Detail kreativce
Vision Lab Agency s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 19495935
Kontakt:
Adam Petrák
+420734699056
office@visionxlab.cz
O profilu kreativce
Děláme leadový marketing, který firmám přináší jedinečné kvalitní leady od A do Z. Náš zapálený mladý tým přináší komplexní marketingový servis od automatizací, webdesignu, e-mail marketingu až po efektivní marketing na Meta, Google, LinkedIn a Seznam. Představte si firmu, která vygenerovala za rok 2024 více než 13 000 leadů a pracuje s milionovými rozpočty v různých segmentech od B2C po B2B.
Lead Marketing & Webdesign
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Folimance 2155
Praha 12000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Hlubočepská 1287/2a
Praha 5 152 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Dlouhodobá cena za lead 93 Kč pro GYNPOl - estetickou kliniku
Gynpol s.r.o., 2024
Klinice v posledním roce ubývali klienti a zájem o jejich služby. Proto potřebovala zvýšit množství nových klientů a zlepšit kvalitu leadů, aby měla jednodušší obchodní proces s nižší cenou za akvizici nového klienta. Původní cena za lead činila 15 € a konverzní poměr byl pod 10 %. Cílem bylo zvýšit kvalitu leadů a především jejich počet pro 4 typy služeb. Samozřejmě i tato klinika měla pochybnosti, zda to zvládneme, protože měla velmi špatné zkušenosti s marketingovými agenturami. Po prvních 5 týdnech je cena za lead 4 € při objemu 40 leadů týdně a konverzní poměr je více než 20 %. Čas, který zaměstnanci kliniky tráví na telefonu vysvětlováním služeb, se snížil na polovinu. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku je nyní 1:15, a tento poměr stále zvyšujeme s každou optimalizací. Obsazenost se rychle plní a brzy budeme řešit otázku, kde otevřít novou pobočku.
Klinice v posledním roce ubývali klienti a zájem o jejich služby. Proto potřebovala zvýšit množství nových klientů a zlepšit kvalitu leadů, aby měla jednodušší obchodní proces s nižší cenou za akvizici nového klienta. Původní cena za lead činila 15 € a konverzní poměr byl pod 10 %. Cílem bylo zvýšit kvalitu leadů a především jejich počet pro 4 typy služeb. Samozřejmě i tato klinika měla pochybnosti, zda to zvládneme, protože měla velmi špatné zkušenosti s marketingovými agenturami. Po prvních 5 týdnech je cena za lead 4 € při objemu 40 leadů týdně a konverzní poměr je více než 20 %. Čas, který zaměstnanci kliniky tráví na telefonu vysvětlováním služeb, se snížil na polovinu. Poměr investice do reklamy a hrubého zisku je nyní 1:15, a tento poměr stále zvyšujeme s každou optimalizací. Obsazenost se rychle plní a brzy budeme řešit otázku, kde otevřít novou pobočku.
-
Jak jsme pro finanční služby Lemonsai zvýšili úspěšnost na 15%
Lemonsai, s. r. o., 2024
Společnost měla nedostatek klientů pro jejich finanční poradenství a investiční poradenství. Tyto a další dodatkové služby bylo potřeba komunikovat velmi rychle vzhledem k velkému nárustu konkurence v dané lokalitě. Náš cíl byl přinést omezené množství kvalitních leadů, aby je obchodní tým dokázal efektivně zpracovávat. První měsíc jsme vygenerovali 140 kvalifikovaných leadů s konverzní mírou 15% a cenou za lead 16€. Přes dlouhý rozhodovací proces nových leadů jsme přinesli během dvou měsíců poměr investice do reklamy a hrubého zisku 1:12.
Společnost měla nedostatek klientů pro jejich finanční poradenství a investiční poradenství. Tyto a další dodatkové služby bylo potřeba komunikovat velmi rychle vzhledem k velkému nárustu konkurence v dané lokalitě. Náš cíl byl přinést omezené množství kvalitních leadů, aby je obchodní tým dokázal efektivně zpracovávat. První měsíc jsme vygenerovali 140 kvalifikovaných leadů s konverzní mírou 15% a cenou za lead 16€. Přes dlouhý rozhodovací proces nových leadů jsme přinesli během dvou měsíců poměr investice do reklamy a hrubého zisku 1:12.
