Detail kreativce
ANT studio s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 29113229
Kontakt:
+420 733 767 111
info@antstudio.cz
O profilu kreativce
Jsme největší výkonová fullservis online marketingová agentura na západě Čech. Pomáháme prodávat online, jako bychom zastupovali majitele firmy. Máme přes 40 odborníků v online marketingu, grafice, videu, vývoji webů a e-shopů nebo automatizaci. Naším cílem jsou spokojení klienti, kterým opravdu pomůžeme.
Pomáháme prodávat online
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Slovanská alej 2182/30
Plzeň 32600 -
Kontaktní adresa:
Slovanská alej 2182/30
Plzeň 32600
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
"Mediální kampaň pro podporu cestovního ruchu v Mariánských Lázních v Česku a Německu #mariankyjsousuper i v roce 2021-2022"
Město Mariánské Lázně, 2021-2022
"Kampaň probíhala od března 2021 na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube a v rámci PPC - Google Ads a Sklik. Navázala na předcházející zimní kampaň #mariankyjsousuper a propagaci v roce 2020."
"Kampaň probíhala od března 2021 na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube a v rámci PPC - Google Ads a Sklik. Navázala na předcházející zimní kampaň #mariankyjsousuper a propagaci v roce 2020."
-
Budeme si rozumět
Siemens Advanta, 2021-2023
"HR kampaň jejíž cílem bylo urgentně najmout v první fázi 100 vysoce kvalifikovaných vývojářů do třech lokalit Brno, Praha, Plzeň a dále naplňovat nově otevírané pozice. Sekundární cíl: zvýšení povědomí o Siemensu mezi IT komunitou, která do té doby nikdy větší kampaň, kromě lokální zmínky v Plzni neměla. Měřitelným cílem byly prokliky na web – zanechání CV/kontaktu nebo zobrazení kontaktu našeho personalisty."
"HR kampaň jejíž cílem bylo urgentně najmout v první fázi 100 vysoce kvalifikovaných vývojářů do třech lokalit Brno, Praha, Plzeň a dále naplňovat nově otevírané pozice. Sekundární cíl: zvýšení povědomí o Siemensu mezi IT komunitou, která do té doby nikdy větší kampaň, kromě lokální zmínky v Plzni neměla. Měřitelným cílem byly prokliky na web – zanechání CV/kontaktu nebo zobrazení kontaktu našeho personalisty."
-
-
Fotografie
-
Focení dárkových beden s páčidlem
Superbedny.cz, 2020-2022
Fotky, které prodávají. Pro e-shop, online marketing i sociální sítě.
Fotky, které prodávají. Pro e-shop, online marketing i sociální sítě.
-
Focení pro přípravu nového brandu značky Dykeno
Dykeno.cz, 2022
Vznikla nová dynamická značka DYKENO specializující se na výrobu ochranných pomůcek a spadající pod společnost KORUS EU a.s. Cílem bylo ukázat modernější tvář, se kterou bude snadnější expandovat i do zahraničí.
Vznikla nová dynamická značka DYKENO specializující se na výrobu ochranných pomůcek a spadající pod společnost KORUS EU a.s. Cílem bylo ukázat modernější tvář, se kterou bude snadnější expandovat i do zahraničí.
-
-
UX design
-
Kompletní audit webu a návrhy na zlepšení pro Plzeňské městské dopravní podniky
PMDP, a.s., 01/20
"Cílem auditu bylo doporučení pro tvorbu nového webu PMDP, vycházející z analýzy chování a potřeb uživatelů a aktuálních trendů webových prezentací. Nejde tedy jen o zhodnocení aktuálního stavu, ale také o předložení námětů ke zlepšení a doporučení, jak udělat web nový. "
"Cílem auditu bylo doporučení pro tvorbu nového webu PMDP, vycházející z analýzy chování a potřeb uživatelů a aktuálních trendů webových prezentací. Nejde tedy jen o zhodnocení aktuálního stavu, ale také o předložení námětů ke zlepšení a doporučení, jak udělat web nový. "
-
Od interaktivního prototypu až po více poptávek pro speciální produkt
STREICHER, spol. s r.o. Plzeň, 05/20
" Úzká cílová skupina a specifický produkt? I tady může fungovat online marketing. Takto jsme pomohli firmě STREICHER Plzeň zvýšit prodeje. https://www.antstudio.cz/reference/streicher-vice-poptavek-pro-specialni-produkt "
" Úzká cílová skupina a specifický produkt? I tady může fungovat online marketing. Takto jsme pomohli firmě STREICHER Plzeň zvýšit prodeje. https://www.antstudio.cz/reference/streicher-vice-poptavek-pro-specialni-produkt "
-
-
Webdesign
-
Moderní web pro moderní domy
MY-MD21 CZ s.r.o., 03/2022
Cílem bylo postavit atraktivní web pro zájemce o nadstandardní bydlení. Dodali jsme tak graficky zajímavé konfigurační řešení automaticky vytvářející orientační cenovou nabídku dle uživatelem zadaných parametrů, zlepšili uživatelský zážitek z procházení webu doplněním o možnost přepínání světlého/tmavého režimu a mnoho dalších moderních webových prvků webu 21.století.
