Detail kreativce
Jan Brukner
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 86778684
Kontakt:
Jan Brukner
+420 721235897
jan@janbrukner.cz
O profilu kreativce
Expert v oblasti nových médií a designér. Věnuje se vývoji a tvorbě audiovizuálních projektů jako jsou krátké FILMY, ANIMACE, hudební a reklamní KLIPY, znělky. Stejně tak navrhuje a produkuje zážitky ve VIRTUÁLNÍ realitě a INTERAKTIVNÍ umělecké instalace.
idea maker / výtvarník / režisér
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
U Havlíčkových sadů 13
Praha 2 - Vinohrady 12000 -
Kontaktní adresa:
U Havlíčkových sadů 13
Praha 2 - Vinohrady 12000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design
-
ČESKÝ ROZHLAS 1968 VR
Kreativní HUB Českého Rozhlasu / Brainz Immersive, 2018
Jaké to je vidět krizovou situaci očima druhého? Sdílet strach, pocit oběti a ztráty moci nad sebou samým? Virtuální umělecká instalace k výročí skutečných událostí roku 1968. Invaze členských zemí Varšavské smlouvy v roce 1968 určila budoucí vývoj Československa na dlouhá léta dopředu. K výročí těchto událostí jsme v rámci studia Brainz VR/ Immersive vytvořili tandem dvou narativních projektů využívajících moderní technologie - VR a AR. V tomto případě se jednalo o virtuální zážitek a uměleckou instalaci, která intenzivně pracovala s emocemi a atmosférou prolínající se dvěma diváky, kteří sdílejí stejný moment příběhu, jen se na něj dívají ze dvou různých perspektiv. V první fázi byl virtuální zážitek umístěn do fyzické instalace, která měla doslovnější charakter. Ve druhé fázi jsem navrhl abstraktnější instalaci v podobě videomappingu, který byl více propojen s aktuální vizualitou a atmosférou virtuálního prostoru. V projektu jsme velmi intenzivně pracovali s obrazem propojeným se zvukem a emocionální symbolikou, čímž jsme šli divákovi "pod kůži"... - Koncept a storyboard - Unity / Vizuální vývoj - Art / 3D design - Design umělecké instalace 1. / 2. - videomapping
Jaké to je vidět krizovou situaci očima druhého? Sdílet strach, pocit oběti a ztráty moci nad sebou samým? Virtuální umělecká instalace k výročí skutečných událostí roku 1968. Invaze členských zemí Varšavské smlouvy v roce 1968 určila budoucí vývoj Československa na dlouhá léta dopředu. K výročí těchto událostí jsme v rámci studia Brainz VR/ Immersive vytvořili tandem dvou narativních projektů využívajících moderní technologie - VR a AR. V tomto případě se jednalo o virtuální zážitek a uměleckou instalaci, která intenzivně pracovala s emocemi a atmosférou prolínající se dvěma diváky, kteří sdílejí stejný moment příběhu, jen se na něj dívají ze dvou různých perspektiv. V první fázi byl virtuální zážitek umístěn do fyzické instalace, která měla doslovnější charakter. Ve druhé fázi jsem navrhl abstraktnější instalaci v podobě videomappingu, který byl více propojen s aktuální vizualitou a atmosférou virtuálního prostoru. V projektu jsme velmi intenzivně pracovali s obrazem propojeným se zvukem a emocionální symbolikou, čímž jsme šli divákovi "pod kůži"... - Koncept a storyboard - Unity / Vizuální vývoj - Art / 3D design - Design umělecké instalace 1. / 2. - videomapping
-
KAREL ZEMAN - MUZEUM ZLÍN
Filmový uzel Zlín, 2016
Kreativní návrhy INTERAKTIVNÍCH INSTALACÍ z cesty do pravěku… Dva návrhy instalací pro plánovanou expozici filmového režiséra a velikána Karla Zemana, který v roce 1955 vytvořil legendární film “Cesta do pravěku”. Interaktivní instalace nebyly zrealizovány s ohledem na časovou náročnost produkce. V rámci konceptu byla rozvinuta myšlenka interaktivních instalací, kde si (malí-velcí) návštěvníci budou moci "hrát ve filmu" a prostřednictvím moderních technik pochopit, jak se tehdy kouzlilo s filmem, ale novým způsobem. Zábavný způsob, jak se spojit s interaktivní a "digitální magií" dneška.
Kreativní návrhy INTERAKTIVNÍCH INSTALACÍ z cesty do pravěku… Dva návrhy instalací pro plánovanou expozici filmového režiséra a velikána Karla Zemana, který v roce 1955 vytvořil legendární film “Cesta do pravěku”. Interaktivní instalace nebyly zrealizovány s ohledem na časovou náročnost produkce. V rámci konceptu byla rozvinuta myšlenka interaktivních instalací, kde si (malí-velcí) návštěvníci budou moci "hrát ve filmu" a prostřednictvím moderních technik pochopit, jak se tehdy kouzlilo s filmem, ale novým způsobem. Zábavný způsob, jak se spojit s interaktivní a "digitální magií" dneška.
-
OKtalks KONFERENCE
OKSYSTEM / Pen&Production, 2020
Kreativní koncept vizuálních instalací a designu výroční akce významné české korporace zabývající se vývojem softwarových řešení. Akce byla designována jako reálná fyzická událost, ale v době covidu byla zrušena. V případové studii můžete shlédnout dokumentaci s vizualizacemi projektu. Kreativní řešení audiovizuálního ztvárnění a designu instalací vycházela z podrobné studie "cesty uživatele". Krok za krokem, minutu po minutě před samotnou akcí. Velký důraz byl kladen na audiovizuální vnímání akce, uživatelský zážitek a "set and setting". S vedoucím projektu Martinem Ervou a týmem z Pen&Production jsme řešili každý detail. Z naší strany jsme vytvořili kreativní koncept obsahující návrhy instalací, svícení, videomappingů, multimediálních interaktivních instalací až po samotné návrhy hlavního stage pro konzultaci s architekty projektu. To vše mělo navazovat na bohatý program designovaný kreativním týmem z agentury Pen&Production.
