Detail kreativce
Monika Pospíšilová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 06620264
Kontakt:
Monika Pospíšilová
+420721358306
marketing@monikapospisilova.cz
O profilu kreativce
Pomáhám značkám vyniknout. Navrhuji, jak má značka mluvit, jak vypadá její vizuální identita, a hledám způsoby, jak její příběh komunikovat tak, aby zaujal a oslovil ty správné lidi. Specializuji se na branding, správu sociálních sítí a tvorbu obsahu, který je nejen kreativní, ale také funkční. Společně můžeme vytvořit strategii, silné claimy, nebo netypická řešení, která vaši značku posunou dál
Holka, pro kterou jsou značky vášeň
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Železné 239
Železné 66601 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Železné 239
Železné 66601
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Bydlení Hořovice
Bydlení Hořovice, Jaro 2024
Pro skupinu Bagger jsem navrhla branding, který přesně sedí na jejich hodnoty a ambice. Na tenhle základ jsem pak postavila komunikační strategii pro developerský projekt Bydlení Hořovice. Cílem bylo zaujmout cílovky, ukázat moderní bydlení v Hořovicích jako ideální místo k životu a vybudovat projekt, který si lidi zapamatují – ať už na webu, sociálních sítích, nebo v terénu.
Pro skupinu Bagger jsem navrhla branding, který přesně sedí na jejich hodnoty a ambice. Na tenhle základ jsem pak postavila komunikační strategii pro developerský projekt Bydlení Hořovice. Cílem bylo zaujmout cílovky, ukázat moderní bydlení v Hořovicích jako ideální místo k životu a vybudovat projekt, který si lidi zapamatují – ať už na webu, sociálních sítích, nebo v terénu.
-
Wedding point
Wedding point, Léto 2025
Pro Wedding Pointu jsem se zaměřila vyspecifikovat jejich jedinečné hodnoty a objevit nové příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu. Analyzovala jsem potřeby a očekávání snoubenců a hledala způsoby, jak jim nabídnout něco navíc – od unikátních služeb po inovativní přístupy ke svatebnímu plánování. Výsledkem mé práce byly konkrétní návrhy a strategie, které pomohly Wedding Pointu vymezit se na trhu, přilákat nové klienty a posunout jejich služby na vyšší úroveň.
Pro Wedding Pointu jsem se zaměřila vyspecifikovat jejich jedinečné hodnoty a objevit nové příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu. Analyzovala jsem potřeby a očekávání snoubenců a hledala způsoby, jak jim nabídnout něco navíc – od unikátních služeb po inovativní přístupy ke svatebnímu plánování. Výsledkem mé práce byly konkrétní návrhy a strategie, které pomohly Wedding Pointu vymezit se na trhu, přilákat nové klienty a posunout jejich služby na vyšší úroveň.
-
-
Marketingové strategie
-
Žeru outdoor
Outdoor Concept, Jaro 2024
Postavila jsem kreativní koncept HR kampaně šité na míru lidem, co milují pohyb a přírodu. Klient si z několika kreativních konceptů zvolil silný ústřední nápad, který se rozpracoval do detailní komunikační strategie. Návrhy pro sociální sítě vystihly energii a vášeň outdoorového životního stylu. Cíl? Najít parťáky, kteří jedou na stejné vlně a chtějí být součástí akčního týmu.
Postavila jsem kreativní koncept HR kampaně šité na míru lidem, co milují pohyb a přírodu. Klient si z několika kreativních konceptů zvolil silný ústřední nápad, který se rozpracoval do detailní komunikační strategie. Návrhy pro sociální sítě vystihly energii a vášeň outdoorového životního stylu. Cíl? Najít parťáky, kteří jedou na stejné vlně a chtějí být součástí akčního týmu.
-
Montessori Ostrava
Montessori Ostrava, Zima 2025
Pomáhám Montessori Ostrava budovat silnou a autentickou značku, která reflektuje jejich hodnoty – svobodu, respekt a individualitu. Soustředím se na tvorbu obsahu, který oslovuje rodiče a představuje přínosy Montessori vzdělávání. Pracuji na strategii i vizuálním stylu, který podporuje jejich vizi moderního vzdělávání.
Pomáhám Montessori Ostrava budovat silnou a autentickou značku, která reflektuje jejich hodnoty – svobodu, respekt a individualitu. Soustředím se na tvorbu obsahu, který oslovuje rodiče a představuje přínosy Montessori vzdělávání. Pracuji na strategii i vizuálním stylu, který podporuje jejich vizi moderního vzdělávání.
-
-
Online marketing
-
Roztočím to v Brush
Brush, léto 2024
Vytvořila jsem kompletní komunikační koncept HR kampaně pro plzeňský Brush s jasným cílem – zaujmout nové talenty a ukázat firmu jako moderního zaměstnavatele s vizí a možnostmi růstu. Kampaň stavěla na energii, pohybu a inovacích, které jsou esencí Brush, a propojila je s dynamickou komunikací, která zaujala.
Vytvořila jsem kompletní komunikační koncept HR kampaně pro plzeňský Brush s jasným cílem – zaujmout nové talenty a ukázat firmu jako moderního zaměstnavatele s vizí a možnostmi růstu. Kampaň stavěla na energii, pohybu a inovacích, které jsou esencí Brush, a propojila je s dynamickou komunikací, která zaujala.
-
Mr. Crypto
Mr. Crypto, Léto 2024
Návrh kompletní brand strategie pro ambiciózní krypto projekt. Vytvořila jsem ucelenou brand strategii zahrnující positioning, tone of voice a celkový vibe značky, které přesně odpovídají cílové skupině. Součástí projektu bylo i navržení webu – od struktury po copy, které zjednodušuje komplexní svět kryptoměn, komunikuje srozumitelně, jasně a s důrazem na vizuální i obsahovou atraktivitu. Výsledkem je silná značka s pevnou pozicí na kryptoscéně.
Návrh kompletní brand strategie pro ambiciózní krypto projekt. Vytvořila jsem ucelenou brand strategii zahrnující positioning, tone of voice a celkový vibe značky, které přesně odpovídají cílové skupině. Součástí projektu bylo i navržení webu – od struktury po copy, které zjednodušuje komplexní svět kryptoměn, komunikuje srozumitelně, jasně a s důrazem na vizuální i obsahovou atraktivitu. Výsledkem je silná značka s pevnou pozicí na kryptoscéně.
-