Cílem bylo postavit atraktivní web pro zájemce o nadstandardní bydlení. Dodali jsme tak graficky zajímavé konfigurační řešení automaticky vytvářející orientační cenovou nabídku dle uživatelem zadaných parametrů, zlepšili uživatelský zážitek z procházení webu doplněním o možnost přepínání světlého/tmavého režimu a mnoho dalších moderních webových prvků webu 21.století.
-
Zjednodušení objednávek pro řeznické potřeby Herold
Herold řeznické potřeby s.r.o., 3/2019
"Abychom e-shop dobře uchopili, zajímali jsme se o potřeby zákazníků i obsluhy e-shopu. Prošli jsme si fyzicky celým procesem objednávky, od jejího přijetí přes balení až po odeslání. Našli jsme slabá místa, která lze díky technickému řešení e-shopu pokrýt a ušetřit tak čas minimálně jednoho člověka. Vzhled e-shopu jsme připravili na míru potřebám zákazníků nakupujících zde nejrůznější koření, nožů a velké stroje na výrobu a zpracování potravin. Zásadní byla byla také automatizace a řešení různých variant košíku a dopravy, která se liší dle velikosti a objemu zboží. Výsledkem je propojení e-shopu s ERP ABRA. E-shop pracuje s multiměnovostí, vypočítává dopravu, exportuje objednávky bez nutnosti je přepisovat manuálně."
"Abychom e-shop dobře uchopili, zajímali jsme se o potřeby zákazníků i obsluhy e-shopu. Prošli jsme si fyzicky celým procesem objednávky, od jejího přijetí přes balení až po odeslání. Našli jsme slabá místa, která lze díky technickému řešení e-shopu pokrýt a ušetřit tak čas minimálně jednoho člověka. Vzhled e-shopu jsme připravili na míru potřebám zákazníků nakupujících zde nejrůznější koření, nožů a velké stroje na výrobu a zpracování potravin. Zásadní byla byla také automatizace a řešení různých variant košíku a dopravy, která se liší dle velikosti a objemu zboží. Výsledkem je propojení e-shopu s ERP ABRA. E-shop pracuje s multiměnovostí, vypočítává dopravu, exportuje objednávky bez nutnosti je přepisovat manuálně."
-
-
Film / Video / Televize
-
Personální video pro Berger Bohemia
Berger Bohemia, 2022
Video propagace základních stavebních pilířů BERGER BOHEMIA, ukázka škály pracovních z pozic ve společnosti a firemních benefitů pohledem zaměstnanců společnosti.
Video propagace základních stavebních pilířů BERGER BOHEMIA, ukázka škály pracovních z pozic ve společnosti a firemních benefitů pohledem zaměstnanců společnosti.
-
Propagační video pro Mariánské Lázně
Mariánské Lázně, 2022
Unikátní prezentace z pohledu první osoby? To je video pro Mariánské Lázně z naší dílny.
Unikátní prezentace z pohledu první osoby? To je video pro Mariánské Lázně z naší dílny.
-
-
Marketingové strategie
-
Propojení propagace napříč zdroji
https://www.korus-eshop.cz/, 2022
Pro bezpečnostní pomůcky Korus se nám povedlo propojit jednotlivé marketingové kanály od e-mailového marketingu, přes srovnávače produktů, reklamu na sociálních sítí, affiliate program až PPC reklamu na Google, Seznamu a Microsoft Ads. Nad rámec výkonnostních zdrojů jsme dokázali propojit také výrobní stránku e-shop a námět z pohledu SEO a UX využít i na dalších zdrojích v určité obdobě. Výstupem je komplexní marketingový mix, který plní cíle napříč kanály.
Pro bezpečnostní pomůcky Korus se nám povedlo propojit jednotlivé marketingové kanály od e-mailového marketingu, přes srovnávače produktů, reklamu na sociálních sítí, affiliate program až PPC reklamu na Google, Seznamu a Microsoft Ads. Nad rámec výkonnostních zdrojů jsme dokázali propojit také výrobní stránku e-shop a námět z pohledu SEO a UX využít i na dalších zdrojích v určité obdobě. Výstupem je komplexní marketingový mix, který plní cíle napříč kanály.
