Detail kreativce

Zpět na galerii

Grafia, spol. s r. o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 47714620

Kontakt:

Vladimíra Sluková

+420 744 484 855

sekretariat@grafia.cz

O profilu kreativce

Od r. 1993 poskytujeme služby v oblasti marketingu, grafiky, reklamní produkce, umíme poradit i zrealizovat vaše nápady. Můžeme fungovat jako vaše externí marketingové a eventové oddělení.

Marketing, grafika, reklamní produkce, PR

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Budilova 1511
      Plzeň 3 30100 Plzeňský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Budilova 1511
      Plzeň 3 30100
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Jihočeský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Fotodokumentace zákazníkova teambuildingu + vytvoření fotoknihy

      Körber Pharma Packaging Materials s.r.o., 05/17

      Fotodokumentace outdoorové teambuildingové akce a fotoknihy. Jedná se o interní firemní akci, fotografie nelze veřejně publikovat.

      Fotodokumentace outdoorové teambuildingové akce a fotoknihy. Jedná se o interní firemní akci, fotografie nelze veřejně publikovat.

    • Fotografie výrobků pro pivovar Hotel Brdy

      Hotel Brdy Spálené Poříčí, 04/2022

      Obrázek reference

      Zhotovení fotografií produktů zákazníka pro účely další prezentace v katalogu a prodeje

      Zhotovení fotografií produktů zákazníka pro účely další prezentace v katalogu a prodeje

      https://hotelbrdy.cz/
  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie pro založení alumni klubu Západočeské univerzity (Klub absolventů ZČU)

      ZČU, 11/2010 - 11/2016

      Obrázek reference

      Společnost Grafia je autorem marketingové strategie pro založení Klubu absolventů ZČU a Festivalu absolventů ZČU. Na základě této strategie byli oslovováni nejprve význační absolventi, kteří se prezentovali v historicky prvním Festivalu absolventů ZČU (2010), který sjednotil kluby jednotlivých 7 fakult a propojil je. Od té doby se koná akce každý druhý rok, velký úspěch mívá právě bohatý kulturní a doprovodný program probíhající na více místech v Plzni. Návštěvnost odborných přednášek, ukázek, absolventského programu, apod. po městě dosahuje řádu stovek osob, dnešní klub absolventů čítá několik tisíc registrovaných a poskytuje speciální program výhod.

      Společnost Grafia je autorem marketingové strategie pro založení Klubu absolventů ZČU a Festivalu absolventů ZČU. Na základě této strategie byli oslovováni nejprve význační absolventi, kteří se prezentovali v historicky prvním Festivalu absolventů ZČU (2010), který sjednotil kluby jednotlivých 7 fakult a propojil je. Od té doby se koná akce každý druhý rok, velký úspěch mívá právě bohatý kulturní a doprovodný program probíhající na více místech v Plzni. Návštěvnost odborných přednášek, ukázek, absolventského programu, apod. po městě dosahuje řádu stovek osob, dnešní klub absolventů čítá několik tisíc registrovaných a poskytuje speciální program výhod.

      https://www.absolvent.zcu.cz/festivaly-absolventu/
    • Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem

      veřejnost, 1/2013-dosud

      Obrázek reference

      Marketingové strategie pro akci Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem® vznikla v roce 2010 a akce se poprvé konala v roce 2013. Od té doby se z veletrhu stala tradiční akce a marketingová strategie se průběžně upravuje dle aktuální situace (např. velká změna pro 1 online ročník v době covidu). Veletrh v r. 2024 proběhl už podvanácté, díky ní se každým rokem účastní desítky vystavovatelů s nabídkou stovek pracovních pozic, o které má zájem 2-3000 návštěvníků. Součástí strategie bylo i vytvoření aktraktivního doprovodného programu (přednášky, poradny, služby zdarma. Vzhledem ke skladbě nabízených pracovních pozic jsou vybírány marketingové kanály a prostředky, které nejlépe osloví cílové skupiny (nosiče v outdooru, v tisku, na soc. sítích, místní TV i podcasty v Českém rozhlasu apod.) O spokojenosti s účastí mluví většina vystavovatelů v průběhu 12 let i návštěvníci v anketách.

