Detail kreativce
Martin Jakubčík
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09854711
Kontakt:
Martin Jakubčík
+420720043726
jakubcik.martin@gmail.com
Adresy
-
-
Sídlo:
Suchohrdly u Miroslavi 218
Suchohrdly u Miroslavi 67172 -
Kontaktní adresa:
Suchohrdly u Miroslavi 218
Suchohrdly u Miroslavi 67172
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Jihomoravský kraj
- Hlavní město Praha
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Expanze na zahraniční trhy pro koncept Trdlokafé
Twistkafe s.r.o., 1.1.2023 - 30.7.2023
Vytvorení marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trhy DE, AT, PL, HU a UAE. Firma Trdlokafe je skvělý koncept, který se potýkal s se stagnací v rámci českého trhu. Majitel firmy nad oslovil, ze by rád rozsiril svoje pole působení. Navrhli jsme strategický přístup jak by bolo možné rozsirit provozovny do okolitých krajin na základě analýzy trhu, vytvořili koncept ekomomického modelu, který by fungoval pro be strany. Výsledkem bylo zvýšení počtu provozoven o 400% v průběhu jednoho roku.
Vytvorení marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trhy DE, AT, PL, HU a UAE. Firma Trdlokafe je skvělý koncept, který se potýkal s se stagnací v rámci českého trhu. Majitel firmy nad oslovil, ze by rád rozsiril svoje pole působení. Navrhli jsme strategický přístup jak by bolo možné rozsirit provozovny do okolitých krajin na základě analýzy trhu, vytvořili koncept ekomomického modelu, který by fungoval pro be strany. Výsledkem bylo zvýšení počtu provozoven o 400% v průběhu jednoho roku.
-
Repositioning obchodního centra Futurum Brno
Euro Brno Mall Real Estate s.r.o., 1.1.2020 - 30.5.2022
OC Futurum Brno je jedno z prvních obchodních center, které vznikli v Brně. V roce 2018 koupila Trikaya OC s cílem přestavět a nastavit novou marketingovou strategii pre obchodní centrum. V ramci projektu doslo k analýze lokalniho trhu, porovnání konkurence, určení positioningu acetra, rebradingu a zvýšení atraktivity centra jak pro návštěvníky tak pro nájemníky.
OC Futurum Brno je jedno z prvních obchodních center, které vznikli v Brně. V roce 2018 koupila Trikaya OC s cílem přestavět a nastavit novou marketingovou strategii pre obchodní centrum. V ramci projektu doslo k analýze lokalniho trhu, porovnání konkurence, určení positioningu acetra, rebradingu a zvýšení atraktivity centra jak pro návštěvníky tak pro nájemníky.
-