Detail kreativce
Amelie Kostelková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 10762442
Kontakt:
+420608213466
a.kostelkova@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem výkonná producentka nebo produkční převážně dokumentárních nebo artovějších hraných českých filmů. Soustředím se na lidskoprávní a environmentální obsah. Dovzdělávám se v green filmingu, krizové intervenci a koordinaci intimity.
Dělám filmovou produkci a greenfilming.
MgA.- FAMU, Katedra produkce
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Havlíčkova 3048/29
Prostějov 79601 Olomoucký kraj -
Kontaktní adresa:
Dejvická 46
Praha 6 16000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
13 minut
HYPERMARKET FILM, 2021
Dokumentární snímek Víta Klusáka 13 minut vychází z jednoduché a o to účinnější úvahy: Nikdo z nás by se nechtěl stát viníkem závažné dopravní nehody. Nikdo z nás by nechtěl na vlastní kůži zažít okamžiky blížící se – a přitom úplně zbytečné smrti. Nikdo z nás by nechtěl do konce života žít s vědomím, že jsme někomu blízkému, či naopak úplně neznámému, sebrali život. Prostřednictvím pěti viníků tak snímek vypráví příběhy řidičů, kteří si výše uvedeným prošli a stále procházejí. Řidičů, kteří našli odvahu svou vinu přetavit do vzkazu, který se tak stává nejen nástrojem prevence.
Dokumentární snímek Víta Klusáka 13 minut vychází z jednoduché a o to účinnější úvahy: Nikdo z nás by se nechtěl stát viníkem závažné dopravní nehody. Nikdo z nás by nechtěl na vlastní kůži zažít okamžiky blížící se – a přitom úplně zbytečné smrti. Nikdo z nás by nechtěl do konce života žít s vědomím, že jsme někomu blízkému, či naopak úplně neznámému, sebrali život. Prostřednictvím pěti viníků tak snímek vypráví příběhy řidičů, kteří si výše uvedeným prošli a stále procházejí. Řidičů, kteří našli odvahu svou vinu přetavit do vzkazu, který se tak stává nejen nástrojem prevence.
-
House of Meadows / Nebelkind: Konec Mlčení
AXMAN Production, 2023
Tři ženy, tři generace jedné rodiny, které spojuje dům v lukách. Když se Hana, mladá chovatelka vlků z Vídně, vydá po stopách uprchlého vlka přes hranice do České republiky, nečekaně se vrací na místo, jehož tabuizovaná minulost stále traumaticky zasahuje její generaci. Tady, ve starém domě v lukách své rakouské babičky Viktorie, se setkává se svou matkou Miriam a ocitá se takříkajíc mezi "vlky", kteří v roce 1945 vyhnali její rodinu ze smečky. Dokáží Hana a Miriam tento osudový kruh přerušit? Příběh o odvaze žen napříč generacemi a hranicemi vychází ze životního příběhu režisérky Terezy Kotyk.
Tři ženy, tři generace jedné rodiny, které spojuje dům v lukách. Když se Hana, mladá chovatelka vlků z Vídně, vydá po stopách uprchlého vlka přes hranice do České republiky, nečekaně se vrací na místo, jehož tabuizovaná minulost stále traumaticky zasahuje její generaci. Tady, ve starém domě v lukách své rakouské babičky Viktorie, se setkává se svou matkou Miriam a ocitá se takříkajíc mezi "vlky", kteří v roce 1945 vyhnali její rodinu ze smečky. Dokáží Hana a Miriam tento osudový kruh přerušit? Příběh o odvaze žen napříč generacemi a hranicemi vychází ze životního příběhu režisérky Terezy Kotyk.
-
Ostrov svobody
BE WATER MY FRIEND, 2024
“The Island of Freedom” delves into the vibrant world of Taiwanese political activism and art expressed by both Taiwanese and international protagonists based in Taiwan who have experienced totalitarianism as part of their personal or family history and are using various tools to express their life experience and capture the complicated situation in one of the hottest region in the world that may soon suffer from another military conflict. Through personal stories of five protagonists who all meet in Taipei to play a war board game “2045” simulating an annexation of Taiwan, the film is focusing on the questions to find one’s own freedom. Each of the characters are using their own artistic means of protests or voicing their opinions.