-
Úspěšný start Lizingovka.sk
Zenyth Finance s.r.o, 2024-2025
Vytvořit kompletní marketing pro získávání leadů B2B i B2C, nový web a přistávací stránky ( landing page ), kalkulačku, maskota Lizingovka, vytvoření animovaných videí a v neposlední řadě automatizovat procesy do CRM a email marketing. Cílem marketingu je získávat měsíčně 200+ kvalifikovaných leadů. Již prvních 5 týdnů spolupráce jsme získali 641 leadů při ceně 3,82€ / lead. Funkční landing page s kalkulačkou vygeneroval v prvních týdnech již 130+ leadů s více než 30% konverzní mírou. B2B tvoří více než 70% všech leadů a úspěšnost dovolání obchodním týmem je více než 95%. Poměr investice do reklamy a obratu je 1:7 s potenciálem v příštích měsících 1:14.
Vytvořit kompletní marketing pro získávání leadů B2B i B2C, nový web a přistávací stránky ( landing page ), kalkulačku, maskota Lizingovka, vytvoření animovaných videí a v neposlední řadě automatizovat procesy do CRM a email marketing. Cílem marketingu je získávat měsíčně 200+ kvalifikovaných leadů. Již prvních 5 týdnů spolupráce jsme získali 641 leadů při ceně 3,82€ / lead. Funkční landing page s kalkulačkou vygeneroval v prvních týdnech již 130+ leadů s více než 30% konverzní mírou. B2B tvoří více než 70% všech leadů a úspěšnost dovolání obchodním týmem je více než 95%. Poměr investice do reklamy a obratu je 1:7 s potenciálem v příštích měsících 1:14.
-
-
Webdesign
-
Web pro Zakryto
Zakryto, s.r.o., 2023-2025
Navrhli jsme a vytvořili kompletní webový projekt od úplného počátku – počínaje prvotním nápadem, přes detailní návrhy wireframů až po několik vizuálních prototypů. Nakonec jsme dodali plně funkční web, který je optimalizován pro maximální výkon. Výsledkem je výrazné zlepšení konverzní míry, konkrétně větší množství návštěvníků, kteří na webu zanechávají své kontaktní údaje.
Navrhli jsme a vytvořili kompletní webový projekt od úplného počátku – počínaje prvotním nápadem, přes detailní návrhy wireframů až po několik vizuálních prototypů. Nakonec jsme dodali plně funkční web, který je optimalizován pro maximální výkon. Výsledkem je výrazné zlepšení konverzní míry, konkrétně větší množství návštěvníků, kteří na webu zanechávají své kontaktní údaje.
-
Web pro Lizingovku
Zenyth Finance s.r.o, 2024 - 2025
Navrhli a vytvořili jsme kompletní webový projekt zahrnující vývoj pokročilé kalkulačky na míru. Od nápadu, tvorby detailních wireframů, přes návrhy několika vizuálních konceptů až po finální funkční web. Kalkulačky byly navrženy tak, aby přesně odpovídaly potřebám klienta a jeho zákazníků, s důrazem na snadné používání a vysokou efektivitu. Výsledkem je web, který nejen že zaujme uživatele, ale také významně zlepšuje interakci a podporuje generování konverzí.
Navrhli a vytvořili jsme kompletní webový projekt zahrnující vývoj pokročilé kalkulačky na míru. Od nápadu, tvorby detailních wireframů, přes návrhy několika vizuálních konceptů až po finální funkční web. Kalkulačky byly navrženy tak, aby přesně odpovídaly potřebám klienta a jeho zákazníků, s důrazem na snadné používání a vysokou efektivitu. Výsledkem je web, který nejen že zaujme uživatele, ale také významně zlepšuje interakci a podporuje generování konverzí.
-
Funkční web pro směnárnu
PEKRAT press & change s.r.o., 2024
Vytvořili jsme moderní webové řešení pro lokální směnárnu, které zahrnuje plně automatizované zobrazení aktuálních směnných kurzů. Od prvotního konceptu jsme se zaměřili na jednoduchost a přehlednost pro uživatele, kteří potřebují rychlé a spolehlivé informace o směně měn. Web byl navržen na míru pro nejsnazší správu klientem.
Vytvořili jsme moderní webové řešení pro lokální směnárnu, které zahrnuje plně automatizované zobrazení aktuálních směnných kurzů. Od prvotního konceptu jsme se zaměřili na jednoduchost a přehlednost pro uživatele, kteří potřebují rychlé a spolehlivé informace o směně měn. Web byl navržen na míru pro nejsnazší správu klientem.
-