Detail kreativce
Tereza Horská
Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ
Kontakt:
Tereza Horská
+420602335559
tereza.horska@email.cz
O profilu kreativce
vymýšlím, vynalézám a přicházím s novými projekty vyhledávám formáty a lidi, kteří se na něm budou podílet, komunikuji se všemi složkami
kreativní producentka
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Chodská 29
Praha 2 120 00 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Chodská 29
Praha 2 120 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Produkce audiovizuálního díla
-
Kreativní producent / producentka AVD, Showrunner AVD
-
Pod sluncem tma (Solar Eclipse)
Hypermarket Film, 2011
Milan a Tomáš, dva čeští rozvojoví experti, se naposledy vracejí do odlehlé zambijské osady Masuku, kde před čtyřmi lety elektrifikovali areál školy a nemocnice. Postupně zjišťují, proč některé části systému nefungují, a snaží se vše během hektických dnů i černočerných nocí opravit a finálně předat. Zažívají zkraty všeho druhu, míjení a prolínání různých světů, ale i oslavné rituály vděčnosti. Pod sluncem tma vtipně a naprosto otevřeně sleduje úskalí rozvojové pomoci. Je příběhem pokusu předání evropské technologie a odpovědnosti, ale i „zlatých českých ručiček“, které si dokáží poradit i uprostřed Afriky
Milan a Tomáš, dva čeští rozvojoví experti, se naposledy vracejí do odlehlé zambijské osady Masuku, kde před čtyřmi lety elektrifikovali areál školy a nemocnice. Postupně zjišťují, proč některé části systému nefungují, a snaží se vše během hektických dnů i černočerných nocí opravit a finálně předat. Zažívají zkraty všeho druhu, míjení a prolínání různých světů, ale i oslavné rituály vděčnosti. Pod sluncem tma vtipně a naprosto otevřeně sleduje úskalí rozvojové pomoci. Je příběhem pokusu předání evropské technologie a odpovědnosti, ale i „zlatých českých ručiček“, které si dokáží poradit i uprostřed Afriky
-
Vězení umění
Hypermarket Film, 2012
dokumentární film Radovana Síbrta „Vězňové mají obecně rádi krabičky.“ Omezenost vězeňského prostoru otevírají nekonečno fantazie a svobodného uměleckého projevu. Determinace prostředí ovlivňuje použité výrazové prostředky. Projekt konfrontace a dialogů s umělci zvenčí naznačuje radikální jinakost i spikleneckou vyšinutost v rovině společenských norem. Esej o imaginární a fyzické svobodě představuje extrém myšlení vlastních hranic a omezení. Film o vězeních, umění, hranicích našeho myšlení a svobodě (nejen ve vězení). Pět předních českých výtvarníků (Pavel Sterec, Michal Pěchouček, Pasta Oner, Karel Kunc a Tereza Damcová) vstupuje do prostoru věznice, aby zde se svými novými spolupracovníky z řad vězňů začali tvořit. Omezení tohoto světa ale otevírají nové hranice fantazie a uměleckého projevu. Jak je vlastně tento projev svobodný? Co jej určuje? A kdo je vlastně svobodný? Esej o imaginární a fyzické svobodě, o tom, jaké jsou naše možnosti a jak jsme schopni překračovat různá omezení, ať už fyzická či myšlenková. Ale také film o současném výtvarném umění, o jeho hranicích a možnostech.
dokumentární film Radovana Síbrta „Vězňové mají obecně rádi krabičky.“ Omezenost vězeňského prostoru otevírají nekonečno fantazie a svobodného uměleckého projevu. Determinace prostředí ovlivňuje použité výrazové prostředky. Projekt konfrontace a dialogů s umělci zvenčí naznačuje radikální jinakost i spikleneckou vyšinutost v rovině společenských norem. Esej o imaginární a fyzické svobodě představuje extrém myšlení vlastních hranic a omezení. Film o vězeních, umění, hranicích našeho myšlení a svobodě (nejen ve vězení). Pět předních českých výtvarníků (Pavel Sterec, Michal Pěchouček, Pasta Oner, Karel Kunc a Tereza Damcová) vstupuje do prostoru věznice, aby zde se svými novými spolupracovníky z řad vězňů začali tvořit. Omezení tohoto světa ale otevírají nové hranice fantazie a uměleckého projevu. Jak je vlastně tento projev svobodný? Co jej určuje? A kdo je vlastně svobodný? Esej o imaginární a fyzické svobodě, o tom, jaké jsou naše možnosti a jak jsme schopni překračovat různá omezení, ať už fyzická či myšlenková. Ale také film o současném výtvarném umění, o jeho hranicích a možnostech.
-