Detail kreativce
Petr Janoš
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 88171663
Kontakt:
Petr Janoš
+420607739813
petr.s.janos@gmail.com
O profilu kreativce
18 let praxe v audiovizuálních oborech, primárně jako mistr zvuku s přesahem do videomakingu a grafiky. Spoluzakladatel DEEP media studio. Zvuková postprodukce a kontaktní zvuk v DEEP media, Action Please, QQ Studio Ostrava, Dva Mluvčí. Hudební produkce v SallyWaves studio v Opavě. Za sebou stovky komerčních i nekomerčních projektů.
zvuk - postprodukce - audiovize
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Zeyerova 1426/4
Opava 74705 Moravskoslezský kraj -
Kontaktní adresa:
Zeyerova 1426/4
Opava 74705
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Produkce audiovizuálního díla
-
Zvukový/á mistr / mistryně AVD
-
Lajna
Obbod, 2017
Náběr kontaktního zvuku a zvuková postprodukce poloviny epizod seriálu prvotně vytvářeného pro internetou televizi. Na lokaci náběr zvuku v týmu dvou zvukařů. V postprodukci celkový mix, včetně přípravy a částečné výroby veškerých zvukových složek mimo hudby. Editace dialogů, sestavení backgroundů, sound design, nahrávání, edit a mix foleys.
Náběr kontaktního zvuku a zvuková postprodukce poloviny epizod seriálu prvotně vytvářeného pro internetou televizi. Na lokaci náběr zvuku v týmu dvou zvukařů. V postprodukci celkový mix, včetně přípravy a částečné výroby veškerých zvukových složek mimo hudby. Editace dialogů, sestavení backgroundů, sound design, nahrávání, edit a mix foleys.
-
Princezna zakletá v čase II.
QQ Studio Ostrava, 2022
Postprodukce ruchové složky filmu (foley). Ruchy, které byly nahrány v pražském studiu BEEP byly v tomto procesu především na drobno časově synchronizovány s obrazem, případně doplňovány na místa, vzniklá aktualizacemi ve střihu. Ruchů bylo velké množství a byly adresovány nejen hlavní postavy a davy, ale bylo adresováno i mnoho vrstev vedlejších postav a méně výrazných prvků, aby vdechly světu ve filmu ještě větší uveřitelnost a detail. Kromě samotné editace byl součástí mé práce i reconforming/přečasování nahraných materiálů při aktualizacích střihu.
Postprodukce ruchové složky filmu (foley). Ruchy, které byly nahrány v pražském studiu BEEP byly v tomto procesu především na drobno časově synchronizovány s obrazem, případně doplňovány na místa, vzniklá aktualizacemi ve střihu. Ruchů bylo velké množství a byly adresovány nejen hlavní postavy a davy, ale bylo adresováno i mnoho vrstev vedlejších postav a méně výrazných prvků, aby vdechly světu ve filmu ještě větší uveřitelnost a detail. Kromě samotné editace byl součástí mé práce i reconforming/přečasování nahraných materiálů při aktualizacích střihu.
-