Detail kreativce
Grafia, spol. s r. o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 47714620
Kontakt:
Vladimíra Sluková
+420 744 484 855
sekretariat@grafia.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Budilova 1511
Plzeň 3 30100 Plzeňský kraj -
Kontaktní adresa:
Budilova 1511
Plzeň 3 30100
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Jihočeský kraj
- Karlovarský kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Fotodokumentace zákazníkova teambuildingu + vytvoření fotoknihy
Körber Pharma Packaging Materials s.r.o., 05/17
Fotodokumentace outdoorové teambuildingové akce a fotoknihy. Jedná se o interní firemní akci, fotografie nelze veřejně publikovat.
Fotodokumentace outdoorové teambuildingové akce a fotoknihy. Jedná se o interní firemní akci, fotografie nelze veřejně publikovat.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie pro založení alumni klubu Západočeské univerzity (Klub absolventů ZČU)
ZČU, 11/2010 - 11/2016
Společnost Grafia je autorem marketingové strategie pro založení Klubu absolventů ZČU a Festivalu absolventů ZČU. Na základě této strategie byli oslovováni nejprve význační absolventi, kteří se prezentovali v historicky prvním Festivalu absolventů ZČU (2010), který sjednotil kluby jednotlivých 7 fakult a propojil je. Od té doby se koná akce každý druhý rok, velký úspěch mívá právě bohatý kulturní a doprovodný program probíhající na více místech v Plzni. Návštěvnost odborných přednášek, ukázek, absolventského programu, apod. po městě dosahuje řádu stovek osob, dnešní klub absolventů čítá několik tisíc registrovaných a poskytuje speciální program výhod.
Společnost Grafia je autorem marketingové strategie pro založení Klubu absolventů ZČU a Festivalu absolventů ZČU. Na základě této strategie byli oslovováni nejprve význační absolventi, kteří se prezentovali v historicky prvním Festivalu absolventů ZČU (2010), který sjednotil kluby jednotlivých 7 fakult a propojil je. Od té doby se koná akce každý druhý rok, velký úspěch mívá právě bohatý kulturní a doprovodný program probíhající na více místech v Plzni. Návštěvnost odborných přednášek, ukázek, absolventského programu, apod. po městě dosahuje řádu stovek osob, dnešní klub absolventů čítá několik tisíc registrovaných a poskytuje speciální program výhod.
-
Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem
veřejnost, 1/2013-dosud
Marketingové strategie pro akci Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem® vznikla v roce 2010 a akce se poprvé konala v roce 2013. Od té doby se z veletrhu stala tradiční akce a marketingová strategie se průběžně upravuje dle aktuální situace (např. velká změna pro 1 online ročník v době covidu). Veletrh v r. 2024 proběhl už podvanácté, díky ní se každým rokem účastní desítky vystavovatelů s nabídkou stovek pracovních pozic, o které má zájem 2-3000 návštěvníků. Součástí strategie bylo i vytvoření aktraktivního doprovodného programu (přednášky, poradny, služby zdarma. Vzhledem ke skladbě nabízených pracovních pozic jsou vybírány marketingové kanály a prostředky, které nejlépe osloví cílové skupiny (nosiče v outdooru, v tisku, na soc. sítích, místní TV i podcasty v Českém rozhlasu apod.) O spokojenosti s účastí mluví většina vystavovatelů v průběhu 12 let i návštěvníci v anketách.
Marketingové strategie pro akci Veletrh práce a vzdělávání Klíč k příležitostem® vznikla v roce 2010 a akce se poprvé konala v roce 2013. Od té doby se z veletrhu stala tradiční akce a marketingová strategie se průběžně upravuje dle aktuální situace (např. velká změna pro 1 online ročník v době covidu). Veletrh v r. 2024 proběhl už podvanácté, díky ní se každým rokem účastní desítky vystavovatelů s nabídkou stovek pracovních pozic, o které má zájem 2-3000 návštěvníků. Součástí strategie bylo i vytvoření aktraktivního doprovodného programu (přednášky, poradny, služby zdarma. Vzhledem ke skladbě nabízených pracovních pozic jsou vybírány marketingové kanály a prostředky, které nejlépe osloví cílové skupiny (nosiče v outdooru, v tisku, na soc. sítích, místní TV i podcasty v Českém rozhlasu apod.) O spokojenosti s účastí mluví většina vystavovatelů v průběhu 12 let i návštěvníci v anketách.