Kreativní koncept vizuálních instalací a designu výroční akce významné české korporace zabývající se vývojem softwarových řešení. Akce byla designována jako reálná fyzická událost, ale v době covidu byla zrušena. V případové studii můžete shlédnout dokumentaci s vizualizacemi projektu. Kreativní řešení audiovizuálního ztvárnění a designu instalací vycházela z podrobné studie "cesty uživatele". Krok za krokem, minutu po minutě před samotnou akcí. Velký důraz byl kladen na audiovizuální vnímání akce, uživatelský zážitek a "set and setting". S vedoucím projektu Martinem Ervou a týmem z Pen&Production jsme řešili každý detail. Z naší strany jsme vytvořili kreativní koncept obsahující návrhy instalací, svícení, videomappingů, multimediálních interaktivních instalací až po samotné návrhy hlavního stage pro konzultaci s architekty projektu. To vše mělo navazovat na bohatý program designovaný kreativním týmem z agentury Pen&Production.
-
-
Film / Video / Televize
-
Filmová tvorba - kreativa / technologie
různí klienti / komerční a volná tvorba, 2004-2024
Vždy mne velmi bavilo fotografování a zachycování prchavých momentů a vymýšlení zajímavých scén propojených s příběhem. Doba, kdy jsme pracovali s klasickým filmovým materiálem přepisovaným do digitálu je již pryč. Stále pro mne ale zůstává důležitá důkladná preprodukční filmová příprava. Rád pracuji s profesionály a filmovými štáby jak v zeleném studiu a ateliérech s kulisami, tak i v kombinaci reálných prostředí a hereckou akcí.
Vždy mne velmi bavilo fotografování a zachycování prchavých momentů a vymýšlení zajímavých scén propojených s příběhem. Doba, kdy jsme pracovali s klasickým filmovým materiálem přepisovaným do digitálu je již pryč. Stále pro mne ale zůstává důležitá důkladná preprodukční filmová příprava. Rád pracuji s profesionály a filmovými štáby jak v zeleném studiu a ateliérech s kulisami, tak i v kombinaci reálných prostředí a hereckou akcí.
-
SHOWREEL - video s náhledy práce
různí klienti / komerční a volná tvorba, 2004-2024
Showreel shrnující dvě desetiletí mé tvůrčí práce a spolupráce na různých kreativních audiovizuálních a interaktivních projektech. Jako VIZUÁLNÍ TVŮRCE rád kombinuji různé výtvarné techniky. Využívám zkušenosti s nejmodernějšími DIGITÁLNÍMI nebo tradičními UMĚLECKÝMI NÁSTROJI. Baví mě naladit se na proces tvorby, na chvíli "vypnout mysl" a balancovat na pomezí technologie a intuitivní tvorby. V případě, že pracuji jako KREATIVNÍ / UMĚLECKÝ REŽISÉR vytvářím KONCEPTY a zachycuji širší kontext, náladu design a PŘÍBĚH. Starám se o precizní preprodukci, koncepci až po SUPERVIZI PRODUKCE a finální EXEKUCI PROJEKTU. Velmi důležitý je samozřejmě tzv. "SET AND SETTING" nebo "UX" výsledného ZÁŽITKU a jeho působení na diváky.
Showreel shrnující dvě desetiletí mé tvůrčí práce a spolupráce na různých kreativních audiovizuálních a interaktivních projektech. Jako VIZUÁLNÍ TVŮRCE rád kombinuji různé výtvarné techniky. Využívám zkušenosti s nejmodernějšími DIGITÁLNÍMI nebo tradičními UMĚLECKÝMI NÁSTROJI. Baví mě naladit se na proces tvorby, na chvíli "vypnout mysl" a balancovat na pomezí technologie a intuitivní tvorby. V případě, že pracuji jako KREATIVNÍ / UMĚLECKÝ REŽISÉR vytvářím KONCEPTY a zachycuji širší kontext, náladu design a PŘÍBĚH. Starám se o precizní preprodukci, koncepci až po SUPERVIZI PRODUKCE a finální EXEKUCI PROJEKTU. Velmi důležitý je samozřejmě tzv. "SET AND SETTING" nebo "UX" výsledného ZÁŽITKU a jeho působení na diváky.
-
-
Grafický design / branding
-
JARMARA - JÁRY CIMRMANA
SEZNAM.CZ / Divadlo Járy Cimrmana / Brainz / Eallin Animation, 2011-2012
Poslední chybějící služba českého portálu seznam.cz neboli online bludiště v archivu fiktivního génia a vynálezce Járy Cimrmana.. Osobnost Járy Cimrmana není třeba v českém prostředí příliš představovat. Je "legendárním vynálezcem" zrozeným v hlavách představitelů divadelního uskupení "Járy Cimrmana". Někteří tento počin dokonce přirovnávají k Monty Pythonům. Neexistující postava potkává existující osobnosti, vynalézá vše a vlastně nic.
Poslední chybějící služba českého portálu seznam.cz neboli online bludiště v archivu fiktivního génia a vynálezce Járy Cimrmana.. Osobnost Járy Cimrmana není třeba v českém prostředí příliš představovat. Je "legendárním vynálezcem" zrozeným v hlavách představitelů divadelního uskupení "Járy Cimrmana". Někteří tento počin dokonce přirovnávají k Monty Pythonům. Neexistující postava potkává existující osobnosti, vynalézá vše a vlastně nic.
-
PLZEŇ - Evropské hlavní město kultury 2015
Plzeň 2015 o.p.s., 2015
Otevřete si svůj Plzeňský ráj! Plzeň není jen pivo…Město PLZEŇ se mimo mnohé proslavilo tradičním pivním průmyslem. Lidé v zahraničí dokonce Plzeň často vnímají pouze jako značku piva a nemají tušení, že se jedná i o stejnojmenné město v České Republice. Vizuál a propagační video pro váznamnou kulturní akci a titul města Plzeň. Cílem bylo co nejlépe vystihnout hlavní tematické okruhy města - architektura, kultura a umění, průmysl, sport, osobnosti a rodáci města Plzeň. Toto vše bylo spojeno prvkem obřího pivního půllitru do jednoho velikého fantazijního diorámatu. Od myšlenky řezu jsme se v první fázi vývoje přesunuli k motivu sklenice piva otevřené po vzoru knihy, která vypráví své příběhy.
