Detail kreativce

Zpět na galerii

Bc. Jakub Hamerský

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 09769552

Kontakt:

Jakub Hamerský

+420702144723

jakub.hamersky@gmail.com

O profilu kreativce

Nabízím své dosavadní zkušenosti z působení v oblasti medií, tvorbě, propagaci audiovizuálního obsahu za možnost spolupráce právě na vašemu projektu. Individuální přístup a kreativita.

Od nápadu k realizaci

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      nam. Svobody 3 3
      Svitávka 67932 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      nam. Svobody 3 3
      Svitávka 67932
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Jihomoravský kraj
  • Pardubický kraj
  • Kraj Vysočina

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Animované video pro stavební firmu

      Stavomodul, 2024

      Animace a produkce videa pro výrobce stavebních prefabrikátů. Od původního nápadu a komunikaci se zákazníkem po konečnou produkce, copy, animaci, hudbu a střih. Zejména šlo o zobrazení ne plně vizuálního obsahu a těžko představitelných vlastností jejich prefabrikátů pro moderní výstavbu nejen rodinných domů. Toto video se objeví na nově realizovaném webu společnosti Stavomodul.

      Animace a produkce videa pro výrobce stavebních prefabrikátů. Od původního nápadu a komunikaci se zákazníkem po konečnou produkce, copy, animaci, hudbu a střih. Zejména šlo o zobrazení ne plně vizuálního obsahu a těžko představitelných vlastností jejich prefabrikátů pro moderní výstavbu nejen rodinných domů. Toto video se objeví na nově realizovaném webu společnosti Stavomodul.

    • Propagační video pro boží foliáře

      Polepim Team, 2023

      Propagace produktů studia. Použití několika kamer, vizuálních efektů a divokého střihu. Spolupráce s kluky z Keporkak. na začátku stála Filipova myšlenka ukázat jejich umění. Naplánoval jsem časově, dispozičně, zapojil dva páry šikovných rukou s kamerou a nespočet rukou kolem. Zákazníkem velice pozitivně hodnoceno a navázaná dlouhodobější spolupráce.

      Propagace produktů studia. Použití několika kamer, vizuálních efektů a divokého střihu. Spolupráce s kluky z Keporkak. na začátku stála Filipova myšlenka ukázat jejich umění. Naplánoval jsem časově, dispozičně, zapojil dva páry šikovných rukou s kamerou a nespočet rukou kolem. Zákazníkem velice pozitivně hodnoceno a navázaná dlouhodobější spolupráce.

  • Grafický design / branding

    • Rebranding Corinth

      Corinth s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Vedení sjednocení vizuální komunikace společnosti zabývající se vzdělávacím software pro výuku přírodních věd na základních a středních školách v tuzemsku i zahraničí. V zadání byla snadná implementace do spousty světových jazyku, propagaci na internetu, tiskoviny a implementace do UI daného 3D vzdělávacího software. Prověření vymyšleného systému ikon a prvků v praxi. Konečným řešitelem byl Jirka Chlebus.

      Vedení sjednocení vizuální komunikace společnosti zabývající se vzdělávacím software pro výuku přírodních věd na základních a středních školách v tuzemsku i zahraničí. V zadání byla snadná implementace do spousty světových jazyku, propagaci na internetu, tiskoviny a implementace do UI daného 3D vzdělávacího software. Prověření vymyšleného systému ikon a prvků v praxi. Konečným řešitelem byl Jirka Chlebus.

    • Rebranding GloryStyles

      Glory Styles, 2023

      Obrázek reference

      Vizuální a komunikační strategie značky zabývající se kosmetickými produkty. Zadáním bylo vymyslet jednoduchý systém viuzální kominikace který by mohl používat i negrafik. Druhým budem byla odlišitelnost od konkurence, zejména velkých prodejců vyrábějícím pod privátními značkami. Proto navázal návrh obalového designu. Součástí bylo i vytvoření jazyka a stylu komunikace.

      Vizuální a komunikační strategie značky zabývající se kosmetickými produkty. Zadáním bylo vymyslet jednoduchý systém viuzální kominikace který by mohl používat i negrafik. Druhým budem byla odlišitelnost od konkurence, zejména velkých prodejců vyrábějícím pod privátními značkami. Proto navázal návrh obalového designu. Součástí bylo i vytvoření jazyka a stylu komunikace.