Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Boháč, DiS.

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 74686631

Kontakt:

Martin Boháč

+420608650209

bohac.martin@gmail.com

O profilu kreativce

Po dlouhých letech v reklamní agentůře nabízím nabyté zkušenosti v brandingu, grafice, webdesignu a ...

Reklamní a grafické studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kunčičky u Bašky 429
      Baška 73901
    • Kontaktní adresa:

      Kunčičky u Bašky 429
      Baška 73901
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Desková hra na míru

      Apolon idea s.r.o., 2024

      Obrázek reference

      Tak toto mě fakt bavilo :-). Volná ruka a zadání, které ničím nesvazovalo. Tvorba zábavné deskové hry na téma antického řecka, kdy jediným cílem je pochopit, že život není potřeba brát až tak vážně. A co k tomu vedlo? Kreativní koncept, texty, design, produkce, prostě hra na klíč a klienti klinta se mohou výborně bavit.

      Tak toto mě fakt bavilo :-). Volná ruka a zadání, které ničím nesvazovalo. Tvorba zábavné deskové hry na téma antického řecka, kdy jediným cílem je pochopit, že život není potřeba brát až tak vážně. A co k tomu vedlo? Kreativní koncept, texty, design, produkce, prostě hra na klíč a klienti klinta se mohou výborně bavit.

      https://www.apolonidea.cz
    • Zahradní stroje Foldyna

      Zahradní stroje Foldyna s.r.o., 2024

      Obrázek reference

      Rebrand zavedené společnosti zabývající se převážně prodejem a servisem zahradní techniky. Na základě analýzy se klient rozhodl o komplexní rebrand. tedy vytvořil se redesign logotypu, na který navázala tvorba logomanuálu pro zajištění jednotnosti prezentace logotypu, vizitky, tašky, bannery, letáčky ...

      Rebrand zavedené společnosti zabývající se převážně prodejem a servisem zahradní techniky. Na základě analýzy se klient rozhodl o komplexní rebrand. tedy vytvořil se redesign logotypu, na který navázala tvorba logomanuálu pro zajištění jednotnosti prezentace logotypu, vizitky, tašky, bannery, letáčky ...

      https://www.zahradni-stroje.cz