-
Rozvoj dovozu automobilu i přes sociální problematiku tématu
https://www.deczman.cz/, 2022
U našeho klienta, který se zaobírá dovozem automobilu na míru z Německa pro český trh se nám povedlo s klientem dosáhnout stavu, kdy máme marketingový mix, opět přes několik zdrojů, od offline propagace až pro online reklamu na Google, a rozvoje SEO viditelnosti webové stránky. V tuhle chvilku jsme ve stavu, kdy klient musel opakovně omezit rozpočty do placené propagace, protože měl přebytek poptávky po autech (v kategorii od 700 000 - 1,5 mil), a i přesto, že už 3 měsíce rozpočty snižujemeo 30 - 50%, máme stále abnormální meziroční nárůsty poptávek, a trend neustupuje, i přes to, jaký problém s auty (a celkově ekonomickou situací) na dnešním trhu je.
U našeho klienta, který se zaobírá dovozem automobilu na míru z Německa pro český trh se nám povedlo s klientem dosáhnout stavu, kdy máme marketingový mix, opět přes několik zdrojů, od offline propagace až pro online reklamu na Google, a rozvoje SEO viditelnosti webové stránky. V tuhle chvilku jsme ve stavu, kdy klient musel opakovně omezit rozpočty do placené propagace, protože měl přebytek poptávky po autech (v kategorii od 700 000 - 1,5 mil), a i přesto, že už 3 měsíce rozpočty snižujemeo 30 - 50%, máme stále abnormální meziroční nárůsty poptávek, a trend neustupuje, i přes to, jaký problém s auty (a celkově ekonomickou situací) na dnešním trhu je.
-
-
Práce s texty
-
Svěží copy pro gentlemany
https://barberco.cz/, 2022/2023
Příprava copy k postům na sociální sítě (Instagram a Facebook) pro e-shop s kvalitní kadeřnickou a kosmetickou péčí pro barbershopy, kadeřníky a gentlemany. Moderní, atraktivní komunikace zaměřená na mužskou cílovou skupinu a jejich styl komunikace.
Příprava copy k postům na sociální sítě (Instagram a Facebook) pro e-shop s kvalitní kadeřnickou a kosmetickou péčí pro barbershopy, kadeřníky a gentlemany. Moderní, atraktivní komunikace zaměřená na mužskou cílovou skupinu a jejich styl komunikace.
-
Web pro profesionála na bezpečnost a komfort
Korus.eu, 8/2022
Tvořili jsme web pro společnost Korus, která již více než 20 let vyvíjí a dodává pracovní oděvy a ochranné pracovní prostředky, průmyslové materiály pro práci, ochranu a provoz. Stejně tak se zabývá zefektivňováním firemních procesů, disponuje pohodlným B2B portálem a nejen to. Špičková prezentace je u firmy s působností až za hranicemi a která spolupracuje s více než 200 mezinárodními společnostmi, naprosto zásadní. Přehledně jsme popsali nabízené služby, "šli rovnou k věci", abychom uživateli ušetřili čas a ihned získal všechny informace potřebné k odeslání poptávky či návštěvě e-shopu. Zároveň jsme odkazovali na vlastní web Dykeno.cz, který poté nabízí možnost objednání daných produktů. Zaměřili jsme se také na sekci pro obchodní partnery i zájemce o zaměstnání. Vytvořené texty jsou jasné, atraktivní, přímočaré a vhodně vyzdvihují oblast podnikání.
Tvořili jsme web pro společnost Korus, která již více než 20 let vyvíjí a dodává pracovní oděvy a ochranné pracovní prostředky, průmyslové materiály pro práci, ochranu a provoz. Stejně tak se zabývá zefektivňováním firemních procesů, disponuje pohodlným B2B portálem a nejen to. Špičková prezentace je u firmy s působností až za hranicemi a která spolupracuje s více než 200 mezinárodními společnostmi, naprosto zásadní. Přehledně jsme popsali nabízené služby, "šli rovnou k věci", abychom uživateli ušetřili čas a ihned získal všechny informace potřebné k odeslání poptávky či návštěvě e-shopu. Zároveň jsme odkazovali na vlastní web Dykeno.cz, který poté nabízí možnost objednání daných produktů. Zaměřili jsme se také na sekci pro obchodní partnery i zájemce o zaměstnání. Vytvořené texty jsou jasné, atraktivní, přímočaré a vhodně vyzdvihují oblast podnikání.
-