Detail kreativce
Daniel Škréta
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 19724420
Kontakt:
Daniel Škréta
+420739547398
d.skreta@seznam.cz
O profilu kreativce
Vytvořím vhodnou strategii a plán pro zvýšení prodejů na vašem e-shopu. Vytvářím kompletní marketingovou a prodejní strategii, designuji a konstruuji weby, grafiku, identitu značky, řeším on-line marketing, nafotím produktové fotky. Zaměřuji se na výkon každého projektu.
Tvorba webu, marketing, obchodní strategie
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pěnčín 24 24
Pěnčín 46345 -
Kontaktní adresa:
Pěnčín 24 24
Pěnčín 46345
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
E-shop pro Elarose
Daniel Škréta, 1.4.2023 do 1.11.2023
Kompletní založení dámské značky a vytvoření e-shopu v mém podání.
-
E-shop pro Mona Collections
Monika Loudová, 1.11.2022 do 1.11.2023
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie pro Boxxkids
Boxxkids, 1.10.2022 do 1.2.2023
Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.
-
Marketingová strategie pro Mona Collections
Monika Loudová, 1.5.2022 do 1.11.2023
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
-
-
Online marketing
-
Marketingové kampaně pro Boxxkids
Boxxkids, 1.10.2022 do 1.2.2023
Můj cíl bylo zvýšení prodejů e-shopu v odvětví dětského oblečení za pomocí zlepšení obchodní a marketingové strategie a správou PPC kampaní.
-
PPC kampaně pro Mona Collections
Monika Loudová, 1.5.2022 do 1.11.2023
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
Můj cíl bylo navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
-
-
Fotografie
-
Produktové a interiérové fotky pro Podlahy Blanket
Podlahy Blanket s.r.o, 1.10.2022 do 1.3.2023
Můj cíl bylo nafotit interiérové realizace práce a některé produktové zboží a vést marketingové PPC kampaně.
-
Produktové focení pro e-shop Mona Collections
Monika Loudová, 1.11.2022 do 1.11.2023
Kromě nafocení všech produktů byl můj cíl také navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
Kromě nafocení všech produktů byl můj cíl také navrhnout originální design a strukturu e-shopu s dámským oblečením pro český trh, který se zaměřuje na ruční krejčovskou výrobu a udržitelnou módu. Poté vymyslet textace obsahu stránek, textace produktů, nafotit produkty, natočit obsahová videa, promyslet obchodní strategii, obchodní marketingovou strategii a spustit výkonné marketingové kampaně.
-