Detail kreativce
Valerie Gajarská
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 19364377
Kontakt:
Valerie Gajarská
+420 607 229 974
gajarskavalerie@gmail.com
Adresy
-
-
Sídlo:
Reynkova 3251
Havlíčkův Brod 58001 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa:
Reynkova 3251
Havlíčkův Brod 58001
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Grand opening prodejny
The Alley Prague, 10/2023-10/2023
Byla jsem součástí soft a grand openingu bubble tea prodejny The Alley v Praze v rámci své práce v agentuře ShortPRO. Natáčení probíhalo hlavně uvnitř, ale i venku, kde jsem se snažila zachytit energii a emoce lidí, kteří si užívali tuto událost. Zároveň jsem se zaměřila na detailní záběry produktů. Výsledkem byly fotografie použité na jejich sociálních sítích a poutavé after movie na Instagram, které dokonale přeneslo atmosféru otevření.
Byla jsem součástí soft a grand openingu bubble tea prodejny The Alley v Praze v rámci své práce v agentuře ShortPRO. Natáčení probíhalo hlavně uvnitř, ale i venku, kde jsem se snažila zachytit energii a emoce lidí, kteří si užívali tuto událost. Zároveň jsem se zaměřila na detailní záběry produktů. Výsledkem byly fotografie použité na jejich sociálních sítích a poutavé after movie na Instagram, které dokonale přeneslo atmosféru otevření.
-
Produktové fotografie bubble tea
The Alley Prague, 10/2023-10/2023
V rámci příprav otevření prodejny bubble tea The Alley v Praze jsem fotila produktové fotografie, které byly následně zveřejňovány na jejich sociálních sítích. Součástí mé práce bylo zachytit detailní záběry produktů, které vystihují jejich jedinečnost. Fotografie se staly důležitou součástí vizuální komunikace značky a pomohly přilákat pozornost na sociálních médiích.
V rámci příprav otevření prodejny bubble tea The Alley v Praze jsem fotila produktové fotografie, které byly následně zveřejňovány na jejich sociálních sítích. Součástí mé práce bylo zachytit detailní záběry produktů, které vystihují jejich jedinečnost. Fotografie se staly důležitou součástí vizuální komunikace značky a pomohly přilákat pozornost na sociálních médiích.
-
-
Grafický design / branding
-
Logo second handu
Sekáč (fiktivní firma), 01/2023-01/2023
Vytvořila jsem logo pro fiktivní firmu "Sekáč" s cílem rozšířit své portfolio a procvičit si tvorbu grafického designu. Při návrhu jsem si hrála s názvem "Sekáč", který odkazuje nejen na second hand, ale také na pavouka stejného jména. Snažila jsem se, aby logo vystihovalo tento dvojí význam, a zároveň bylo originální a zapamatovatelné.
Vytvořila jsem logo pro fiktivní firmu "Sekáč" s cílem rozšířit své portfolio a procvičit si tvorbu grafického designu. Při návrhu jsem si hrála s názvem "Sekáč", který odkazuje nejen na second hand, ale také na pavouka stejného jména. Snažila jsem se, aby logo vystihovalo tento dvojí význam, a zároveň bylo originální a zapamatovatelné.
-
Logo kavárny
BB Cafe, 01/2023-01/2023
Vytvořila jsem logo pro fiktivní kavárnu, kterou jsem si sama vymyslela pod názvem Batch Brew Cafe. Chtěla jsem si tím trénovat grafický design a případně rozšířit své portfolio. Tato kavárna by se zaměřovala především na filtrovanou kávu, což jsem se snažila reflektovat i v samotném logu, kam jsem zakomponovala motiv trychtýře, který symbolizuje přípravu batch brew kávy.
Vytvořila jsem logo pro fiktivní kavárnu, kterou jsem si sama vymyslela pod názvem Batch Brew Cafe. Chtěla jsem si tím trénovat grafický design a případně rozšířit své portfolio. Tato kavárna by se zaměřovala především na filtrovanou kávu, což jsem se snažila reflektovat i v samotném logu, kam jsem zakomponovala motiv trychtýře, který symbolizuje přípravu batch brew kávy.
-
Logo kavárny
Fat Cat, 05/2022-05/2022
V rámci studia na Vysoké škole kreativní komunikace jsem v předmětu "Multimediální grafika pro reklamu a komunikaci" vytvořila návrh loga pro fiktivní kavárnu "Fat Cat". Inspirací mi byla moje kočička, což jsem se snažila přenést do hravého a přátelského vizuálu loga. Zadáním bylo pouze logo, nikoliv celá brand identita, takže jsem se zaměřila na jednoduchost a výraznost, které by kavárnu jasně reprezentovaly.
V rámci studia na Vysoké škole kreativní komunikace jsem v předmětu "Multimediální grafika pro reklamu a komunikaci" vytvořila návrh loga pro fiktivní kavárnu "Fat Cat". Inspirací mi byla moje kočička, což jsem se snažila přenést do hravého a přátelského vizuálu loga. Zadáním bylo pouze logo, nikoliv celá brand identita, takže jsem se zaměřila na jednoduchost a výraznost, které by kavárnu jasně reprezentovaly.
-