-
Marketingová strategie pro projekt Víkend otevřených ateliérů – Plzeň tvořivá
veřejnost, 09/2016-dosud
Strategie vznikla v roce 2016 a cílena byla jednak na umělce tvořící v Plzni a okolí a zároveň na návštěvníky z ČR i ze zahraničí. Akce od počátku zahrnovala nejen výstavní část, ale i motivaci k vlastnímu tvoření celých rodinných týmů, propojování umělců a vytváření místních výtvarných komunit. Umělci otevírají své ateliéry, prostory, kde umění vzniká nebo se vystavuje. Návštěvníci, kteří podle mapy putují po vyznačených místech mohou zdarma nahlédnout pod pokličku umělců, mohou si vše prohlédnout, „osahat“, mohou sami vyrábět, tvořit, vyzkoušet výtvarné techniky, osobně se mohou setkat s výtvarníky. Akce představuje i výtvarné školy, které tak získávají nové studenty do svých řad. V rámci strategie byly osloveny i městské galerie, které zdarma otvírají své brány a motivují tak návštěvníky, které by jinak nepřilákaly. Hlavní cílovou skupinou jsou zde rodiny s dětmi, zejména pak matky, na které cílí marketingové prostředky. Cílí se zde na lifestyle - myšlenky smysluplného a aktivního trávení volného času pro širokou veřejnost a vzájemného poznávání v rámci místní komunity (teprve díky akci návštěvníci zjistí, kteří umělci v jejich okolí žijí). Strategie se každým rokem upravuje a vyvíjí. Výsledky r. 2023: 11 500 návštěvníků, 66 výtvarných zastávek v mapě, více než 200 vystavujících umělců. Za nejdůležitější považujeme úzké propojení tvůrců marketingové strategie s realizačním týmem.
Strategie vznikla v roce 2016 a cílena byla jednak na umělce tvořící v Plzni a okolí a zároveň na návštěvníky z ČR i ze zahraničí. Akce od počátku zahrnovala nejen výstavní část, ale i motivaci k vlastnímu tvoření celých rodinných týmů, propojování umělců a vytváření místních výtvarných komunit. Umělci otevírají své ateliéry, prostory, kde umění vzniká nebo se vystavuje. Návštěvníci, kteří podle mapy putují po vyznačených místech mohou zdarma nahlédnout pod pokličku umělců, mohou si vše prohlédnout, „osahat“, mohou sami vyrábět, tvořit, vyzkoušet výtvarné techniky, osobně se mohou setkat s výtvarníky. Akce představuje i výtvarné školy, které tak získávají nové studenty do svých řad. V rámci strategie byly osloveny i městské galerie, které zdarma otvírají své brány a motivují tak návštěvníky, které by jinak nepřilákaly. Hlavní cílovou skupinou jsou zde rodiny s dětmi, zejména pak matky, na které cílí marketingové prostředky. Cílí se zde na lifestyle - myšlenky smysluplného a aktivního trávení volného času pro širokou veřejnost a vzájemného poznávání v rámci místní komunity (teprve díky akci návštěvníci zjistí, kteří umělci v jejich okolí žijí). Strategie se každým rokem upravuje a vyvíjí. Výsledky r. 2023: 11 500 návštěvníků, 66 výtvarných zastávek v mapě, více než 200 vystavujících umělců. Za nejdůležitější považujeme úzké propojení tvůrců marketingové strategie s realizačním týmem.
-
-
Práce s texty
-
Texty pro náborovou kampaň SERW
SERW, spol. s r.o., 12/2021
Slogany a texty pro náborovou kampaň (letáky A5, A3, billboardy, soc. sítě)
-
Náborová kampaň Ponnath
Ponnath ŘEZNIČTÍ MISTŘI, s.r.o., 05/2023, 08/2023
Slogany a texty pro náborovou kampaň - umístění: letáky, soc. sítě
-
-
Grafický design / branding
-
Znaky obcí Sedmihoří
Obce, 03/2014 - 03/2017
Znaky a prapory obcí v Sedmihoří → Mezholezy, Miřkov, Vidice, Prostiboř. Návrhy znaku, kresby, krivkování, vložení znaku, sazba, korektury, prepress
Znaky a prapory obcí v Sedmihoří → Mezholezy, Miřkov, Vidice, Prostiboř. Návrhy znaku, kresby, krivkování, vložení znaku, sazba, korektury, prepress
-
Film / Video / Televize
-
Videa pro náborovou kampaň Vishay
Vishay Electronic spol. s r. o., 05/2023
Propagační náborová videa k získání nových pracovníků: zpracování scénáře, natáčení v 3 lokalitách výrobních prostor, zpracování videí a finalizace dle požadavku zákazníka (celkem 5 ks) (aktuálně videa nejsou veřejně k dispozici, byla prezentována v rámci náborové kampaně na soc. sítítch)
Propagační náborová videa k získání nových pracovníků: zpracování scénáře, natáčení v 3 lokalitách výrobních prostor, zpracování videí a finalizace dle požadavku zákazníka (celkem 5 ks) (aktuálně videa nejsou veřejně k dispozici, byla prezentována v rámci náborové kampaně na soc. sítítch)
-
Videodokumentacce akce Autoden - den otevřených dveří NOVARES
NOVARES CZ Janovice s.r.o., 09/2018
Videodokumentace po celou dobu akce, střih a úpravy dle přání zákazníka. Celodenní akce pro veřejnost, účast cca 1000 osob. Vytvoření programu, kampaně, komplexní zajištění realizace a video/foto dokumentace akce.
-