Detail kreativce
PANDDA® Marketing Solutions
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 21148287
Kontakt:
Tereza Fraňková
+420 777 164 008
tereza@panddamarketing.com
Adresy
-
-
Sídlo:
Toužimská 697
Praha 9 - Letňany 199 00 -
Kontaktní adresa:
Toužimská 697
Praha 9 - Letňany 199 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Design služeb
-
CTP Christian Tyler Properties
Zach Eicholtz, 24/08/2023 - ted
CTP je americká multimilionová společnost nabízející možnost získání víza EB-5 pro dlouhodobý pobyt v Americe s možností získání zelené karty. Součástí je také možnost investice do budování domovů pro důchodce, hospiců a center pro léčbu alzheimerovy choroby na území USA. Společnost nás oslovila s přáním kompletní změny pro jejich firmu a zmodernizování jejich webových stránek. Pro CTP jsme vytvořili kompletní branding, který reflektoval globální dosah firmy, excelenci, snahu dosáhnout nových výšin a barvy americké státní vlajky reprezentující místo vzniku a hlavní působnosti společnosti. Jak písmo, tak design produktů (jako například tiskovin a polepů aut) reflektuje vlastnosti loga společnosti a vkusně je implementuje i do webového designu. Tato společnost má silnou pozici na americkém trhu s nemovitostmi, který jsme výrazným, avšak vkusným, designem podpořili.
CTP je americká multimilionová společnost nabízející možnost získání víza EB-5 pro dlouhodobý pobyt v Americe s možností získání zelené karty. Součástí je také možnost investice do budování domovů pro důchodce, hospiců a center pro léčbu alzheimerovy choroby na území USA. Společnost nás oslovila s přáním kompletní změny pro jejich firmu a zmodernizování jejich webových stránek. Pro CTP jsme vytvořili kompletní branding, který reflektoval globální dosah firmy, excelenci, snahu dosáhnout nových výšin a barvy americké státní vlajky reprezentující místo vzniku a hlavní působnosti společnosti. Jak písmo, tak design produktů (jako například tiskovin a polepů aut) reflektuje vlastnosti loga společnosti a vkusně je implementuje i do webového designu. Tato společnost má silnou pozici na americkém trhu s nemovitostmi, který jsme výrazným, avšak vkusným, designem podpořili.
-
Kotula
Daniel Kotual, 08/08/2023 - 20/12/2023
Realitní kancelář Kotula náš požádala, abychom vytvořili webové stránky pro jejich anglicky mluvící publikum. Úkolem bylo převzít stávající branding a zainkorporovat ho do nového webového designu. Vzali jsme původní logo a barvy využili pro vytvoření poutavých stránek dále zvýrazňujících branding realitní kanceláře. Klient byl velmi spokojen s novým a moderním designem, který následoval barvy asociované s jeho podnikem, a využil čitelné a jednotné písmo, které bylo použito pro celé stránky. Barvy na webových stránkách byly využity tak, aby poutaly pozornost k důležitým částem v textu a vyvolávali akci v klientovi, který si stránky prohlíží. Celkově návštěvnost webu od začátku byla vysoká a užití určitých aspektů brandingu pomohlo navigovat návštěvníka stránky na místa, která vyvolala akci.
Realitní kancelář Kotula náš požádala, abychom vytvořili webové stránky pro jejich anglicky mluvící publikum. Úkolem bylo převzít stávající branding a zainkorporovat ho do nového webového designu. Vzali jsme původní logo a barvy využili pro vytvoření poutavých stránek dále zvýrazňujících branding realitní kanceláře. Klient byl velmi spokojen s novým a moderním designem, který následoval barvy asociované s jeho podnikem, a využil čitelné a jednotné písmo, které bylo použito pro celé stránky. Barvy na webových stránkách byly využity tak, aby poutaly pozornost k důležitým částem v textu a vyvolávali akci v klientovi, který si stránky prohlíží. Celkově návštěvnost webu od začátku byla vysoká a užití určitých aspektů brandingu pomohlo navigovat návštěvníka stránky na místa, která vyvolala akci.
