Detail kreativce

Zpět na galerii

myTimi s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 05899320

Kontakt:

+420723723392

honza@mytimi.cz

O profilu kreativce

Pomáháme firmám růst skrze akvizice i retenci zákazníků. Primárním, ale ne jediným kanálem, který k tomu používáme je online marketing.

myTimi.cz

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Voctarova 2449
      Praha 18000
    • Kontaktní adresa:

      Voctarova 2449
      Praha 18000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Algotech SEO

      Algotech a.s., 1.1.2022 - `31.5.2023

      Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu. Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost. Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce? Organické návštěvy – meziroční růst o 33 % Konverze (leady) – meziroční růst o 11 % Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 %

      Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu. Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost. Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce? Organické návštěvy – meziroční růst o 33 % Konverze (leady) – meziroční růst o 11 % Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 %

    • Bonaloka - PPC reklamy

      Bonaloka s.r.o., 1.3.2021 - 31.5.2023

      Spolupráci na PPC kampaních jsme s Bonalokou navázali v březnu 2021. Za 7 měsíců jsme zdvojnásobili počet návštěv webu a ztrojnásobili počet objednávek. Po zapnutí našich kampaní se dokonce o 2,13 % snížil celkový bounce rate webu (po zapnutí většího množství kampaní se přitom bounce rate obvykle naopak zvýší). Za naši tvorbu a správu kampaní Bonaloka platí 10 000 Kč měsíčně. Společně s majiteli firmy jsme si vyjasnili cíle a hodnoty, prošli strategii a vyplnili positioning. Jakmile jsme si byli jistí v tom, kam chce Bonaloka směřovat a čeho chce dosáhnout, vypracovali jsme návrh strategie PPC kampaní. Postup: Definovali jsme cílovou skupinu. Určili jsme měřitelné cíle. Stanovili jsme rozpočet. Navrhli jsme rozložení kampaní. Provedli jsme analýzu klíčových slov a připravili návrhy textů. Poté, co Bonaloka vše schválila, jsme kampaně spustili. PPC reklamy průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme podle zjištěných výsledků.

      Spolupráci na PPC kampaních jsme s Bonalokou navázali v březnu 2021. Za 7 měsíců jsme zdvojnásobili počet návštěv webu a ztrojnásobili počet objednávek. Po zapnutí našich kampaní se dokonce o 2,13 % snížil celkový bounce rate webu (po zapnutí většího množství kampaní se přitom bounce rate obvykle naopak zvýší). Za naši tvorbu a správu kampaní Bonaloka platí 10 000 Kč měsíčně. Společně s majiteli firmy jsme si vyjasnili cíle a hodnoty, prošli strategii a vyplnili positioning. Jakmile jsme si byli jistí v tom, kam chce Bonaloka směřovat a čeho chce dosáhnout, vypracovali jsme návrh strategie PPC kampaní. Postup: Definovali jsme cílovou skupinu. Určili jsme měřitelné cíle. Stanovili jsme rozpočet. Navrhli jsme rozložení kampaní. Provedli jsme analýzu klíčových slov a připravili návrhy textů. Poté, co Bonaloka vše schválila, jsme kampaně spustili. PPC reklamy průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme podle zjištěných výsledků.

  • Webdesign

    • Nový funkční web

      Total Service a.s., 19.9.2020 - 30.3.2023

      Pro klienta Total Service jsme vytvořili zcela nový funkční web. Základním cílem mělo být získávání více velkých a stálých zákazníků, kteří mají zájem o veškeré outsourcování ICT služeb. Zároveň tím, že se jedná o IT firmu tak je web velmi důležitá část prezentace firmy a i z toho důvodu jsme se rozhodli web udělat na míru v programovacím jazyce PHP. Práce se skládala ze vstupní studie a positioningu jak se firma chce zákazníkům prezentovat. Následně jsme vytvořili úplně nový wireframe i podle analýzy konkurence a našich best practises do kterého jsme následně připravili i kompletní novou grafiku. Následovala tvorba obsahu daného webu, na kterém naši copywriteři pracovali hned po odsouhlasení wireframu pro urychlení celého procesu. Posledním krokem byl samotná vývoj v PHP, kde jsme kladli velký důraz na rychlost načítání a web se v současné době načítá do 2 vteřin což je pro takto rozshálý web neskutečný výsledek.

