Detail kreativce

Zpět na galerii

Lukáš Koula

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05433835

Kontakt:

Lukáš Koula

+420605907866

lukas.koula@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem Lukáš Koula, marketér, fotograf a certifikovaný Google Partner a Shoptet specialista. Pomáhám malým podnikatelům a středním firmám růst v digitálním světě – od nastavení reklam, tvorby obsahu pro weby a sociální sítě až po správu a tvorbu e-shopů na Shoptetu. Společně maximalizujeme váš růst a zviditelníme vaši značku efektivně a prakticky.

Digitální marketér | Shoptet specialista

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Selska 612
      Liberec 46001
    • Kontaktní adresa:

      Mlýnská 602
      Liberec 46001
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Liberecký kraj
  • Hlavní město Praha

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • JOY Šperky – Vánoční kampaň

      www.joy-sperky.cz, 11-12/2023

      Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období, konkrétně v listopadu a prosinci, a to při zachování nízkých a efektivních investic do reklamy. Strategie a realizace PPC reklama: Hlavní strategií byla PPC reklama, která generovala návštěvnost webu a prodeje. Byly vytvořeny inovativní kampaně zaměřené na klíčová slova spojená s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Na podporu Vánoční kampaně byly nasazeny nové bannery s atraktivními motivy a produktovými fotografiemi, aby přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Společné konzultace vedly k vytvoření plánu nabídeka akcí, které podpořily zájem zákazníků a vytvořily pocit exkluzivity. Reklama na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku, cílená na milovníky šperků a dárků, s vánočními motivy a nabídkami pro motivaci ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto aktivitám se podařilo dosáhnout zvýšení objednávek o 108 % oproti předchozímu roku. Efektivní využití PPC reklamy, nové bannery, konzultace a reklama na Facebooku společně vedly k úspěšnému Vánočnímu období, které potvrdilo účinnost těchto marketingových strategií.

      Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období, konkrétně v listopadu a prosinci, a to při zachování nízkých a efektivních investic do reklamy. Strategie a realizace PPC reklama: Hlavní strategií byla PPC reklama, která generovala návštěvnost webu a prodeje. Byly vytvořeny inovativní kampaně zaměřené na klíčová slova spojená s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Na podporu Vánoční kampaně byly nasazeny nové bannery s atraktivními motivy a produktovými fotografiemi, aby přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Společné konzultace vedly k vytvoření plánu nabídeka akcí, které podpořily zájem zákazníků a vytvořily pocit exkluzivity. Reklama na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku, cílená na milovníky šperků a dárků, s vánočními motivy a nabídkami pro motivaci ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto aktivitám se podařilo dosáhnout zvýšení objednávek o 108 % oproti předchozímu roku. Efektivní využití PPC reklamy, nové bannery, konzultace a reklama na Facebooku společně vedly k úspěšnému Vánočnímu období, které potvrdilo účinnost těchto marketingových strategií.

      https://www.joy-sperky.cz
    • Správa PPC reklam pro Titan Reality

      www.mojenemovitostumore.cz, 2022-2023

      Spolupráce s klientem zahrnovala implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako klíčových nástrojů pro dosažení cílů. Zde jsou klíčové kroky, které jsme podnikli: PPC reklama Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně, zaměřené na klíčová slova a cílové skupiny. Pravidelně jsme monitorovali výkonnost kampaní a prováděli optimalizace pro maximalizaci návštěvnosti a konverzí. Instagram Založili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci. Navrhli jsme obsahovou strategii, která vyzdvihovala klíčové výhody nemovitostí u moře. Publikovali jsme kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních příspěvky a tipů. Sledovali jsme výkonnost příspěvky a interakci, abychom zlepšili zapojení a dosah. Výsledky Zvýšení návštěvnosti webu: Návštěvnost webu „Moje nemovitost u moře“ se zvýšila o více než 100 % oproti předchozímu roku. Přínos PPC reklamy: PPC kampaně přitahovaly relevantní zájemce a vedly ke zvýšení prodejů nemovitostí. Optimalizace Instagramu: Rozšířili jsme povědomí o klientovi, oslovili cílovou skupinu a vytvořili komunitu s podobnými zájmy. Závěr Naše marketingové aktivity vedly k výraznému zlepšení povědomí o značce, návštěvnosti webu a podpořily prodej nemovitostí u moře. Pravidelná optimalizace a sledování výsledků nám umožnily neustále zlepšovat strategie a dosahovat lepších výsledků.

