Detail kreativce
Mgr. Milan Souček
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 22536779
Kontakt:
Milan Souček
milansoucek@yahoo.com
O profilu kreativce
V online marketingu pracuji již 15 let a ve správě jsem měl v rámci reklamní agentury (H1 a OMD) kampaně velkých klientů jako Komerční banka, Vodafone, Kooperativa, Equa banka, Benzina a mnoha menších klientů nejrůznějších zaměření (od řemesel, restaurací po nejrůznější e-shopy). Rychle nastavit umím také lokální minimalistické startovací kampaně s malým rozpočtem.
Marketingový specialista - online kampaně
agentura H1, agentura OMD - vedoucí PPC oddělení, manažer online kampaní v ČSOB Pojišťovně
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Bermanova 1000
Praha 19600 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Bermanova 1000
Praha 19600
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Kampaň pro restauraci U Mecenáše
Restaurace U Mecenáše, 2024 - 2025
vytvořil jsem kampaň pro restauraci U Mecenáše na Malé Straně v Praze. Cílem kampaně bylo dovést zákazníky z nejbližšího okolí, kteří hledají místo, kde se najíst. Cílovou skupinou byli cizinci, kampaň je nastavena v angličtině a němčině, cílí na mobilní telefony, protože jiné zařízení turisté nevyužívají.
vytvořil jsem kampaň pro restauraci U Mecenáše na Malé Straně v Praze. Cílem kampaně bylo dovést zákazníky z nejbližšího okolí, kteří hledají místo, kde se najíst. Cílovou skupinou byli cizinci, kampaň je nastavena v angličtině a němčině, cílí na mobilní telefony, protože jiné zařízení turisté nevyužívají.
-
Kampaň pro Národní ústav duševního zdraví, projekt Parafilik a Bridge
Národní ústav duševního zdraví, 2023 - 2025
Připravil jsem kampaň pro projekty Parafilik a Bridge pro Národní ústav duševního zdraví. Cíle bylo přivést na stránky projektu uživatele, kteří vyhledávají ilegální obsah, související se sexuálním zneužíváním nezletilých, a nabídnout jim lékařskou pomoc. Projekt slouží jako prevence kriminality. Všechna klíčová slova potřebovala speciální povolení. Dále pak jsem vytvořil kampaň, která by dovedla na stránky projektu uživatele z komunity LGBT+, kteří si nevědí rady se svou sexualitou a nabídnout jim pomoc. Obě kampaně přivedly víc uživatelů než v jiných evropských zemích (jednalo se o mezinárodní projekt), protože jsem používal přidávání reálných vyhledávacích dotazů a nespoléhal jsem jen na přidělená klíčová slova.
Připravil jsem kampaň pro projekty Parafilik a Bridge pro Národní ústav duševního zdraví. Cíle bylo přivést na stránky projektu uživatele, kteří vyhledávají ilegální obsah, související se sexuálním zneužíváním nezletilých, a nabídnout jim lékařskou pomoc. Projekt slouží jako prevence kriminality. Všechna klíčová slova potřebovala speciální povolení. Dále pak jsem vytvořil kampaň, která by dovedla na stránky projektu uživatele z komunity LGBT+, kteří si nevědí rady se svou sexualitou a nabídnout jim pomoc. Obě kampaně přivedly víc uživatelů než v jiných evropských zemích (jednalo se o mezinárodní projekt), protože jsem používal přidávání reálných vyhledávacích dotazů a nespoléhal jsem jen na přidělená klíčová slova.
-