Detail kreativce

Zpět na galerii

Šimon Hradní

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87466147

Kontakt:

Šimon Hradní

+420607683665

simon@hradni.net

O profilu kreativce

Strategie marketingu, SEO, analytika, AI. Přes 8 let v oboru. Zkušenosti z SaaS, státní zprávy i digitální marketingové agentury. Díky svému širokému přesahu dokážu zastřešit většinu marketingových aktivit pro malé a střední subjekty.

B2C i B2B marketing - strategie i exekutiva

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Anežky Malé 767/3
      Praha 4 14900
    • Kontaktní adresa:

      Stříbrského 16
      Praha 4 14900
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Správa webů a profilů na sociálních sítích

      Správa úložišť radioaktivních odpadů, 06/2016 - 02/2019

      Správa profilů společnosti na Facebooku - tvorba mediaplánu, psaní obsahu, community management. Zároveň jsem byl zodpovědný za vývoj webu Podzemního výzkumného pracoviště Bukov a následně i webu společnosti.

      Správa profilů společnosti na Facebooku - tvorba mediaplánu, psaní obsahu, community management. Zároveň jsem byl zodpovědný za vývoj webu Podzemního výzkumného pracoviště Bukov a následně i webu společnosti.

      https://www.pvpbukov.cz
    • Systém webové analytiky a budování data warehouse pro globální automobilku

      Česká pobočka globálního výrobce automobilů, 09/2023 - současnost

      S kolegou budujeme pro české zastoupení globální automobilky systém webové analytiky pro pravidelné reportování top managementu společnosti a zefektivnění marketingových aktivit. Výsledným produktem bude komplexní systém získávání, modelování a zálohování dat a interpretace pro decision makery.

      S kolegou budujeme pro české zastoupení globální automobilky systém webové analytiky pro pravidelné reportování top managementu společnosti a zefektivnění marketingových aktivit. Výsledným produktem bude komplexní systém získávání, modelování a zálohování dat a interpretace pro decision makery.

    • Vedení online aktivit společnosti

      Software602, 03/2019-04/2021

      Mou hlavní zodpovědností byl rozvoj B2B komunikačních aktivit, jejichž cílem byla akvizice nových klientů. Šlo tedy nejen o průběžné úpravy webu, vedení a rozvoj profilu společnosti na LinkedIn a dohled nad výkonnostními kampaněmi, ale také o implementace dalších postupů a nástrojů, díky kterým lze přivést nové kontakty k obchodnímu oddělení.

      Mou hlavní zodpovědností byl rozvoj B2B komunikačních aktivit, jejichž cílem byla akvizice nových klientů. Šlo tedy nejen o průběžné úpravy webu, vedení a rozvoj profilu společnosti na LinkedIn a dohled nad výkonnostními kampaněmi, ale také o implementace dalších postupů a nástrojů, díky kterým lze přivést nové kontakty k obchodnímu oddělení.

      https://www.602.cz