“The Island of Freedom” delves into the vibrant world of Taiwanese political activism and art expressed by both Taiwanese and international protagonists based in Taiwan who have experienced totalitarianism as part of their personal or family history and are using various tools to express their life experience and capture the complicated situation in one of the hottest region in the world that may soon suffer from another military conflict. Through personal stories of five protagonists who all meet in Taipei to play a war board game “2045” simulating an annexation of Taiwan, the film is focusing on the questions to find one’s own freedom. Each of the characters are using their own artistic means of protests or voicing their opinions.
-
Rotace
nutprodukce, 2023-24
Despite the threat of a serious injury, the 16-year-old Czech figure skater is training a jump with a fourth rotation. As long as the boycott of Russian athletes lasts, she may be the only figure skater in the world who can master this dangerous element. Will Barbora make it to the top? R. Eliška Cílková Andršová, prod. Lukáš Kokeš
Despite the threat of a serious injury, the 16-year-old Czech figure skater is training a jump with a fourth rotation. As long as the boycott of Russian athletes lasts, she may be the only figure skater in the world who can master this dangerous element. Will Barbora make it to the top? R. Eliška Cílková Andršová, prod. Lukáš Kokeš
-
Tělo-Duše-Pacient
GAMMA Pictures, 2023
Lékařská profese vyžaduje nejen detailní znalost diagnostických a léčebných postupů, ale také osobnostní kvality, či komunikační dovednosti. Lze je naučit? Observační snímek Jindřicha Andrše zachycuje nové způsoby výuky na 2. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Sledujeme mediky a medičky, kteří se ocitají v náročných simulovaných i reálných situacích – poprvé v roli lékaře
Lékařská profese vyžaduje nejen detailní znalost diagnostických a léčebných postupů, ale také osobnostní kvality, či komunikační dovednosti. Lze je naučit? Observační snímek Jindřicha Andrše zachycuje nové způsoby výuky na 2. lékařské fakultě Univerzity Karlovy. Sledujeme mediky a medičky, kteří se ocitají v náročných simulovaných i reálných situacích – poprvé v roli lékaře
-
Produkce audiovizuálního díla
-
Kreativní producent / producentka AVD, Showrunner AVD
-
Change in the Current
FAMU, 2024
After a long day at the home office, Antimony prepares for a bath. As she sits down to relax, the walls around a picture frame/mirror on the wall open up into a hallway made of blue silks and ribbons. The light shines through the walls and she gets up to walk through. When she gets through the ribbons she enters a room filled with projectors and see through screens. Antimony walks towards a circular stage and sits down in an armchair to attend a panel discussion. Antimony prepares a project for a live broadcast, she falls into thought listening to a panel discussion on the effects of climate change and ecological guilt.
After a long day at the home office, Antimony prepares for a bath. As she sits down to relax, the walls around a picture frame/mirror on the wall open up into a hallway made of blue silks and ribbons. The light shines through the walls and she gets up to walk through. When she gets through the ribbons she enters a room filled with projectors and see through screens. Antimony walks towards a circular stage and sits down in an armchair to attend a panel discussion. Antimony prepares a project for a live broadcast, she falls into thought listening to a panel discussion on the effects of climate change and ecological guilt.
-
Kulturní fronta
GAMMA Pictures, 2023-24
Petro a Vanda jsou po mnoho let partneři a členy ukrajinského divadelního souboru, který v čase války přijíždí do Prahy, aby zde odehrál představení s tématem ruské agrese. Petro tak získává kulturní vyjímku a je mu jakožto muži, povoleno na několik dní odjet z napadené země. Vanda cítí potřebu po návratu nastoupit do armády, aby naplnila své vnitřní přesvědčení a zároveň povinnost bojovat za svouji zemi. K jejímu překvapení však má Petro úplně jiné plány. Dokumentárně pojatý hraný film oceňovaného režiséra Jindřicha Andrše autenticky rekonstruuje příběh, který se odehrál před několika měsíci. Otevírá témata národnostní identity a hrdinství v době razantní proměny mužských a ženských rolí.
