Detail kreativce
Martin Trenz
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 69878927
Kontakt:
Mgr. Martin Trenz
+420 606 201 240
info@cmcgroup.cz
O profilu kreativce
Společnost byla založena roku 2000 a již od svého počátku se orientuje na oblast internetu, grafiky a propagace. K hlavním činnostem patří tvorba webových stránek, internetových obchodů a aplikací, reklamní činnost a internetový marketing. Cílm je maximální přizpůsobení projektu přímo „na míru“ každému klientovi. Naší filozofií je individuální přístup a kvalita za rozumnou cenu.
Mgr. Martin Trenz - CMC Group
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Labská kotlina 976
Hradec Králové 50002 Královéhradecký kraj -
Kontaktní adresa:
Veverkova 1343
Hradec Králové 50002
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Copywriting pro odborné činnosti
Pozitive s.r.o., 2018-2024
Tvorba textů v rámci tvorby webu pro menší firmu se specializovanou činností. Vhodné propojení SEO a schopností copywritera pomůžou výrazně zvýšit propagaci i velmi odborných služeb tak, aby klient měl s tvorbou webu co nejméně práce. Cílení zejména na odborné činnosti skrze čitelné a vysvětlující texty získá jak nové akvizice, tak zvýší renomé společnosti.
Tvorba textů v rámci tvorby webu pro menší firmu se specializovanou činností. Vhodné propojení SEO a schopností copywritera pomůžou výrazně zvýšit propagaci i velmi odborných služeb tak, aby klient měl s tvorbou webu co nejméně práce. Cílení zejména na odborné činnosti skrze čitelné a vysvětlující texty získá jak nové akvizice, tak zvýší renomé společnosti.
-
Tvorba obsahů pro web KUKUŘIČÁCI
Fit - Jump s.r.o., 2017-2024
Copywriting pro web i reklamní kampaně. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce skrze nápadité a hravé texty včetně optimalizace pro vyhledávání.
Copywriting pro web i reklamní kampaně. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce skrze nápadité a hravé texty včetně optimalizace pro vyhledávání.
-
-
Fotografie
-
Fotografie pro web
A4 RELAX s.r.o., 2020
Fotografie pro účely propagace pronájmu nemovitostí a turistického regionu. Vytvoření kolekce fotografií pronajímaného objektu za využití nejmodernější techniky. Pořízení snímků z obce Lužnice a z dalších turisticky zajímavých míst z oblasti Třeboňska, které skýtá mnoho architektonických a přírodních pokladů. Získání nových zájemců o nemovitost a propagace regionu.
Fotografie pro účely propagace pronájmu nemovitostí a turistického regionu. Vytvoření kolekce fotografií pronajímaného objektu za využití nejmodernější techniky. Pořízení snímků z obce Lužnice a z dalších turisticky zajímavých míst z oblasti Třeboňska, které skýtá mnoho architektonických a přírodních pokladů. Získání nových zájemců o nemovitost a propagace regionu.
-
Zážitková a prezentační fotografie rodinné zábavy KUKUŘIČÁCI
Fit - Jump s.r.o., 2017-2024
Fotografie pro web a sociální sítě. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Podílení se na rozběhnutí zcela nového projektu kukuřičných bludišť, které byly doteď v České republice. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce.
Fotografie pro web a sociální sítě. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Podílení se na rozběhnutí zcela nového projektu kukuřičných bludišť, které byly doteď v České republice. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce.
-
-
Film / Video / Televize
-
Hraný minidokument z období Keltů
BACRIE z.s., 2014
Komplexní projekt a práce na krátkometrážním snímku od scénáře, kamery, režie a střihu pro občanské sdružení Bacrie. Cílem je propagace Pravěké osady Křivolík – muzea v živé přírodě a experimentálně archeologického centra a činnosti nadšenců, kteří tento projekt léta vytváří. Dokument přibližuje aktivity muzea a poukazuje na zajímavosti dávného období Keltů.