Otevřete si svůj Plzeňský ráj! Plzeň není jen pivo…Město PLZEŇ se mimo mnohé proslavilo tradičním pivním průmyslem. Lidé v zahraničí dokonce Plzeň často vnímají pouze jako značku piva a nemají tušení, že se jedná i o stejnojmenné město v České Republice. Vizuál a propagační video pro váznamnou kulturní akci a titul města Plzeň. Cílem bylo co nejlépe vystihnout hlavní tematické okruhy města - architektura, kultura a umění, průmysl, sport, osobnosti a rodáci města Plzeň. Toto vše bylo spojeno prvkem obřího pivního půllitru do jednoho velikého fantazijního diorámatu. Od myšlenky řezu jsme se v první fázi vývoje přesunuli k motivu sklenice piva otevřené po vzoru knihy, která vypráví své příběhy.
-
Produkce audiovizuálního díla
-
Vizuální obrazové efekty AVD
-
"V hlavní roli strojař" a boj s matematikou
VŠB-TUO: VŠB - Technická univerzita Ostrava / Action Please, 2021
Dokážete si představit zhmotněný strach ze školní matematiky? Je čas se mu postavit! "V hlavní roli strojař" a boj s matematikou. Komletní CGi / VFX digitální akční záběr pro krátký humorný film propagující studium na VŠ a spolupráce s filmovou produkcí ACTION PLEASE.
-
STROJ ČASU a “Poslední strojař”
VŠB-TUO: VŠB - Technická univerzita Ostrava / Action Please, 2016
Doba, kdy se inženýr draží jako vzácné zboží? Absurdní představa a začátek kampaně, v níž je "Poslední strojař hvězdou"... Spolupráce s opavskou filmovou produkcí ACTION PLEASE. Při designování jsem shromáždil velké množství referenčních fotografií. Hlavní inspirací pro design stroje času se pro mne nakonec stala socha, kterou jsem viděl při mé návštěvě Říma na jednom z vatikánských nádvoří. “Sfera con sfera” od italského sochaře Arnolda Pomodora. Dále to byl motiv Vitruviánského muže od Leonarda Da Vinciho, který dal vzniku prstenců. Další velkou inspirací byl určitě také tzv. “Aerotrim”, který se používá na výcvik astronautů ve stavu bez tíže. Nejsložitější částí designování byly pro mne drobné části objektu stroje času - jakési kapitoly, které odkazovaly na jednotlivé technické obory vysoké školy technické. Ke každému oboru jsem shromáždil množství referenčních fotografií a prostudoval stránky daných technických oborů. Divák zde například může nalézt : solární panely a spirálové větrné turbíny (obor Solární a větrná energie). Proudové motory (obor proudové a raketové motory), Robotickou sondu (Robotika automatizované řízení) apod. To vše bylo z důvodu, že stroj času také sloužil jako dynamický interaktivní objekt, který odkazoval svými částmi na jednotlivé obory v realtime 3D grafice online na stránkách kampaně
Doba, kdy se inženýr draží jako vzácné zboží? Absurdní představa a začátek kampaně, v níž je "Poslední strojař hvězdou"... Spolupráce s opavskou filmovou produkcí ACTION PLEASE. Při designování jsem shromáždil velké množství referenčních fotografií. Hlavní inspirací pro design stroje času se pro mne nakonec stala socha, kterou jsem viděl při mé návštěvě Říma na jednom z vatikánských nádvoří. “Sfera con sfera” od italského sochaře Arnolda Pomodora. Dále to byl motiv Vitruviánského muže od Leonarda Da Vinciho, který dal vzniku prstenců. Další velkou inspirací byl určitě také tzv. “Aerotrim”, který se používá na výcvik astronautů ve stavu bez tíže. Nejsložitější částí designování byly pro mne drobné části objektu stroje času - jakési kapitoly, které odkazovaly na jednotlivé technické obory vysoké školy technické. Ke každému oboru jsem shromáždil množství referenčních fotografií a prostudoval stránky daných technických oborů. Divák zde například může nalézt : solární panely a spirálové větrné turbíny (obor Solární a větrná energie). Proudové motory (obor proudové a raketové motory), Robotickou sondu (Robotika automatizované řízení) apod. To vše bylo z důvodu, že stroj času také sloužil jako dynamický interaktivní objekt, který odkazoval svými částmi na jednotlivé obory v realtime 3D grafice online na stránkách kampaně
-
VŠB TUO - BUDOUCNOST MÁ HLOUBKU
VŠB-TUO: VŠB - Technická univerzita Ostrava / Action Please, 2015
Dva nápadité krátké nízkorozpočtové filmy k propagaci studijních oborů Hornicko-geologické fakulty při Technické univerzitě v Ostravě. Ve filmech divák navštíví sci-fi prostředí měsíční těžební základny a světa zavaleného odpadem. Spolupráce s opavskou produkcí Action Please. Natáčeli jsme v ostravském ateliéru na klasickém zeleném pozadí, tak i v terénu. Na projektu jsem se podílel jako VFX supervizor na filmových lokacích. Zajišťoval jsem kompletní kreativní produkci animovaných záběrů, vizuálních efektů, 3D lokací, 3D matte paintingu. Postup tvorby můžete shlédnout ve dvou krátkých "breakdown" videích
Dva nápadité krátké nízkorozpočtové filmy k propagaci studijních oborů Hornicko-geologické fakulty při Technické univerzitě v Ostravě. Ve filmech divák navštíví sci-fi prostředí měsíční těžební základny a světa zavaleného odpadem. Spolupráce s opavskou produkcí Action Please. Natáčeli jsme v ostravském ateliéru na klasickém zeleném pozadí, tak i v terénu. Na projektu jsem se podílel jako VFX supervizor na filmových lokacích. Zajišťoval jsem kompletní kreativní produkci animovaných záběrů, vizuálních efektů, 3D lokací, 3D matte paintingu. Postup tvorby můžete shlédnout ve dvou krátkých "breakdown" videích
-
-
Výtvarník AVD, Architekt filmu AVD
-
100 let příběhů ČESKO-SLOVENSKA
Czech Tourism / Brainz VR, 2018
Ponořte se do česko-slovenské historie ve virtuální realitě. Projekt byl realizovaný k výročí samostatné Česko-Slovenské státnosti a oslav založení 1. Republiky (rok 1918). Jako výtvarný režisér a designer projektu jsem úzce spolupracoval s kreativním režisérem Petrem Hanouskem, motion designérem Petrem Kollarčíkem a programátorem/vývojářem projektu Ondřejem Pulterou. Společně s manažerem Robinem Pulterou a kolegy z Czechtourism jsme procházeli naší spletitou historií. Naším cílem bylo zábavnou a působivou formou provést diváky skrze 100 let společné Česko - Slovenské historie a to originálně na starých saních. Po cestě se divák může setkat s desítkami motivů z české historie a různorodou krajinou, která se mění v závislosti na historickém období. V rámci vývoje virtuálního zážitku jsem proto vytvořil v první fázi koncepční mapu jízdy. Ta měla především posloužit pro orientaci v množství informací. Klientovi se tato mapa líbila na konec jsem ju tedy ještě přepracoval do velkoplošné ilustrace. Mapa 100 let Česko-Slovenské historie začíná ve spodní části. Pokud se projedete pomyslně prstem po mapě, tak můžete shlédnout klíčové zastávky a místa, které se nachází také ve virtuálním zážitku. Celé vizuální vyprávění je založeno na velmi výrazné stylizaci, která v sobě spojuje několik vrstev a hlavních motivů. Zemi příběhů a často velmi dramatické úseky historie jsme ztvárnili vybudováním 3D surrealistického prostředí, které je papírovou koláží a zároveň deníkem se vzpomínkami na staré časy. Pro tyto účely jsme zkoumali archivy a staré sbírky se stovkami materiálů (Národní filmový archiv ČR, Státní okresní archiv Kolín,...) V samotném VR zážitku si můžete prohlédnout desítky novinových výstřižků, nespočet fotografií a magicky oživlých obrazů.
