Detail kreativce
Adriena Růžičková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 06080715
Kontakt:
Adriena Růžičková
+420776253528
adriena@zdraveznacky.cz
O profilu kreativce
Pomáhám definovat vaši značku a budovat ji tak, aby byla zdravá. A Jak taková zdravá značka vypadá? Ví kdo je, kam směřuje, jak toho dosáhne a o co se může opřít. Zná svoje zákazníky, a jejich potřeby i situace, kdy pro ně může být řešením. A když tohle víme, můžeme vytvořit strategii, která zajistí nejen růst značky, ale i ten ekonomický. Spolu zvládneme definici i strategii budování značky.
Zdravá značka ví kdo je a kam chce růst
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Radostín 1
Radostín 59101 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa:
Nová 306
Pardubice - Bílé Předměstí 53002
Pardubický kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Definice a rozvoj značky Kroužky,cz
Kroužky.cz, 01/2023 - 01/2024
S Kroužky jsme si definovali, kým vlastně jsou, kam směřují a jak chtějí svoji cestu naplnit tak, aby odpovídala vnitřnímu světu lidí, kteří v Kroužcích pracují, a zároveň lidem, kteří jejich služby využívají. Nyní společně tvoříme jednotlivé kroky, jak značku posouvat. "S Adrienou jsem se poprvé setkala na všeobecném školení o brandu, jeho tvorbě, a to pro sektor neziskovek. Již ze školení jsem svému šefovi psala sms : „tuhle paní fakt potřebujeme“. A tak se i stalo. Od ledna 2023 se rozjela se spolupráce KROUŽKY x Adriena a trvá dodnes. Prošli jsem si úvodními fázemi stanovení archetypu, motivací zaměstnanců, pochopením procesů a řekli jsem si, co náš v KROUŽKÁCH všechno čeká. Jak říká Adriena: „práce, práce, práce“ Baví mě, že Adriena ke všemu přistupovala s tím pravým nadšením a selským rozumem. Nikdo z nás ve firmě není brenďák, ani markeťák s titulem. Ale pochopili jsme se a naladili na tu stejnou vlnu. Takže moc díky za prezentace, skvělé příklady ze života a velký přehled o co v tom brandu opravdu jde a co brand jako takový je. Už se těším na naše další posuny a se spoluprací rozhodně nekončíme." Radka Dobiášová marketingová specialistka Koružky.cz
S Kroužky jsme si definovali, kým vlastně jsou, kam směřují a jak chtějí svoji cestu naplnit tak, aby odpovídala vnitřnímu světu lidí, kteří v Kroužcích pracují, a zároveň lidem, kteří jejich služby využívají. Nyní společně tvoříme jednotlivé kroky, jak značku posouvat. "S Adrienou jsem se poprvé setkala na všeobecném školení o brandu, jeho tvorbě, a to pro sektor neziskovek. Již ze školení jsem svému šefovi psala sms : „tuhle paní fakt potřebujeme“. A tak se i stalo. Od ledna 2023 se rozjela se spolupráce KROUŽKY x Adriena a trvá dodnes. Prošli jsem si úvodními fázemi stanovení archetypu, motivací zaměstnanců, pochopením procesů a řekli jsem si, co náš v KROUŽKÁCH všechno čeká. Jak říká Adriena: „práce, práce, práce“ Baví mě, že Adriena ke všemu přistupovala s tím pravým nadšením a selským rozumem. Nikdo z nás ve firmě není brenďák, ani markeťák s titulem. Ale pochopili jsme se a naladili na tu stejnou vlnu. Takže moc díky za prezentace, skvělé příklady ze života a velký přehled o co v tom brandu opravdu jde a co brand jako takový je. Už se těším na naše další posuny a se spoluprací rozhodně nekončíme." Radka Dobiášová marketingová specialistka Koružky.cz
-
Spolupráce s pivovarem Primátor
Pivovar Primátor, 08/2021 - 10/2022
S pivovarem Primátor jsme prožili několikadenní workshop na definici značky. Na jeho základě jsme vytvořili brandový příběh a komunikační strategii. jsme také autorkou jejich claimu "otevíráme cestu chuti". „Oceňuji Adrienu jako velmi konstruktivního partnera jak pro kreativu, tak i celkový brandbuilding. Vyhovuje mi pružnost, spolehlivost a upřímná zpětná vazba.“ Petr Kaluža ředitel pivovaru Primátor
S pivovarem Primátor jsme prožili několikadenní workshop na definici značky. Na jeho základě jsme vytvořili brandový příběh a komunikační strategii. jsme také autorkou jejich claimu "otevíráme cestu chuti". „Oceňuji Adrienu jako velmi konstruktivního partnera jak pro kreativu, tak i celkový brandbuilding. Vyhovuje mi pružnost, spolehlivost a upřímná zpětná vazba.“ Petr Kaluža ředitel pivovaru Primátor
-