-
-
Webdesign
-
Happy Guides
Patrik Stastny, 03/05/2023 - ted
Předchozí webová stránka Happy Guides byla sešita horkou jehlou. Design nevyužíval svůj potenciál a zájemci nekontaktovali společnost přes jejich webové stránky, protože navigace v nich byla složitá. Klient nás požádal o předělání a zjednodušení jejich webových stránek pro zahraniční klienty, kteří by měli zájem o poznávací výlety v Praze a jejím okolí. Drželi jsme se klientova konceptu „nejsme společnost, která vás provádí s deštníkem v ruce, jsme jako vaši přátelé, které jste přijeli navštívit“. Vyzdvihli jsme jejich unikátnost v tomto aspektu cestování pomocí přátelského designu, který působí na zákazníka uvolněně a vzbuzuje pocit přátelství. Také jsme využili nový design na zjednodušení navigace a přehlednosti užitím jasných ilustračních fotografií pro jednotlivé typy poznávacích výletů. Navrhli jsme celkový nový branding, který je zapamatovatelný pro zákazníka, na rozdíl od starého loga, a který jasně naznačuje, že se jedná o cestovně poznávací agenturu. Zákazník je s novým designem webu velice spokojen a zaznamenává již v prvních dnech uvedení stránek větší dosah. Klient s námi bude pokračovat v našich službách.
Předchozí webová stránka Happy Guides byla sešita horkou jehlou. Design nevyužíval svůj potenciál a zájemci nekontaktovali společnost přes jejich webové stránky, protože navigace v nich byla složitá. Klient nás požádal o předělání a zjednodušení jejich webových stránek pro zahraniční klienty, kteří by měli zájem o poznávací výlety v Praze a jejím okolí. Drželi jsme se klientova konceptu „nejsme společnost, která vás provádí s deštníkem v ruce, jsme jako vaši přátelé, které jste přijeli navštívit“. Vyzdvihli jsme jejich unikátnost v tomto aspektu cestování pomocí přátelského designu, který působí na zákazníka uvolněně a vzbuzuje pocit přátelství. Také jsme využili nový design na zjednodušení navigace a přehlednosti užitím jasných ilustračních fotografií pro jednotlivé typy poznávacích výletů. Navrhli jsme celkový nový branding, který je zapamatovatelný pro zákazníka, na rozdíl od starého loga, a který jasně naznačuje, že se jedná o cestovně poznávací agenturu. Zákazník je s novým designem webu velice spokojen a zaznamenává již v prvních dnech uvedení stránek větší dosah. Klient s námi bude pokračovat v našich službách.
-
KNF Marble and Granite
Dmitri Babich, 06/06/2023 - ted
Klient chtěl vytvořit nové webové stránky s kompletním brandingem a designem, který by reflektoval jeho služby. Klient nabízí materiál z kamenů, jako například mramor, žula, křemenec či onyx interiérovým designérům i veřejnosti. Klient si přál, aby stránka ukazovala eleganci materiálu a reflektovala branding dceřiné společnosti KNF Inspirations. Předělali jsme branding tak, aby reflektoval dceřinou společnost v osobitém stylu pana Babicha, kladli jsme důraz na minimalitu a elegantní kontrast mezi základovými barvami bílé a černé. Celý design webových stránek je pak minimalistický a oku příjemný a důraz je kladen na samotný materiál. Zákazník byl velice spokojen s našimi službami a pokračuje ve spolupráci i nadále.
Klient chtěl vytvořit nové webové stránky s kompletním brandingem a designem, který by reflektoval jeho služby. Klient nabízí materiál z kamenů, jako například mramor, žula, křemenec či onyx interiérovým designérům i veřejnosti. Klient si přál, aby stránka ukazovala eleganci materiálu a reflektovala branding dceřiné společnosti KNF Inspirations. Předělali jsme branding tak, aby reflektoval dceřinou společnost v osobitém stylu pana Babicha, kladli jsme důraz na minimalitu a elegantní kontrast mezi základovými barvami bílé a černé. Celý design webových stránek je pak minimalistický a oku příjemný a důraz je kladen na samotný materiál. Zákazník byl velice spokojen s našimi službami a pokračuje ve spolupráci i nadále.
-
-
UX design
-
My Home Care
David Johnson, 03/05/2021 - ted
My Home Care je anglická firma poskytující péči v domácnosti pro lidi s omezenou mobilitou, pro důchodce, a osoby s chorobami omezující osobní péči. Dostali jsme za úkol navrhnout přívětivý design, který by byl přehledný jak pro osoby starší, tak mladší. Navrhli jsme elegantní a informativní obsah, který jasně informoval zájemce o službách, které MyHome Care nabízí, a navedl přehledně zájemce na kontaktní údaje ke sjednání této služby. Řídili jsme se heslem „v jednoduchosti je krása“, poněvadž si uvědomujeme, že moderní technologie není lehce srozumitelná všem generacím, a v případě osobní péče je dosah k informacím a kontaktům ke sjednání služby jedna z nejdůležitějších věcí. Daný UX a celkový design a funkčnost stránek jsme aplikovaly na všechny franšízy. Sestřičky, zaměstnanci i majitel firmy zaznamenali větší dosah svých nových webových stránek a zákazníci si pochvalovali srozumitelnost a obsah na webových stránkách.