Ponořte se do česko-slovenské historie ve virtuální realitě. Projekt byl realizovaný k výročí samostatné Česko-Slovenské státnosti a oslav založení 1. Republiky (rok 1918). Jako výtvarný režisér a designer projektu jsem úzce spolupracoval s kreativním režisérem Petrem Hanouskem, motion designérem Petrem Kollarčíkem a programátorem/vývojářem projektu Ondřejem Pulterou. Společně s manažerem Robinem Pulterou a kolegy z Czechtourism jsme procházeli naší spletitou historií. Naším cílem bylo zábavnou a působivou formou provést diváky skrze 100 let společné Česko - Slovenské historie a to originálně na starých saních. Po cestě se divák může setkat s desítkami motivů z české historie a různorodou krajinou, která se mění v závislosti na historickém období. V rámci vývoje virtuálního zážitku jsem proto vytvořil v první fázi koncepční mapu jízdy. Ta měla především posloužit pro orientaci v množství informací. Klientovi se tato mapa líbila na konec jsem ju tedy ještě přepracoval do velkoplošné ilustrace. Mapa 100 let Česko-Slovenské historie začíná ve spodní části. Pokud se projedete pomyslně prstem po mapě, tak můžete shlédnout klíčové zastávky a místa, které se nachází také ve virtuálním zážitku. Celé vizuální vyprávění je založeno na velmi výrazné stylizaci, která v sobě spojuje několik vrstev a hlavních motivů. Zemi příběhů a často velmi dramatické úseky historie jsme ztvárnili vybudováním 3D surrealistického prostředí, které je papírovou koláží a zároveň deníkem se vzpomínkami na staré časy. Pro tyto účely jsme zkoumali archivy a staré sbírky se stovkami materiálů (Národní filmový archiv ČR, Státní okresní archiv Kolín,...) V samotném VR zážitku si můžete prohlédnout desítky novinových výstřižků, nespočet fotografií a magicky oživlých obrazů.
-
Kafka Band : PEOPLE GET LOST
Kafka Band / Brainz VR / Immersive, 2019
Interaktivně-hudební klip pro skupinu Kafka Band. Podobenství o labyrintu sociálních sítí, moři slov, obrazů, ztrácení se a nacházení v tomto Novém světě . Tak jako kdysi tápali přistěhovalci v AMERICE, názvu, který právě nese album s touto písní. Obyvatelé nového světa omámeni a fascinováni propastnými vertikálami výškových budov, klaustrofóbními pocity z tekoucích hord bezpočtů lidí. Podobně vyprávíme příběh v tomto netradiční klipu ve virtuální realitě. Pokud nemáte helmu occulus GO, tak 360° ochutnávku naleznete na youtube :
Interaktivně-hudební klip pro skupinu Kafka Band. Podobenství o labyrintu sociálních sítí, moři slov, obrazů, ztrácení se a nacházení v tomto Novém světě . Tak jako kdysi tápali přistěhovalci v AMERICE, názvu, který právě nese album s touto písní. Obyvatelé nového světa omámeni a fascinováni propastnými vertikálami výškových budov, klaustrofóbními pocity z tekoucích hord bezpočtů lidí. Podobně vyprávíme příběh v tomto netradiční klipu ve virtuální realitě. Pokud nemáte helmu occulus GO, tak 360° ochutnávku naleznete na youtube :
-
ŠKODA AUTO - HERITAGE VR
ŠKODA AUTO / Brainz VR / Immersive, 2017
Virtuální jízda historickou Prahou a exkurze do minulosti… První větší spolupráce s tehdy nově vznikajícím studiem Brainz VR / Immersive a propojení zkušeností z filmové tvorby, 3D s virtuálním světem. Úzká spolupráce s kreativním režisérem Petrem Hanouskem, manažerem Brainz VR Robinem Pulterou, vývojářem projektu Ondřejem Pulterou a Account manažerkou Janou Gálisovou a samozřejmě velmi intenzivní kreativní komunikace na vývoji projektu s kolegy z marketingu ŠKODA AUTO.
Virtuální jízda historickou Prahou a exkurze do minulosti… První větší spolupráce s tehdy nově vznikajícím studiem Brainz VR / Immersive a propojení zkušeností z filmové tvorby, 3D s virtuálním světem. Úzká spolupráce s kreativním režisérem Petrem Hanouskem, manažerem Brainz VR Robinem Pulterou, vývojářem projektu Ondřejem Pulterou a Account manažerkou Janou Gálisovou a samozřejmě velmi intenzivní kreativní komunikace na vývoji projektu s kolegy z marketingu ŠKODA AUTO.
