Detail kreativce

Zpět na galerii

Daniel Škréta

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 19724420

Kontakt:

Daniel Škréta

+420739547398

d.skreta@seznam.cz

O profilu kreativce

Vytvořím vhodnou strategii a plán pro zvýšení prodejů na vašem e-shopu. Vytvářím kompletní marketingovou a prodejní strategii, designuji a konstruuji weby, grafiku, identitu značky, řeším on-line marketing, nafotím produktové fotky. Zaměřuji se na výkon každého projektu.

Tvorba webu, marketing, obchodní strategie

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pěnčín 24 24
      Pěnčín 46345
    • Kontaktní adresa:

      Pěnčín 24 24
      Pěnčín 46345
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • E-shop pro Elarose

      Daniel Škréta, 1.4.2023 do 1.11.2023

      Kompletní založení dámské značky a vytvoření e-shopu v mém podání.

      Kompletní založení dámské značky a vytvoření e-shopu v mém podání.

      https://elarose.cz/
    • E-shop pro Mona Collections

      Monika Loudová, 1.11.2022 do 1.11.2023

      Obrázek reference

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      https://monacollections.cz/
  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie pro Boxxkids

      Boxxkids, 1.10.2022 do 1.2.2023

      Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.

      Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.

      https://www.boxxkids.cz/
    • Marketingová strategie pro Mona Collections

      Monika Loudová, 1.5.2022 do 1.11.2023

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      https://monacollections.cz/
  • Online marketing

    • Marketingové kampaně pro Boxxkids

      Boxxkids, 1.10.2022 do 1.2.2023

      Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.

      Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.

      https://www.boxxkids.cz/
    • PPC kampaně pro Mona Collections

      Monika Loudová, 1.5.2022 do 1.11.2023

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      https://monacollections.cz/
  • Fotografie

    • Produktové a interiérové fotky pro Podlahy Blanket

      Podlahy Blanket s.r.o, 1.10.2022 do 1.3.2023

      Můj cíl bylo nafotit interiérové realizace práce a některé produktové zboží a vést marketingové PPC kampaně.

      Můj cíl bylo nafotit interiérové realizace práce a některé produktové zboží a vést marketingové PPC kampaně.

      https://www.podlahyblanket.cz/
    • Produktové focení pro e-shop Mona Collections

      Monika Loudová, 1.11.2022 do 1.11.2023

      Obrázek reference

      Kromě nafocení všech produktů byl můj cíl také navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      Kromě nafocení všech produktů byl můj cíl také navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.

      https://monacollections.cz/