Detail kreativce
Daniel Kříž
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 69178500
Kontakt:
+420 728 602 304
daniel-kriz@seznam.cz
O profilu kreativce
Potřebujete o sobě, svém projektu, nebo jedinečném místě či události dát vědět prostřednictvím atraktivních textů jak čtenářům, novinářům nebo návštěvníkům vašich webových stránek? To je má práce, které se věnuji přes 20 let. Největší zkušenosti mám s propagací vínařské kultury a destinačního marketingu v rámci vinařských regionů počínaje texty, až po komplexní dlouholeté komunikační strategie.
PR, copywriting, destinační marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kollárova 1088
Úvaly 250 82 -
Kontaktní adresa:
Kollárova 1088
Úvaly 250 82
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Marketingové strategie
-
Podpora vinařské turistiky ve Středočeském kraji
www.sccr.cz, 1.-12.2023
Textová příprava a publikování série článků propagujících vinařské aktivity ve Středočeském kraji. PR články se objevují v řadě tištěných a online médiích a to lifestylových, odborných i jiných celoplošných médiích. Články obsahují informace o vinařských akcích, stručné tipy i ucelené texty o nadčasových turistických cílech spojené s vinařstvím Středočeského kraje.
Textová příprava a publikování série článků propagujících vinařské aktivity ve Středočeském kraji. PR články se objevují v řadě tištěných a online médiích a to lifestylových, odborných i jiných celoplošných médiích. Články obsahují informace o vinařských akcích, stručné tipy i ucelené texty o nadčasových turistických cílech spojené s vinařstvím Středočeského kraje.
-
PR strategie pro značku České dukáty
České dukáty, 4.2023
Příprava PR komunikační strategie značky s cílem aktivizovat sběratele (existující a potenciální) a vyvolat u nich zájem o unikátní propojení umění (medailérství), historie (klíčové osobnosti české historie) a investičního potenciálu (zlaté medaile).
Příprava PR komunikační strategie značky s cílem aktivizovat sběratele (existující a potenciální) a vyvolat u nich zájem o unikátní propojení umění (medailérství), historie (klíčové osobnosti české historie) a investičního potenciálu (zlaté medaile).
-