-
-
Animátor AVD
-
3D GRAFIKA obrázky a animace
různí klienti / komerční a volná tvorba, 2004-2024
3D je úžasný tvůrčí prostor, který mne poprvé učaroval na přelomu roku 2002, kdy jsem začal používat program Maxon Cinema 4D. Vždy mne fascinovalo prázdné nekonečno pracovního prostředí 3D programu (viewport), které můžeme naplnit svými představami a imaginacemi. Vesmír nabízející nekonečno možností. Z počátku jsem se věnoval tvorbě 3D prostředí, aby se ze mne později stal tzv. "3D generallist", tedy člověk který využívá celou škálu 3D nástrojů od polygonálního modelování, sculpting, texturing, svícení přes animaci až po simulace a rendering. Výtvarná stylizace je pro mne velmi osobitá a nápaditá cesta jak vyprávět příběhy. Umožňuje tvořit zas trochu jiným způsobem. To co je důležité zvýrazním, karikuji. Alegorie a podobenství snadněji ožívají. Můžeme si hrát s ornamenty, historickými uměleckými směry, klasickými výtvarnými nástroji. Skládat svět z různých materiálů v 3D nebo klasické animaci. Několik příkladů z mé stylizované tvorby můžete shlédnout v krátkém tematickém videu (níže). ↓↓↓
3D je úžasný tvůrčí prostor, který mne poprvé učaroval na přelomu roku 2002, kdy jsem začal používat program Maxon Cinema 4D. Vždy mne fascinovalo prázdné nekonečno pracovního prostředí 3D programu (viewport), které můžeme naplnit svými představami a imaginacemi. Vesmír nabízející nekonečno možností. Z počátku jsem se věnoval tvorbě 3D prostředí, aby se ze mne později stal tzv. "3D generallist", tedy člověk který využívá celou škálu 3D nástrojů od polygonálního modelování, sculpting, texturing, svícení přes animaci až po simulace a rendering. Výtvarná stylizace je pro mne velmi osobitá a nápaditá cesta jak vyprávět příběhy. Umožňuje tvořit zas trochu jiným způsobem. To co je důležité zvýrazním, karikuji. Alegorie a podobenství snadněji ožívají. Můžeme si hrát s ornamenty, historickými uměleckými směry, klasickými výtvarnými nástroji. Skládat svět z různých materiálů v 3D nebo klasické animaci. Několik příkladů z mé stylizované tvorby můžete shlédnout v krátkém tematickém videu (níže). ↓↓↓
-
-
Výtvarník (pozadí postav, rekvizit) AVD
-
ALDABRA 3D - Byl jednou jeden ostrov...
STARLITE PICTURES / ACE Post, 2013
Dokumentární film vás provede životem exotického atolu Aldabra v západní části indického oceánu. Režisér Steve Lichtag. Rok produkce 2013. V rámci postprodukce projektu jsme realizovali záběry z pradávné historie Aldabry. Doby, kdy se po nebi vznášeli obří ptakoještěři a v mořích panovali obludní tvorové. Byla to velmi příjemná spolupráce v sehraném týmu ACE s osobitým režisérem a dobrodruhem Stevem Lichtágem. V rámci projektu jsme prostudovali řadu zajímavých reálií o živočiších, dobové flóře. Vše upravené pro produkci 3D k sledování stereoskopickými brýlemi. Oproti klasické produkce 2D filmu to bylo s nadsázkou řečeno dvojnásobek práce.
Dokumentární film vás provede životem exotického atolu Aldabra v západní části indického oceánu. Režisér Steve Lichtag. Rok produkce 2013. V rámci postprodukce projektu jsme realizovali záběry z pradávné historie Aldabry. Doby, kdy se po nebi vznášeli obří ptakoještěři a v mořích panovali obludní tvorové. Byla to velmi příjemná spolupráce v sehraném týmu ACE s osobitým režisérem a dobrodruhem Stevem Lichtágem. V rámci projektu jsme prostudovali řadu zajímavých reálií o živočiších, dobové flóře. Vše upravené pro produkci 3D k sledování stereoskopickými brýlemi. Oproti klasické produkce 2D filmu to bylo s nadsázkou řečeno dvojnásobek práce.
-
IR\VI INVASION
IRVI Pte. Ltd., 2015
Krátký fantasy film využívající inovativní VFX filmovou technologii TAKE1.. Kdesi temnými lesy se řítí ladný tvar obstarožního vozu. Hraběnka s vladařem tuší, že tahle noc bude výjimečná. Hodiny na rukou kouzelné víly odbíjí 12.hodinu noční. Show může začít… Na filmu jsem intenzivně spolupracoval s režisérem Karlem Březinou, který je autorem námětu a příběhu krátkého filmu. Karel Březina mne oslovil na samotném počátku vývoje krátkého filmu. Pracovali jsme s různými variantami produkce. Jako bylo například natáčení na reálné lokaci bohnického hřbitova v Praze nebo snímání záběrů s herci v bazéně pro vytvoření iluze stavu bez tíže. Nakonec jsme se rozhodli pro natáčení ve filmových ateliérech Barrandov, kde jsme měli větší možnosti nad kontrolou scény.
Krátký fantasy film využívající inovativní VFX filmovou technologii TAKE1.. Kdesi temnými lesy se řítí ladný tvar obstarožního vozu. Hraběnka s vladařem tuší, že tahle noc bude výjimečná. Hodiny na rukou kouzelné víly odbíjí 12.hodinu noční. Show může začít… Na filmu jsem intenzivně spolupracoval s režisérem Karlem Březinou, který je autorem námětu a příběhu krátkého filmu. Karel Březina mne oslovil na samotném počátku vývoje krátkého filmu. Pracovali jsme s různými variantami produkce. Jako bylo například natáčení na reálné lokaci bohnického hřbitova v Praze nebo snímání záběrů s herci v bazéně pro vytvoření iluze stavu bez tíže. Nakonec jsme se rozhodli pro natáčení ve filmových ateliérech Barrandov, kde jsme měli větší možnosti nad kontrolou scény.
-
Myši patří do nebe - prvotní koncepce
Fresh Films s.r.o., 2015
Malá myška Šupito, která zažije vlastní smrt putuje krajinou fantastického světa zvířecího nebe. Postaví se svému strachu? Prvotní vizuální návrhy prostředí pro animovaný loutkový film režisérů Honzy Bubeníčka a Denisy Abrhámové Grimmové. Po přečtení prvních verzí scénáře jsem byl nadšený a hned mi bylo jasné, že jde o výjimečný projekt. Samotná zápletka, kdy hlavní hrdinka příběhu, malá myška Šupito, zažije vlastní smrt a putuje krajinou fantastického světa zvířecího nebe mi přišla jemně poetická a zároveň vtipná. Na samotném dalším vývoji koncepce filmu jsem se nepodílel. V době počátku produkce filmu již mé kroky vedly trochu jiným směrem.
