Detail kreativce
THE MEDIA crew s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 06919642
Kontakt:
+420 776 878 565
lukas@themediacrew.cz
O profilu kreativce
✅ Správa a komunikace na sociálních sítích, včetně community managementu ✅ Správa online reklamních kampaní (Google Ads, Sklik, FB Ads,...) ✅ Tvorba propagačních materiálů a podkladů pro obsah (copy, grafika, foto, video) ✅ Realizace eventů, nebo částečné zajištění produkčních služeb ✅ Zprostředkování realizace kompletního brandu,
Komunikační a reklamní digitální agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Slavíčkova 827
Brno 63800 -
Kontaktní adresa:
Slavíčkova 827
Brno 63800
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
ANEX - vstup zahraničního klienta na český trh
Ideo Group LLC, 2022
Společnosti ANEX jsme pomohli se zviditelněním jejich značky na českém trhu a k navýšení prodejů jejich kočárků. ✅ Tvorba reklamních textů ✅ Úprava textů pro web ✅ Správa reklamních kampaní - Facebook, Instagram, Sklik ✅ Obsah na webu - blogové články ✅ Tvorba audiovizuálních materiálů - foto.
-
-
Fotografie
-
Fotodokumentace pro městská sportoviště
STAREZ - SPORT, a.s., 2022 - 2023
Fotodokumentace pro městskou firmu je klíčovým nástrojem pro zachycení a uchování vizuálního záznamu spojeného s provozem sportovišť, bazénů, kluzišť a sportovních akcí. Tyto fotografie slouží jako prostředek online propagace a informování, který přispívá k povědomí a zájmu veřejnosti o sportovní aktivity nabízené městskou firmou.
Fotodokumentace pro městskou firmu je klíčovým nástrojem pro zachycení a uchování vizuálního záznamu spojeného s provozem sportovišť, bazénů, kluzišť a sportovních akcí. Tyto fotografie slouží jako prostředek online propagace a informování, který přispívá k povědomí a zájmu veřejnosti o sportovní aktivity nabízené městskou firmou.
-
Fotodokumentace pro online marketing
Ideo Group LLC, 2022
Fotodokumentace je důležitým prvkem online marketingu, který posiluje značku, zvyšuje angažovanost zákazníků a přináší více konverzí. Kvalitní fotografie vedou k lepšímu vnímání značky a přispívají k budování dlouhodobých vztahů se zákazníky.
-
-
Online marketing
-
Future Farming/Farmia Food - PPC, obsah - ČR i zahraničí
Future Farming s.r.o., 2022 - 2023
Cílem spolupráce je zvýšit prodej dluhopisů a investic, sekundárně zvýšit povědomí o aquaponii a produktech aquaponického bistra. ✅ Komunikace na sociálních sítích a community management ✅ Správa PPC Kampaní (FB, Google Ads) v ČR i na zahraničních trzích (Polsko, Slovensko, Maďarsko, Dubai) ✅ Tvorba obsahu (foto, video, grafika) ✅ Datová analytika
Cílem spolupráce je zvýšit prodej dluhopisů a investic, sekundárně zvýšit povědomí o aquaponii a produktech aquaponického bistra. ✅ Komunikace na sociálních sítích a community management ✅ Správa PPC Kampaní (FB, Google Ads) v ČR i na zahraničních trzích (Polsko, Slovensko, Maďarsko, Dubai) ✅ Tvorba obsahu (foto, video, grafika) ✅ Datová analytika
-
TIC Brno - online kampaně
TIC BRNO, příspěvková organizace, 2018 - 2023
Pro TIC Brno spravujeme pravidelné i nárazové online reklamní kampaně. ✅ Gourmet Brno 2020, 2021, 2022, 2023 - Facebook, Instagram, Google Ads ✅ Brněnské podzemí 2022 - YouTube, Facebook ✅ Turistická karta Brnopas 2021, 2022, 2023 - Facebook, Instagram ✅ Brněnské Vánoce & Dárky z Brna 2020, 2021, 2022 - Facebook, Instagram ✅ TICka 2020 - Facebook
Pro TIC Brno spravujeme pravidelné i nárazové online reklamní kampaně. ✅ Gourmet Brno 2020, 2021, 2022, 2023 - Facebook, Instagram, Google Ads ✅ Brněnské podzemí 2022 - YouTube, Facebook ✅ Turistická karta Brnopas 2021, 2022, 2023 - Facebook, Instagram ✅ Brněnské Vánoce & Dárky z Brna 2020, 2021, 2022 - Facebook, Instagram ✅ TICka 2020 - Facebook
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a komunikační strategie developerského projektu Mosilana v Brně
Mosilana Brno, 2020 - 2022
Projektu Mosilana jsme vytvořili marketingovou a komunikační strategii. Podle ní jsme zajišťovali komunikaci na sociálních sítích a realizovali eventy. Cílem komplexní spolupráce bylo udržování pozitivního vnímání developerského projektu v řadách brněnské veřejnosti. ✅ správa sociálních sítí ✅ správa a obsah webových stránek ✅ realizace eventů a PR ✅ foto, video.
Projektu Mosilana jsme vytvořili marketingovou a komunikační strategii. Podle ní jsme zajišťovali komunikaci na sociálních sítích a realizovali eventy. Cílem komplexní spolupráce bylo udržování pozitivního vnímání developerského projektu v řadách brněnské veřejnosti. ✅ správa sociálních sítí ✅ správa a obsah webových stránek ✅ realizace eventů a PR ✅ foto, video.
-
Marketingová a komunikační strategie developerského projektu Nová Zbrojovka
CPI Property Group (CPIPG), 2018 - 2020
Projektu Nová Zbrojovka jsme vytvořili marketingovou a komunikační strategii. Podle ní jsme zajišťovali komunikaci na sociálních sítích a realizovali eventy. Cílem komplexní spolupráce bylo udržování pozitivního vnímání developerského projektu v řadách brněnské veřejnosti. ✅ správa sociálních sítí ✅ správa a obsah webových stránek ✅ realizace eventů a PR ✅ foto, video.
Projektu Nová Zbrojovka jsme vytvořili marketingovou a komunikační strategii. Podle ní jsme zajišťovali komunikaci na sociálních sítích a realizovali eventy. Cílem komplexní spolupráce bylo udržování pozitivního vnímání developerského projektu v řadách brněnské veřejnosti. ✅ správa sociálních sítí ✅ správa a obsah webových stránek ✅ realizace eventů a PR ✅ foto, video.
-
Marketingová strategie - Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau
Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava z.s.p.o., 2022
Strategický dokument rozvoje CCRJM se zaměřením na kongresový cestovní ruch (MICE). Dokument obsahuje základní východiska pro tvorbu Plánu rozvoje produktu, SWOT analýzu, definování cílových skupin, strategické cíle a priority, komunikační strategii a akční plán.
Strategický dokument rozvoje CCRJM se zaměřením na kongresový cestovní ruch (MICE). Dokument obsahuje základní východiska pro tvorbu Plánu rozvoje produktu, SWOT analýzu, definování cílových skupin, strategické cíle a priority, komunikační strategii a akční plán.
-