Petro a Vanda jsou po mnoho let partneři a členy ukrajinského divadelního souboru, který v čase války přijíždí do Prahy, aby zde odehrál představení s tématem ruské agrese. Petro tak získává kulturní vyjímku a je mu jakožto muži, povoleno na několik dní odjet z napadené země. Vanda cítí potřebu po návratu nastoupit do armády, aby naplnila své vnitřní přesvědčení a zároveň povinnost bojovat za svouji zemi. K jejímu překvapení však má Petro úplně jiné plány. Dokumentárně pojatý hraný film oceňovaného režiséra Jindřicha Andrše autenticky rekonstruuje příběh, který se odehrál před několika měsíci. Otevírá témata národnostní identity a hrdinství v době razantní proměny mužských a ženských rolí.
-
Trip
FAMU, 2022
Film pojednává o smrti příbuzného, vzpomínkách, výčitkách a cestě k vyrovnání. S hlavní postavou, Sebastianem, se setkáváme když si s přáteli v lese zrovna dává LSD. Je jaro, svítí slunce a tak vznikl tento jejich spontánní nápad. Sebastian ale na výlet nešel s čistou hlavou a nepříjemné myšlenky se začínají násobit s nástupem drogy. Rozhodne se proto projít. Jeho mysl zaplňují obrazy jeho bratra, který - zhruba před rokem - tragicky zemřel. Vzpomínky jsou to neurčité, obraz bratra už z jeho mysli téměř vymizel. Barvitě si ale vzpomíná na dialogy, které v posledních dvou letech slyšel. Ať už s bratrem předtím než umřel, tak se svými dvěma přáteli po ní. R. Jan Vališ
Film pojednává o smrti příbuzného, vzpomínkách, výčitkách a cestě k vyrovnání. S hlavní postavou, Sebastianem, se setkáváme když si s přáteli v lese zrovna dává LSD. Je jaro, svítí slunce a tak vznikl tento jejich spontánní nápad. Sebastian ale na výlet nešel s čistou hlavou a nepříjemné myšlenky se začínají násobit s nástupem drogy. Rozhodne se proto projít. Jeho mysl zaplňují obrazy jeho bratra, který - zhruba před rokem - tragicky zemřel. Vzpomínky jsou to neurčité, obraz bratra už z jeho mysli téměř vymizel. Barvitě si ale vzpomíná na dialogy, které v posledních dvou letech slyšel. Ať už s bratrem předtím než umřel, tak se svými dvěma přáteli po ní. R. Jan Vališ
-
Všechno v pořádku, brambory na řádku
FAMU, 2022
Hnědouhelný důl a elektrárna Turów na česko-polsko-německých hranicích přinášejí napětí do mezinárodních vztahů. Pro Poláky Turów znamená zdroj obživy, ale Češi se obávají, že případné rozšíření dolu povede k úbytku pitné vody a k dalším ekologickým problémům. Tento konflikt s nadhledem symbolizuje česko-polská soutěž o nejlepší bramborový salát, kterého se účastní i Teresa, jejíž rodina v elektrárně pracuje. R. Piotr Jasinski
Hnědouhelný důl a elektrárna Turów na česko-polsko-německých hranicích přinášejí napětí do mezinárodních vztahů. Pro Poláky Turów znamená zdroj obživy, ale Češi se obávají, že případné rozšíření dolu povede k úbytku pitné vody a k dalším ekologickým problémům. Tento konflikt s nadhledem symbolizuje česko-polská soutěž o nejlepší bramborový salát, kterého se účastní i Teresa, jejíž rodina v elektrárně pracuje. R. Piotr Jasinski
-