Malá myška Šupito, která zažije vlastní smrt putuje krajinou fantastického světa zvířecího nebe. Postaví se svému strachu? Prvotní vizuální návrhy prostředí pro animovaný loutkový film režisérů Honzy Bubeníčka a Denisy Abrhámové Grimmové. Po přečtení prvních verzí scénáře jsem byl nadšený a hned mi bylo jasné, že jde o výjimečný projekt. Samotná zápletka, kdy hlavní hrdinka příběhu, malá myška Šupito, zažije vlastní smrt a putuje krajinou fantastického světa zvířecího nebe mi přišla jemně poetická a zároveň vtipná. Na samotném dalším vývoji koncepce filmu jsem se nepodílel. V době počátku produkce filmu již mé kroky vedly trochu jiným směrem.
-
PRVNÍ REPUBLIKA
Česká televize / Dramedy Productions / ACE Post, 2013
Filmová Sága mapující atmosféru první republiky od r. 1918 do r. 1945… Režie Biser A. Arichtev, Johanna Steiger-Antošová. Postprodukce ACE. Rodinný seriál, který je zasazen do historických kulis Československa v letech 1918-1945, do období tzv. “první republiky”, kdy se formovala česká moderní státnost. V rámci tohoto dramatického a nenáročného rodinného televizního seriálu jsou příběhy fiktivních hrdinů ilustrovány historickými lokacemi. Došlo tedy k poměrně rozsáhlé tvorbě prostředí. Děj je umístěn především do hlavního města Prahy a městské části Podolí. Pracoval jsem na prekoncepci, studoval historické dokumenty, jako jsou mapy a fotografie z archivů, abych zhruba zrekonstruoval historická místa. Poté jsem v těchto exteriérech pořídil několik dnešních fotografií, které jsme pak ve studiu ACE dotvořili do jejich “historické” podoby.
Filmová Sága mapující atmosféru první republiky od r. 1918 do r. 1945… Režie Biser A. Arichtev, Johanna Steiger-Antošová. Postprodukce ACE. Rodinný seriál, který je zasazen do historických kulis Československa v letech 1918-1945, do období tzv. “první republiky”, kdy se formovala česká moderní státnost. V rámci tohoto dramatického a nenáročného rodinného televizního seriálu jsou příběhy fiktivních hrdinů ilustrovány historickými lokacemi. Došlo tedy k poměrně rozsáhlé tvorbě prostředí. Děj je umístěn především do hlavního města Prahy a městské části Podolí. Pracoval jsem na prekoncepci, studoval historické dokumenty, jako jsou mapy a fotografie z archivů, abych zhruba zrekonstruoval historická místa. Poté jsem v těchto exteriérech pořídil několik dnešních fotografií, které jsme pak ve studiu ACE dotvořili do jejich “historické” podoby.
-
Znělka "NA CESTĚ" Česká televize
Česká televize / FRMOL production, 2005
Stylizovaná animovaná znělka pro cestopisný pořad České televize a moje první spolupráce s Pavlem Sadílkem. Pořad s touto úvodní znělkou je již ve vysílání přes 15 let. Tehdy (2005) se Pavlovi zalíbila moje starší práce létající lodě "Drakar" a koncepty prostředí, které jsem měl z dřívější doby. Právě loď cestující skrze fantastické krajiny byla nakonec hlavním motivem znělky. V roce 2014 jsme se opět s Pavlem po letech pracovně setkali, abychom vytvořil remake této znělky a to ve fullHD.
Stylizovaná animovaná znělka pro cestopisný pořad České televize a moje první spolupráce s Pavlem Sadílkem. Pořad s touto úvodní znělkou je již ve vysílání přes 15 let. Tehdy (2005) se Pavlovi zalíbila moje starší práce létající lodě "Drakar" a koncepty prostředí, které jsem měl z dřívější doby. Právě loď cestující skrze fantastické krajiny byla nakonec hlavním motivem znělky. V roce 2014 jsme se opět s Pavlem po letech pracovně setkali, abychom vytvořil remake této znělky a to ve fullHD.
-
-
Motion grafik AVD
-
CZEDUCON //KONFERENCE SCHOOLINK
DZS - Dům mezinárodní spolupráce / SlidesLive, 2021/2022
Dvě konference věnující se spolupráci ve školství jsme umístili do tematického prostředí virtuálního studia a opatřili kompletní animovanou identitou. CZEDUCON je platforma pro odborníky a praktiky v oblasti internacionalizace vysokoškolských institucí. Konference SchooLink je stěžejní akcí Domu mezinárodní spolupráce pro školní vzdělávání (DZS). V rámci těchto dvou konferenčních akcí jsme pro virtuálních události produkované SlidesLive realizovali kompletní motion design identity a virtuální studio. Stylizovaná animace pro konferenci Schoolink a další grafika založená na trochu jiné identitě než Czeducon. Tématem je opět motiv planety, zeměkoule, která poukazuje na různá světová centra, která se mohou propojit i prostřednictvím vzdělávání a mezinárodní spolupráce. Barevné schéma a typ použitých ikon vychází z identity Schoolink a na rozdíl od Czeduconu jasně poukazuje na široký koncept řady témat, která se skrývají pod souhrnným pojmem "vzdělávání".
Dvě konference věnující se spolupráci ve školství jsme umístili do tematického prostředí virtuálního studia a opatřili kompletní animovanou identitou. CZEDUCON je platforma pro odborníky a praktiky v oblasti internacionalizace vysokoškolských institucí. Konference SchooLink je stěžejní akcí Domu mezinárodní spolupráce pro školní vzdělávání (DZS). V rámci těchto dvou konferenčních akcí jsme pro virtuálních události produkované SlidesLive realizovali kompletní motion design identity a virtuální studio. Stylizovaná animace pro konferenci Schoolink a další grafika založená na trochu jiné identitě než Czeducon. Tématem je opět motiv planety, zeměkoule, která poukazuje na různá světová centra, která se mohou propojit i prostřednictvím vzdělávání a mezinárodní spolupráce. Barevné schéma a typ použitých ikon vychází z identity Schoolink a na rozdíl od Czeduconu jasně poukazuje na široký koncept řady témat, která se skrývají pod souhrnným pojmem "vzdělávání".
