Detail kreativce
Lukáš Koula
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 05433835
Kontakt:
Lukáš Koula
+420605907866
lukas.koula@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem Lukáš Koula, marketér, fotograf a certifikovaný Google Partner a Shoptet specialista. Pomáhám malým podnikatelům a středním firmám růst v digitálním světě – od nastavení reklam, tvorby obsahu pro weby a sociální sítě až po správu a tvorbu e-shopů na Shoptetu. Společně maximalizujeme váš růst a zviditelníme vaši značku efektivně a prakticky.
Digitální marketér | Shoptet specialista
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Selska 612
Liberec 46001 -
Kontaktní adresa:
Mlýnská 602
Liberec 46001
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Liberecký kraj
- Hlavní město Praha
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
JOY Šperky – Vánoční kampaň
www.joy-sperky.cz, 11-12/2023
Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období, konkrétně v listopadu a prosinci, a to při zachování nízkých a efektivních investic do reklamy. Strategie a realizace PPC reklama: Hlavní strategií byla PPC reklama, která generovala návštěvnost webu a prodeje. Byly vytvořeny inovativní kampaně zaměřené na klíčová slova spojená s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Na podporu Vánoční kampaně byly nasazeny nové bannery s atraktivními motivy a produktovými fotografiemi, aby přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Společné konzultace vedly k vytvoření plánu nabídeka akcí, které podpořily zájem zákazníků a vytvořily pocit exkluzivity. Reklama na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku, cílená na milovníky šperků a dárků, s vánočními motivy a nabídkami pro motivaci ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto aktivitám se podařilo dosáhnout zvýšení objednávek o 108 % oproti předchozímu roku. Efektivní využití PPC reklamy, nové bannery, konzultace a reklama na Facebooku společně vedly k úspěšnému Vánočnímu období, které potvrdilo účinnost těchto marketingových strategií.
Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období, konkrétně v listopadu a prosinci, a to při zachování nízkých a efektivních investic do reklamy. Strategie a realizace PPC reklama: Hlavní strategií byla PPC reklama, která generovala návštěvnost webu a prodeje. Byly vytvořeny inovativní kampaně zaměřené na klíčová slova spojená s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Na podporu Vánoční kampaně byly nasazeny nové bannery s atraktivními motivy a produktovými fotografiemi, aby přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Společné konzultace vedly k vytvoření plánu nabídeka akcí, které podpořily zájem zákazníků a vytvořily pocit exkluzivity. Reklama na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku, cílená na milovníky šperků a dárků, s vánočními motivy a nabídkami pro motivaci ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto aktivitám se podařilo dosáhnout zvýšení objednávek o 108 % oproti předchozímu roku. Efektivní využití PPC reklamy, nové bannery, konzultace a reklama na Facebooku společně vedly k úspěšnému Vánočnímu období, které potvrdilo účinnost těchto marketingových strategií.
-
Správa PPC reklam pro Titan Reality
www.mojenemovitostumore.cz, 2022-2023
Spolupráce s klientem zahrnovala implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako klíčových nástrojů pro dosažení cílů. Zde jsou klíčové kroky, které jsme podnikli: PPC reklama Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně, zaměřené na klíčová slova a cílové skupiny. Pravidelně jsme monitorovali výkonnost kampaní a prováděli optimalizace pro maximalizaci návštěvnosti a konverzí. Instagram Založili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci. Navrhli jsme obsahovou strategii, která vyzdvihovala klíčové výhody nemovitostí u moře. Publikovali jsme kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních příspěvky a tipů. Sledovali jsme výkonnost příspěvky a interakci, abychom zlepšili zapojení a dosah. Výsledky Zvýšení návštěvnosti webu: Návštěvnost webu „Moje nemovitost u moře“ se zvýšila o více než 100 % oproti předchozímu roku. Přínos PPC reklamy: PPC kampaně přitahovaly relevantní zájemce a vedly ke zvýšení prodejů nemovitostí. Optimalizace Instagramu: Rozšířili jsme povědomí o klientovi, oslovili cílovou skupinu a vytvořili komunitu s podobnými zájmy. Závěr Naše marketingové aktivity vedly k výraznému zlepšení povědomí o značce, návštěvnosti webu a podpořily prodej nemovitostí u moře. Pravidelná optimalizace a sledování výsledků nám umožnily neustále zlepšovat strategie a dosahovat lepších výsledků.
