Detail kreativce
Šimon Hradní
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 87466147
Kontakt:
Šimon Hradní
+420607683665
simon@hradni.net
O profilu kreativce
Strategie marketingu, SEO, analytika, AI. Přes 8 let v oboru. Zkušenosti z SaaS, státní zprávy i digitální marketingové agentury. Díky svému širokému přesahu dokážu zastřešit většinu marketingových aktivit pro malé a střední subjekty.
B2C i B2B marketing - strategie i exekutiva
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Anežky Malé 767/3
Praha 4 14900 -
Kontaktní adresa:
Stříbrského 16
Praha 4 14900
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Správa webů a profilů na sociálních sítích
Správa úložišť radioaktivních odpadů, 06/2016 - 02/2019
Správa profilů společnosti na Facebooku - tvorba mediaplánu, psaní obsahu, community management. Zároveň jsem byl zodpovědný za vývoj webu Podzemního výzkumného pracoviště Bukov a následně i webu společnosti.
-
Systém webové analytiky a budování data warehouse pro globální automobilku
Česká pobočka globálního výrobce automobilů, 09/2023 - současnost
S kolegou budujeme pro české zastoupení globální automobilky systém webové analytiky pro pravidelné reportování top managementu společnosti a zefektivnění marketingových aktivit. Výsledným produktem bude komplexní systém získávání, modelování a zálohování dat a interpretace pro decision makery.
S kolegou budujeme pro české zastoupení globální automobilky systém webové analytiky pro pravidelné reportování top managementu společnosti a zefektivnění marketingových aktivit. Výsledným produktem bude komplexní systém získávání, modelování a zálohování dat a interpretace pro decision makery.
-
Vedení online aktivit společnosti
Software602, 03/2019-04/2021
Mou hlavní zodpovědností byl rozvoj B2B komunikačních aktivit, jejichž cílem byla akvizice nových klientů. Šlo tedy nejen o průběžné úpravy webu, vedení a rozvoj profilu společnosti na LinkedIn a dohled nad výkonnostními kampaněmi, ale také o implementace dalších postupů a nástrojů, díky kterým lze přivést nové kontakty k obchodnímu oddělení.
Mou hlavní zodpovědností byl rozvoj B2B komunikačních aktivit, jejichž cílem byla akvizice nových klientů. Šlo tedy nejen o průběžné úpravy webu, vedení a rozvoj profilu společnosti na LinkedIn a dohled nad výkonnostními kampaněmi, ale také o implementace dalších postupů a nástrojů, díky kterým lze přivést nové kontakty k obchodnímu oddělení.
-