-
MOTION DESIGN animace
různí klienti / komerční a volná tvorba, 2004-2024
"Motion design" jsem nikdy nevnímal jako speciální obor jako spíše odnož klasické animace. Občas si říkám, zda nejde o nějaký specifický výtvarný směr/hnutí :o) s vlastním kánonem a komunitou. Namísto charakterů a sofistikovaných modelů rozpohybováváme fonty, abstraktní designy a vytváříme ultrakrátké animace. Animované designy propojujeme do krátkých příběhů, kompozic nebo filmových celků a často v sobě nesou účel infografiky nebo didaktiky. Krátké znělky střídají rozpohybované firemní identity a holografická grafická rozhraní osvicují představy o futurologických vizích budoucnosti. Pár ukázek z mé motion design tvorby můžete shlédnout v tematickém videu. ↓↓↓
"Motion design" jsem nikdy nevnímal jako speciální obor jako spíše odnož klasické animace. Občas si říkám, zda nejde o nějaký specifický výtvarný směr/hnutí :o) s vlastním kánonem a komunitou. Namísto charakterů a sofistikovaných modelů rozpohybováváme fonty, abstraktní designy a vytváříme ultrakrátké animace. Animované designy propojujeme do krátkých příběhů, kompozic nebo filmových celků a často v sobě nesou účel infografiky nebo didaktiky. Krátké znělky střídají rozpohybované firemní identity a holografická grafická rozhraní osvicují představy o futurologických vizích budoucnosti. Pár ukázek z mé motion design tvorby můžete shlédnout v tematickém videu. ↓↓↓
-
Poslední strojař : "HOLOGRAFICKÝ" narativní klip
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / Action Please, 2016
Od vynálezu kola přes letadla až po jadernou energii se vydáváme na cestu časem . Motion design "holografická" animace (Pepper's Ghost Illusion). Krátká narativní motion design animace sloužila jako doplněk kampaně Vysoké školy technické Ostrava při kampani, kterou realizovala Action please. “Poslední strojař”. Pepperův duch je iluzionistická technika používaná v divadle, kině, zábavních parcích, muzeích a na koncertech. Je pojmenována po anglickém vědci Johnu Henry Pepperovi. Efekt poprvé popularizoval v roce 1862 v divadelním prostředí. Díky moderním technologiím a 3D grafice jsme dnes schopni tento efekt zase posunout o mnoho řádů dále a vytvářet dojem prostorových “hologramů”, které se mění s úhlem pohledu nebo jsou dokonce interaktivní.
Od vynálezu kola přes letadla až po jadernou energii se vydáváme na cestu časem . Motion design "holografická" animace (Pepper's Ghost Illusion). Krátká narativní motion design animace sloužila jako doplněk kampaně Vysoké školy technické Ostrava při kampani, kterou realizovala Action please. “Poslední strojař”. Pepperův duch je iluzionistická technika používaná v divadle, kině, zábavních parcích, muzeích a na koncertech. Je pojmenována po anglickém vědci Johnu Henry Pepperovi. Efekt poprvé popularizoval v roce 1862 v divadelním prostředí. Díky moderním technologiím a 3D grafice jsme dnes schopni tento efekt zase posunout o mnoho řádů dále a vytvářet dojem prostorových “hologramů”, které se mění s úhlem pohledu nebo jsou dokonce interaktivní.
-
-
Režisér AVD
-
HARAFICA - Cigánova smola
HARAFICA / Filmový Uzel Zlín, 2016
Režie videoklipu a kreativní tvorba stylizované animace. Téměř 70 záběrů s desítkami malovaných lokací plynoucích v akvarelových barvách a především veselá muzika hudební cimbálové skupiny HARAFICA. Základem je vždy příběh, scénář. Pro vyprávění jsem zvolil klasické sledování textu písně, která sama o sobě udává děj a volně jsme na něj tak navazovali. Hlavní postava cikána Andreje se vydává na pouť ze Slovácka do Chřibských lesů a přitom potkává své kamarády s kterými nakonec skončí v malé vesnické hospodě. Všichni jsou hudebníci, takže se náramně baví. Andrej je ale velký smolař, který nemá o prekérní situace nouze. Jak říká jeho milá - frajárka Eržika : "Ta tvá smůla se na tebe usmívá a ty na ni. Věnoval jsem se tedy kompletní přípravě anotace příběhu, scénáře. Realizaci animovaných scén předcházela tvorba storyboardu (obrázkový scénář), kde jsme si ujasnili příběh a samotný děj klipu. Prostředí, lokace a další rekvizity jsem realizoval kombinací 3D grafiky a malbou digitálními akvarely.
Režie videoklipu a kreativní tvorba stylizované animace. Téměř 70 záběrů s desítkami malovaných lokací plynoucích v akvarelových barvách a především veselá muzika hudební cimbálové skupiny HARAFICA. Základem je vždy příběh, scénář. Pro vyprávění jsem zvolil klasické sledování textu písně, která sama o sobě udává děj a volně jsme na něj tak navazovali. Hlavní postava cikána Andreje se vydává na pouť ze Slovácka do Chřibských lesů a přitom potkává své kamarády s kterými nakonec skončí v malé vesnické hospodě. Všichni jsou hudebníci, takže se náramně baví. Andrej je ale velký smolař, který nemá o prekérní situace nouze. Jak říká jeho milá - frajárka Eržika : "Ta tvá smůla se na tebe usmívá a ty na ni. Věnoval jsem se tedy kompletní přípravě anotace příběhu, scénáře. Realizaci animovaných scén předcházela tvorba storyboardu (obrázkový scénář), kde jsme si ujasnili příběh a samotný děj klipu. Prostředí, lokace a další rekvizity jsem realizoval kombinací 3D grafiky a malbou digitálními akvarely.