Spolupráce s klientem zahrnovala implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako klíčových nástrojů pro dosažení cílů. Zde jsou klíčové kroky, které jsme podnikli: PPC reklama Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně, zaměřené na klíčová slova a cílové skupiny. Pravidelně jsme monitorovali výkonnost kampaní a prováděli optimalizace pro maximalizaci návštěvnosti a konverzí. Instagram Založili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci. Navrhli jsme obsahovou strategii, která vyzdvihovala klíčové výhody nemovitostí u moře. Publikovali jsme kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních příspěvky a tipů. Sledovali jsme výkonnost příspěvky a interakci, abychom zlepšili zapojení a dosah. Výsledky Zvýšení návštěvnosti webu: Návštěvnost webu „Moje nemovitost u moře“ se zvýšila o více než 100 % oproti předchozímu roku. Přínos PPC reklamy: PPC kampaně přitahovaly relevantní zájemce a vedly ke zvýšení prodejů nemovitostí. Optimalizace Instagramu: Rozšířili jsme povědomí o klientovi, oslovili cílovou skupinu a vytvořili komunitu s podobnými zájmy. Závěr Naše marketingové aktivity vedly k výraznému zlepšení povědomí o značce, návštěvnosti webu a podpořily prodej nemovitostí u moře. Pravidelná optimalizace a sledování výsledků nám umožnily neustále zlepšovat strategie a dosahovat lepších výsledků.
-
TEXO
www.texo.cz, 2023
Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo nastavit nový obchod v systému Shoptet, získat první zákazníky a zlepšit konverzní míru. Ve spolupráci s klientem jsem byl pověřen nastavením PPC reklamních kampaní a implementací různých systémů, včetně přihlášení do zákaznické sekce pomocí Facebooku a Google, SEO optimalizace, nastavení bannerů od grafika, Facebook pixelu a Google Analytics 4. Strategie a realizace: PPC reklamní kampaně: Provedl jsem komplexní výzkum klíčových slov a vytvořil efektivní reklamní skupiny s relevantními klíčovými slovy. Nastavil jsem PPC reklamy na různých platformách, včetně Google Ads a Facebook Ads, s důrazem na relevantní cílování a dobře napsané reklamní texty. Monitoroval a optimalizoval jsem kampaně na základě údajů o výkonnosti, aby se dosáhlo maximálního ROI. Přihlášení pomocí Facebooku a Google: Propojil jsem zákaznickou sekci obchodu s Facebookem a Googlem, umožňující zákazníkům jednoduché a rychlé přihlášení. Produktová prezentace: Spolupracoval jsem s týmem na vytváření popisů produktů, které byly informativní, lákavé a optimalizované pro vyhledávače (SEO). Přidával jsem produkty do systému obchodu a zajišťoval správné kategorizace a tagování pro usnadnění procházení a vyhledávání zákazníků. Nastavení bannerů: Implementoval jsem různé bannery na webové stránce, které byly vizuálně atraktivní a upoutávaly pozornost návštěvníků. Testoval jsem různé varianty bannerů a optimalizoval jejich umístění pro zvýšení konverzí. Propojení systémů a analýza dat: Nastavil jsem Facebook pixel a Google Analytics 4 a další systémy jako zbožové srovnávače pro sledování a analýzu návštěvnosti, chování uživatelů a efektivity reklamních kampaní. Závěr Nastavení PPC reklam a systémů pro zákaznickou sekci, produktovou prezentaci a analýzu dat byl klíčový faktor pro zlepšení online výkonnosti TEXO shopu. Díky komplexní strategii a pečlivému sledování výkonnosti kampaní se podařilo zvýšit návštěvnost, zlepšit konverzní míru a efektivně analyzovat data pro další optimalizaci. Spolupráce s Facebookem, Googlem a dalšími systémy přinesla zákazníkům pohodlnou možnost přihlášení a získávání personalizovaných nabídek.
Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo nastavit nový obchod v systému Shoptet, získat první zákazníky a zlepšit konverzní míru. Ve spolupráci s klientem jsem byl pověřen nastavením PPC reklamních kampaní a implementací různých systémů, včetně přihlášení do zákaznické sekce pomocí Facebooku a Google, SEO optimalizace, nastavení bannerů od grafika, Facebook pixelu a Google Analytics 4. Strategie a realizace: PPC reklamní kampaně: Provedl jsem komplexní výzkum klíčových slov a vytvořil efektivní reklamní skupiny s relevantními klíčovými slovy. Nastavil jsem PPC reklamy na různých platformách, včetně Google Ads a Facebook Ads, s důrazem na relevantní cílování a dobře napsané reklamní texty. Monitoroval a optimalizoval jsem kampaně na základě údajů o výkonnosti, aby se dosáhlo maximálního ROI. Přihlášení pomocí Facebooku a Google: Propojil jsem zákaznickou sekci obchodu s Facebookem a Googlem, umožňující zákazníkům jednoduché a rychlé přihlášení. Produktová prezentace: Spolupracoval jsem s týmem na vytváření popisů produktů, které byly informativní, lákavé a optimalizované pro vyhledávače (SEO). Přidával jsem produkty do systému obchodu a zajišťoval správné kategorizace a tagování pro usnadnění procházení a vyhledávání zákazníků. Nastavení bannerů: Implementoval jsem různé bannery na webové stránce, které byly vizuálně atraktivní a upoutávaly pozornost návštěvníků. Testoval jsem různé varianty bannerů a optimalizoval jejich umístění pro zvýšení konverzí. Propojení systémů a analýza dat: Nastavil jsem Facebook pixel a Google Analytics 4 a další systémy jako zbožové srovnávače pro sledování a analýzu návštěvnosti, chování uživatelů a efektivity reklamních kampaní. Závěr Nastavení PPC reklam a systémů pro zákaznickou sekci, produktovou prezentaci a analýzu dat byl klíčový faktor pro zlepšení online výkonnosti TEXO shopu. Díky komplexní strategii a pečlivému sledování výkonnosti kampaní se podařilo zvýšit návštěvnost, zlepšit konverzní míru a efektivně analyzovat data pro další optimalizaci. Spolupráce s Facebookem, Googlem a dalšími systémy přinesla zákazníkům pohodlnou možnost přihlášení a získávání personalizovaných nabídek.
-
-
Fotografie
-
Mirčina mýdla - focení mýdel
Miroslava Priščáková, 2023
Pro e-shop mircinamydla.cz jsme realizovali focení mýdel, aby jejich prezentace byla co nejatraktivnější. Zaměřili jsme se na detaily, textury a přírodní ingredience, aby vynikla kvalita produktů a podpořili jsme tak jejich prodejnost. Také jsme realizovali nový e-shop na platformě Shoptet, který poskytuje moderní a přehledný prostor pro nákup.
Pro e-shop mircinamydla.cz jsme realizovali focení mýdel, aby jejich prezentace byla co nejatraktivnější. Zaměřili jsme se na detaily, textury a přírodní ingredience, aby vynikla kvalita produktů a podpořili jsme tak jejich prodejnost. Také jsme realizovali nový e-shop na platformě Shoptet, který poskytuje moderní a přehledný prostor pro nákup.
-
Sparta Camp
2Score, 2020
Sportovní akce zaměřená na dětský kemp přinesla skvělou příležitost zachytit mladé sportovce v jejich přirozeném prostředí, kde si užívali tréninkové aktivity a společně se učili novým dovednostem. Mým hlavním úkolem bylo zachytit děti při tréninku – jejich energii, nadšení, odhodlání a každodenní pokroky. Fotografování nebylo jen o zachycení momentek, ale o předání emocí, které děti při sportování zažívaly. Od širokých úsměvů po první úspěšné pokusy až po soustředění během náročnějších cviků, každá fotografie vypráví příběh jejich radosti a touhy po zlepšení. Fotografie přibližují atmosféru kempu, radost dětí z pohybu, jejich vzájemnou podporu a také odhodlání zdokonalovat se v každém tréninku. Snažil jsem se zdůraznit autentičnost okamžiků, aby si diváci mohli představit tu krásnou energii, která panovala po celou dobu kempu. Portfolio s fotkami z této akce naleznete na přiloženém odkazu.
Sportovní akce zaměřená na dětský kemp přinesla skvělou příležitost zachytit mladé sportovce v jejich přirozeném prostředí, kde si užívali tréninkové aktivity a společně se učili novým dovednostem. Mým hlavním úkolem bylo zachytit děti při tréninku – jejich energii, nadšení, odhodlání a každodenní pokroky. Fotografování nebylo jen o zachycení momentek, ale o předání emocí, které děti při sportování zažívaly. Od širokých úsměvů po první úspěšné pokusy až po soustředění během náročnějších cviků, každá fotografie vypráví příběh jejich radosti a touhy po zlepšení. Fotografie přibližují atmosféru kempu, radost dětí z pohybu, jejich vzájemnou podporu a také odhodlání zdokonalovat se v každém tréninku. Snažil jsem se zdůraznit autentičnost okamžiků, aby si diváci mohli představit tu krásnou energii, která panovala po celou dobu kempu. Portfolio s fotkami z této akce naleznete na přiloženém odkazu.
-