Komplexní projekt a práce na krátkometrážním snímku od scénáře, kamery, režie a střihu pro občanské sdružení Bacrie. Cílem je propagace Pravěké osady Křivolík – muzea v živé přírodě a experimentálně archeologického centra a činnosti nadšenců, kteří tento projekt léta vytváří. Dokument přibližuje aktivity muzea a poukazuje na zajímavosti dávného období Keltů.
-
Propagační video přádelny
Classic Cotton s.r.o., 2020
Dodání propagačního spotu pro společnost Classic Cotton s.r.o., která je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Cílem videa je přiblížit technologii výroby a posílit pozice přádelny v těžkém konkurenčním prostředí levného dovozu.
Dodání propagačního spotu pro společnost Classic Cotton s.r.o., která je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Cílem videa je přiblížit technologii výroby a posílit pozice přádelny v těžkém konkurenčním prostředí levného dovozu.
-
-
Online marketing
-
Internetový marketing pro značku PENNYBELTS
PENNYBELTS s.r.o., 2010-2024
Staráme se o marketing úspěšného českého výrobce kožených opasků PENNYBELTS. Komunikace a kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Využití různých reklamních kampaní zejména v oblasti získávání nových zákazníků, zejména v maloobchodním segmentu. Cílem je rozšíření renomé značky a získávání nových objednávek.
Staráme se o marketing úspěšného českého výrobce kožených opasků PENNYBELTS. Komunikace a kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Využití různých reklamních kampaní zejména v oblasti získávání nových zákazníků, zejména v maloobchodním segmentu. Cílem je rozšíření renomé značky a získávání nových objednávek.
-
SEO a PPC kampaně pro prodejnu a e-shop KEŘKA
KEŘKA s.r.o., 2000-2024
V rámci dlouholeté spolupráce a tvorby webu s e-shopem se staráme o optimalizaci pro vyhledávače, stejně jako o správné využití marketingových strategií na internetu. Reklamní kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Cílem je posilování značky a získávání nových zákazníků. Ty je v ideálním případě cílem přivést na prodejnu, kde se jim dostane veškeré péče a poradenství při výběru stroje.
V rámci dlouholeté spolupráce a tvorby webu s e-shopem se staráme o optimalizaci pro vyhledávače, stejně jako o správné využití marketingových strategií na internetu. Reklamní kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Cílem je posilování značky a získávání nových zákazníků. Ty je v ideálním případě cílem přivést na prodejnu, kde se jim dostane veškeré péče a poradenství při výběru stroje.
-
-
UX design
-
Tvorba architektury webu pro městskou knihovnu Rtyně
Městská knihovna Rtyně v Podkrkonoší, 2011-2024
V rámci komplexní tvorby webu byla stanovena potřebná struktura webu. Správné UX/UI je důležité pro každý webový projekt, ale zejména u webu, který slouží od malých dětí až po seniory. Zjištěny byly všechny potřeby a priority klientů městské knihovny. Přihlédnuto bylo k věku i vzdělání návštěvníků webu a přesné uzpůsobení webu podle jejich potřeb.
V rámci komplexní tvorby webu byla stanovena potřebná struktura webu. Správné UX/UI je důležité pro každý webový projekt, ale zejména u webu, který slouží od malých dětí až po seniory. Zjištěny byly všechny potřeby a priority klientů městské knihovny. Přihlédnuto bylo k věku i vzdělání návštěvníků webu a přesné uzpůsobení webu podle jejich potřeb.
-
Tvorba webu a galerie zakázek pro ADONIS PROJEKT
ADONIS PROJEKT spol. s.r.o., 2007-2024
Webová prezentace s galerií projektů a služeb známé královéhradecké projekční kanceláře v oblasti občanských a sportovních staveb. Přihlédnutím ke správně UX/UI webu je třeba zajistit, že jeho návštěvník přesně najde to, co potřebuje. Stanovení hodnot a priorit, potenciální zákazník má již odpovídající znalosti a chce si prohlédnout zejména reference firmy. Další soustředění je kladeno na prezentaci služeb.
