Detail kreativce
Martina Machalová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07797460
Kontakt:
Martina Machalová
+420731963250
martina@martinamachalova.cz
O profilu kreativce
Mám vystudovaný marketing a pohybuji se v něm od roku 2019. Nezaměřuji se pouze na PPC reklamy (Google Ads, Sklik) a zbožové srovnávače, ale také na reklamy na sociálních sítích (Meta, TikTok, LinkedIn). Mimo to s klienty úzce řeším celkovou strategii napříč všemi nástroji a kanály. Mojí hlavní specializací jsou střední a velké e-shopy, kdy se snažím vhodnou strategií maximalizovat zisky.
Seniorní PPC specialista
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Ztracena 292
Bučovice 685 01 -
Kontaktní adresa:
Ztracena 292
Bučovice 685 01
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Jarní PPC kampaň pro klienta Helen Doron
Helen Doron, květen - červen 2024
Komplexní strategie a nastavení PPC reklam a reklam na sociálních sítích pro klienta Helen Doron. Cílem bylo maximalizovat počet poptávek na ukázkovou hodinu zdarma a meziročně růst alespoň o 20 %. V rámci kampaně se povedlo snížit meziročně cenu za poptávku o 27 % a zvýšit počet poptávek o 54,7 %.
-
Vánoční kampaň pro klienta Modrý slon
Modrý slon, září - prosinec 2023
Klient Modrý slon mě oslovil s tím, že by chtěl nastartovat výkonnostní marketing pro vánoční kampaň. Společně jsem řešili výběr vhodných fotografií do kreativ, aby reklamy byly co nejvíce úspěšné. Dále jsme nastavili celkovou výkonnostní strategii včetně Looker studia, kde jsme na denní bázi pracovali s reálnými tržbami. V rámci kampaní jsme pracovali multikanálově a to s placenou propagací na Facebooku, Instagramu, Google Ads a Skliku. Také jsme zařadili spolupráci s influencery. Díky tomu byla vánoční sezona vydařená a klient meziročně rostl v tržbách.
Klient Modrý slon mě oslovil s tím, že by chtěl nastartovat výkonnostní marketing pro vánoční kampaň. Společně jsem řešili výběr vhodných fotografií do kreativ, aby reklamy byly co nejvíce úspěšné. Dále jsme nastavili celkovou výkonnostní strategii včetně Looker studia, kde jsme na denní bázi pracovali s reálnými tržbami. V rámci kampaní jsme pracovali multikanálově a to s placenou propagací na Facebooku, Instagramu, Google Ads a Skliku. Také jsme zařadili spolupráci s influencery. Díky tomu byla vánoční sezona vydařená a klient meziročně rostl v tržbách.
-