domácnosti.

      1. sdružená aukce energií pro domácnosti v České republice a následný boom aukcí pro domácnosti: Výsledek: PR projekt „Město / obec pro občany“ v roce 2013 realizován v 254 obcích 456 mediálních výstupů v tištěných a on-line médiích a 40 TV reportáží o projektu V roce 2013 získala firma přes 23 000 klientů z řad domácností Investice do médií a inzerce 0 Kč. V roce 2013 zahájila aukční síň eCENTRE, a.s. ve spolupráci s městem Říčany naprosto nový trend, a to sdružené aukce energií pro domácnosti. Do první aukce se zapojilo přes 500 domácností, které tak ušetřily někdy i desetitisíce ve svých rodinných rozpočtech. V dalších měsících se pak zapojily domácnosti z více než 260 měst a obcí napříč celou Českou republikou. Díky vytvoření marketingové strategie a PR komunikační strategie a následně díky intenzivní kooperaci se sítí obchodních zástupců a jednotlivými městy a obcemi se podařilo spustit skutečný boom v aukcích pro domácnosti.

      https://ecentre.cz/archiv-zprav/
    • Marketingová strategie a brand nové technologie - AUTSET, r. 2022

      PECOSTA, a.s., 2022-2024

      Vytvoření marketingové strategie a nového brandu unikátní technologie určené (především) pro gastronomický trh - automatického naskladňování dodacích listů AUTSET. Výsledek: Vybudování brandu a rychlé šíření povědomí o službě AUTSET v gastronomii

      Vytvoření marketingové strategie a nového brandu unikátní technologie určené (především) pro gastronomický trh - automatického naskladňování dodacích listů AUTSET. Výsledek: Vybudování brandu a rychlé šíření povědomí o službě AUTSET v gastronomii

      https://pecosta.cz/
    • Marketingová strategie, branding a produktový marketing - LICIT, 2016

      eCENTRE, a.s., 2016-2018

      Návrh zjednodušení procesu služby – vytvoření nové služby a komunity LICIT: Výsledek: Významné zkrácení procesu celé služby Zjednodušení a zrychlení služby mělo za následek zvýšení důvěry klientů ve službu Snížení retence klientů (postupně až na 92%) Zvýšení a zrychlení fakturace z vyplývající z úpravy procesu služby V roce 2016 jsem navrhla významné zjednodušení služby, a vytvoření tak zcela nového směru - služby LICIT pro jednu z hlavních komodit. Zjednodušení pro klienty znamenalo revoluční krok v oblasti komunikace vůči dodavatelům energií a byly nutné také úpravy procesů uvnitř firmy, která nesla významný podíl rizika na realizaci služby nově za klienta.

      Návrh zjednodušení procesu služby – vytvoření nové služby a komunity LICIT: Výsledek: Významné zkrácení procesu celé služby Zjednodušení a zrychlení služby mělo za následek zvýšení důvěry klientů ve službu Snížení retence klientů (postupně až na 92%) Zvýšení a zrychlení fakturace z vyplývající z úpravy procesu služby V roce 2016 jsem navrhla významné zjednodušení služby, a vytvoření tak zcela nového směru - služby LICIT pro jednu z hlavních komodit. Zjednodušení pro klienty znamenalo revoluční krok v oblasti komunikace vůči dodavatelům energií a byly nutné také úpravy procesů uvnitř firmy, která nesla významný podíl rizika na realizaci služby nově za klienta.

      https://licit.cz