Detail kreativce

Zpět na galerii

Little Tudio s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 21058041

Kontakt:

Jan Vejtasa

+420 735 894 649

jan@tudio.cz

O profilu kreativce

Jsme tým tvůrců, průvodců a inovátorů. Pomůžeme vám komunikovat relevantní informace správným směrem – navrhujeme cílené strategie, budujeme autentický branding a tvoříme funkční weby. Little Tudio s.r.o. je dceřinná společnost Tudio, družstvo, soustředící se na jiné typy zakázek (marketing, grafický design, brand). Obě společnosti jsou zaštítěné identitou Tudio, včetně stejné webové prezentace.

Little Tudio s.r.o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Římov 129
      Římov 67522 Kraj Vysočina
    • Kontaktní adresa:

      Římov 129
      Římov 67522
      Kraj Vysočina

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Marketingový výzkum pro Stomatologickou praxi doktora Ilka

      Stomatologická praxe doktora ILKA s.r.o., září 2024

      Obrázek reference

      Ordinaci jsme pomohli lépe pochopit potřeby její cílové skupiny, co ji motivuje a odrazuje. Díky rozhovorům s pacienty, dotazníkům a analýze dat aktuálních komunikačních kanálů jsme dobře zmapovali, co cílovou skupinu motivuje i odrazuje. Na základě těchto potřeb jsme vypracovali přehled komunikačních kanálů a vhodnou komunikační strategii, se kterou má ordinace největší šanci svoji cílovou skupinu oslovit.

      Ordinaci jsme pomohli lépe pochopit potřeby její cílové skupiny, co ji motivuje a odrazuje. Díky rozhovorům s pacienty, dotazníkům a analýze dat aktuálních komunikačních kanálů jsme dobře zmapovali, co cílovou skupinu motivuje i odrazuje. Na základě těchto potřeb jsme vypracovali přehled komunikačních kanálů a vhodnou komunikační strategii, se kterou má ordinace největší šanci svoji cílovou skupinu oslovit.

      https://doktorilko.cz/
    • Analýza potřeb cílové skupiny pro Filmanu

      Filmana Studio s.r.o., srpen 2024

      Obrázek reference

      Streamovací platformě Filmana jsme pomohli lépe přemýšlet nad potřebami její cílové skupiny. Dosavadní měření komunikačních aktivit jsme doplnili i o kvalitativní data. Domněnky o tom, jak službu uživatelé vnímají, jsme si ověřili skrze marketingovou minikampaň. Filmanu jsme naučili vnímat potřeby svého publika, aby se mohla vědoměji a informovaněji rozhodovat o svém rozvoji.

      Streamovací platformě Filmana jsme pomohli lépe přemýšlet nad potřebami její cílové skupiny. Dosavadní měření komunikačních aktivit jsme doplnili i o kvalitativní data. Domněnky o tom, jak službu uživatelé vnímají, jsme si ověřili skrze marketingovou minikampaň. Filmanu jsme naučili vnímat potřeby svého publika, aby se mohla vědoměji a informovaněji rozhodovat o svém rozvoji.

      https://filmana.cz/cs
  • Grafický design / branding

    • Branding pro spolek Mladí praktici

      Mladí praktici z.s., 2022

      Obrázek reference

      Pro spolek Mladí praktici jsme kompletně přepracovali brandovou identitu, kterou jsme stylově sladili s novým webem a členským portálem. Definovali jsme barevnost na základě asociací s lékařským vybavením a přepracovali logo tak, aby reflektovalo hodnoty a cíle spolku. Dále jsme navrhli podobu různých typů tiskovin, od plakátů po materiály pro sociální sítě.

      Pro spolek Mladí praktici jsme kompletně přepracovali brandovou identitu, kterou jsme stylově sladili s novým webem a členským portálem. Definovali jsme barevnost na základě asociací s lékařským vybavením a přepracovali logo tak, aby reflektovalo hodnoty a cíle spolku. Dále jsme navrhli podobu různých typů tiskovin, od plakátů po materiály pro sociální sítě.

      https://mladipraktici.cz/
    • Web a rebrand pro Křesťanskou misijní společnost

      Křesťanská misijní společnost, 2023

      Obrázek reference

      V rámci redesignu webu Křesťanské misijní společnosti jsme se zamysleli nad brandem a jakým způsobem společnost komunikuje se svojí cílovou skupinou. V novém návrhu jsme se snažili reflektovat snahu oslovovat mladší demografické skupiny. Tyto skupiny jsme se také více snažili oslovit převedením tištěné formy časopisu na digitální, včetně audio verze článků.

      V rámci redesignu webu Křesťanské misijní společnosti jsme se zamysleli nad brandem a jakým způsobem společnost komunikuje se svojí cílovou skupinou. V novém návrhu jsme se snažili reflektovat snahu oslovovat mladší demografické skupiny. Tyto skupiny jsme se také více snažili oslovit převedením tištěné formy časopisu na digitální, včetně audio verze článků.

      https://kmspraha.cz/
  • Design služeb

    • Digitální systém pro správu postgraduálního vzdělávání pro IPVZ

      Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví, 2023 - 2024

      Obrázek reference

      Z analýzy provedené IPVZ a MZČR vzešla potřeba digitalizovat a optimalizovat systém pro správu postgraduálního vzdělávání zdravotníků. Navrhli jsme strukturu a moduly systému, které jsme pak testovali s různými skupinami, od školenců přes nemocnice až pracovníky státní správy. Výsledný prototyp webové aplikace by měl automatizovat procesy, zlepšovat rychlost, přehlednost a kvalitu vzdělávání zdravotníků v ČR.

      Z analýzy provedené IPVZ a MZČR vzešla potřeba digitalizovat a optimalizovat systém pro správu postgraduálního vzdělávání zdravotníků. Navrhli jsme strukturu a moduly systému, které jsme pak testovali s různými skupinami, od školenců přes nemocnice až pracovníky státní správy. Výsledný prototyp webové aplikace by měl automatizovat procesy, zlepšovat rychlost, přehlednost a kvalitu vzdělávání zdravotníků v ČR.

    • Web a interní správní systém pro Společnost všeobecného lékařství

      Česká lékařská společnost Jana Evangelisty Purkyně, z.s., 2023 - 2024

      Obrázek reference

      Společnosti všeobecného vzdělávání jsme navrhli nový web nejen z grafické stránky, ale především co se týče funkcí a propagace oboru. Zpřehlednili jsme přístup k doporučeným postupům, zoptimalizovali procesy předávání důležitých informací o akcích, léčivech i vyhlášek lékařům. Zároveň jsme SVL poskytli nástroj zjednodušující interní procesy společnosti pro správu členské základny.

      Společnosti všeobecného vzdělávání jsme navrhli nový web nejen z grafické stránky, ale především co se týče funkcí a propagace oboru. Zpřehlednili jsme přístup k doporučeným postupům, zoptimalizovali procesy předávání důležitých informací o akcích, léčivech i vyhlášek lékařům. Zároveň jsme SVL poskytli nástroj zjednodušující interní procesy společnosti pro správu členské základny.

      https://www.svl.cz/