Detail kreativce
Miroslav Kokta
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 74098616
Kontakt:
+420 778 004 030
kokta.mir@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem digitální žoldák, business konzultant a stratég. Pomohu vám vybojovat bitvy na poli online marketingu. Jsem autorem vítězného projektu za nejlepší marketingovou komunikaci VCCR 2023. Zajistím strategii i realizaci marketingových kampaní včetně tvorby foto/video obsahu, správy ppc kampaní, tvorby webů / e-shopu na no–code platformě a dalších výzev...
Online marketing / strategie | Digital media
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Mariánská 1100
Varnsdorf 40747 -
Kontaktní adresa:
Mariánská 1100
Varnsdorf 40747
Ústecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
UX design
-
Koncepce UX pro cílové stránky ppc kampaní
RP CLINIC s.r.o,, 2023
Příprava kompletní dopadové stránky pro tematické kampaně zaměřené na prodej služeb kliniky estetické medicíny. Funkční bloky a flow včetně submission strategie.
Příprava kompletní dopadové stránky pro tematické kampaně zaměřené na prodej služeb kliniky estetické medicíny. Funkční bloky a flow včetně submission strategie.
-
Pitch UX designu pro web Hrebenovka.com
České Švýcarsko o.p.s., 2023
Konceptualizace UX designu pro web produktu cestovního ruchu – Hřebenovka.com. Od framů k uživatelskému průzkumu a UX testování. Nasazení analytických nástrojů, revize heatmap a uživatelského flow, až po úpravy funkčního designu webu s cílem lepšího pohybu návštěvníků a delšího engagementu. Za první měsíc správy se doba retence zvýšila o 126%, bez nutnosti generování nového obsahu.
Konceptualizace UX designu pro web produktu cestovního ruchu – Hřebenovka.com. Od framů k uživatelskému průzkumu a UX testování. Nasazení analytických nástrojů, revize heatmap a uživatelského flow, až po úpravy funkčního designu webu s cílem lepšího pohybu návštěvníků a delšího engagementu. Za první měsíc správy se doba retence zvýšila o 126%, bez nutnosti generování nového obsahu.
-
-
Online marketing
-
Landing pages pro PPC kampaň zaměřenou na prodej procedur
RP INVEST a.s., 2023
Kompletní zajištění cílových stránek pro proklikovou kampaň na služby týkající se estetické medicíny. Tvorba webdesignu, infografik, layoutu, api spojení s mailovým klientem – zajištění funkční stránky s objednávkovými formuláři na klíč – např. https://www.rpclinic.cz/procedury/vyzivove-poradenstvi
Kompletní zajištění cílových stránek pro proklikovou kampaň na služby týkající se estetické medicíny. Tvorba webdesignu, infografik, layoutu, api spojení s mailovým klientem – zajištění funkční stránky s objednávkovými formuláři na klíč – např. https://www.rpclinic.cz/procedury/vyzivove-poradenstvi
-
Online brand–awareness kampaň na podporu produktu "Hřebenovka"
Ústecký kraj, 2023
Online brandová kampaň při spuštění nového produktu – dálkové zážitkové pěší trasy "Hřebenovka" v Českém Švýcarsku. Součást marketingové strategie destinace. Cílem bylo zvýšit traffic na webu hrebenovka.com, což se podařilo a za první měsíc vidělo web 52k lidí. V rámci ppc kampaní se o Hřebenovce dozvědělo 2,2 milionu lidí na platformách Seznamu, 0,8mio přes Ads a dalších 1,2mio na sociálních sítích.
Online brandová kampaň při spuštění nového produktu – dálkové zážitkové pěší trasy "Hřebenovka" v Českém Švýcarsku. Součást marketingové strategie destinace. Cílem bylo zvýšit traffic na webu hrebenovka.com, což se podařilo a za první měsíc vidělo web 52k lidí. V rámci ppc kampaní se o Hřebenovce dozvědělo 2,2 milionu lidí na platformách Seznamu, 0,8mio přes Ads a dalších 1,2mio na sociálních sítích.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a PR strategie – destinace České Švýcarsko
České Švýcarsko o.p.s., 2020-2021
Kompletní tvorba strategie a nastavení procesů online marketingu pro destinační společnost. Vytvoření systému metrik, nastavení a sledování KPI, strategie pro sociální sítě, PR – online i offline média, cílení, revize kanálů, obsahové i publikační plány.
-
Restart marketingu RP CLINIC
RP CLINIC s.r.o., 2023
Spolupráce na revizi a nastavení marketingové strategie pro špičkovou kliniku estetické a dentální medicíny v centru Prahy. Návrh a realizace marketingových procesů.
Spolupráce na revizi a nastavení marketingové strategie pro špičkovou kliniku estetické a dentální medicíny v centru Prahy. Návrh a realizace marketingových procesů.
-
-
Webdesign
-
Webdesign pro stránky projektu Hřebenovka
České Švýcarsko o.p.s., 2023
Vytvoření webdesignu na zelené louce bez existence grafického manuálu, barev nebo fontů. Standardní proces od konzultace s klientem, přes hrubé návrhy WF až po realizaci,
Vytvoření webdesignu na zelené louce bez existence grafického manuálu, barev nebo fontů. Standardní proces od konzultace s klientem, přes hrubé návrhy WF až po realizaci,
-
Webdesign rozcestníkové stránky pro návštěvníky kampaňové stránky
RP MEDICA s.r.o., 2023
Jednoduchý, minimalistický, funkční ... takový je webdesign stránky pro návštěvníky kampaňové stránky.
Jednoduchý, minimalistický, funkční ... takový je webdesign stránky pro návštěvníky kampaňové stránky.
-