My Home Care je anglická firma poskytující péči v domácnosti pro lidi s omezenou mobilitou, pro důchodce, a osoby s chorobami omezující osobní péči. Dostali jsme za úkol navrhnout přívětivý design, který by byl přehledný jak pro osoby starší, tak mladší. Navrhli jsme elegantní a informativní obsah, který jasně informoval zájemce o službách, které MyHome Care nabízí, a navedl přehledně zájemce na kontaktní údaje ke sjednání této služby. Řídili jsme se heslem „v jednoduchosti je krása“, poněvadž si uvědomujeme, že moderní technologie není lehce srozumitelná všem generacím, a v případě osobní péče je dosah k informacím a kontaktům ke sjednání služby jedna z nejdůležitějších věcí. Daný UX a celkový design a funkčnost stránek jsme aplikovaly na všechny franšízy. Sestřičky, zaměstnanci i majitel firmy zaznamenali větší dosah svých nových webových stránek a zákazníci si pochvalovali srozumitelnost a obsah na webových stránkách.
-
OSEANS
Dennis Buis, 03/01/2023 - ted
Misí společnosti OSEANS je poskytnout kosmetické výrobky výhradně pro muže, které jsou v souladu s našimi oceány a přírodou. Využívají recyklované plasty a všechny výrobky jsou bez použití látek znečišťujících naše oceány a nebezpečných pro pleť. Naším úkolem bylo připravit design webových stránek a design produktů tak, aby reflektovali zaměření na ekologii a poskytli pocit luxusu pro jejich pánské publikum. Zároveň měla webová stránka za úkol poskytnout bezvadné UX prostředí, které by diváky vtáhlo do světa, který společnost prezentuje. Implementovali jsme tmavší design v kontrastu se spektrem barev modrá až zelená, které přibližují pocit oceánu plného života. Webové stránky jasně prezentují sdělení se zaměřením na ekologii a obaly produktů kladou důraz i na recyklované plasty. Klient byl velice spokojen s výsledkem, který jsme prezentovali a bez váhání jej využil pro všechny produkty, webovou stránku i sociální média.
Misí společnosti OSEANS je poskytnout kosmetické výrobky výhradně pro muže, které jsou v souladu s našimi oceány a přírodou. Využívají recyklované plasty a všechny výrobky jsou bez použití látek znečišťujících naše oceány a nebezpečných pro pleť. Naším úkolem bylo připravit design webových stránek a design produktů tak, aby reflektovali zaměření na ekologii a poskytli pocit luxusu pro jejich pánské publikum. Zároveň měla webová stránka za úkol poskytnout bezvadné UX prostředí, které by diváky vtáhlo do světa, který společnost prezentuje. Implementovali jsme tmavší design v kontrastu se spektrem barev modrá až zelená, které přibližují pocit oceánu plného života. Webové stránky jasně prezentují sdělení se zaměřením na ekologii a obaly produktů kladou důraz i na recyklované plasty. Klient byl velice spokojen s výsledkem, který jsme prezentovali a bez váhání jej využil pro všechny produkty, webovou stránku i sociální média.
-
-
Marketingové strategie
-
Organic Traveller Skincare
Hina Rao, 01/03/2022 - ted
Společnost Organic Traveller nabízí široký výběr produktů péče o pleť a o vlasy. Jejich počínání na sociálních médiích bohužel nedosahoval výsledků, které si přáli, a tak kontaktovali naši společnost ve snaze vylepšit dosavadní výsledky marketingových strategií a kampaní. Obecenstvo sociálních sítí nebylo aktivní a počet sledujících byl velmi malý. Implementovali jsme personalizovanou strategii a několik kampaní. Strategie pro růst sledujících a jejich aktivního zapojení byla přesně vytvořená pro potřeby společnosti a pro rychlý zvrat upadajícího trendu sociálních médií. Implementovali jsme kompletní content marketing zaměřený na publikum, vytvořili jsme kampaně na sociálních médiích a upravili profily tak, aby reflektovaly aktuální požadavky pro trh. Targetované emailové kampaně byly taktéž vytvořeny a pečlivě upraveny tak, aby zaujmuly stávající loajální zákazníky a zvedly množství nových zákazníků. Další procesy, jako kampaně při představení nového produktu, spolupráce s influencery a marketing pro zapojení a růst sledujících sledovaly náš pečlivý výzkum obecenstva a kokurence. Během dvou měsíců se se sledovanost zvedla na 2,8 milionů + sledujících a aktivní zapojení na 825 tisíc lidí. Značně se zvedla i komunikace, návštěvnost webových stránek a objednávek a návrat klientů ke společnosti.
