Detail kreativce

Zpět na galerii

Radovan Netík

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 21001294

Kontakt:

Radovan Netik

+420792311734

radovan.netik1@gmail.com

O profilu kreativce

Zabývám se vývojem multifunkčních webových stránek a webových her. Stránky vytvářím pomocí HTML5, což mi umožňuje integrovat 3D objekty pro zajímavější vizuální zážitek. Mým cílem je spojit programování a design, vytvářet atraktivní a responzivní stránky a zároveň implementovat interaktivní herní prvky do webového prostředí. PS. Na mých stránkách se ještě pracuje :D

Webová stránka a hra v jednom?

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Lesní 819
      Chodov 35735
    • Kontaktní adresa:

      Lesní 819
      Chodov 35735
      Karlovarský kraj

Místa působnosti:

  • Karlovarský kraj
  • Hlavní město Praha

Oblasti nabízených služeb

  • Herní průmysl

    • Intimita Erotica - Webová karetní hra pro zlepšení komunikace mezi partnery a zkvalitnění jejich sexuálního života

      Institute of Traumatreatment s.r.o., 1.12.2023

      Jedná se o mobilní aplikaci určenou pro páry ke zkvalitnění sexuálního života. Hra je momentálně v beta fázi a ještě se na ní bude pracovat. Hra využívá technologii HTML5 a je napsaná v herním enginu Godot. Díky využití technologie nazvané "progressive web app" ji bude také možné v budoucnu nainstalovat do telefonu čí počítače jako aplikaci.

      Jedná se o mobilní aplikaci určenou pro páry ke zkvalitnění sexuálního života. Hra je momentálně v beta fázi a ještě se na ní bude pracovat. Hra využívá technologii HTML5 a je napsaná v herním enginu Godot. Díky využití technologie nazvané "progressive web app" ji bude také možné v budoucnu nainstalovat do telefonu čí počítače jako aplikaci.

      https://intimitaerotica.radovannetik.cz
    • OPTIMALIZACE VÝPOČTŮ EXPLOZÍ PRO VBS4

      Bohemia Interactive Simulations, 6.2.2020

      Obrázek reference

      V mé bakalářské práci jsem se zabýval algoritmem, který v optimálním čase dokáže vypočítat jaké objekty v herním světě jsou zasaženy šrapnely z exploze. Do algoritmu jsem také zahrnul efekty tlakové vlny. K práci jsem využil mé skoro čtyřleté zkušenosti z firmy Bohemia Interactive Simulations. Nyní mi tyto zkušenosti pomáhají v budování vlastní vize při vytváření webových her. Odkaz na práci: https://dspace.cvut.cz/handle/10467/90354

      V mé bakalářské práci jsem se zabýval algoritmem, který v optimálním čase dokáže vypočítat jaké objekty v herním světě jsou zasaženy šrapnely z exploze. Do algoritmu jsem také zahrnul efekty tlakové vlny. K práci jsem využil mé skoro čtyřleté zkušenosti z firmy Bohemia Interactive Simulations. Nyní mi tyto zkušenosti pomáhají v budování vlastní vize při vytváření webových her. Odkaz na práci: https://dspace.cvut.cz/handle/10467/90354