Detail kreativce

Zpět na galerii

Adriena Růžičková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 06080715

Kontakt:

Adriena Růžičková

+420776253528

adriena@zdraveznacky.cz

O profilu kreativce

Pomáhám definovat vaši značku a budovat ji tak, aby byla zdravá. A Jak taková zdravá značka vypadá? Ví kdo je, kam směřuje, jak toho dosáhne a o co se může opřít. Zná svoje zákazníky, a jejich potřeby i situace, kdy pro ně může být řešením. A když tohle víme, můžeme vytvořit strategii, která zajistí nejen růst značky, ale i ten ekonomický. Spolu zvládneme definici i strategii budování značky.

Zdravá značka ví kdo je a kam chce růst

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Radostín 1
      Radostín 59101
    • Kontaktní adresa:

      Nová 306
      Pardubice - Bílé Předměstí 53002
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Definice a rozvoj značky Kroužky,cz

      Kroužky.cz, 01/2023 - 01/2024

      S Kroužky jsme si definovali, kým vlastně jsou, kam směřují a jak chtějí svoji cestu naplnit tak, aby odpovídala vnitřnímu světu lidí, kteří v Kroužcích pracují, a zároveň lidem, kteří jejich služby využívají. Nyní společně tvoříme jednotlivé kroky, jak značku posouvat. "S Adrienou jsem se poprvé setkala na všeobecném školení o brandu, jeho tvorbě, a to pro sektor neziskovek. Již ze školení jsem svému šefovi psala sms : „tuhle paní fakt potřebujeme“. A tak se i stalo. Od ledna 2023 se rozjela se spolupráce KROUŽKY x Adriena a trvá dodnes. Prošli jsem si úvodními fázemi stanovení archetypu, motivací zaměstnanců, pochopením procesů a řekli jsem si, co náš v KROUŽKÁCH všechno čeká. Jak říká Adriena: „práce, práce, práce“ Baví mě, že Adriena ke všemu přistupovala s tím pravým nadšením a selským rozumem. Nikdo z nás ve firmě není brenďák, ani markeťák s titulem. Ale pochopili jsme se a naladili na tu stejnou vlnu. Takže moc díky za prezentace, skvělé příklady ze života a velký přehled o co v tom brandu opravdu jde a co brand jako takový je. Už se těším na naše další posuny a se spoluprací rozhodně nekončíme." Radka Dobiášová marketingová specialistka Koružky.cz

      S Kroužky jsme si definovali, kým vlastně jsou, kam směřují a jak chtějí svoji cestu naplnit tak, aby odpovídala vnitřnímu světu lidí, kteří v Kroužcích pracují, a zároveň lidem, kteří jejich služby využívají. Nyní společně tvoříme jednotlivé kroky, jak značku posouvat. "S Adrienou jsem se poprvé setkala na všeobecném školení o brandu, jeho tvorbě, a to pro sektor neziskovek. Již ze školení jsem svému šefovi psala sms : „tuhle paní fakt potřebujeme“. A tak se i stalo. Od ledna 2023 se rozjela se spolupráce KROUŽKY x Adriena a trvá dodnes. Prošli jsem si úvodními fázemi stanovení archetypu, motivací zaměstnanců, pochopením procesů a řekli jsem si, co náš v KROUŽKÁCH všechno čeká. Jak říká Adriena: „práce, práce, práce“ Baví mě, že Adriena ke všemu přistupovala s tím pravým nadšením a selským rozumem. Nikdo z nás ve firmě není brenďák, ani markeťák s titulem. Ale pochopili jsme se a naladili na tu stejnou vlnu. Takže moc díky za prezentace, skvělé příklady ze života a velký přehled o co v tom brandu opravdu jde a co brand jako takový je. Už se těším na naše další posuny a se spoluprací rozhodně nekončíme." Radka Dobiášová marketingová specialistka Koružky.cz

      https://www.krouzky.cz/
    • Spolupráce s pivovarem Primátor

      Pivovar Primátor, 08/2021 - 10/2022

      Obrázek reference

      S pivovarem Primátor jsme prožili několikadenní workshop na definici značky. Na jeho základě jsme vytvořili brandový příběh a komunikační strategii. jsme také autorkou jejich claimu "otevíráme cestu chuti". „Oceňuji Adrienu jako velmi konstruktivního partnera jak pro kreativu, tak i celkový brandbuilding. Vyhovuje mi pružnost, spolehlivost a upřímná zpětná vazba.“ Petr Kaluža ředitel pivovaru Primátor

      S pivovarem Primátor jsme prožili několikadenní workshop na definici značky. Na jeho základě jsme vytvořili brandový příběh a komunikační strategii. jsme také autorkou jejich claimu "otevíráme cestu chuti". „Oceňuji Adrienu jako velmi konstruktivního partnera jak pro kreativu, tak i celkový brandbuilding. Vyhovuje mi pružnost, spolehlivost a upřímná zpětná vazba.“ Petr Kaluža ředitel pivovaru Primátor

      https://primator.cz/