Společnost Organic Traveller nabízí široký výběr produktů péče o pleť a o vlasy. Jejich počínání na sociálních médiích bohužel nedosahoval výsledků, které si přáli, a tak kontaktovali naši společnost ve snaze vylepšit dosavadní výsledky marketingových strategií a kampaní. Obecenstvo sociálních sítí nebylo aktivní a počet sledujících byl velmi malý. Implementovali jsme personalizovanou strategii a několik kampaní. Strategie pro růst sledujících a jejich aktivního zapojení byla přesně vytvořená pro potřeby společnosti a pro rychlý zvrat upadajícího trendu sociálních médií. Implementovali jsme kompletní content marketing zaměřený na publikum, vytvořili jsme kampaně na sociálních médiích a upravili profily tak, aby reflektovaly aktuální požadavky pro trh. Targetované emailové kampaně byly taktéž vytvořeny a pečlivě upraveny tak, aby zaujmuly stávající loajální zákazníky a zvedly množství nových zákazníků. Další procesy, jako kampaně při představení nového produktu, spolupráce s influencery a marketing pro zapojení a růst sledujících sledovaly náš pečlivý výzkum obecenstva a kokurence. Během dvou měsíců se se sledovanost zvedla na 2,8 milionů + sledujících a aktivní zapojení na 825 tisíc lidí. Značně se zvedla i komunikace, návštěvnost webových stránek a objednávek a návrat klientů ke společnosti.
-
Pacifica Beauty
Hina Rao, 6/6/2022
Pacifica Beauty vstupovala do historicky klidnějšího období Q4. Nikdy předtím neprováděla "vánoční" prodeje nebo komunikační kampaně, místo toho se rozhodla omezit výdaje od října do poloviny prosince před velkým tlačením v Q1. Vytvořili jsme pro společnost personalizovanou marketingovou strategii a akční plán pro uvedení kampaní na trh. Webová stránka prošla kompletním SEO, které nebylo přítomné a kampaně na sociálních médiích téměř neexistovaly. Samozřejmostí bylo také vytvořit relevantní kontent marketing, který byl informativní a zapojující, a rezonoval s publikem Pacifica Beauty. Cílem bylo vystavit značku jako autoritu v daném oboru. Spolupráce s influencery pomohla firmě rozšířit svoje publikum a zapojit obecenstvo v aktivnímu chování na sociálních médiích. Personalizovaná marketingová strategie napříč různými sociálními sítěmi zvedla zapojení dedikovaných klientů na 532 tisíc a dosah značky na více než 4,4 milionů jednotlivců. Tito jednotlivci aktivně sdíleli, lajkovali a komentovali, mimo jiné se také zapojili do přímé komunikace se společností. Zvýšená návštěvnost webových stránek a provedených prodejů, návrat klientů k dalšímu nákupu a vysoké číslo prodeje bylo zaznamenáno během probíhajících kampaní.
Pacifica Beauty vstupovala do historicky klidnějšího období Q4. Nikdy předtím neprováděla "vánoční" prodeje nebo komunikační kampaně, místo toho se rozhodla omezit výdaje od října do poloviny prosince před velkým tlačením v Q1. Vytvořili jsme pro společnost personalizovanou marketingovou strategii a akční plán pro uvedení kampaní na trh. Webová stránka prošla kompletním SEO, které nebylo přítomné a kampaně na sociálních médiích téměř neexistovaly. Samozřejmostí bylo také vytvořit relevantní kontent marketing, který byl informativní a zapojující, a rezonoval s publikem Pacifica Beauty. Cílem bylo vystavit značku jako autoritu v daném oboru. Spolupráce s influencery pomohla firmě rozšířit svoje publikum a zapojit obecenstvo v aktivnímu chování na sociálních médiích. Personalizovaná marketingová strategie napříč různými sociálními sítěmi zvedla zapojení dedikovaných klientů na 532 tisíc a dosah značky na více než 4,4 milionů jednotlivců. Tito jednotlivci aktivně sdíleli, lajkovali a komentovali, mimo jiné se také zapojili do přímé komunikace se společností. Zvýšená návštěvnost webových stránek a provedených prodejů, návrat klientů k dalšímu nákupu a vysoké číslo prodeje bylo zaznamenáno během probíhajících kampaní.
-