Detail kreativce
Josef Ciglanský
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07667922
Kontakt:
+420776552386
pepa.ciglansky@gmail.com
O profilu kreativce
Marketingová strategie značky. - Sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-Tok a Youtube. - Influencer Marketing - TV, Radio, Print, Spotify, - Partnerstvi - Sponzoring - CSR - Redesign webových stránek - Produktové stránky, landing pages, SEO - Realizace marketingových kampaní nových produktů (realizace videí, fotografií, PR, sociální sítě, online) - Email marketing - automatizace, up
Marketing, social media marketing influencers
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Šluknovská 312
Praha 19000 -
Kontaktní adresa:
Šluknovská 312
Praha 19000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie CAR4WAY 2021 - 2024
CAR4WAY a.s., 3/2021 - 6/2021
Tvorba marketingové strategie pro značku CAR4WAY a pro jednotlivé produkty carsharing, autopůjčovna a operativní leasing. Určení cílových skupin, Konkurentů. Nastavení vhodného media mixu. SWOT analýza + analýza trhu.
-
Marketingové strategie značky
Previo, 3/2019 - 6/2019
Příprava marketingové strategie pro produkty Hotelového systému a aplikace pro hosty MyAlfred. Určení strategie pro trhy CZ, SK, POL. Pro roky 2019 -2021
-
Social media strategie
CzechTourism, 2/2017 - 5/2017
Tvorba marketingové strategie pro sociální sítě agentury CzechTourism a HQ strategie pro všechny zahraniční zastoupení. Vhodné sociální sítě, změna zaměření na nově vznikající síť Instagram. Spolupráce s influencery od individuální po hromadné spolupráce. Guidelines, kterých se museli držet pobočky napříč světadíly.
Tvorba marketingové strategie pro sociální sítě agentury CzechTourism a HQ strategie pro všechny zahraniční zastoupení. Vhodné sociální sítě, změna zaměření na nově vznikající síť Instagram. Spolupráce s influencery od individuální po hromadné spolupráce. Guidelines, kterých se museli držet pobočky napříč světadíly.
-
Tvorba marketingové strategie investičního fondu
Bohemia Investiční fond SICAV a.s., 9/2023 - 1/2024
Tvorba marketingové strategie pro značku BIF. Určení cílových skupin, Konkurentů. Nastavení vhodného media mixu. SWOT analýza + analýza trhu. PR strategie pro launch nového investičního fondu.
-
-
Online marketing
-
Placená reklama na Meta pro kampaň Jarní prázdniny
Visit Jizerky, 2/2023 - 3/2023
Správa placené reklamy na platformách Meta - Facebook, Instagram Tvorba reklamních sestav Rozložení přiděleného budgetu Tvorba kreativ (vizuály, copy) Vyhodnocení kampaní
-
Správa Facebookového profilu
Svaz léčebných lázní České republiky, 12/2021 - 1/2024
Tvorba ročních plánu Content plány pro jednotlivé kvartály Tvorba obsahu na sociální síť Facebook (obrázky, videa, copy) Zvyšování follower báze. Reportování výsledků na měsíční bázi.
-
Vytvoření a práva webových stránek letosnilazne.cz
Svaz léčebných lázní České republiky, 9/2022 - 1/2023
Zajištění zhotovení webové prezentace zaměřené na lázeňskou péči pro děti na doméně letosnilazne.cz Kompletní realizace od Analýzy klíčových slov, dotazníkového šetření až po copywritng. Zajištění dodavatelů na grafický návrh.
-
Zajištění spolupráce s influencery
Liberecký kraj, 1/2019 - 12/2022
Zajištění celoroční spolupráce s influencery prostřednictvím instatripů. Zaměření propagace. Stanovení cíle kampaně. Výběr a zasmluvnění vhodných influencerů. Vyjednávání konkrétních podmínek s influencery. Tvorba itineráře, koordinace partnerů, kontrola plnění na místě. Tvorba reportu jednotlivých instatripů. Zodpovědnost za hladký průběh spolupráce a takoverů instagramových účtů objednatele.
Zajištění celoroční spolupráce s influencery prostřednictvím instatripů. Zaměření propagace. Stanovení cíle kampaně. Výběr a zasmluvnění vhodných influencerů. Vyjednávání konkrétních podmínek s influencery. Tvorba itineráře, koordinace partnerů, kontrola plnění na místě. Tvorba reportu jednotlivých instatripů. Zodpovědnost za hladký průběh spolupráce a takoverů instagramových účtů objednatele.
-