Detail kreativce
Radovan Netík
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 21001294
Kontakt:
Radovan Netik
+420792311734
radovan.netik1@gmail.com
O profilu kreativce
Zabývám se vývojem multifunkčních webových stránek a webových her. Stránky vytvářím pomocí HTML5, což mi umožňuje integrovat 3D objekty pro zajímavější vizuální zážitek. Mým cílem je spojit programování a design, vytvářet atraktivní a responzivní stránky a zároveň implementovat interaktivní herní prvky do webového prostředí. PS. Na mých stránkách se ještě pracuje :D
Webová stránka a hra v jednom?
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Lesní 819
Chodov 35735 -
Kontaktní adresa:
Lesní 819
Chodov 35735
Karlovarský kraj
-
Místa působnosti:
- Karlovarský kraj
- Hlavní město Praha
Oblasti nabízených služeb
-
Herní průmysl
-
Intimita Erotica - Webová karetní hra pro zlepšení komunikace mezi partnery a zkvalitnění jejich sexuálního života
Institute of Traumatreatment s.r.o., 1.12.2023
Jedná se o mobilní aplikaci určenou pro páry ke zkvalitnění sexuálního života. Hra je momentálně v beta fázi a ještě se na ní bude pracovat. Hra využívá technologii HTML5 a je napsaná v herním enginu Godot. Díky využití technologie nazvané "progressive web app" ji bude také možné v budoucnu nainstalovat do telefonu čí počítače jako aplikaci.
Jedná se o mobilní aplikaci určenou pro páry ke zkvalitnění sexuálního života. Hra je momentálně v beta fázi a ještě se na ní bude pracovat. Hra využívá technologii HTML5 a je napsaná v herním enginu Godot. Díky využití technologie nazvané "progressive web app" ji bude také možné v budoucnu nainstalovat do telefonu čí počítače jako aplikaci.
-
OPTIMALIZACE VÝPOČTŮ EXPLOZÍ PRO VBS4
Bohemia Interactive Simulations, 6.2.2020
V mé bakalářské práci jsem se zabýval algoritmem, který v optimálním čase dokáže vypočítat jaké objekty v herním světě jsou zasaženy šrapnely z exploze. Do algoritmu jsem také zahrnul efekty tlakové vlny. K práci jsem využil mé skoro čtyřleté zkušenosti z firmy Bohemia Interactive Simulations. Nyní mi tyto zkušenosti pomáhají v budování vlastní vize při vytváření webových her. Odkaz na práci: https://dspace.cvut.cz/handle/10467/90354
V mé bakalářské práci jsem se zabýval algoritmem, který v optimálním čase dokáže vypočítat jaké objekty v herním světě jsou zasaženy šrapnely z exploze. Do algoritmu jsem také zahrnul efekty tlakové vlny. K práci jsem využil mé skoro čtyřleté zkušenosti z firmy Bohemia Interactive Simulations. Nyní mi tyto zkušenosti pomáhají v budování vlastní vize při vytváření webových her. Odkaz na práci: https://dspace.cvut.cz/handle/10467/90354
-