Detail kreativce
Kontakt:
Tomáš David
+420 724 909 424
info@datanimals.com
O profilu kreativce
Digitální marketingové strategie, PPC reklama, social ads, zbožové srovnávače, Business Intelligence, konzultace a školení. Děláme strategická rozhodnutí na základě analýz a interpretace dat. Přenechejte nám kompletní správu PPC kampaní, začněte dělat data-driven marketing nebo si nechte udělat jednorázový audit a strategii na míru a získejte náskok nad konkurencí, který si vaše firma zaslouží.
datanimals.com
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rybná 716/24
Praha 1 110 00 -
Kontaktní adresa:
Charvatská 21
Brno 612 00
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
DovezuAuto.cz
DovezuAuto.cz, 10/2023-současnost
Úprava a optimalizace PPC kampaní, oprava měření (GA4), návrh online marketingové strategie na sociální sítě (Facebook, Instagram).
-
Travelight
Travelight, 10/2022-současnost
"Načasování zahájení této spolupráce pro nás nemohlo být lepší. V průběhu covid pandemie se totiž velká část nákupů přesunula do online prostředí a spousta lidí byla nucena se naučit nakupovat na internetu. V té době jsme už měli vybudované slušné pozice v online kampaních a mohli z toho těžit. V roce 2021 se nám podařilo vyrůst téměř 3x. Online marketing znásobil svou důležitost a stal se dominantním a nejdůležitějším zdrojem obratu. Konverze v jednotlivých akvizičních kanálech rostly o stovky až tisíce procent. Výsledky z prvního roku spolupráce předčily naše očekávání. Věděli jsme, že ještě důležitější a zajímavější bude srovnání v druhého roku spolupráce s prvním. Pokud něco dělá amatér a pak se do toho pustí profík, je pochopitelné, že výsledky zaznamenají několikanásobné nárůsty. Proto jsme rádi, že i v druhém meziročním srovnání vidíme nárůst desítky až nižší stovky procent." David Czempka
"Načasování zahájení této spolupráce pro nás nemohlo být lepší. V průběhu covid pandemie se totiž velká část nákupů přesunula do online prostředí a spousta lidí byla nucena se naučit nakupovat na internetu. V té době jsme už měli vybudované slušné pozice v online kampaních a mohli z toho těžit. V roce 2021 se nám podařilo vyrůst téměř 3x. Online marketing znásobil svou důležitost a stal se dominantním a nejdůležitějším zdrojem obratu. Konverze v jednotlivých akvizičních kanálech rostly o stovky až tisíce procent. Výsledky z prvního roku spolupráce předčily naše očekávání. Věděli jsme, že ještě důležitější a zajímavější bude srovnání v druhého roku spolupráce s prvním. Pokud něco dělá amatér a pak se do toho pustí profík, je pochopitelné, že výsledky zaznamenají několikanásobné nárůsty. Proto jsme rádi, že i v druhém meziročním srovnání vidíme nárůst desítky až nižší stovky procent." David Czempka
-