-
MED. EXPEDICE
PRO.MED.CS / FORINEL TRADING SE, 2021/2022 (4 epizody)
Dobrodružné výpravy do vnitřního vesmíru lidského těla ve čtyřech krátkých promo / didaktických filmech a jednom virtuálním zážitku. K projektu jsme přistupovali od kreativního konceptu až po finální provedení. Představa, že jednoho dne bude možné "na vlastní oči" spatřit mikrosvět a tajemná zákoutí lidského těla, není nová a vždy fascinovala milovníky science fiction. Tato fascinující a zároveň riskantní cesta byla popsána například ve filmu "Fantastická cesta (1966)" nebo "Innerspace(1987)". Stejně tak nás inspiruje klasická science fiction, kde hlavní postavy pronášejí mnoho nepochopitelných výrazů. V našem případě jsou tyto nesmyslné výrazy nahrazeny latinským názvoslovím, vysoce odbornými informacemi a údaji o léčbě různých onemocnění a způsobech působení (modes of action) léčivých přípravků. Spojení zábavy s odborností je jedním z možných způsobů, jak na konferencích, veletrzích nebo muzejních výstavách předat v krátkém okamžiku velké množství informací, aniž by diváci ztratili pozornost. Spojení odborného narativu, exaktní vědy se sci-fi pojatým příběhem je tedy forma, kterou jsme zvolili pro rychlé a zábavné předávání informace na odborných konferencích. Příběh a žánr jsme navrhli na základě konkrétního tématu. V některých případech jde o pozvolnou investigativní detektivní zápletku, jindy o akční děj, který nás rychle dovede k pointě. Nehrajeme si na žádnou složitou scénografii či jakýkoliv mnohovrstvý příběh a to i s ohledem na omezenou stopáž krátkých filmů pohybující se mezi 3 až 5 minutami. Z tohoto důvodu jsme si vystačili pouze s dvěma hlavními hrdiny. Kreativní koncept příběhu je vždy velmi jednoduchý. Naši hrdinové putují a snaží se pacientovi pomoci s konkrétním problémem a prezentují tak účinky konkrétních aktivních látek léčivých přípravků. Informují odborně o kontextu vzniku syndromu či onemocnění.
Dobrodružné výpravy do vnitřního vesmíru lidského těla ve čtyřech krátkých promo / didaktických filmech a jednom virtuálním zážitku. K projektu jsme přistupovali od kreativního konceptu až po finální provedení. Představa, že jednoho dne bude možné "na vlastní oči" spatřit mikrosvět a tajemná zákoutí lidského těla, není nová a vždy fascinovala milovníky science fiction. Tato fascinující a zároveň riskantní cesta byla popsána například ve filmu "Fantastická cesta (1966)" nebo "Innerspace(1987)". Stejně tak nás inspiruje klasická science fiction, kde hlavní postavy pronášejí mnoho nepochopitelných výrazů. V našem případě jsou tyto nesmyslné výrazy nahrazeny latinským názvoslovím, vysoce odbornými informacemi a údaji o léčbě různých onemocnění a způsobech působení (modes of action) léčivých přípravků. Spojení zábavy s odborností je jedním z možných způsobů, jak na konferencích, veletrzích nebo muzejních výstavách předat v krátkém okamžiku velké množství informací, aniž by diváci ztratili pozornost. Spojení odborného narativu, exaktní vědy se sci-fi pojatým příběhem je tedy forma, kterou jsme zvolili pro rychlé a zábavné předávání informace na odborných konferencích. Příběh a žánr jsme navrhli na základě konkrétního tématu. V některých případech jde o pozvolnou investigativní detektivní zápletku, jindy o akční děj, který nás rychle dovede k pointě. Nehrajeme si na žádnou složitou scénografii či jakýkoliv mnohovrstvý příběh a to i s ohledem na omezenou stopáž krátkých filmů pohybující se mezi 3 až 5 minutami. Z tohoto důvodu jsme si vystačili pouze s dvěma hlavními hrdiny. Kreativní koncept příběhu je vždy velmi jednoduchý. Naši hrdinové putují a snaží se pacientovi pomoci s konkrétním problémem a prezentují tak účinky konkrétních aktivních látek léčivých přípravků. Informují odborně o kontextu vzniku syndromu či onemocnění.
-
Mr. Pařez Jaromil a jeho přátelé - Krátká hudební animace
volná tvorba, 2018
Animovaný interaktivní klip z mé produkce a skvělá hudba Alexandra Balose Gonza. Pařez Jaromil nevyrostl sám od sebe uprostřed lesa, ale pod mýma rukama pomocí programů jako Maxon Cinema 4D, Adobe Photoshop a Sketchfab. Můžete tak nahlédnout pod pokličku mého tvůrčího prostředí. Asi nejnáročnější částí tvorby animace pro mě byl zvukový doprovod, který vyvolával nezadržitelné nutkání spánku. Při animaci jsem se opravdu bavil. Kromě animačního videa jsem také realizoval 3D animaci v reálném čase pro platformu Sketchfab, kde byla vybrána do top výběru kurátorů Sketchfab. Scéna je funkční i ve virtuální realitě (web VR).
Animovaný interaktivní klip z mé produkce a skvělá hudba Alexandra Balose Gonza. Pařez Jaromil nevyrostl sám od sebe uprostřed lesa, ale pod mýma rukama pomocí programů jako Maxon Cinema 4D, Adobe Photoshop a Sketchfab. Můžete tak nahlédnout pod pokličku mého tvůrčího prostředí. Asi nejnáročnější částí tvorby animace pro mě byl zvukový doprovod, který vyvolával nezadržitelné nutkání spánku. Při animaci jsem se opravdu bavil. Kromě animačního videa jsem také realizoval 3D animaci v reálném čase pro platformu Sketchfab, kde byla vybrána do top výběru kurátorů Sketchfab. Scéna je funkční i ve virtuální realitě (web VR).
-
OK SYSTEM 30 - promo video
Pen&Production / OK system, 2020
"Vstupte do fantastického světa vývojářů aplikací. Brána se otevírá..." Krátký propagační film k 30. výročí vzniku přední české softwarové firmy vás zavede do fantastického světa programátorů. Věnoval jsem se kreativní režii s agenturou Pen & Pen Production a spolupráci s řadou studií/produkcí ( HEROES of Production, IR\VI, Progressive FX, SYPE Studios).
"Vstupte do fantastického světa vývojářů aplikací. Brána se otevírá..." Krátký propagační film k 30. výročí vzniku přední české softwarové firmy vás zavede do fantastického světa programátorů. Věnoval jsem se kreativní režii s agenturou Pen & Pen Production a spolupráci s řadou studií/produkcí ( HEROES of Production, IR\VI, Progressive FX, SYPE Studios).
-