Detail kreativce
Mgr. Ondřej Sláma DiS.
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 74773755
Kontakt:
Ondřej Sláma
+420603176598
mail@ondrejslama.cz
O profilu kreativce
Jsem nezávislý marketér s více než 15 lety praxe. Navrhuji a realizuji marketingové strategie i samotné kampaně, školím a konzultuji. Začínal jsem v médiích, vedl PPC tým v zahraničí, měl a pak prodal vlastní reklamní agenturu, vedl tým v Alze, nebo pracoval v mezinárodní síti reklamních agentur Dentsu. Jsem také oficiálním Google Certified Trainerem pro YouTube.
Marketing na základě dat a zkušeností
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rooseveltova 868/17
Praha 16000 -
Kontaktní adresa:
Rooseveltova 868/17
Praha 16000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Digitální marketing v kontextu
Digisemestr, Září 2023
Úvodní přednáška kurzu Digisemestr 2023 ve které shrnuji svoje zkušenosti z 15+ let práce pro řadu značek a projektů v Česku i zahraničí. Odpovídám například na otázky: Jakou roli hraje marketing v celkovém fungování firmy? Jak důležitou částí marketingu je samotná komunikace? Co se změnilo v marketingu a v komunikaci s příchodem digitálních technologií? Co jsou naopak všeobecně platné a empiricky založené marketingové principy?
Úvodní přednáška kurzu Digisemestr 2023 ve které shrnuji svoje zkušenosti z 15+ let práce pro řadu značek a projektů v Česku i zahraničí. Odpovídám například na otázky: Jakou roli hraje marketing v celkovém fungování firmy? Jak důležitou částí marketingu je samotná komunikace? Co se změnilo v marketingu a v komunikaci s příchodem digitálních technologií? Co jsou naopak všeobecně platné a empiricky založené marketingové principy?
-
Jak na mediální plánování s Ondřejem Slámou
Holky z Marketingu, Březen 2022
Rozhovor Pavlíny Louženské v pořadu Výtah Holek z Marketingu o tom, co je to mediální plánování, jak sestavit media mix nebo jak přemýšlet nad rozpočty.
Rozhovor Pavlíny Louženské v pořadu Výtah Holek z Marketingu o tom, co je to mediální plánování, jak sestavit media mix nebo jak přemýšlet nad rozpočty.
-
-
Online marketing
-
Digitální marketing v souvislostech s Ondřejem Slámou
Digisemstr online, 2023
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách. Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz. Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
Digitální marketing se neustále mění, vyvíjí se. To, co platilo (a fungovalo) včera, už dnes nemusí. O to důležitější je mít pevné základy a přemýšlet v souvislostech. Máte-li tenhle fundament, dokážete vystavět funkční digitální strategii, reagovat na nové trendy i rozhodovat o prioritách. Nicméně většina školení a kurzů na českém trhu se „zpátky ke kořenům“ nevrací. Věnuje se jedné specializaci, často velmi detailně, ale bez přesahu do ostatních disciplín a potřebného nadhledu. Proto jsme společně s Ondřejem Slámou připravili tenhle kurz. Díky němu získáte přehledný, souvislý, nestranný a pevný základ. A to od člověka, který má 15 let zkušeností. Ze strany inzerenta (e-shopu jako Alza.cz), agentury, médií, ale i konzultanta na volné noze.
-
Loučení s cookies z pohledu inzerentů
PPC Camp, Květen 2022
Sdílení zkušeností z pozice Head of marketing data ve společnosti Alza.cz a jiných subjektů na trhu s odborníky v oboru.
-
Případová studie Simple Hardware
Simple Hardware, Leden 2019
Záznam přednášky Ondřeje Slámy na Digisemestru 2020 v rámci třetí výukové soboty. V této přednášce představuje svou případovou studii crowdfundigové kampaně Simple Hardware, na které pracoval. Přednáška nabízí pěkný pohled na strategii v kombinaci s PPC reklamou. Přednáška poprvé zazněla na mezinárodní konferenci PPCEE, která se konala v roce 2019 v Bratislavě: https://www.ppcee.eu/en
Záznam přednášky Ondřeje Slámy na Digisemestru 2020 v rámci třetí výukové soboty. V této přednášce představuje svou případovou studii crowdfundigové kampaně Simple Hardware, na které pracoval. Přednáška nabízí pěkný pohled na strategii v kombinaci s PPC reklamou. Přednáška poprvé zazněla na mezinárodní konferenci PPCEE, která se konala v roce 2019 v Bratislavě: https://www.ppcee.eu/en
-