      Spolupráce s klientem zahrnovala implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako klíčových nástrojů pro dosažení cílů. Zde jsou klíčové kroky, které jsme podnikli: PPC reklama Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně, zaměřené na klíčová slova a cílové skupiny. Pravidelně jsme monitorovali výkonnost kampaní a prováděli optimalizace pro maximalizaci návštěvnosti a konverzí. Instagram Založili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci. Navrhli jsme obsahovou strategii, která vyzdvihovala klíčové výhody nemovitostí u moře. Publikovali jsme kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních příspěvky a tipů. Sledovali jsme výkonnost příspěvky a interakci, abychom zlepšili zapojení a dosah. Výsledky Zvýšení návštěvnosti webu: Návštěvnost webu „Moje nemovitost u moře“ se zvýšila o více než 100 % oproti předchozímu roku. Přínos PPC reklamy: PPC kampaně přitahovaly relevantní zájemce a vedly ke zvýšení prodejů nemovitostí. Optimalizace Instagramu: Rozšířili jsme povědomí o klientovi, oslovili cílovou skupinu a vytvořili komunitu s podobnými zájmy. Závěr Naše marketingové aktivity vedly k výraznému zlepšení povědomí o značce, návštěvnosti webu a podpořily prodej nemovitostí u moře. Pravidelná optimalizace a sledování výsledků nám umožnily neustále zlepšovat strategie a dosahovat lepších výsledků.

      https://www.mojenemovitostumore.cz
  • Fotografie

    • Mirčina mýdla - focení mýdel

      Miroslava Priščáková, 2023

      Pro e-shop mircinamydla.cz jsme realizovali focení mýdel, aby jejich prezentace byla co nejatraktivnější. Zaměřili jsme se na detaily, textury a přírodní ingredience, aby vynikla kvalita produktů a podpořili jsme tak jejich prodejnost. Také jsme realizovali nový e-shop na platformě Shoptet, který poskytuje moderní a přehledný prostor pro nákup.

      Pro e-shop mircinamydla.cz jsme realizovali focení mýdel, aby jejich prezentace byla co nejatraktivnější. Zaměřili jsme se na detaily, textury a přírodní ingredience, aby vynikla kvalita produktů a podpořili jsme tak jejich prodejnost. Také jsme realizovali nový e-shop na platformě Shoptet, který poskytuje moderní a přehledný prostor pro nákup.

      https://shop.mircinamydla.cz/
    • Sparta Camp

      2Score, 2020

      Sportovní akce zaměřená na dětský kemp přinesla skvělou příležitost zachytit mladé sportovce v jejich přirozeném prostředí, kde si užívali tréninkové aktivity a společně se učili novým dovednostem. Mým hlavním úkolem bylo zachytit děti při tréninku – jejich energii, nadšení, odhodlání a každodenní pokroky. Fotografování nebylo jen o zachycení momentek, ale o předání emocí, které děti při sportování zažívaly. Od širokých úsměvů po první úspěšné pokusy až po soustředění během náročnějších cviků, každá fotografie vypráví příběh jejich radosti a touhy po zlepšení. Fotografie přibližují atmosféru kempu, radost dětí z pohybu, jejich vzájemnou podporu a také odhodlání zdokonalovat se v každém tréninku. Snažil jsem se zdůraznit autentičnost okamžiků, aby si diváci mohli představit tu krásnou energii, která panovala po celou dobu kempu. Portfolio s fotkami z této akce naleznete na přiloženém odkazu.

      Sportovní akce zaměřená na dětský kemp přinesla skvělou příležitost zachytit mladé sportovce v jejich přirozeném prostředí, kde si užívali tréninkové aktivity a společně se učili novým dovednostem. Mým hlavním úkolem bylo zachytit děti při tréninku – jejich energii, nadšení, odhodlání a každodenní pokroky. Fotografování nebylo jen o zachycení momentek, ale o předání emocí, které děti při sportování zažívaly. Od širokých úsměvů po první úspěšné pokusy až po soustředění během náročnějších cviků, každá fotografie vypráví příběh jejich radosti a touhy po zlepšení. Fotografie přibližují atmosféru kempu, radost dětí z pohybu, jejich vzájemnou podporu a také odhodlání zdokonalovat se v každém tréninku. Snažil jsem se zdůraznit autentičnost okamžiků, aby si diváci mohli představit tu krásnou energii, která panovala po celou dobu kempu. Portfolio s fotkami z této akce naleznete na přiloženém odkazu.

      https://eu.zonerama.com/sonyx9/876313