      Marketingové strategie pro akci Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem® vznikla v roce 2010 a akce se poprvé konala v roce 2013. Od té doby se z veletrhu stala tradiční akce a marketingová strategie se průběžně upravuje dle aktuální situace (např. velká změna pro 1 online ročník v době covidu). Veletrh v r. 2024 proběhl už podvanácté, díky ní se každým rokem účastní desítky vystavovatelů s nabídkou stovek pracovních pozic, o které má zájem 2-3000 návštěvníků. Součástí strategie bylo i vytvoření aktraktivního doprovodného programu (přednášky, poradny, služby zdarma. Vzhledem ke skladbě nabízených pracovních pozic jsou vybírány marketingové kanály a prostředky, které nejlépe osloví cílové skupiny (nosiče v outdooru, v tisku, na soc. sítích, místní TV i podcasty v Českém rozhlasu apod.) O spokojenosti s účastí mluví většina vystavovatelů v průběhu 12 let i návštěvníci v anketách.

      https://praci.najdisi.cz
  • Práce s texty

    • Texty pro náborovou kampaň SERW

      SERW, spol. s r.o., 12/2021

      Slogany a texty pro náborovou kampaň (letáky A5, A3, billboardy, soc. sítě)

      Slogany a texty pro náborovou kampaň (letáky A5, A3, billboardy, soc. sítě)

      https://www.serw.cz/
    • Náborová kampaň Ponnath

      Ponnath ŘEZNIČTÍ MISTŘI, s.r.o., 05/2023, 08/2023

      Slogany a texty pro náborovou kampaň - umístění: letáky, soc. sítě

      Slogany a texty pro náborovou kampaň - umístění: letáky, soc. sítě

      https://www.ponnath.cz/cz/
  • Grafický design / branding

    • Tvorba pivních etiket

      Hotel Brdy Spálené Poříčí, 04/2022

      Obrázek reference

      Tvorba grafických návrhů pro tisk pivních etiket

      Tvorba grafických návrhů pro tisk pivních etiket

    • Znaky obcí Sedmihoří

      Obce, 03/2014 - 03/2017

      Znaky a prapory obcí v Sedmihoří → Mezholezy, Miřkov, Vidice, Prostiboř. Návrhy znaku, kresby, krivkování, vložení znaku, sazba, korektury, prepress

      Znaky a prapory obcí v Sedmihoří → Mezholezy, Miřkov, Vidice, Prostiboř. Návrhy znaku, kresby, krivkování, vložení znaku, sazba, korektury, prepress

  • Film / Video / Televize

    • Videa pro náborovou kampaň Vishay

      Vishay Electronic spol. s r. o., 05/2023

      Propagační náborová videa k získání nových pracovníků: zpracování scénáře, natáčení v 3 lokalitách výrobních prostor, zpracování videí a finalizace dle požadavku zákazníka (celkem 5 ks) (aktuálně videa nejsou veřejně k dispozici, byla prezentována v rámci náborové kampaně na soc. sítítch)

      Propagační náborová videa k získání nových pracovníků: zpracování scénáře, natáčení v 3 lokalitách výrobních prostor, zpracování videí a finalizace dle požadavku zákazníka (celkem 5 ks) (aktuálně videa nejsou veřejně k dispozici, byla prezentována v rámci náborové kampaně na soc. sítítch)

    • Videodokumentacce akce Autoden - den otevřených dveří NOVARES

      NOVARES CZ Janovice s.r.o., 09/2018

      Videodokumentace po celou dobu akce, střih a úpravy dle přání zákazníka. Celodenní akce pro veřejnost, účast cca 1000 osob. Vytvoření programu, kampaně, komplexní zajištění realizace a video/foto dokumentace akce.

      Videodokumentace po celou dobu akce, střih a úpravy dle přání zákazníka. Celodenní akce pro veřejnost, účast cca 1000 osob. Vytvoření programu, kampaně, komplexní zajištění realizace a video/foto dokumentace akce.

      https://www.facebook.com/NOVARESCZJANOVICE/about?locale=cs_CZ