      Pro klienta Total Service jsme vytvořili zcela nový funkční web. Základním cílem mělo být získávání více velkých a stálých zákazníků, kteří mají zájem o veškeré outsourcování ICT služeb. Zároveň tím, že se jedná o IT firmu tak je web velmi důležitá část prezentace firmy a i z toho důvodu jsme se rozhodli web udělat na míru v programovacím jazyce PHP. Práce se skládala ze vstupní studie a positioningu jak se firma chce zákazníkům prezentovat. Následně jsme vytvořili úplně nový wireframe i podle analýzy konkurence a našich best practises do kterého jsme následně připravili i kompletní novou grafiku. Následovala tvorba obsahu daného webu, na kterém naši copywriteři pracovali hned po odsouhlasení wireframu pro urychlení celého procesu. Posledním krokem byl samotná vývoj v PHP, kde jsme kladli velký důraz na rychlost načítání a web se v současné době načítá do 2 vteřin což je pro takto rozshálý web neskutečný výsledek.

    • Redesign webu projektu Lamael

      Quitec s.r.o., 1.10.2022 - 1.5.2023

      Webové stránky Lamaelu nefungovaly správně a jejich design vycházel ze starých standardů, které se už v dnešní době nepoužívají. Cílem bylo redesignovat web tak, aby přitáhl více B2B zákazníků a byl technicky funkční a uživatelsky přívětivý. S klientem jsme vyplnili positioning díky kterému jsme zjistili vizi firmy, koho oslovuje, jaká jsou pravidla komunikace apod. Klientovi se líbil čistý a jednoduchý styl který jsme navrhli a používá ho například Apple. Při tvorbě webu jsme zkoušeli různé kombinace barev až jsme vybrali dvě hlavní barvy loga. Současně s grafikou jsme tvořili i obsah stránek, aby si klient dokázal svůj budoucí web lépe představit. Texty jsme upravovali tak, aby byly v souladu s firmou, ale zároveň oslovily správnou cílovou skupinu. Finální kódování přes Wordpress si klient zajistil interně a my jsme vždy každou ztránku zkontrolovali a poskytli zpětnou vazbu. Co se týče výsledků tak rok 2022 přinesl 43 559 unikátních návštěv a konverzní poměr se zvýšil na 2,7%.

      Webové stránky Lamaelu nefungovaly správně a jejich design vycházel ze starých standardů, které se už v dnešní době nepoužívají. Cílem bylo redesignovat web tak, aby přitáhl více B2B zákazníků a byl technicky funkční a uživatelsky přívětivý. S klientem jsme vyplnili positioning díky kterému jsme zjistili vizi firmy, koho oslovuje, jaká jsou pravidla komunikace apod. Klientovi se líbil čistý a jednoduchý styl který jsme navrhli a používá ho například Apple. Při tvorbě webu jsme zkoušeli různé kombinace barev až jsme vybrali dvě hlavní barvy loga. Současně s grafikou jsme tvořili i obsah stránek, aby si klient dokázal svůj budoucí web lépe představit. Texty jsme upravovali tak, aby byly v souladu s firmou, ale zároveň oslovily správnou cílovou skupinu. Finální kódování přes Wordpress si klient zajistil interně a my jsme vždy každou ztránku zkontrolovali a poskytli zpětnou vazbu. Co se týče výsledků tak rok 2022 přinesl 43 559 unikátních návštěv a konverzní poměr se zvýšil na 2,7%.