Detail kreativce
Ester Švábková, DiS.
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 05438489
Kontakt:
Ester Švábková
+420 774 581 997
lekce.ester.lc@gmail.com
O profilu kreativce
promo/reels/rozhovor/dokument/hudební klip/hudba/voiceover. Na začátku bude výslech. Tebe. Kdo jsi a po čem toužíš. Co chceš přinést do světa. Já vymyslím jak z toho udělat příběh, kterého si budoucí zákazník/divák přičuchne v každém textu, fotce a videu, které vyprodukujeme a tu vůni bude milovat.
Pomůžu Ti vyprávět Tvůj příběh
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kounicova 44
Brno 60200 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Kounicova 81
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Promo video - SCÉNÁŘ/REŽIE/STŘIH/ZVUK
Slovácká pekárna, 2 měsíce
Měla jsem za úkol vytvořit koncept a scénář promo videa pro Slováckou pekárnu k příležitosti prezentování nových technologií na setkání s partnery. Chtěla jsem zachytit fakt, že majiteli pekárny opravdu záleží na kvalitě svých dodaných produktů a jako skvělou referencí mi přišel jeho osobní příběh, který napovídá tomu, že pečení je pro něho sice i byznys, ale především poslání. A tím věřím, zaručuje svým zákazníkům kvalitu.
Měla jsem za úkol vytvořit koncept a scénář promo videa pro Slováckou pekárnu k příležitosti prezentování nových technologií na setkání s partnery. Chtěla jsem zachytit fakt, že majiteli pekárny opravdu záleží na kvalitě svých dodaných produktů a jako skvělou referencí mi přišel jeho osobní příběh, který napovídá tomu, že pečení je pro něho sice i byznys, ale především poslání. A tím věřím, zaručuje svým zákazníkům kvalitu.
-
Scénář hudebního videoklipu
Ester LC, 1 týden
Úkolem bylo napsat příběh, který by rozváděl linku v textu písně a tím ji obohatit a ukázal ještě z jiného úhlu. Píseň vyprávěla o fenoménu slavného člověka vs jeho fanoušků, tedy lidí, kteří znají každý krok svého idola a při střetu s realitou zjistí, že jejich idol nezná zdaleka ani jejich jméno. Klip se jednoduše zaměřuje na snění, naplňování zidealizovaných snů vs jejich reálné žití.
Úkolem bylo napsat příběh, který by rozváděl linku v textu písně a tím ji obohatit a ukázal ještě z jiného úhlu. Píseň vyprávěla o fenoménu slavného člověka vs jeho fanoušků, tedy lidí, kteří znají každý krok svého idola a při střetu s realitou zjistí, že jejich idol nezná zdaleka ani jejich jméno. Klip se jednoduše zaměřuje na snění, naplňování zidealizovaných snů vs jejich reálné žití.
-
Promo video - soukromá škola
Popcorn English, 3 měsíce
Pro tento projekt jsem realizovala marketing od názvu, poslání, loga, fotek až k videu. Důležité bylo zachytit revoluční techniku učení, jako postranního produktu a zábavy jako hlavní záruky společných lekcí angličtiny. Důležité bylo zachytit všechny symboliky, které se objevují v celém marketingu do 1 krátkého videa.
Pro tento projekt jsem realizovala marketing od názvu, poslání, loga, fotek až k videu. Důležité bylo zachytit revoluční techniku učení, jako postranního produktu a zábavy jako hlavní záruky společných lekcí angličtiny. Důležité bylo zachytit všechny symboliky, které se objevují v celém marketingu do 1 krátkého videa.
-
Hudební video klip - NÁMĚT/SCÉNÁŘ/REŽIE/PRODUKCE/KOSTÝMY/STŘIH
Ester LC, 4 měsíce
Úkolem bylo zachytit obrazově zajímavě pachtění a nekonečnou rutinu člověka - workoholika a taky hlavní myšlenku písně, že práce workoholika má velký dopad a smysl, ale on sám jej nikdy nevidí a neocení, jinými slovy, nikdy neodpočine, aby ocenil a prožil své výsledky. Největší výzvou bylo rovnováha mezi zachycením rutiny a neustále zajímavým obrazovým materiálem pro diváka 21.století.
Úkolem bylo zachytit obrazově zajímavě pachtění a nekonečnou rutinu člověka - workoholika a taky hlavní myšlenku písně, že práce workoholika má velký dopad a smysl, ale on sám jej nikdy nevidí a neocení, jinými slovy, nikdy neodpočine, aby ocenil a prožil své výsledky. Největší výzvou bylo rovnováha mezi zachycením rutiny a neustále zajímavým obrazovým materiálem pro diváka 21.století.
