Detail kreativce

Zpět na galerii

Lucia Janíčková

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 09388460

Kontakt:

Lucia Janíčková

+420 775 599 503

mekysoval@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem PPC specialista se zaměřením na dosažení maximálního výnosu z vašich reklamních investic. S precizním nastavením a průběžnou optimalizací PPC kampaní vám pomůžu dosáhnout vašich výsledků. Společně vytvoříme efektivní strategii, která vás přivede před vaši konkurenci a zvýší viditelnost vašeho podnikání v online marketingu.

Pomáhám klientům růst

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Nupacká 1155/9
      Praha 10000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Nupacká 1155/9
      Praha 10000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Petra Šestáková

      Petra Šestáková, 2019-2023

      Obrázek reference

      Pro klienta jsem vytvořila kompletní webovou prezentaci na platformě Shoptet, která zahrnovala nejen technické nastavení, ale i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Součástí SEO byla detailní obsahová analýza klíčových slov, návrh a implementace meta tagů (meta title, meta description) a H1 nadpisů, čímž se zlepšila viditelnost webu ve vyhledávání. Navíc jsem se postarala o návrh a správu online marketingové strategie, zahrnující PPC kampaně v Google Ads, Sklik a Facebook Ads. Tyto kampaně byly optimalizovány s cílem zvýšit návštěvnost a konverze, což vedlo k růstu prodejů i povědomí o značce.

      Pro klienta jsem vytvořila kompletní webovou prezentaci na platformě Shoptet, která zahrnovala nejen technické nastavení, ale i optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Součástí SEO byla detailní obsahová analýza klíčových slov, návrh a implementace meta tagů (meta title, meta description) a H1 nadpisů, čímž se zlepšila viditelnost webu ve vyhledávání. Navíc jsem se postarala o návrh a správu online marketingové strategie, zahrnující PPC kampaně v Google Ads, Sklik a Facebook Ads. Tyto kampaně byly optimalizovány s cílem zvýšit návštěvnost a konverze, což vedlo k růstu prodejů i povědomí o značce.

      https://www.petrasestakova.cz/
    • Ski Centrum Petrovice

      Ski Centrum Petrovice, 2022-2023

      Obrázek reference

      Pro klienta Ski centrum Petrovice (Bombalyze.cz) zajišťuji komplexní správu online marketingové strategie. Hlavním cílem je zvýšit viditelnost a přilákat relevantní návštěvnost pomocí výkonnostních PPC kampaní v Google Ads, Sklik a Meta. Tyto kampaně pravidelně optimalizuji na základě analýzy dat, abych maximalizovala návratnost investic a podpořila růst rezervací v jejich celosezónní půjčovně lyží.

      Pro klienta Ski centrum Petrovice (Bombalyze.cz) zajišťuji komplexní správu online marketingové strategie. Hlavním cílem je zvýšit viditelnost a přilákat relevantní návštěvnost pomocí výkonnostních PPC kampaní v Google Ads, Sklik a Meta. Tyto kampaně pravidelně optimalizuji na základě analýzy dat, abych maximalizovala návratnost investic a podpořila růst rezervací v jejich celosezónní půjčovně lyží.

      https://www.bombalyze.cz/
    • Vytvoření efektivní strategie pro online marketingové kampaně pro Nářadí Hornig

      Nářadí Hornig, 2024

      Obrázek reference

      V rámci výzvy č. 0461 - Kreativní vouchery II. jsem pro klienta Nářadí Hornig vytvořila efektivní strategii pro online marketingové kampaně zaměřenou na zvýšení povědomí o značce a podporu prodejů. Součástí spolupráce byla detailní analýza současného stavu, trhu a konkurence, na jejímž základě byly definovány mise, vize a cílové skupiny. Dále jsem navrhla a připravila grafické podklady, včetně poutavého videa, které efektivně podpořilo brand a pomohlo vytvořit atraktivní vizuální komunikaci.

      V rámci výzvy č. 0461 - Kreativní vouchery II. jsem pro klienta Nářadí Hornig vytvořila efektivní strategii pro online marketingové kampaně zaměřenou na zvýšení povědomí o značce a podporu prodejů. Součástí spolupráce byla detailní analýza současného stavu, trhu a konkurence, na jejímž základě byly definovány mise, vize a cílové skupiny. Dále jsem navrhla a připravila grafické podklady, včetně poutavého videa, které efektivně podpořilo brand a pomohlo vytvořit atraktivní vizuální komunikaci.

      https://www.naradihornig.cz/