Detail kreativce
cahlik.info s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 29279275
Kontakt:
+420 608 069 027
pavel@jsemnaznacky.cz
O profilu kreativce
Úspěšně jsem odkonzultoval, vytvořil, změnil nebo jinak pomohl 100+ značkám. U vás to nebude jiné 🖤 Jsem takový Polreich pro značky. Jen těch sprostých slov je méně. Přijdu, podívám se, jak to funguje, a pak pomůžu s tím, aby značka byla pro zákazníky přitažlivější a víc vydělávala.
Jsem na značky!
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Záhřebská 39
Brno 61600 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Novákových 5
Praha 18000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Aethers.studio
Aethers, 2022
Návrh a realizace webové prezentace pro studio kreativců, které se zaměřují na strategickou práci pro značky. - Návrh UX a customer journey - Návrh struktury - Textace - Testování - Zprovoznění a správa - Projektové zastřešení Stránky jsou vytvořeny na WordPressu a šablona je navrhnuta na míru s použitím custom fields.
Návrh a realizace webové prezentace pro studio kreativců, které se zaměřují na strategickou práci pro značky. - Návrh UX a customer journey - Návrh struktury - Textace - Testování - Zprovoznění a správa - Projektové zastřešení Stránky jsou vytvořeny na WordPressu a šablona je navrhnuta na míru s použitím custom fields.
-
ToFitko
ToFitko, 2023
Návrh a realizace webové prezentace pro studio kreativců, které se zaměřují na strategickou práci pro značky. - Návrh UX a customer journey - Návrh struktury - Testování - Zprovoznění a správa - Projektové zastřešení Stránky jsou vytvořeny na WordPressu za použití předpřipravené šablony se znatelnými úpravami.
Návrh a realizace webové prezentace pro studio kreativců, které se zaměřují na strategickou práci pro značky. - Návrh UX a customer journey - Návrh struktury - Testování - Zprovoznění a správa - Projektové zastřešení Stránky jsou vytvořeny na WordPressu za použití předpřipravené šablony se znatelnými úpravami.
-
-
Marketingové strategie
-
Brandová architektura, redesign všech značek, plánování a marketingová strategie
EDUA GROUP, 2007-2010
Zadání: Vytvořit systém brandové architektury pro skupinu EDUA Group. Vytvořit strategie a marketingové plány pro části skupiny. Rebrandovat značky ve skupině. Výzvy: EDUA Group byl název vytvořený narychlo kvůli postupným akvizicím vzdělávacích značek. Značky přestávaly být relevantní pro cílovou skupinu, částečně i z důvodů úspor před očekávanou akvizicí. Týmy nebyly zvyklé společně pracovat. Značky měly rozdílné systémy a kultury. Výsledky: Jen v prvních dvou měsících po spuštění redesignu (Tutor): nárůst tržeb z mobilních zařízení o více jak 50 %, celkový nárůst konverzního poměru (skoro o 20 %) nárůst průměrné hodnoty objednávky, zvýšení podpořené awareness v kategorii o 5 % zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii
Zadání: Vytvořit systém brandové architektury pro skupinu EDUA Group. Vytvořit strategie a marketingové plány pro části skupiny. Rebrandovat značky ve skupině. Výzvy: EDUA Group byl název vytvořený narychlo kvůli postupným akvizicím vzdělávacích značek. Značky přestávaly být relevantní pro cílovou skupinu, částečně i z důvodů úspor před očekávanou akvizicí. Týmy nebyly zvyklé společně pracovat. Značky měly rozdílné systémy a kultury. Výsledky: Jen v prvních dvou měsících po spuštění redesignu (Tutor): nárůst tržeb z mobilních zařízení o více jak 50 %, celkový nárůst konverzního poměru (skoro o 20 %) nárůst průměrné hodnoty objednávky, zvýšení podpořené awareness v kategorii o 5 % zvýšení dosahu na sociálních sítích o stovky procent díky nové obsahové strategii
-
Strategie brandu, kompletní rebrand, obsahová strategie, marketingová strategie
Futured.app, 2019-2020
Zadání Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design. Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku. Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty. Výzvy The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty. Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací. Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru. Kvalitní lead management. Výsledky Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”: Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila. Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií. Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.
Zadání Dokončit započatý rebrand, ze kterého byl hotový jen design. Vytvořit strategii a marketingový plán pro rebrandovanou značku. Udělat značku relevantní pro zahraniční klienty. Výzvy The Funtasty (původní název) byla vnímána jako “garážovka”, která není vhodná pro větší projekty. Klientům nebyla jasná profilace pouze na tvorbu mobilních aplikací. Tým měl obavu, že nová značka bude moc “korporát” a zabije skvělou atmosféru. Kvalitní lead management. Výsledky Díky 100+ hodinám interních a externích rozhovorů a dalším “drobnostem”: Jasná vize společnosti, která usnadnila (nejen) týmu přechod na novou značku. Stabilita týmu se oproti původním obavám nezhoršila. Dlouhodobé výsledky ukazují více jak + 60 % nárůst návštěvníků dopadových stránek ze zdrojů pod novou obsahovou strategií. Data o cílové skupině na LinkedInu ukazují, že o Futured jeví nyní zájem zaměstnanci větších společností.
-