-
Reels pro kavárnu
Jamai Cafe, 3 dny
Pro řetězec kaváren jsem měla vytvořit chytlavé krátké videa za základních podmínek provozu kaváren. (Tedy bez větší stylizace). Obsah práce: scénář (koncept)/natočení/střih/tvorba voiceoveru. Největší výzvou bylo promyšlení konceptu tak, aby byl obrazově nebo obsahově zajímavý, i když na místě natáčení nic význačného nebylo.
Pro řetězec kaváren jsem měla vytvořit chytlavé krátké videa za základních podmínek provozu kaváren. (Tedy bez větší stylizace). Obsah práce: scénář (koncept)/natočení/střih/tvorba voiceoveru. Největší výzvou bylo promyšlení konceptu tak, aby byl obrazově nebo obsahově zajímavý, i když na místě natáčení nic význačného nebylo.
-
-
Hudba / zvuk
-
Znělka pro podcast
Cirkus C, 1 měsíc
Firma Cirkus C nejen, že vyrábí biouhel, ale také o něm mnoho ví a vzdělává na zakázku. Zadání znělo být moderní, stručný a zároveň zakomponovat pocit prehistorické tradice výroby biouhlu přírodních národů. Cirkus C ode mě dostal 2 velmi odlišné verze v první fázi. Poté jsme ladili délku a voiceover.
Firma Cirkus C nejen, že vyrábí biouhel, ale také o něm mnoho ví a vzdělává na zakázku. Zadání znělo být moderní, stručný a zároveň zakomponovat pocit prehistorické tradice výroby biouhlu přírodních národů. Cirkus C ode mě dostal 2 velmi odlišné verze v první fázi. Poté jsme ladili délku a voiceover.
-
Náběr zvuku podcastu
Cirkus C, 3 dny
Úkolem bylo zajistit technickou stránku zvukového náběru podcastu Cirkusu C a jeho editaci do formy, kterou jsem odevzdala k video střihu. Výzvou byla také práce s klienty, kteří na projev na studiový mikrofon nebyli zvyklí. V prvním díle jsme trošku bojovali se vzdáleností úst od mikrofonu, výsledek se mi ale podařilo vyretušovat postprodukčně.
Úkolem bylo zajistit technickou stránku zvukového náběru podcastu Cirkusu C a jeho editaci do formy, kterou jsem odevzdala k video střihu. Výzvou byla také práce s klienty, kteří na projev na studiový mikrofon nebyli zvyklí. V prvním díle jsme trošku bojovali se vzdáleností úst od mikrofonu, výsledek se mi ale podařilo vyretušovat postprodukčně.
-
Voiceover do reels pro pekárnu v kavárně
Jamai Cafe a Slovácká pekárna, 2 dny
Úkolem bylo vytvořit reels, pro nově vzniklou kavárnu v pekárně, tedy pro projekt, který ještě nemá žádné reálné promo fotky. Takže jak nejlépe zaujmout? Napsala jsem zajímavý voiceover, který běžel nad ilustračními videi kavárny z minulosti. Pro zaujmutí diváka jsem na začátku zahrála i malé divadýlko.
Úkolem bylo vytvořit reels, pro nově vzniklou kavárnu v pekárně, tedy pro projekt, který ještě nemá žádné reálné promo fotky. Takže jak nejlépe zaujmout? Napsala jsem zajímavý voiceover, který běžel nad ilustračními videi kavárny z minulosti. Pro zaujmutí diváka jsem na začátku zahrála i malé divadýlko.
-
Voiceover pro Klimatické pobyty
Středisko ekologické výchovy SEVER, 1 měsíc
Úkolem bylo napsat příjemně znějící, správně dlouhý scénář, který by obsahoval zadané informace a pak jej namluvit do videa. Nejprve jsem dodala základní verzi "na první dobrou", aby si klient uměl představit, jak by výsledek mohl působit. Od té chvíle jsme již mnohem konkrétněji společně ladili detaily ku spokojenosti.
Úkolem bylo napsat příjemně znějící, správně dlouhý scénář, který by obsahoval zadané informace a pak jej namluvit do videa. Nejprve jsem dodala základní verzi "na první dobrou", aby si klient uměl představit, jak by výsledek mohl působit. Od té chvíle jsme již mnohem konkrétněji společně ladili detaily ku spokojenosti.
-