Detail kreativce

Zpět na galerii

datanimals s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 08182914

Kontakt:

Tomáš David

+420 724 909 424

info@datanimals.com

O profilu kreativce

Digitální marketingové strategie, PPC reklama, social ads, zbožové srovnávače, Business Intelligence, konzultace a školení. Děláme strategická rozhodnutí na základě analýz a interpretace dat. Přenechejte nám kompletní správu PPC kampaní, začněte dělat data-driven marketing nebo si nechte udělat jednorázový audit a strategii na míru a získejte náskok nad konkurencí, který si vaše firma zaslouží.

datanimals.com

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Rybná 716/24
      Praha 1 110 00
    • Kontaktní adresa:

      Charvatská 21
      Brno 612 00
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • DovezuAuto.cz

      DovezuAuto.cz, 10/2023-současnost

      Úprava a optimalizace PPC kampaní, oprava měření (GA4), návrh online marketingové strategie na sociální sítě (Facebook, Instagram).

      Úprava a optimalizace PPC kampaní, oprava měření (GA4), návrh online marketingové strategie na sociální sítě (Facebook, Instagram).

      https://www.dovezuauto.cz/
    • Travelight

      Travelight, 10/2022-současnost

      "Načasování zahájení této spolupráce pro nás nemohlo být lepší. V průběhu covid pandemie se totiž velká část nákupů přesunula do online prostředí a spousta lidí byla nucena se naučit nakupovat na internetu. V té době jsme už měli vybudované slušné pozice v online kampaních a mohli z toho těžit. V roce 2021 se nám podařilo vyrůst téměř 3x. Online marketing znásobil svou důležitost a stal se dominantním a nejdůležitějším zdrojem obratu. Konverze v jednotlivých akvizičních kanálech rostly o stovky až tisíce procent. Výsledky z prvního roku spolupráce předčily naše očekávání. Věděli jsme, že ještě důležitější a zajímavější bude srovnání v druhého roku spolupráce s prvním. Pokud něco dělá amatér a pak se do toho pustí profík, je pochopitelné, že výsledky zaznamenají několikanásobné nárůsty. Proto jsme rádi, že i v druhém meziročním srovnání vidíme nárůst desítky až nižší stovky procent." ‍David Czempka

      "Načasování zahájení této spolupráce pro nás nemohlo být lepší. V průběhu covid pandemie se totiž velká část nákupů přesunula do online prostředí a spousta lidí byla nucena se naučit nakupovat na internetu. V té době jsme už měli vybudované slušné pozice v online kampaních a mohli z toho těžit. V roce 2021 se nám podařilo vyrůst téměř 3x. Online marketing znásobil svou důležitost a stal se dominantním a nejdůležitějším zdrojem obratu. Konverze v jednotlivých akvizičních kanálech rostly o stovky až tisíce procent. Výsledky z prvního roku spolupráce předčily naše očekávání. Věděli jsme, že ještě důležitější a zajímavější bude srovnání v druhého roku spolupráce s prvním. Pokud něco dělá amatér a pak se do toho pustí profík, je pochopitelné, že výsledky zaznamenají několikanásobné nárůsty. Proto jsme rádi, že i v druhém meziročním srovnání vidíme nárůst desítky až nižší stovky procent." ‍David Czempka

      https://travelight.cz/