Detail kreativce

Zpět na galerii

Michal Horáček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05811902

Kontakt:

Michal Horáček

+420733369393

michal.horaczek@gmail.com

O profilu kreativce

👋 Jsem UX designér a Frontend developer s více než 12 lety zkušeností v e-commerce. Pomohu zjednodušit cestu vašemu zákazníkovi – zmapujeme spolu jeho cíle, motivace i obavy. Na základě toho navrhnu i uskutečním pár jednoduchých úprav pro váš současný web, nebo spolu vybudujeme něco zcela nového.

Michal Horáček

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jánská 452/7
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Jánská 452/7
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Celé portfolio –> https://michalhoracek.me/

      Michal Horáček, 01/2010-01/2024

      Veškerá má nabídka, další práce a reference jsou k vidění na mém portfoliu: https://michalhoracek.me/

      Veškerá má nabídka, další práce a reference jsou k vidění na mém portfoliu: https://michalhoracek.me/

      https://michalhoracek.me/
    • Favourstore – kompletní tvorba webu a dlouhodobá spolupráce

      Favourstore, 01/2020-01/2024

      Obrázek reference

      Pro klienta prodávajícího plošné materiály jsem zmapoval kompletní podklady pro tvorbu webu, který bude reflektovat veškeré motivace i obavy zákazníka. Na základě definice obsahu jsem vytvořil informační architekturu a wireframe. Následně jsem spolupracoval na designu webu aplikací jeho vizuální identity a vytvořil web s jednoduchou administrací. V rámci dlouhodobé spolupráce se s klientem dále zabýváme prací s obsahem, skladovými položkami i marketingovými aktivitami podporujícími prodej i povědomí o značce.

      Pro klienta prodávajícího plošné materiály jsem zmapoval kompletní podklady pro tvorbu webu, který bude reflektovat veškeré motivace i obavy zákazníka. Na základě definice obsahu jsem vytvořil informační architekturu a wireframe. Následně jsem spolupracoval na designu webu aplikací jeho vizuální identity a vytvořil web s jednoduchou administrací. V rámci dlouhodobé spolupráce se s klientem dále zabýváme prací s obsahem, skladovými položkami i marketingovými aktivitami podporujícími prodej i povědomí o značce.

      https://www.favourstore.cz/
  • UX design

    • Rajče.net – konzistetní práce s UI

      Rajče.net, 01/2017–01/2024

      Pro největší českou fotodatabázi jsem pomáhal v rámci redesignu vytvořit Styleguide pro sjednocení prvků webového rozhraní služby. Díky tomu se pro uživatele služba stává automaticky přehlednější a na podvědomé úrovni lépe chápe, co se od něj v který okamžik požaduje. Sjednocením designového jazyka navíc služba získala snadnější správu svých ostatních přidružených služeb a tím optimalizovaný další vývoj na ostatních platformách.

      Pro největší českou fotodatabázi jsem pomáhal v rámci redesignu vytvořit Styleguide pro sjednocení prvků webového rozhraní služby. Díky tomu se pro uživatele služba stává automaticky přehlednější a na podvědomé úrovni lépe chápe, co se od něj v který okamžik požaduje. Sjednocením designového jazyka navíc služba získala snadnější správu svých ostatních přidružených služeb a tím optimalizovaný další vývoj na ostatních platformách.

      https://www.rajce.idnes.cz/
    • UX redesign – iSetos

      OxyShop, 05/2021-06/2021

      Obrázek reference

      V rámci spolupráce s agenturou OxyShop jsem připravil pro společnost iSetos návrh redesignu jejich stávajícího řešení v rámci wireframů postihující základní stránky uživatelské cesty v responsivním pojetí pro mobil až desktop. Celková práce na redesignu přinesla zákazníkovi tyto měřitelné výsledky: – 44% nárůst konverzního poměru – o 89 % lepší konverze na mobilních zařízeních – a zvýšení průměrného času stráveného na stránkách o 36 %.

      V rámci spolupráce s agenturou OxyShop jsem připravil pro společnost iSetos návrh redesignu jejich stávajícího řešení v rámci wireframů postihující základní stránky uživatelské cesty v responsivním pojetí pro mobil až desktop. Celková práce na redesignu přinesla zákazníkovi tyto měřitelné výsledky: – 44% nárůst konverzního poměru – o 89 % lepší konverze na mobilních zařízeních – a zvýšení průměrného času stráveného na stránkách o 36 %.

      https://www.isetos.cz/