Webová prezentace s galerií projektů a služeb známé královéhradecké projekční kanceláře v oblasti občanských a sportovních staveb. Přihlédnutím ke správně UX/UI webu je třeba zajistit, že jeho návštěvník přesně najde to, co potřebuje. Stanovení hodnot a priorit, potenciální zákazník má již odpovídající znalosti a chce si prohlédnout zejména reference firmy. Další soustředění je kladeno na prezentaci služeb.
-
-
Webdesign
-
Tvorba e-shopu pro GOLD atelier
Jiří Novák - GOLD atelier, 2015-2024
Tvorba webové prezentace s -eshopem. GOLD atelier je vyhlášená zlatnická výroba s rodinnou tradici, jejíž počátky sahají až do roku 1863. S ohledem na prodej autorských šperků je třeba dbát zvýšenou pozornost na grafickou formu prezentace a na detail. Vše musí být v perfektním souladu s prezentovanými výrobky a tvořit dokonalý celek.
Tvorba webové prezentace s -eshopem. GOLD atelier je vyhlášená zlatnická výroba s rodinnou tradici, jejíž počátky sahají až do roku 1863. S ohledem na prodej autorských šperků je třeba dbát zvýšenou pozornost na grafickou formu prezentace a na detail. Vše musí být v perfektním souladu s prezentovanými výrobky a tvořit dokonalý celek.
-
Tvorba nového webu pro TUITO
TUITO, s.r.o., 2020-2024
Komplexní tvorba a průběžné aktualizace webové prezentace. TUITO je český start-up v oblasti pojištění, kterému se úspěšně daří propojovat dva světy: e-commerce a pojišťovnictví. Jde o vítěze soutěže Insurtech roku 2023 v soutěži Mastercard! Cílem je jednoduché, atraktivní a originální grafické pojetí webové prezentace, stejně tak jako intuitivní a příjemné prostředí.
Komplexní tvorba a průběžné aktualizace webové prezentace. TUITO je český start-up v oblasti pojištění, kterému se úspěšně daří propojovat dva světy: e-commerce a pojišťovnictví. Jde o vítěze soutěže Insurtech roku 2023 v soutěži Mastercard! Cílem je jednoduché, atraktivní a originální grafické pojetí webové prezentace, stejně tak jako intuitivní a příjemné prostředí.
-
-
Grafický design / branding
-
Tvorba letáků, katalogů a produktových listů pro ORLIBIT
ORLIBIT, s.r.o., 2017-2024
Tvorba grafiky a dodání tiskovin na klíč pro velkoobchod v oblasti stavebnictví. Studie logotypů nově zaváděných výrobků. Propagace vlastních výrobků – unikátních kompozitních technologií kari sítí a roxorů a jejich zavádění na trh. Vytvoření kolekce tiskových materiálů pro síť prodejců i obchodní zástupce společnosti.
Tvorba grafiky a dodání tiskovin na klíč pro velkoobchod v oblasti stavebnictví. Studie logotypů nově zaváděných výrobků. Propagace vlastních výrobků – unikátních kompozitních technologií kari sítí a roxorů a jejich zavádění na trh. Vytvoření kolekce tiskových materiálů pro síť prodejců i obchodní zástupce společnosti.
-
Tvorba vizuálního stylu, katalogu a webu pro přádelnu
Classic Cotton s.r.o., 2005-2024
Tvorba vizuálního stylu společnosti s tištěným i internetovým katalogem přízí. Společnost Classic Cotton s.r.o. je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Nový vizuální styl společnosti a tvorba propagačních materiálů má za cíl zlepšení renomé na evropském trhu.
Tvorba vizuálního stylu společnosti s tištěným i internetovým katalogem přízí. Společnost Classic Cotton s.r.o. je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Nový vizuální styl společnosti a tvorba propagačních materiálů má za cíl zlepšení renomé na evropském trhu.
-